Vaimon jakaminen

Anonyymi-ap

Millaisia ajatuksia vaimon jakaminen vieraan miehen tai naisen kanssa herättää ?
Millaisia kokemuksia asian tiimoilta on ?

53

2228

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

todella upeaa nähdä vaimon kiima vieraaseen ja toisin päin. 20 v iässä sain katsoa kun kaveri otti morsiammen ekan kerran. En edes tiennyt sanaa aisuri.

• Anonyymi

Minun nykyinen vaimoni oli 17v kun ensikertaa kaverin kanssa pantiin häntä.
        Kaverimme on ollut vaimoni vaki rakastaja esikoisemme syntymästä asti.
        Esikoisemme täytti 35-vuotta ja kaverimme on hänen kummisetä ja ollut 37 vuotta vaimoni rakastaja.
        Nyt 54-vuotias vaimoni on ollut koko avioliittomme ajan kahden miehen nainen.
        Ollaan toki oltu parinvaihdossa mukana ja olen ollut vaimoni tyttöystävien kanssa kun toinen mies on pannut häntä.

• Anonyymi

Mikäs siinä jos on vaimosta lähtöisin ajatus.

• Anonyymi

Vaimoni on köynyt yksin vieraissa,ollan oltu kolmenkimooaa ja parinvaihtoa.

• Anonyymi

Mahtava katsoa kuinka vaimo nauttii vieraasta kalusta.suosittelen kokeilemaan jos olette yhtä mieltä asiasta.

• Anonyymi

Kiihottava ajatus näin vaimona. Kumpa mieheni toisikin joku kerta jonkun paikalle tai veisi minut jonnekin toisen naisen tai miehen kanssa jaettavaksi.

• Tervetuloa Turkuun mukavaa paria tapamaan.

• Anonyymi

Olen saanut vaimolta luvan tuoda kavereita panemaan häntä.
        Vaimo on antanut panna joka kerta kun olen tuonut miehen panemaan häntä.

• Anonyymi

Olin aina vähän kiinnostunut, että voisi tarjota vaimolle useampaa miestä yhtäaikaa. Ostimme uuden talo, jonne tein mancave tyylisen oleskelutilan. Siitä tuli sellainen kaveriporukan olohuone. Sain yllytettyä vaimoni tuleen kesken illan seksikkäässä vaatetuksessa paikalle. Joitain kertoja vaimoni vain kävi paikan päällä ja vähän vilautti vahingossa ja flirttaillen puhui. Kerta kerran jälkeen meno oli aina hiukan selvempää. Nykyään vaimo tulee paikalle vain saadakseen useampaa miestä yhtäaikaa. Toisinaan katson ja nautin vaimon hirmuisesta kiimasta. Kun toisilla kerroilla osallistun vaimoni panemiseen. Mukana on myös naimisissa olevia uskollisia perheenisiä, jotka vain katsovat tilannetta osallistumatta siihen. Saavat hekin kiihoketta siitä ilman pettämistä.

• Anonyymi

Vaimoni 32v kävi siskonsa luona ja paluumatkalla laivalla kävi baarissa ja sano jälkeenpäin että häntä on aina kiihoittanut millaista on antaa rahaa vastaan pillua.
      Päätti sitten esittää baarissa maksullista naista ja hetihän yksi pohjoisen vanhako mies oli kiinnostunut ja hyttiin mennessä oli jo niin kiihoittunut, että pilluhan oli aivan märkänä.
      Miehellä oli melkoinen seisokki kun kokeili jo hississä pullistunutta etumusta ja päättikin sitten kuvata kännyllä koko tapahtuman.
      Äijällä oli melkoinen käyrä kulli jonka juuri oli melkein käsivarren paksuinen ja saatuaan luvan kuvaamiseen asettui selälleen ja levitti jalkansa jouiden välissä odotti sisään työntymistä sinipunainen terska jonkä reijästä kirkasta kiimalientä valui sokenaan, vaimoni etusormellaan sitä levitti kuuman terskaan.
      Näytti tämän videon mulle kotona ja arvatkaapa kuinka se kiihoitti, kullini oli heti räjähdydpisteessä.
      Tissiensä välistä kuvasi edelleen ja mies kastoi varovasti useaa kertaan vain hieman pillun huulilla ja hetihän terska oli vaimoni kiimaliemestä märkänä, kunnes alkoi varovasti painamaan sisään, uuuhhh, vaimoni parkaisi, kun herkkutatti alkoi raivaamaan tietään sisään.
      Huomasin kuinka vaimoni varpaat olivat aivan kippurassa, teki varmaan melkoisen hyvää, kun kulli alki painumaan sisään ja paksu kullinjuuri levitti pillun aivan äärimmilleen.
      Käyrän kullin ollessa aivan pohjassa kullin pyrkiessä pillussa ylöspäin pieni kohouma tuli joka kerta navan alapuolelle ja hitaasti tahti alkoi kiihtymään ja vaimoni hengitys vain kiihtyi ja kohtahan se oli yhtä ulinaa miehen matala murina kuului välillä.
      Pussien alkaessa hakkaamaan märkää peppua vasten vaimoni heitti jalkansa äärimmilleen ja kuva vähän tärisi, kun orkkua alkoi pukkaamaan, mies kiihdytti tahtiaan ja huusi,,nyt löhtee, nyt lähtee ja veti märän kullinsa nopeasti ulos ja ensimmäinen laukaus osuikin kännykän linssiin, sumentaen vähän kuvaa, mutta äijä työnsi kullin uudelleen sisään ja loput laukaukset menivät oikeaan osoitteeseen.
      Maiskahdus vain kuului, kun kulli vedettiin nopeasti ulos ja vaimo antoi kännykän miehelle joka lähikuvasi käytettyä pillua jota toisella kädelläsä varovasti kuvasasi, ensin ei tapahtunut mitään, mutta kun pillu alkoi loppukiimassa "nieleskelemään" tuli sykäyksittäi paksua spermaa ulos klönteittäin, kulli nytkähteli vieläkin pillun vieressä ja spermatippa venyt tatista.
      Eihän vaimoni tähän tyytynyt, pukeuduttuaan meni uudelleen sinne baartiskille notkumaan ja nythän tulikin melko pian kaksi miestä kihnuttamaan kiimaisina viereen, siitä tulikin melkoinen sessiö ja jopa laivasta ulostullessa pillussa tuntui vieläkin, kuvasi myös tämän ja lupasi sen mulle näyttää saunan jälkeen tänään.

• Anonyymi

Meillä on ollut avioliiton aikana parinvaihtoa. kolmaspyöräjuttuja ( miehiä) ja vaimo välillä käynyt yksin viihteelle. Tätä ei ole luonnollisestikkaan jatkuvasti vaan fiiliksen mukaan silloin tällöin. Kivaa piristystä arkeen.

• Anonyymi

Samanlaisia juttuja ollut meilläkin. Miten jutut teillä alkoi?

• Anonyymi

Ihanaa nähdä vaimoni voihkivan virraan miehen kullista
      Runkkaan vieressä

• Anonyymi

Kovasti aina kiinnostanut ja kiihottanut ajatus katselemisesta, kun vieras mies panee omaa vaimoa. Nuorempana se oli pari kertaa lähellä toteutua baari-illan jatkoilla, mutta kummallakin kerralla tämä toinen mies sitten alkoi perua h-hetkellä

• Anonyymi

Kyllä se kiihottaa kun vieras mies rynkyttää mature vaimoa. Kulli kovana katselen yleensä oven raosta. Ja kun vieras nousee satulasta, nousen itse pukille.

• Anonyymi

Haluaisin niin paljon kokeilla ja nähdä miltä tuntu kun homma tapahtuu mun nähden,mutta vaimon mielestä riittää hänelle mun….

• Anonyymi

Sama juttu meillä, vaikka välillä vaimo kiihottuu aiheesta niin paljon että aivan hulluna ollaan sängyssä.
        Meillä on ajan kysymys koska tulee se rohkeus koittaa vihdoinkin toteutus asteelle, toivottavasti pian kun ollaan jo pyöritelty asiaa yli vuoden.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sama juttu meillä, vaikka välillä vaimo kiihottuu aiheesta niin paljon että aivan hulluna ollaan sängyssä.
        Meillä on ajan kysymys koska tulee se rohkeus koittaa vihdoinkin toteutus asteelle, toivottavasti pian kun ollaan jo pyöritelty asiaa yli vuoden.

Meillä pyöriteltiin asiaa jonkun aikaa aina kun yhdyttiin, naidessa pyysin vaimoa kuvittelee vieraan kalu nai juuri. Kiihottui äärimmilleen kun kysyin tuntuuko hyvltä saada vierasta, yleensä huohotti sai sanottuu ihanalta ja laukesi saman tein. Avasin yhden kerran seksitrehvit sivuston, sieltä mies etsii paria joilla kuvallinen ilmoitus kalusta. Yllättäen vaimo ihasteli upeita kaluja, sanoikin vaikeeta valita minkä haluisi. Valittiin kolme miestä joihin vastattiin, soittivat jokainen juteltiin aluksi kolmistaan. Sovittiin tapaaminen huoltsikalle kahville, fiksuja miehiä kaikki kolme . Vaimo valitsi yhden saman tein jonka kanssa alkoi viestitellä aluksi ja keskustella puhelimessa. Upeeta oli nähdä miten kiimassa aina yhteyden pidon jälkeen hän olikin, muistan tulin töistä kun vaimo ilmoitti viikonloppuna mies tulee kylään. Sovittiin lähden mökille siksi aikaa, mies vietti yhden yön kotonamme vaimoni kanssa. Tästä lähti meidän seksi elämä uusille raiteille kyllä vieras sai vaimon hehkuu kuin seurustellessa. T. M 49

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Meillä pyöriteltiin asiaa jonkun aikaa aina kun yhdyttiin, naidessa pyysin vaimoa kuvittelee vieraan kalu nai juuri. Kiihottui äärimmilleen kun kysyin tuntuuko hyvltä saada vierasta, yleensä huohotti sai sanottuu ihanalta ja laukesi saman tein. Avasin yhden kerran seksitrehvit sivuston, sieltä mies etsii paria joilla kuvallinen ilmoitus kalusta. Yllättäen vaimo ihasteli upeita kaluja, sanoikin vaikeeta valita minkä haluisi. Valittiin kolme miestä joihin vastattiin, soittivat jokainen juteltiin aluksi kolmistaan. Sovittiin tapaaminen huoltsikalle kahville, fiksuja miehiä kaikki kolme . Vaimo valitsi yhden saman tein jonka kanssa alkoi viestitellä aluksi ja keskustella puhelimessa. Upeeta oli nähdä miten kiimassa aina yhteyden pidon jälkeen hän olikin, muistan tulin töistä kun vaimo ilmoitti viikonloppuna mies tulee kylään. Sovittiin lähden mökille siksi aikaa, mies vietti yhden yön kotonamme vaimoni kanssa. Tästä lähti meidän seksi elämä uusille raiteille kyllä vieras sai vaimon hehkuu kuin seurustellessa. T. M 49

Miten usein vaimo saa vierasta. M 66v

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kerran kuussa joskus kesäisin viikottain. T. M 49

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Meillä on uusi mies vakkarina ollut 3 kuukautta ja hän on viikonloput meillä ja ainakin keskiviikkoisin käy pika panolla.
        Eli 4 päivää viikossa tällä hetkellä.

• Anonyymi

Vaikeita asioita toiset haluaa että naidaan kimpassa tai on ns vapaa suhde ja toiset että vieraitten kans ei paneskella. Itsellä olis ns "fantasia" että olis joku hyvä tyyppi joskun istumassa iltaa saunottas ja ehkä annettas kyrpää yhessä tuumin puolisolle. Mutta puoliso ei ole tähän halukas, toisaalta olen tyytyväinen siihen että on semmonen suhde että vieraitten kans en paneskella kun edellisissä suhteissa on joutunut pettymään monesti vaikka oli ex lupa naida yhden kaverin kans kimpassa mutta sekään ei riittänyt....

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Vaikeita asioita toiset haluaa että naidaan kimpassa tai on ns vapaa suhde ja toiset että vieraitten kans ei paneskella. Itsellä olis ns "fantasia" että olis joku hyvä tyyppi joskun istumassa iltaa saunottas ja ehkä annettas kyrpää yhessä tuumin puolisolle. Mutta puoliso ei ole tähän halukas, toisaalta olen tyytyväinen siihen että on semmonen suhde että vieraitten kans en paneskella kun edellisissä suhteissa on joutunut pettymään monesti vaikka oli ex lupa naida yhden kaverin kans kimpassa mutta sekään ei riittänyt....

Meillä on juuri tuo istutaan iltaa käydään tanssimassa kesällä kuutamouinnilla alasti laiturilla ollaan pantu kimpassa vaimoa.
        Toisinaan ollaan valittu vaimolle mies jota hän yrittää iskeä ja panna hänen kanssa jos onnistuu iskemään.
        Välillä ollaan vakkarin kanssa vuorotellen tuotu kolmas mies omista kavereista tai tutuista vaimoa panemaan.
        Yleensä nämä kolmannet miehet ovat tuntemattomia vaimolleni mutta tunnemme vakkarin kanssa ainakin toinen hänet.
        Jos vaimo haluaameidän panevan isommalla porukalla niin hän kertoo kenet haluaa ja me kysymme miestä mukaan.
        Kuten kun vaimo halusi kokeilla miltä tuntuu kun väkisin pannaan mutta ilman satuttamista.
        Silloin tarvittiin kolme miestä meidän kahden lisäksi niin vaimo valitsi yhden vakkari hänen ja minä yhden̈ miehen.
        Sitten vaimoa pantiin niin oli yksi mies joka raajassa pitämässä sääret levitettynä ja yksi pani ja vaihdettiin kunnes kaikki oli panneet.
        Loppuyön raiskattu oli niin kiimassa että tehtiin olohuoneen lattialle siskonpeti ja pantiin vuorotellen ja vaimo imi samalla toisia panokuntoon.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Meillä on uusi mies vakkarina ollut 3 kuukautta ja hän on viikonloput meillä ja ainakin keskiviikkoisin käy pika panolla.
        Eli 4 päivää viikossa tällä hetkellä.

Moro,
        Kertokaa hyvät ihmiset minulle ja muillekin miehille jotka taistelee asian kanssa, miten saa vaimon ottamaan sen ensi askeleen kolmenkimppaan, jolla on kuitenkin tuohon hommaan tarpeeksi kiinnostusta ja kiihkoa näköjään mutta se toteutus on arka tai pelottavaa...
        Miten saa rohkaistua, miten saa luottamaan tai miten ylipäänsä saa aloittamaan, neuvoja ja ehdotuksia kaipaa tampereen mies (pari 40v).

• Anonyymi

Kyllähän kaikkien varattujen miesten kerran pitäis sellainen kokea. Itte tykkään nähdä miten vaimon kasvot ja silmät loistaa kun vieras pitänyt hyvänä. M 49

• Anonyymi

Me ollaan vaimon kanssa yhdessä sopineet että vaimoa pannaan kimpassa ja vaimo suostuu mieluiten 1N&2-3M tai parin vaihtoon.
        Oltiin kerran sovittu kimppa 2N&6M mökillemme.
        Oltiin lämmittämässä mökkiä ja saunaan niin toinen nainen ilmoitti etteivät tulekkaan mukaan tällä kertaa.
        Puhuttiin pitäisikö meidän peruuttaa koko homma kun ollaan vain 1N & 5M, vaimoni sanoi kuitenkin että "olisitte kuitenkin panneet jokainen meitä molempia jos oltaisiin kaikki mukana," mutta hän antaa meille kaikille eikä kenenkään tarvitse jäädä ilman.
        Tehtiin 2 ryhmää ja olin itse molemmissa ja 5 miestä saatiin panna vaimoa aina kun haluttiin.
        Vaimoni oli hyvin tyydytetty ja onnellinen kun oli antanut 5:lle miehelle pillua osa miehistä oli aviossa.
        Vaimon pillu kesti hyvin panemisen kun pantiin paljaalla ja spermat laskettiin pilluun niin oli tosi liukkaat kelit.

• Anonyymi
        UUSI

Kyllä tuo oli pakko kokea. En olisi uskonut antavani vieraan panna paljaalla vaimoani tai vaimon antamassa paljaalla vieraalle mutta niin se vain meni. Ja kyllä vaimoa hyvänä pidettiinkin.

• Anonyymi

On kiihoittavaa katsoa kun toinen mies panee sun vaimoa.

• Anonyymi

Varattu nainen ja vieras mies, tuo on kiihottavaa ja kerran olen tuon nähnyt ja nainen oli oma vaimoni. Kiihkeä hetki, ne katseet, kosketukset ja paljaalla nainti, vaarallista mutta en kadu. T. Aviomies 36v.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Varattu nainen ja vieras mies, tuo on kiihottavaa ja kerran olen tuon nähnyt ja nainen oli oma vaimoni. Kiihkeä hetki, ne katseet, kosketukset ja paljaalla nainti, vaarallista mutta en kadu. T. Aviomies 36v.

Miten päädyitte tuohon tilanteeseen?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miten päädyitte tuohon tilanteeseen?

Sattumalta tuli sopiva tilaisuus kokeilla sitä mistä olimme joskus keskustelleet. Aloite tuli vaimolta, aluksi epäröin sitten suostuin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sattumalta tuli sopiva tilaisuus kokeilla sitä mistä olimme joskus keskustelleet. Aloite tuli vaimolta, aluksi epäröin sitten suostuin.

Eli ei ollut ehkäisyä?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eli ei ollut ehkäisyä?

Ei ollut ei. Kaksi lasta oli jo tuossa vaiheessa eikä enempää nytkään.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Lisäisin tuohon vielä kun vaimo sanoi vieraallemme, "kiihottava kyrpä" ja olihan se melko tymäkkä ase. En ollut mustasukkainen. Kiva katsoa vieressä kuinka vaimo nautti tuosta kyrvästä ja antautui täysillä.

• Anonyymi

Olisihan se kiihottavaa jakaa joko kaksin tai kimpassa, jos olisi kuuma vaimo/ty
      M43

• Anonyymi

Jos olet sopivan matkan päässä niin voisit tulla jakamaan minun alle 30v vaimoni jos haluat.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jos olet sopivan matkan päässä niin voisit tulla jakamaan minun alle 30v vaimoni jos haluat.

Olen Porin liki
        M43

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olen Porin liki
        M43

Olisiko Porin miehellä paikka missä vaimoani pantaisiin?
        Vai olisiko hotellipano?

• Anonyymi

Minun vaimoni on sinut kahdelle miehelle.
      Kaverini kävi usein meidän mökillä "kalastamassa" kun olimme mökillä viime kesänä.
      Vaimoni tykkää ottaa aurinkoa ilman yläosaa meidän laiturilla missä kaverimme tykkää uistella.
      Vaimoni kysyi pitäisikö meidän kokeilla mitä Make sanoisi jos otettaisiin hänet mukaan ja saisitte panna vaimoasi kimpassa?
      Make meidän uisteleva ystävämme on kuulemma tuonut esille että hän haluaisi panna mun vaimoa.
      Vaimoni kysyi pitäisikö meidän antaa Maken panna sun vaimoa kimpassa kanssasi?

• Anonyymi

Nyt vaimo nukkuu Maken lusikassa kun on nussinut vaimoani vaimoni ehdotuksesta.
        Vaimo on imenyt kalun pystyyn kun on halunnut miehen panemaan itseään.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Nyt vaimo nukkuu Maken lusikassa kun on nussinut vaimoani vaimoni ehdotuksesta.
        Vaimo on imenyt kalun pystyyn kun on halunnut miehen panemaan itseään.

Heräsin kun vaimoni herätteli Makea ja sanoi haluavansa Maken panevan häntä ennen kuin minä herään!
        Vaimo vei Maken saunakamarille ja näin miten Make pani vaimoani takaapäin vaimoni ollessa kontillaan sängyn reunalla Maken seisten lattialla.
        Palasin takaisin makuuhuoneeseen olinhan nähnyt riittävästi lasiovesta ja olinhan katsellut jo pari yötä kun Make oli vaimoa panu.
        En aio kertoa heidän seikkailusta kun sillä ei ole merkitystä kokonaisuuteen.

• Anonyymi

Mulla oli alussa ristiriitaisia tunteita vaimoni jakamiseen toisen miehen kanssa.
      Kiihoitus oli kuitenkin suurempi tunne joten kysyin vaimoltani antaisiko hän minun lapsuudenystävälle pillua ja vaimo lupasi olla meidän kimppanainen.
      Kun kaveri tuli niin oltiin alasti vaimon silloisen tyttöystäväni kanssa.
      Hän meinasi pukea mutta sanoin että ollaan valmiiksi alasti.
      Vaimo kysyi tietääkö kaverisi miksi tuli? Kerroin kertoneeni että pannaan kimpassa mun tyttöystävääni hän on luvannut olla meidän kimppanainen.
      Kaveri on käyttänyt vaimoani firman juhlissa ja ulkomaan matkoilla.
      Matkoilta olen saanut kuvia kun he ovat panneet tai panemassa.
      Usein on vaimoni pillusta valunut spermaa kun ovat ottaneet kuva puhelun lomalta.

• Anonyymi

Vaimo sanoi että täytyy olla kunnolla kiimassa ennenkuin suostuis. Elikkä kun nain takaapäin niin olis kyllä valmis ottamaan vierasta kullia suihin. Välillä kertoo että olispa joku iso kun työntelen takaapäin

• Anonyymi

Miksi et järjestä hänelle isompaa kokeeksi?

• Anonyymi

Soitin vaimolle että laittaa saunan päälle ja itsellensä seksikästä ylle!
      Kerroin tuovani yllärin.
      Vaimo oli kotona tosi seksikkäänä ja saunaan mentiin kolmistaan kun olin kertonut vieraallemme suomessa olevan yleistä että mennään yhdessä saunaan. (Asuimme tuolloin Tukholmassa)
      Vieraamme ei saanut silmiään irti vaimostani.
      Vaimoni kysyi haluanko minä hänen panevan vieraamme kanssa?
      Kerroin haluavani että hän saa todella tummaa miestä nussia.
      Vaimo otti saunan jälkeen ohjat ja musta mies pani vaaleata vaimoani tosi rajusti vaikka olikin hellä mutta kalun työnsi aina rajusti juurtamyöden vaimoni pilluun.
      Vaimoni ensimmäinen kerta mustan miehen pantavana mutta ei ollut viimeinen kerta vaan tuli tavaksi.

• Anonyymi

Vaimo nauttii kun saa panna usean miehen kanssa.
      Olen saanut myös luvan tuoda kavereita panemaan vaimoa.
      Minun kaikki hyvät kaverit ovat panneet vaimoani.

• Anonyymi

Vaimoni ihastui mustan miehen rajuun panemiseen ja hänen vaativiin sormiinsa.
        Kun musta mies kysyi tuleeko hänkin seuraavana perjantaina ajan kanssa?
        Heitin kysymyksen vaimolleni joka sanoi jos te haluatte niin se sopii hänellekin.
        Vieraamme kysyi vaimoltani antaako hän yhtä hyvän käsittelyn kuin tällä kertaa?
        Vaimon posket punoitti sanoessaan että kyllä vieras saa rouvaa panna kun tulee kylään!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Vaimoni ihastui mustan miehen rajuun panemiseen ja hänen vaativiin sormiinsa.
        Kun musta mies kysyi tuleeko hänkin seuraavana perjantaina ajan kanssa?
        Heitin kysymyksen vaimolleni joka sanoi jos te haluatte niin se sopii hänellekin.
        Vieraamme kysyi vaimoltani antaako hän yhtä hyvän käsittelyn kuin tällä kertaa?
        Vaimon posket punoitti sanoessaan että kyllä vieras saa rouvaa panna kun tulee kylään!

Mun vaimoa on puraissut mustan miehen himo.
        Hän puhuu vähän väliä miten halukkaasti tämä oli nainut vaimoa.
        Kerroin vaimolle että kyllä miehen on helppo panna kiimaista naista himokkaasti!
        Vaimo kiisti olleensa kiimainen vaikka otti mustaa patukkaa syvälle suuhun ja nousi seisovan kullin päälle kun oli imenyt sen pystyyn ja imetti rintojaan aina kun tuli tilaisuus..
        Mutta mies tykkäsi vaimo nauttii ja itse olin iloinen vaimoni innosta ja varsinkin hänen tyytyväisyydestä!

• Anonyymi

Jos vaimo nauttii kun häntä panee toinen mies niin silloin on huippu juttu.

• Anonyymi

Meillä on helppoa kun vaimo itse ehdottaa että kutsuttaisko vaikka Juha kylään viikonloppuna?
        Tämä Juha on ahkera panemaan vaimoa ja saadaan hiki vaimonkin pintaan touhutessa sängyssä.
        Mikä parasta viikko ja kaksi vaimo on tosi kiimainen kun on saanut vierasta/vieraita miehiä.

• Anonyymi

Jakaisin hänet mielelläni bi miehen kaa. Jos hän suostuisi panemaan myös mua😃 siis se mies, vaimo kyllä antaa.

• Anonyymi

Juu meillä hierojista jotka kiihottui emäntä näytti paikat ja antoi somettaa neljä kaikkiaan mut pomolleen vasta antoi. Hierojien pöydällä sai valtavat orgut

• Anonyymi

Aina kumpikin kiihottunut kun joku lähestyy erityisesti vaimoani. Työkaveri pari kertaa maaliin asti. Neljä hierojaa . Mun serkku yksi emännän vanhempien kaveri oli 40vuotta vanhempi. Seksi on ollut kuumaa. Kerran yksi tapetoija jolla oli puheiden mukaan jätti kulli tuli tapetoimaan rakenteilla olevaa talomme seiniä. Katsomaan urakkaa vaimo halusi näyttää
      Veimme sinne patjan erään huoneen nurkkaan. Vaimo30v päätti kokeilla ja onnistui ja oli naidun näköinen pimpura kun tuli pois. Viisikymppinen mies oli 22senttisellä paksu lla kaksi kertaa yhtä. kyytiä laskenut sisään. Kyllä on kiva jakaa vaimo kun suhde pelaa ja rakastaa. Mut miehen tulee kunnioittaa vaimoa

Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Voiko normaali ihminen ryhtyä vasemmistolaiseksi?

Tätä jäin pohdiskelemaan.
      Maailman menoa
      202
      4238
    2. SDP haluaa 40 000 nettomaahanmuuttajaa

SDP:n Suunnanmuutos-vaihtoehtobudjetissa, käy ilmi, että demarit itse asiassa vaativat räjähdysmäistä ”työperäisen” maah
      Maailman menoa
      146
      3788
    3. Orpo: Velkajarrua vastustavaa puoluetta vaikea ajatella hallitukseen

No Minja Koskelan kommunistipuolue jäi ulos tuosta. Kaikki eduskuntapuolueet vasemmistoliittoa lukuun ottamatta sopivat
      Maailman menoa
      136
      3245
    4. Hienoa! Eduskunta luopui käteisen käytöstä

Nyt tuo sama muutos pitää saada myös muuhun yhteiskuntaan. Käteistähän ei tarvitse tänä päivänä enää kuin rikolliset.
      Maailman menoa
      44
      1611
    5. Ikävä sinua mies

Vuosia kuluu, mutta tunteet ei ole hävinnyt. Tasoittuneet toki, kun ei olla nähty. Järki palannut päähän kuitenkin. Se i
      Ikävä
      19
      1478
    6. Mikä tämä henkilö mahtaa touhuta Parkanossa

Kamalaa https://www.ylasatakunta.fi/teksti/pirkanmaan-karajaoikeus-vangitsi-koiran-tappamisesta-epaillyn-6.68.127794.b58
      Parkano
      34
      1430
    7. Sulla on avaimet ja keinot

Jos haluat jatkaa tutustumista. Itse olen niin jäässä etten pysty tekemään enää mitään. Pidempi keppi johon on helpompi
      Ikävä
      25
      1385
    8. Orpo loukkaantui fasismiin viittaavasta sanavalinnasta

Mutta miksi loukkaantui? Orpohan on tehnyt yhteistyötä fasistien kanssa jo vuonna 2019, siis jo neljä vuotta ennen loukk
      Maailman menoa
      27
      1351
    9. Kiinnostaa - ei kiinnosta - kiinnostaapas

Selittäkää hämmentyneelle miksi miehiä ei ikinä kiinnosta silloin, kun sitä olisi itsekin kiinnostunut? Sitten kun siirt
      Sinkut
      116
      1150
    10. Martina haluaa Marbellaan

Martinan tekisi mieli ottaa lennot Marbellaan, jossa näkisisi kauniita ja hyväntuulisia ihmisiä. No sitten pitää matkust
      Kotimaiset julkkisjuorut
      215
      1063
    Aihe