Valmet Automobile sanoo Uudenkaupungin tehtaalla irti yli 1000 työntekijää.
Mikähän on Sievin tilanne? Ainakin Sievin Jalkineella pyörivät lomautukset koko ajan.
No, huh, huh
8
525
Vastaukset
- Anonyymi
Ihme kun ovat vielä pystössä, ne neropatit laajensi pari vuotta sitte ja palkkaa turhia käsienheiluttelioita sinne ja ne on kattonu samoja vanhoja pieruja sielä 80-luvulta asti joiden päivät koostuu lähinnä kyräilystä ja puhelimen räpläämisestä.
9 avointa paikkaa oli elokuussa.
https://www.tyollisyyskatsaus.fi/graph/tkat/tkat.aspx?ssid=250923195625326&ely=12&lang=FI&top=1&sub=12#- Anonyymi
Jos Jalkinetta meinaat joka sopii hyvin kuvaukseen nii ainaki 1/4 porukasta saa irtisanoa jos meinaavat pysyä mukana maailman menossa. Vuosi sitte tulos oli 21% heikompi mitä -23.
- Anonyymi
Siinä se talousnero ohjeistaa;)) oletkohan koskaan itse mitään työtä tehnyt. ? Jalkineella työ on niinkuin monessa tehdastyössä . Että yksitoikkoinen työ jossa toistetaan yhtä työvaihetta robottimaisesti ja kamalalla kiireellä. Jos eläin pantaisiin samaan touhuun se olisi eläinrääkkäystä.. se on vähän kuin se turkistarhan häkissä oleva kettu joka kuvataan kun se häiriintyy näiden Aktivistientoimesta. Ei se siellä häkissä heilu jos outoja alueelekuulumattomia ei ole jotka se kokee uhaksi.
- Anonyymi
Paitsi että sillä ketullaki on parempi olla mitä Jalkineella munapäiden kans.
- Anonyymi
Vieläkö sielä haukutaan ahneiksi niitä jokka yrittää saada täyttä urakkaa?
- Anonyymi
Tänään tuli ilmoituksia monelta yritykseltä yt-neuvotteluista.
Suurin uutinen joka koskettaa meitä on Keliberin uutinen. Siinä sanotaan, että kaivosveron nostaminen aiheuttaa ehkä sen, ettei Ksustisella avatakaan ehkä kaivosta.
Se olisi ollut suuri työllistäjä, jotain 1000 työpaikkaa.
Joku asiantuntija oli myös sitä mieltä että Suomi on lähellä lamaa tai saattaa jopa olla, että olemme jo lamassa. - Anonyymi
Mites Scanfilillä, onko lomautuksia?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi
Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit765900KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti2764783Huono päivä
Tänään on ollut tosi raskas päivä töissä. Tekis mieli itkeä ja huutaa. En jaksa just nyt mitään. Minä niin haluaisin ja202598Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei282503Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT881542Puolen vuoden koeaika
Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro141430- 1051367
Olen ihmetellyt yhtä asiaa
Eli miksi naiset ovat niin pelokkaan tai vaitonaisen oloisia minun seurassani. Se sai minut ajattelemaan, että olen epäm1281316seurakunnan talouspäällikön valinta meni perseelleen
Nyt on ihan pakko kyseenalaistaa tuo Kemijärven seurakunnan päätös talouspäälliköstä. Valitulla ei ole talouspuolen osaa1081264Rötösherra käräjillä
Ähtäriläisyrityksen epärehellisyys oli niin suurta, että mies yhtiön takaa oli lähellä saada ehdotonta vankeutta. Vaikeu191221