T. Miko-poika Metsäkansasta.
Kuljen Valkeakosken Liikenteellä aina kouluun. Bussit ovat siistejä ja toimintavarmoja.
16
286
Vastaukset
- Anonyymi
Minäkin kuljen Valkeakosken Liikenteellä aina kouluun T. Daniel-oppilas Konhosta. Olemmeko samalla luokalla?
- Anonyymi
Taidetaan olla samalla luokalla, LOL!
T. Miko-poika Metsäkansasta
- Anonyymi
Joka aamu näen, kun Valkeakosken Liikenteen bussit tulevat raskain kuormin koulun pihalle jättämään oppilaat koulupäivän rientoihin. Ovat olleet aina puhtaita ja välillä on mukavaa bongata harvinainen Albiinopupu.
Olen myös hyvin kiitollinen siitä, että tämä ketterä toimija edelleen palvelee Lastunen th:n pysäkkiä.
Toivottaa Rainer-ope Lastusista. - Anonyymi
Uskallan päästää joka aamu lapseni huoletta Valkeakosken Liikenteen kyytiin. Albiinopuput kieltämättä ilahduttavat minuakin.
T. Miko-pojan äiti Venla - Anonyymi
Minä matkustan vain Valkeakosken Liikenteellä.
T. Joni Kangasalan Mäyrävuoresta - Anonyymi
Minun kaikki firmat on menneet konkurssiin
'
t.Harri lammilta - Anonyymi
Minä olen polttanut puolitoista miljoonaa euroa kolmostielle, kun olen kuunnellut pellehermannien neuvoja
T:heini valkeakoskelta- Anonyymi
Minä olen surullisen näköinen ja nälkiintynyt kuski, autostakin on jousi puhki, pohjakassakin on viety ja isännän OB-tunnus tuulilasilla. Laurilla on minusta kuvakin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minä olen surullisen näköinen ja nälkiintynyt kuski, autostakin on jousi puhki, pohjakassakin on viety ja isännän OB-tunnus tuulilasilla. Laurilla on minusta kuvakin.
Ja joudun pyytämään Artolta kiireesti rahaa, kun veivät dieselöljyn tankista.
- Anonyymi
Minulla on jakomielitauti ja kirjoitan monella eri persoonalla tällä palstalla
T. Kimmo-johtaja- Anonyymi
Voi voi kuule. Kyllä kirjoittaa ja hyvin monessa eri persoonassaan
- Anonyymi
Johtaja ei kirjoita täällä.
- Anonyymi
Hei ja WÄRKWÖ YLISTYS oikeamieliselle liikennöitsijälle!! Minun sisälläni iloa läikähtää ja kuumat aallot wierähtää kun pääsen PUPUN päälle ja pupu loikkien JYSKÄÄ eteenpäin LOIKKIEN!! Woi tätä wauhdin HURMAA waan kuljemmeko kohti TURMAA?? Yst. terv. Käpylän Kaarina runosuoneni sykki hieman woi woi!!!
- Anonyymi
Minäkin yritin käydä koulua tunnollisesti, mutta minut erotettiin liiallisten poissaolojen vuoksi. Nämä johtuivat ajamattomista bussivuoroista, joita oli ihan liian paljon. Yleensä näitä sattui talviaikana, mutta joskus muulloinkin. Muuta vaihtoehtoa ei ollut, koska ainoa liikennöitsijä oli täällä Valkeakosken Liikenne eikä minulla vielä silloin ollut ajokorttia. Tästä oli se hyöty, että sain ajokortin poikkeusluvalla ilman mitään selityksiä. Sanoin vain virkailijalle että meillä päin liikennöi Valkeakosken Liikenne. Hän ei kyselleyt enempää, hymyili osaaottavasti ja laittoi nimet paperiin.
- Anonyymi
Johtajan sielu on kiivas.
- Anonyymi
Minä kuljen vain linjoilla 68 ja V130. Näillä linjoilla kalusto on niin fiiniä etten käytä edes sote-taksia.
T. Hertta Tykölästä
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
SDP palauttaa Suomen kansalle kulta-ajat
Hyvinvointivalto on pääosin SDP:n ja osin myös Maalaisliiton rakentama. Hyvinvointivaltion ylläpito edellyttää oikeude16914096Aamun Riikka: työttömyydessä lähestytään viime laman synkintä vaihetta
Nopeasti mentiiin upean Marinin hallituksen ennätystyöllisyydestä toiseen ääripäähän, kohti Suomen historian kurjimpia t11210176Älkää vassarit kuvitelko, että Marinin kulta-ajat palaavat
Vaikka demarit voittaisivat seuraavat vaalit, se ei palauta Marinin taskut-täyteen-kelasta-aikaa takaisin, ei voi eikä h1029216Suomen velka kasvoi ennätysvauhtia - Mäkynen repostelee
– Velka kasvoi eniten tilaston historiassa, Mäkynen kirjoittaa. – Vuoden 2025 toisella neljänneksellä selvästi eniten k228486Persut JYTKYTTÄÄ ylös, ohi kepun! +2,1 %
Persut palasi kolmen suurimman joukkoon ja on matkalla kohti kevään 2027 eduskuntavaalivoittoa. Sosialistit ovat syöksy437353Giorgia Meloni vs Riikka Purra
Kyllä Italian pääministeri on kauniimpi ja seksikkäämpi, kuin Suomen valtiovarainministeri Riikka Purra. Mitä jotkut näk486837Johtuuko vasemmistolaisten inho kristinuskoa kohtaan heidän islamin uskostaan?
Tätä jäin pohdiskelemaan.1516226Gallup, PS:lle JÄRISYTTÄVÄ nousu, SDP suurin laskija
https://yle.fi/a/74-20186114 PS kovaa vauhtia nousemassa ennen 2027 vaaleja suurimmaksi puolueeksi. Nyt mennään jo etua1145206Ohhoh. Kokoomusvirkamiehen mukaan Suomessa ei ole työttömyyskriisiä
Kun kokoomuksen johtama hallitus epäonnistuu täydellisesti talouspolitiikassaan, niin aikaisemmin erittäin pahaksi määri244525En lähde armeijaan enkä siviilipalvelukseen
Maanantaina telkan uutisissa toistamiseen kerrottiin tästä luuserista, joka kärsii muka "masennuksesta", mutta nauraa rä4071382