Ostin keväällä em. auton ja navigointi näyttäisi kaipaavan päivitystä karttojen osalta. En löydä ohjekirjasta enkä mistään muualtakaan (= netistä) ohjetta miten päivitetään. Voisiko joku täällä neuvoa selkokielellä miten asia hoituisi. Huoltoliike ehkä osaisi, mutta maksaa varmaan maltaita.
On käynyt joitakin kertoja tilanne, että navigaattori ei tunnista tietä ja kun kyseessä on esim. valtatie 4, ei voi kuin ihmetellä. Missä on vika, kun navigaattori kertoo, että em. tie on tuntematon tai esittää määränpäähän pääsyyn mitä kummallisimpia pikkuteitä.
Kiitos etukäteen (asiallisesta) avusta ja neuvoista !
MB GLC 300 vm 2020 navigoinnin päivitys
6
364
Vastaukset
- Anonyymi
Käytä google mappia se on parempi.
- Anonyymi
Ohjetta ei löydy netistä koska sitä ei voi päivittää ilman virallista mersun ohjelmointi laitetta.
- Anonyymi
Minulla oli noita tuonikäisiä mersuja parikin, vaikka tästä ei liene hyötyä.
Karttatiedot olivat ainakin niissä CD-levykkeellä, joita ei itse pystynyt
päivitettämään.
Jos jätti yhden päivityksen väliin, ei auttanut, koska uusin ei tunnistanut
toiseksi uusinta.
Nostin Veholla nurkkahuoneessa metakan ja sainkin auton navin muutamaa
vuotta nuoremmaksi.
Ehdotan hyvän puhelimen hankintaa, johon kunnon navigaattori sisältyy.
Saattaa olla, että sen jo saa yhdistetyksi auton isompaan näyttöön.- Anonyymi
Kiitos kommentista ja vinkistä ! Täytyypä kovistella Vehoa (ostopaikka) tai paikallista MB liikettä asiasta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kiitos kommentista ja vinkistä ! Täytyypä kovistella Vehoa (ostopaikka) tai paikallista MB liikettä asiasta.
Minulla oli "tuuria!"
"Pääsin" silloisen toimitusjohtajan puheille.
Ei siis mitenkään ole kirkossa kuulutettu, että tämä enää pätee!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 521171
Toivotko koskaan mies...
Että nähtäis ja aloitettais alusta, puhtaalta pöydältä tutustuminen. Olit oikeassa ei me kunnolla tunnettu. Olin hölmö.901147Tämän päivän puukotusuutinen
Epäillyn tuntomerkit? Nisti vai matu? Laittaisin betsit jälkimmäiselle.171030- 17868
Olisin valmis salaisiin tapaamisiin
Juuri sinun kanssasi mies. Olet saanut minun pääni pyörälle ja ajatukseni pyörimään ympärilläsi. Hittoon velvollisuudet45783Kyllä näin 45 vuotiaana miehenä pitää sanoo, että 40-50v naiset näyttää vanhoilta
Niin väsynyttä, silmäryppyä, harmaata hiusta jne jne112758Olisit voinut olla...
....ihan tavallinen ihminen, terve mieleltään ja kropaltaan, hyvä seuraihminen ja luotettava kumppani. Mutta ei, olit n64712- 12697
- 38599
YT skoda Transtech
Noin 200 saa potkut. Saksikäsipetturi ajoi suomen konkkaan ja tarkkikselle. Totaalinen Petosjytky..70581