Ostin keväällä em. auton ja navigointi näyttäisi kaipaavan päivitystä karttojen osalta. En löydä ohjekirjasta enkä mistään muualtakaan (= netistä) ohjetta miten päivitetään. Voisiko joku täällä neuvoa selkokielellä miten asia hoituisi. Huoltoliike ehkä osaisi, mutta maksaa varmaan maltaita.
On käynyt joitakin kertoja tilanne, että navigaattori ei tunnista tietä ja kun kyseessä on esim. valtatie 4, ei voi kuin ihmetellä. Missä on vika, kun navigaattori kertoo, että em. tie on tuntematon tai esittää määränpäähän pääsyyn mitä kummallisimpia pikkuteitä.
Kiitos etukäteen (asiallisesta) avusta ja neuvoista !
MB GLC 300 vm 2020 navigoinnin päivitys
5
204
Vastaukset
- Anonyymi
Käytä google mappia se on parempi.
- Anonyymi
Ohjetta ei löydy netistä koska sitä ei voi päivittää ilman virallista mersun ohjelmointi laitetta.
- Anonyymi
Minulla oli noita tuonikäisiä mersuja parikin, vaikka tästä ei liene hyötyä.
Karttatiedot olivat ainakin niissä CD-levykkeellä, joita ei itse pystynyt
päivitettämään.
Jos jätti yhden päivityksen väliin, ei auttanut, koska uusin ei tunnistanut
toiseksi uusinta.
Nostin Veholla nurkkahuoneessa metakan ja sainkin auton navin muutamaa
vuotta nuoremmaksi.
Ehdotan hyvän puhelimen hankintaa, johon kunnon navigaattori sisältyy.
Saattaa olla, että sen jo saa yhdistetyksi auton isompaan näyttöön.- Anonyymi
Kiitos kommentista ja vinkistä ! Täytyypä kovistella Vehoa (ostopaikka) tai paikallista MB liikettä asiasta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kiitos kommentista ja vinkistä ! Täytyypä kovistella Vehoa (ostopaikka) tai paikallista MB liikettä asiasta.
Minulla oli "tuuria!"
"Pääsin" silloisen toimitusjohtajan puheille.
Ei siis mitenkään ole kirkossa kuulutettu, että tämä enää pätee!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Maatalous- ja yritystuet pois, työeläkevaroilla valtion velka pois
Suomi saadaan eheytettyä kädenkäänteessä, kun uskalletaan tehdä rohkeita ratkaisuja. Maatalous- ja yritystuet ovat hait1243754Hei! Halusin vain kertoa.
En tiedä luetko näitä, mutta näimme n.4vk sitten, vaihdoimme muutaman sanan ja tunsin edelleen kipinän välillämme. Katso72885Riikka on siis suomalaisille velkaa 84 mrd
Jos kauhukabinetti istuu vaalikauden loppuun. Keskimäärin yli 20 miljardia uutta velkaa rikkaiden veronalennuksiin jokai312809Sanna on suomalaisille siis velkaa 24 mrd euroa
Muistanette vielä kuinka Italian remonttirahoja perusteltiin sillä, että italialaiset ostaa suomalaisilta paidatkin pääl1322383Miksi ikävä ei helpotu vuosien jälkeenkään?
Tänään olin ensimmäistä kertaa sinun lähtösi jälkeen tilassa, jossa vuosia sitten nähtiin ensimmäistä kerta. Ollessani82374- 391778
Tiesitkö? Suomessa lääkäri voi toimia ammatissaan, vaikka hän olisi seksuaalirikollinen
Järkyttävää… Motin mukaan Suomessa lääkäri voi toimia ammatissaan, vaikka hän olisi yksityiselämässään syyllistynyt es611155"Sanna Marinin kirja floppasi", kertoo eräs median otsikko
"Miljardien tappio - Sanna Marin vaikenee", kertoo toinen otsikko. Marin ei siis siinä kirjassaan kerro sanallakaan For821079Oot kyl rakas
Et tiiäkkään miten suuri vaikutus sulla on mun jaksamiseen niin töissä, kun vapaallakin❤️. Oot täysin korvaamaton. En t361050Kirjoittaisit edes jotain josta tiedän
Varmasti oletko se oikeasti sinä. Tänään tälläinen olo. 761040