Autohuolto

Anonyymi-ap

Ei kannata T&m huoltopalveluun ainakaan viedä. Yrittäjä ei kovin ammattitaitonen ole ja yksityishenkilönä semmoinen että naiset joutuu sairaalaan sen myötä. Boikottiin koko yritys ja vastuuseen yrittäjä!!!

15

1023

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Tainnu olla jo valmiiks mt ongelmia kyseisellä henkilöllä. Mut hei jaxuhali siulle myös. Kyllä se aika korjaa haavat. Hyvä palvelu kyseisellä korjaamolla suosittelen kaikille.

• Anonyymi

Tarinoilla on yleensä kaksipuolta. Taisimme saada vielä kolmannenkin.

• Anonyymi

Nyt ehdottomasti kaikki varaamaan huoltoa tuolta ettei vaan yrittäjä naisissa kerkiä käymään

• Anonyymi

Ehkä mt ongelmaisten on ihan hyvä käydä ammattilaisen autettavana. Voihan niistä omista ongelmista toki muita syyttää. Se on ehdottomasti paras tie parantumiseen.

• Anonyymi

Minä tarvitsen silloin tällöin autonhuoltoa, ei minua korjaamo henkilökunnan yksityisasiat kiinnosta.

• Anonyymi

Onkohan tämmöinen mustamaalaus edes laillista?
      Kusiko yrittäjä muroihisi vai miksi koet aiheelliseksi tuoda tämmöisiä esiin?
      Et liene itsekään synnitön, joten miltä tuntuisi jos sinun asioitasi räävittäisiin tämmöisellä juorupalstalla?

• Anonyymi

Jokin kaivertaa aloittajaa. Alatyylistä ja asiatonta on moinen mustamaalaus. Mikä lie nyppii aloittajaa.

• Anonyymi

Aloittaja puhuu pelkkää paskaa ja yrittää vain mustamaalata yrittäjää. Todella hyvä yritys ja suosittelen kaikille!

• Anonyymi

Samaa mieltä, paras autohuolto, ei edes Iisalmesta parempaa löydy.

• Anonyymi

Parhaat ja luotettavat autokaupat teet Henri Oskarin , Herra Sonkajärvi kanssa .

• Anonyymi

Juopolle tiedoksi että nyt olikin kyse autohuollosta eikä auton ostosta.

• Anonyymi

En ikinä osta autoa tuolta

• Anonyymi

Taitaa tuolla kylällä olla kaikki autojahuoltavat yrittäjät juopon sutjakasta porukkaa, ainakin kylillä kerrotun mukaan. Ainut poikkeus Sonkajärven huoltorasti.
      t Sonkavärven Henkka

• Anonyymi

Mielenterveys lähteny autohuollon takia?
      Nyt kyllä kannattaa laskea hitaasti 10 ja miettiä uuden auton ostoa..

• Anonyymi

Yrittäjä voi tehdä rikosilmoituksen näistä musta maalauksista.
      Ei olisi ensimmäinen tapaus mistä tuomio luetaan. Moni Suomi24:llä mustamaalannut on joutunut käräjille. Kunnianloukkaus, liiketoiminnan häirintä ainakin aluksi. Käräjillä tuntuvat korvausvaatimukset.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tykkäsin rakas

Tuottaa sulle nautintoa❤️🔥olet paras ja nautin itsekkin suunnattomasti
      Suhteet
      35
      2106
    2. Hyvää iltaa!

Mikä on päivän viisaus?
      Ikävä
      84
      1283
    3. Arvaa mitä mies

Aion pilata elämäsi totaalisesti. Kyllä, totaalisesti.
      Ikävä
      56
      1238
    4. Mies mä oon ihan helppo

Miehelle johon oon ihastunut. Olen harvoin ihastunut, mutta suhun olen. Ei tarvitse kuin pyytää, niin...
      Ikävä
      32
      1152
    5. Olet onnellinen sinkku

Näin se on nähtävä.
      Ikävä
      60
      1129
    6. Mies olen aika erakko nykyään

Vanhentunutkin olen muutamana viime vuonna parikyt vuotta. Kun en ennenkään kelvannut, niin tuskin nytkään kelpaan. Lisä
      Tunteet
      39
      854
    7. Lavroville taitaa olla jo ikkuna raollaan?

Lavrovin syytä välttää korkeita paikkoja ja ikkunoiden läheisyyttä.Ettei vain keikahda ikkunasta pihalle.
      Maailman menoa
      121
      729
    8. Haittaako jos

kaivattusi käy tosi usein pissalla ja/tai kakalla?
      Ikävä
      26
      674
    9. Skenaario

Elämä ja kuolema ovat merkillisin nyytti olevaisuutta. Mutta kun kumpaakaan ei ole, syntyy lapsuksia, joita korjaamaan
      Sinkut
      55
      555
    10. Ylen johdon hulppeat bonukset alkavat taas

Suora kopio Iltalehdestä: "Asiasta kertoo Iltalehdelle Ylen hallituksen puheenjohtaja Matti Apunen. Mitä tulospalkkioi
      Yle
      19
      527
    Aihe