Ei kannata T&m huoltopalveluun ainakaan viedä. Yrittäjä ei kovin ammattitaitonen ole ja yksityishenkilönä semmoinen että naiset joutuu sairaalaan sen myötä. Boikottiin koko yritys ja vastuuseen yrittäjä!!!
Autohuolto
15
1023
Vastaukset
- Anonyymi
Tainnu olla jo valmiiks mt ongelmia kyseisellä henkilöllä. Mut hei jaxuhali siulle myös. Kyllä se aika korjaa haavat. Hyvä palvelu kyseisellä korjaamolla suosittelen kaikille.
- Anonyymi
Tarinoilla on yleensä kaksipuolta. Taisimme saada vielä kolmannenkin.
- Anonyymi
Nyt ehdottomasti kaikki varaamaan huoltoa tuolta ettei vaan yrittäjä naisissa kerkiä käymään
- Anonyymi
Ehkä mt ongelmaisten on ihan hyvä käydä ammattilaisen autettavana. Voihan niistä omista ongelmista toki muita syyttää. Se on ehdottomasti paras tie parantumiseen.
- Anonyymi
Minä tarvitsen silloin tällöin autonhuoltoa, ei minua korjaamo henkilökunnan yksityisasiat kiinnosta.
- Anonyymi
Onkohan tämmöinen mustamaalaus edes laillista?
Kusiko yrittäjä muroihisi vai miksi koet aiheelliseksi tuoda tämmöisiä esiin?
Et liene itsekään synnitön, joten miltä tuntuisi jos sinun asioitasi räävittäisiin tämmöisellä juorupalstalla? - Anonyymi
Jokin kaivertaa aloittajaa. Alatyylistä ja asiatonta on moinen mustamaalaus. Mikä lie nyppii aloittajaa.
- Anonyymi
Aloittaja puhuu pelkkää paskaa ja yrittää vain mustamaalata yrittäjää. Todella hyvä yritys ja suosittelen kaikille!
- Anonyymi
Samaa mieltä, paras autohuolto, ei edes Iisalmesta parempaa löydy.
- Anonyymi
Parhaat ja luotettavat autokaupat teet Henri Oskarin , Herra Sonkajärvi kanssa .
- Anonyymi
Juopolle tiedoksi että nyt olikin kyse autohuollosta eikä auton ostosta.
- Anonyymi
En ikinä osta autoa tuolta
- Anonyymi
Taitaa tuolla kylällä olla kaikki autojahuoltavat yrittäjät juopon sutjakasta porukkaa, ainakin kylillä kerrotun mukaan. Ainut poikkeus Sonkajärven huoltorasti.
t Sonkavärven Henkka - Anonyymi
Mielenterveys lähteny autohuollon takia?
Nyt kyllä kannattaa laskea hitaasti 10 ja miettiä uuden auton ostoa.. - Anonyymi
Yrittäjä voi tehdä rikosilmoituksen näistä musta maalauksista.
Ei olisi ensimmäinen tapaus mistä tuomio luetaan. Moni Suomi24:llä mustamaalannut on joutunut käräjille. Kunnianloukkaus, liiketoiminnan häirintä ainakin aluksi. Käräjillä tuntuvat korvausvaatimukset.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 352106
- 841283
- 561238
Mies mä oon ihan helppo
Miehelle johon oon ihastunut. Olen harvoin ihastunut, mutta suhun olen. Ei tarvitse kuin pyytää, niin...321152- 601129
Mies olen aika erakko nykyään
Vanhentunutkin olen muutamana viime vuonna parikyt vuotta. Kun en ennenkään kelvannut, niin tuskin nytkään kelpaan. Lisä39854Lavroville taitaa olla jo ikkuna raollaan?
Lavrovin syytä välttää korkeita paikkoja ja ikkunoiden läheisyyttä.Ettei vain keikahda ikkunasta pihalle.121729- 26674
Skenaario
Elämä ja kuolema ovat merkillisin nyytti olevaisuutta. Mutta kun kumpaakaan ei ole, syntyy lapsuksia, joita korjaamaan55555Ylen johdon hulppeat bonukset alkavat taas
Suora kopio Iltalehdestä: "Asiasta kertoo Iltalehdelle Ylen hallituksen puheenjohtaja Matti Apunen. Mitä tulospalkkioi19527