https://yle.fi/a/74-20184625
Näin se alueen ihmisten hätä tunnustetaan. On meillä hallitus ja RKP nauraa ..
Persut on Persuja ja kyllä Purra tietää
36
437
Vastaukset
- Anonyymi
Osaatko reppana muuta ajatellakaan kuin Persuja?? Sanotaan ,että rakkaudesta se hevonenkin potkii.Olet kiinnostunut selvästi Persuista,
- Anonyymi
Mene töihin juuttaan pökiö!
- Anonyymi
Yle tuo valtamedian suuri saatana!
- Anonyymi
Ap se pauhaa saamatta rauhaa.
- Anonyymi
no niin persupakkomielteinen persuista pihalle potkittu rotuopin julistaja, nappi huuleen, nalle kainaloon, tuti suuhun ja tutimaan että jaksat aamulla nousta taas reippaana poikana itkemään persujen perään.
- Anonyymi
Aika oletettuja kannanottoja aloituksen.
Persujen Putinmainen trollitehdas toimii. Ompahan ressukoilla jotain tekemistä.- Anonyymi
https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/926cf46b-50ad-44ec-9b87-58920000757e "Persujen Putinmainen trollitehdas toimii" ??
- Anonyymi
Ei ole vielä tullut vastaan palstaa missä sinä pyhäjärven lahja s24 palstoile et hyökkäisi keskustelijoiden kimppuun jotka vastaa sinun viestien kalasteluviesteihin. Sinun sensuroidessa kaikilta s24 palstoilta muiden viestit joissa sinun persujen maalittamista häiritään. Minkä jälkeen sinä vielä tavoillesi uskollisena vttuilet perään ihmisille joiden vastaukset provoihisi sensuroit.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/926cf46b-50ad-44ec-9b87-58920000757e "Persujen Putinmainen trollitehdas toimii" ??
Esim. facebook on täynnä feikki persoonia jotka ovat sillä töin että maalittavat esim. persuja. Kaikissa facebookin persuja koskevien lehtijuttujen kommenttiosioissa. Noloimpien itkiessä persujen perään jopa lehtijutuissa jotka ei liity persuihin millään tavalla. Valtaosa vassareita.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Esim. facebook on täynnä feikki persoonia jotka ovat sillä töin että maalittavat esim. persuja. Kaikissa facebookin persuja koskevien lehtijuttujen kommenttiosioissa. Noloimpien itkiessä persujen perään jopa lehtijutuissa jotka ei liity persuihin millään tavalla. Valtaosa vassareita.
Yllättävän paljon ns. Soinisteja seassa joille nainen puolueen johdossa on liikaa tms. Jotka äänestyskäyttäytymisellään varmistaa sen, että persuministerit joutuu kohta oppositioon heidän tilalle tullessa Nasimaa, Tuppuraista jne. eli ihmisiä jotia eivät voi sietää silmissään. Mistä huolimatta hihittelevät tyytyväisinä kun Purra persuineen joutuu oppositioon. Jonka hallitukseen äänestivät kiristämään mamupolitiikkaan. Josta nyt eroon haluavat mm valtamedioiden luodessa kuvaa siitä, kuinka se on Purran syytä kaikki leikkaukset. Joka on vain niiden toteuttaja vastuuministerinä ei niiden aiheuttaja. Seuraavan vassarihallituksen rikkoessa varsan selän kun ei jatka samalla talouspolitiikalla kuin Orpon hallitus??
- Anonyymi
1.1 miljoonan säästö taitaa tuoda lisää kustannuksia.
- Anonyymi
"Purran syytä kaikki leikkaukset. Joka on vain niiden toteuttaja vastuuministerinä ei niiden aiheuttaja.."
No oli vitsi tai ei, niin saksikädessä piti esitellä oman lähipiirinsä.
Nyt sitten se ei olekaan Purra joka saksii. On ihmeellistä.
Mutta oli, eli ei, niin niiden leikkausten TAKUUMIEHENÄ persut on hallituksessa ollut. Riisto vähäosaisilta ja rahat suurituloisille, vai olenko käsittänyt ihan väärin. Arvovalintoja suurelta osin. Mitä palkkioksi ?
Ja toden totta, kaikki on edellisen hallituksen vika. Myös oulaskankaan päivystyksen loppumien. Täälläkin palstoilla esitetty, että kepujen vika. Voi hyvänen aika, ottakaa nyt jonkinmoinen vastuu tekemisistä.- Anonyymi
"Purran syytä kaikki leikkaukset. Joka on...niiden toteuttaja vastuuministerinä"
Vai ei se Purra saksi??
Viittauksella edelliseen sinut pyhäjärven trolli tunnistaa kaikilla palstoilla joissa persujen perään itket mm. siitä, ettet sinä koskaan ymmärrä lukemaasi. - Anonyymi
Kah kuinka paljon sinä olet antanut isotuloisille?
Minua kiinnostaa se köyhänä, että mistä sinä revit sen rahan isotuloisille.
Se jos isotuloiset maksavat hiukan vähemmän veroja ei tarkoita minun laskuopin mukaan sitä, että se on köyhiltä saatu. Nämä isotuloiset maksavat aika paljon Suomen menoista. Maksetaan me köyhät kun jotakin välillisesti vaan se on pientä.
Muistele tarkemmin miten tämä Sote himmelin syntyi. Alunperin piti olla viisi aluetta vaan Kepu halusi hiukan enemmän. Voit laskea kuinka paljon herroja on palkattu. Plus kokoukset yms. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se jos isotuloiset maksavat hiukan vähemmän veroja ei tarkoita minun laskuopin mukaan sitä, että se on köyhiltä saatu. Nämä isotuloiset maksavat aika paljon Suomen menoista. Maksetaan me köyhät kun jotakin välillisesti vaan se on pientä.
Muistele tarkemmin miten tämä Sote himmelin syntyi. Alunperin piti olla viisi aluetta vaan Kepu halusi hiukan enemmän. Voit laskea kuinka paljon herroja on palkattu. Plus kokoukset yms.Isotuloiset eivät maksa mitään Suomen menoista, kaiken maksaa asiakkaat, ilman asiakkaita ei ole yhtää isotuloistakaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Isotuloiset eivät maksa mitään Suomen menoista, kaiken maksaa asiakkaat, ilman asiakkaita ei ole yhtää isotuloistakaan.
Anonyymi
2025-09-24 18:51:28
Anonyymi kirjoitti:
Muistele tarkemmin miten tämä Sote himmelin syntyi. Alunperin piti olla viisi aluetta vaan Kepu halusi hiukan enemmän. Voit laskea kuinka paljon herroja on palkattu. Plus kokoukset yms.
Lue lisää
Jokohan sinä ap osaisit kertoa miksi sinä et mene peilin eteen itsesi kanssa keskustelemaan miksi sinun pitää tehdä se s24 palstoilla? Poistaen ylläpidon suojista kaikilta palstoilta joissa monologejasi harrastat muiden viestit jotka yksinpuhelujasi häiritsee. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Isotuloiset eivät maksa mitään Suomen menoista, kaiken maksaa asiakkaat, ilman asiakkaita ei ole yhtää isotuloistakaan.
Nyt meni hiukan oudoksi.minä olen tavallinen tallaaja en ymmärtänyt mitään tuosta 18.46 tekstistä. Selventäisitkö
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Anonyymi
2025-09-24 18:51:28
Anonyymi kirjoitti:
Muistele tarkemmin miten tämä Sote himmelin syntyi. Alunperin piti olla viisi aluetta vaan Kepu halusi hiukan enemmän. Voit laskea kuinka paljon herroja on palkattu. Plus kokoukset yms.
Lue lisää
Jokohan sinä ap osaisit kertoa miksi sinä et mene peilin eteen itsesi kanssa keskustelemaan miksi sinun pitää tehdä se s24 palstoilla? Poistaen ylläpidon suojista kaikilta palstoilta joissa monologejasi harrastat muiden viestit jotka yksinpuhelujasi häiritsee.Minä joka kirjoitin 18.41 en ole ap.
Tosin kiinnostaa mikä tämä ap on. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minä joka kirjoitin 18.41 en ole ap.
Tosin kiinnostaa mikä tämä ap on.Mieti sitä ao kuka sinä ap olet joka poistat muiden viestit joissa mainitaan ap minkä jälkeen sinä ap alat ihmettelemään kuka se ap oikein on? Sinun sitä ennen poistaessa mm. viestin, jossa ap:n kerrottiin olevan ANONYYMI eli ei kukaan. Pelkkä lyhenne sanasta antipersu jota sinä ap et salli muiden mainitsevan kuin sinä ap itse. Joka muilla palstoilla vttuilet ap:lle joka olet sinä itse.
- Anonyymi
Ok kiitos.
Valitettavasti niitä on yllättävän paljon muitakin, jotka eivät ymmärrä. Nykyelämässä tehdään otsikon perusteella päätelmät ja niitä totena kerrotaan. 'Kiire' on ei ehdi lukea koko juttua .
Ja valitettavasti toimittajien laatu on joissain tahoilla heikentynyt. He eivät enää tutki ja analysoi itse juttuja, he menevät valtavirran mukana ja uskovat, että se on totuus. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nyt meni hiukan oudoksi.minä olen tavallinen tallaaja en ymmärtänyt mitään tuosta 18.46 tekstistä. Selventäisitkö
Isotuloiset saavat rahansa maksavilta asiakkailta, eli asiakkaat maksavat kaiken pienestä roposesta miljooniin, ja kun asiakkaita ei ole, niin kauppa pysähtyy. Näin Suomelle on käymässä, eikä rikkaat ole maata pelastamassa, sen sijaan siirtävät varallisuutensa muualle missä sille on mahdollisuus saada parempi tuotto. Suomeen ei kannata sijoittaa jos sillä ei ole tulevaisuutta, eikä tulevaisuutta ole jos keskiverto tallaajalla ei ole varaa kuluttaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Isotuloiset saavat rahansa maksavilta asiakkailta, eli asiakkaat maksavat kaiken pienestä roposesta miljooniin, ja kun asiakkaita ei ole, niin kauppa pysähtyy. Näin Suomelle on käymässä, eikä rikkaat ole maata pelastamassa, sen sijaan siirtävät varallisuutensa muualle missä sille on mahdollisuus saada parempi tuotto. Suomeen ei kannata sijoittaa jos sillä ei ole tulevaisuutta, eikä tulevaisuutta ole jos keskiverto tallaajalla ei ole varaa kuluttaa.
No ehkä vielä jotkut tahot kuluttavat. Sinäkin liki pitäen joka päivä kulutat . Ainakin ruokaa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No ehkä vielä jotkut tahot kuluttavat. Sinäkin liki pitäen joka päivä kulutat . Ainakin ruokaa
Niinpä, kohta Suomessa ei ole kuin yksityinen sote, ruokakaupat ja rahtipalvelut jäljellä, sillä kaikki tavara tilataan kiinasta viidesosalla täkäläiseen hintatasoon nähden, ellei sitäkin torpata hallituksen toimesta tarifeilla, sitten kiinan romukin on liian kallista tavalliselle tallaajalle.
- AnonyymiUUSI
Poiminta:
"ps. Milloin sinä ap ymmärrät miten naurettavaa se on, että sinä poistat kaikilta s24 palstoilta viesti joissa mainitaan ANONYYMISTI sana antipersu lyhenteen ap muodossa??" - AnonyymiUUSI
Persuille on valehtelu ja metelin pitäminen aivan jokapäiväiseen elämään kuuluvaa toimintaa. He eivät itsekään huomaa tekemisiään vaan ulkopuolelta pitää ystävällisesti mainita miten asiat oikeasti on ja se, että metelöinti tekee ihmisestä juntin.
Joita tietysti persuissa on pilvin pimein.- AnonyymiUUSI
Ja Kepu pettää aina. Nyt esim maatalous ajetaan ahtaalle
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ja Kepu pettää aina. Nyt esim maatalous ajetaan ahtaalle
Se on ajettu ahtaalle jo aikopäiviä sitten, siksi jäljellä on vain suurtilalliset.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Se on ajettu ahtaalle jo aikopäiviä sitten, siksi jäljellä on vain suurtilalliset.
Entistä tiukemmalle. Korjataan näin
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Entistä tiukemmalle. Korjataan näin
Korjaappas vielä se, että kepu on oppositiossa, eli asialla ovat kokoomus, persut, rkp ja kd.
- AnonyymiUUSI
50:s poistettu viesti..
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
50:s poistettu viesti..
Niin siinä käy kun on paljon asiaa, muttei kykyä keskustella hyväksytyllä tavalla.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Korjaappas vielä se, että kepu on oppositiossa, eli asialla ovat kokoomus, persut, rkp ja kd.
Eiköhän siellä ole MTK myös asialla ja siellä paljon kepulaisia
- AnonyymiUUSI
Oulaskankaasta miljoonan säästö?
Juuson mökkitiellle 900000 avustus?
Haiseeko?- AnonyymiUUSI
Yksi ja sama väittely omien sivupersoonien kanssa jokaisessa viestiketjussa poikkeuksetta 18-22 tuntia 365 vrk vuodessa oli arki, pyhä, joulu tai juhannus. Ja muiden viestit poistoon jotka herran yksinpuheluja häiritsee.🥱🥱
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Yksi ja sama väittely omien sivupersoonien kanssa jokaisessa viestiketjussa poikkeuksetta 18-22 tuntia 365 vrk vuodessa oli arki, pyhä, joulu tai juhannus. Ja muiden viestit poistoon jotka herran yksinpuheluja häiritsee.🥱🥱
Jotenkin oli tutun oloinen vastaus.
Aina kun joku hiemankaan esittää arveluja ja Faktoja persujen tekemisestä niin trollitehtaalta vakiovastaus. Sen systemaattisen "hiljentämisyrityksen" laajuutta minä vain ihmettelen. Ei ole palstaa, missä kaikki mielipiteet esitetään jonkin ihmeen tekemäksi. Niitä tekee yleensä ihan normaalit ihmiset.
Sama litania, seuratkaapa. Käykää vaikka politiikan mielipidesivuilla. Samat vastaukset jos esitetään kärkeviä mielipiteitä. Siellä on APt, nallet kainalossa, tutit ja muut. Siis systemaattista hiljentämisyritystä.
Ketjusta on poistettu 54 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persujen Anna Koskela kaahasi 172 km/h
Kuvasi samalla myös videota, jonka sitten myöhemmin poisti. Jotenkin tuntuu persuilta lähtevän nyt kaikki lapasesta, va326611Ratkaisujen tarjoamisen sijaan SDP on keskittynyt levittämään väärää tietoa
Kokoomuksen kansanedustaja Martin Paasi on turhautunut eduskunnassa käytävään salikeskusteluun. Hän kertoo, miksi. – Ko895232Miksi media ei ole tutkinut Li Anderssonin antifa-yhteyksiä
Antifa on väkivaltainen äärivasemmistolainen terrori-järjestö, joka USA:ssa on nyt kielletty. Andersson itse on äärivas934815Juuri nyt! Parturi bongattu Sannan seurassa!
🌐 Breking News 📢 🗞️ 🆕 Kaksikko bongattu Suomen Helsingin Töölöstä. Kyllä. Sieltä samasta Töölöstä, josta kuppakin64639Keskisarja kiihotti persuja kansanryhmää vastaan
Rikoksen vakavuutta lisää se, että Keskisarja toimii eduskuntapuolueen puheenjohtajana, jonka puheilla on enemmän painoa714495Kolmepäiväinen työviikko on kulman takana
Zoomin toimitusjohtajan mukaan tekoäly alkaa olla monissa työtehtävissä niin tehokas, että ihmiset voivat pudottaa työpä224086Mercedes-Benzille riitti Suomen äärioikeistohallitus
Tästä jo pari vuotta sitten varoiteltiin, että kaikki ulkomaalaiset investoijat poistuvat fasistipersujen myötä tukemast544037Aamun Riikka: sakset tiputtavat 31 000 lasta köyhyysrajan alle
✂️ STM:n tuoreen arvion mukaan Riikan leikkaukset pudottavat peräti 31 000 lasta köyhyysrajan alle, kun aikaisempi THL1453947Miksi Marinin vasemmistohallitus ei tunnustanut Palestiinaa
kun mahdollisuus oli? Nyt sitten vasemmisto-oppositio ulvoo yhtään ääneen, että Palestiina pitää tunnustaa - onpa tode213530Sebu Tynkkynen vaatii Ulkopoliittisen instituutin rahoituksen leikkaamista
kun UPI:n tutkija kritisoi Tynkkystä, Mikä Trump tuo Tynkkynen oikein luulee olevansa? https://www.iltalehti.fi/politi173337