Voisko joku kertoa miksi jätteet kannetaan kesämökille? Miksei niitä voi kantaa suoraan hangassuolle? Varmaan ne koiran syömät sohvat tulee vielä keräilyharvinaisuudeksi ja jokaisella pitää olla kaapissa miljoona tyhjää kurkkupurkkia jos vaikka lähtisi mustikkametsään. Vaikka lonkat sattuu eikä muutenkaan mustikka maistu.
Voisko joku kertoa..?
7
161
Vastaukset
- Anonyymi
Olisko ne möksällä helpompi nakata naapurin tontille kun se ei kuiteskaan ole siellä
- Anonyymi
Mökillä voi saunanpesässä polttaa kaikenlaista rojua kun ei ole naapurit heti ilmoittelemassa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mökillä voi saunanpesässä polttaa kaikenlaista rojua kun ei ole naapurit heti ilmoittelemassa
Polttaisi edes niin olisi jotain hyötyä. Käytännössä perikunta tilaa lavan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Polttaisi edes niin olisi jotain hyötyä. Käytännössä perikunta tilaa lavan.
Ai sä kyttäät perintöä
- Anonyymi
Neuroosissita lienee kysymys, jos jonkun toisen tyhjät kurkkupurkit aiheuttavat tuskaisia ajatuksia.?
Koiransyömästä sohvasta en sano mitään, kun en tosiasioita siitä tiedä, mutta mieli tekisi arvio esittää, mutta en esitä.. - Anonyymi
Aloittaja kyttää selvästi mitä naapurin mökkiläinen kantaa tontilleen.
Oma elämä on tylsää,siispä kyylään naapurin asiat :D - Anonyymi
En kyttää enää perintöä vaan tyhjennän pesää roinasta. En siis tavarasta vaan roinasta. Vanhemmille ihmisille tulee elämänhallinta ongelmia ja jätteet kertyy nurkkiin kun mitään ei voi hävittää.
Elämänlaatukin häviää kun asutaan ja eletään jätteiden keskellä.
Katsokaa vanhempienne perään nuorempi polvi!
Vaikka vaikeata se on kun rakastuvat roinaan ja ovat varsin itsepäisiä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi
Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit986118KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti3495555Huono päivä
Tänään on ollut tosi raskas päivä töissä. Tekis mieli itkeä ja huutaa. En jaksa just nyt mitään. Minä niin haluaisin ja222757Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei522639Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta
Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-20000117808521042026Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT1071758- 1141621
Puolen vuoden koeaika
Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro181583seurakunnan talouspäällikön valinta meni perseelleen
Nyt on ihan pakko kyseenalaistaa tuo Kemijärven seurakunnan päätös talouspäälliköstä. Valitulla ei ole talouspuolen osaa1241494Olen ihmetellyt yhtä asiaa
Eli miksi naiset ovat niin pelokkaan tai vaitonaisen oloisia minun seurassani. Se sai minut ajattelemaan, että olen epäm1361459