Olisi vain jotenkin niin outoa jos se minun kaivattu olisikin joku sovinistinen ja narsistinen ihminen. Tai siis... Kun ei tullut kyllä ekana mieleen semmoinen hänestä... Toki olen jotain viittaavia asioita huomannut ihan näinkin pienellä tuntemisella irl.
En tiedä....
31
419
Vastaukset
- Anonyymi
Mitä asioita olet huomannut?
- Anonyymi
Jotenkin kylmän ja kovan oloinen, suurieleisyys kuvissa, iso ego oikeen paistoi hänestä niissä, vähän arveluttava tapa reagoida asioihin, ja lisäksi ihan se minun oma tuntemus hänestä. Ahdistus ja tunne, että en ollut tekemisissä empatiakykyisen ja terveen ihmisen kanssa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jotenkin kylmän ja kovan oloinen, suurieleisyys kuvissa, iso ego oikeen paistoi hänestä niissä, vähän arveluttava tapa reagoida asioihin, ja lisäksi ihan se minun oma tuntemus hänestä. Ahdistus ja tunne, että en ollut tekemisissä empatiakykyisen ja terveen ihmisen kanssa.
Minulla loppuisi tunteet seinään tuollaisen kanssa. Hyi olkoon.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No jo sulla on taas aloittajaäijä merkillistä merkityksenantoa sinulle itsellesi. Liian vaikea lause varmaan joillekin.
- Anonyymi
Hänessä voi olla puolia, joista tietää vain lähimmät.
- Anonyymi
En tiedä olenko minä tässä se hullu, mutta tuntuu että kaivattuni on tosi sairas. 😳 Ap
- Anonyymi
Ja pahasti olenkin. 🤣
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja pahasti olenkin. 🤣
No mitä sulle on tapahtunut?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No mitä sulle on tapahtunut?
Sain maksulliselta hivin, mutta ei se haittaa, kun on lääkitys kohdillaan niin voin n*ssia sinuakin paljaalla, jos haluat?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sain maksulliselta hivin, mutta ei se haittaa, kun on lääkitys kohdillaan niin voin n*ssia sinuakin paljaalla, jos haluat?
Yksikään terve ihminen ei moiseen puuhaan ryhtyisi kanssasi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Koska sait sen?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Koska sait sen?
On siitä jo aikaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
On siitä jo aikaa.
Senkö takia et halunnut seksiä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Maksulliselta? Suomessa vai tha.....?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
🫂🫂
- Anonyymi
Eipähän se tarvitse kuin joku onnettomuus niin koko persoonallisuus voi muuttua. Tunsin aikoinaan maailman söpöimmän pariskunnan aina olivat yhdessä ja jumaloi vaimoaan. Sitten sai aivoverenvuodon tai aivoinfarktin en muista. Mut kuitenki se mies muuttui kokonaan. Hylkäsi perheensä ihan yllättäen. Muutti eri puolelle Suomea ja alkoi somessa jakaa jotain prno pätkiä.
- Anonyymi
Ai, only tuulettimissa?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ai, only tuulettimissa?
Ei on jo siitä aikaa nykyään jo vanha mies facebookissa se niitä jakoi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei on jo siitä aikaa nykyään jo vanha mies facebookissa se niitä jakoi.
Kiinnostava tarinallisuus, aloittajaäijä. Oikeasti kuitenkin saattaisi tulla stoppi hyvin äkkiä jos someen lataisi em sisältöä. Kaksinaamaisesti se kyllä onnistuu jos maksaa ”rojaltit” ja ns kaupallistaa sen homman, mutta on vähän eri asia kuin tämä mitä simppeleille nyt syötät ajankuluksi. Eli, onhan näitä ns yrityssivuja
- Anonyymi
Puhutko sä nyt itsestäsi? Haluatko ottaa etäisyyttä?
Nainen - Anonyymi
M-miehestä taas jaksat jauhaa täällä. Ihan hassua, mutta se mies ei oo sua ees ajatellu... analysoi mitä analysoit.
- Anonyymi
En todellakaan jauha kenestäkään M-miehestä.
- Anonyymi
Keneksi nyt mahdat luulla?
- Anonyymi
Ei aavistustakaan kuka aloittaja on. Olen kirjoittanut toisinaan M-miehestä, mutta hän ei todellakaan ole sovinisti eikä narsisti. Laatumies kaikin puolin.
- Anonyymi
Miksi kaikkien pitäisi jauhaa M miehestä? Riittää, kun minä jauhan. Sivusta.
- Anonyymi
Kuka helwetin M-mies?
- Anonyymi
Varmaan kaikilla eri M mies.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Varmaan kaikilla eri M mies.
Eri tietenkin, miten muka voisi sattua olemaan sama
- Anonyymi
Siitä m miehestä on täällä jauhettu vuosikaudet.
- Anonyymi
Markkuhan se
- Anonyymi
Onko sinulla taas uusi vai uusvanha idea siitä, kuka tämä aloittajaäijän provoilema m-mies voisi olla? Yhtä intensiivisesti kirjoitellut siitäkin aikoinaan mitä tästä ns j-miehestä, mikä käy joillakin ns henkeen vieläkin. Noloa se on
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksi persuilla ei ole firmoja?
Kuten vasemmisstolaisilla, esim. Sannalla MA\PI. Eikö ole aika erikoista?827076Persut hommasivat Suomeen 35 000 pientä lasta v. 2015
Onko Riikka Purra nyt tavoittelemassa tätä samaa historiallista persujen utopiaa? Purram kaksinaamaisessa pelissä vaadit267043Purran tuhoja tuskin saadaan koskaan korjatuksikaan
Purra on aiheuttanut Suomen taloudelle karmaisevat tuhot. Sen lisäksi Purra on ajanut myös suuren osan Suomen kansasta k1066143Persujen kaksoisstandardit: Räsäsen uhkailu paha, Virran uhkailu hyvä
Tässä taas nähdään kuinka kaksinaamaista porukkaa persut ovat. Mitäs persut tähän?455394Miksette persut irtisanoudu Kirkin lausunnoista?
Kirkhän muun muassa vaati raiskattuja naisia pidättäytymään abortista ja vaimoja alistumaan aviomiestensä tahtoon. Mik845228Demarikultin uhri kertoo
Demarikultin uhri kertoo: “En saanut mennä edes suihkuun ilman lupaa” – Seksuaalisen hyväksikäytön uhri kertoo vuosistaa605173Miksi vasemmistolaiset eivät omista yhtään firmaa?
Vasemmistolaiset eivät omista yhtään firmaa joka työllistäisi ihmisiä. Miksi? No siksi, että jos vasemmistolainen perus405088Sanna valittiin Euroopan huonoimmaksi pääministeriksi
Sannan kaudella Suomi oli ainut maa missä bkt laski. Kannattaa huomata, että luvut valitsi Sannan huonoimmaksi. Ihmiset274585Purran vuoro kiihoittua Lepomäen sääristä
"Ulkoministeri Elina sanoo, ettei muuta pukeutumistaan sen mukaan, kenet tapaa, ja että hän ei suostuisi peittämään kasv163447Vasemmistolaiset paskat eivät nousseet seisomaan kun Akaan kaupunginvaltuusto
vietti hiljaisen hetken Charlie Kirkin muistoksi https://www.aamulehti.fi/uutiset/art-2000011523016.html3003370