Että tykkäätkö edes minusta, vai tykkäätkö useammasta naisesta?
Voitko mies vastata tähän
32
293
Vastaukset
- AnonyymiUUSI
Tykkään useammasta.
- AnonyymiUUSI
Minä tykkään vain sinusta. 😞
- AnonyymiUUSI
Luulin, että olet minuun rakastunut. Kuin minä sinuun. 😞
- AnonyymiUUSI
Minulla on naapurin mieheen sellaset
magneettiset tunteet! Voimakkaa ja kuumat!- AnonyymiUUSI
Aha😔
- AnonyymiUUSI
Okei, rakastan rakastan! Terveisiä sinne naapuriin! Niih.
- AnonyymiUUSI
Mä kans pyrin polttamaan n joka kolmannen
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Mä kans pyrin polttamaan n joka kolmannen
Mutta peitän piilotetun vihan hyvin onnex
- AnonyymiUUSI
En tykkää useammasta samaan aikaan. :))
- AnonyymiUUSI
Niin varmaan!
- AnonyymiUUSI
Yksi nainen on mielessä tällä miehellä.
Jos olet kaipaamani nainen, jota suuresti epäilen. - AnonyymiUUSI
Ennen tykkäsin mut nyt paljastuikin että et osaa muuta tehdä kuin pelleillä miesten kans sanot jotain niin et edes tarkoita sitä no viihdy sitten yksinäsi kun elämäsi on tuollaista pelleilyä noita pelle naisia taitaa olla todella paljon kun sinkku markkinoita katsoo
- AnonyymiUUSI
Olipa tämä hengästyttävä kommentti tässä monologissasi aloittajaäijä. Toivotaan että naisvihasta käynnistyvät saa nyansseja
- AnonyymiUUSI
No meneppä sinne sitten valikoimaan!
- AnonyymiUUSI
Yleensä en tykkää kenestäkään, mutta yhdestä vaaleasta saattaisin...
- AnonyymiUUSI
Yksi vaalea tykkää yhdestä tummasta/ristiverisestä tosi paljon mut se vaalea ei ole tuo aloittaja vaan sivummalta… vaalea myös ymmärtää että voi tykätä useammasta
- AnonyymiUUSI
Tiedän että hän tykkää, mutta ei se mitään, minäkin tykkään 🙂
- AnonyymiUUSI
Tykkään vain yhdestä naisesta. K mies
- AnonyymiUUSI
Olipa aloittajaäijä kömpelösti piilotettu yritys tuottaa hamesankarin positiota itsellesi. Toisekseen, aika moni sinkkumies on ns avoimesti naisia rakastava nuottamenetelmällä, eli jos se toinenkin ”rakastuu” hetkeksi niin. Matti Nykänen teki oikein biisin aiheesta. Ikävä tuottaa pettymys aloituksen vatuloinnin suhteen. T
- AnonyymiUUSI
Ja Seppo Räty sanoi nyt Heli heität niin että. Ja Helihän se heitti
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ja Seppo Räty sanoi nyt Heli heität niin että. Ja Helihän se heitti
Eikö just tämäntyyppistä kontenttia oo ikäänkuin oltu vailla? Siinä sitä nyt o
- AnonyymiUUSI
minä s^^tana saatan tykästyä kyllä miehiin ja naisiin mutta voi ettien että kun sydämeeni ei pääse kukaan melkein ikinä. sen huomaa monessa asiassa. annan siimaa lopulta rikon ihmisen
- AnonyymiUUSI
Tykkään vain yhdestä.
- AnonyymiUUSI
Tykkään vain sinusta ihana M nainen jolla ei vielä status tilaa mutta minulla on remote.
Toivottavasti tunnet samoin? Olet mielestäni erittäin kaunis ja ihana ja tahtoisin niin sinun kanssai irl suudella sekä halitella.- AnonyymiUUSI
Nyt oli vaihtunut in the office tilaksi
- AnonyymiUUSI
sieltä on tapettu jo yksi työn estäjä, kotihakkaaja ja sossuun ajaja jotta muut saa. susi oli.
- AnonyymiUUSI
Hieno homma, aloittajaäijä. Muista päivittää tilannetta säännöllisesti.
- AnonyymiUUSI
seuraavana lähtee nämä ritarit jotka hakkaa muita alas, estää rahaa ja jakaa elämää. teidän pelit loppu nyt.
- AnonyymiUUSI
ja näitä porukoita hakataan jatkuvasti jotka vanhat syö uudet, ja jakavat elämää ja, hakkaavat palkkaa itselleen muista. Emilia on kohta kuollut, lasten kiusaamisesta ja muuta näitä ämmiä myös.
- AnonyymiUUSI
ihmiset vapautetaan nyt niiden otteesta ja saavat rauhassa tehdä töitä, saada rahaa ja elää ilmaa niiden saastaista toimintaa. iso kommunisti susi on tapettu.
- AnonyymiUUSI
seuraavana lähtee pupujen alfa! nyt hyökätään ja vapautetaan ihmiset ja heidän tahansa ja elämänsä.
- AnonyymiUUSI
Jaa vaikea kysymys mä kun oikei tykkää kenestäkään tai mistään mu välitän monestakin ihmisestä että mitenkä tämän ny si tulkitset
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra haluaa muuttaa
maahanmuuttopolitiikkaa. Me suomalaiset halutaan, että Riikka Purra muuttaa pois suomesta eikä tuu ikinä takas....2099741Onnea Riikka! Työttömyys aste on nyt täysi kymppi!
🎯 💪 Kiitoksia Riikalle ansiokkaasta työstä Suomen kansantalouden tuhoamisessa. V.Putin suljetun rajan tuolla puolen414495Hyvällä tuurilla Suomen väkiluku nousee 7 miljoonaan
Vuoteen 2050 mennessä, mikäli onnistumme maahanmuuttopolitiikassa hyvin. Näin analysoi väestötieteen tohori Hiilamo. ht1244037Riikka jytkytti työttömyyden uuteen ennätykseen!
Erinomaista työtä jälleen kerran irvistelevältä saksiniekalta. ”Yhtä korkeaa työttömyysastetta ei löydy työvoimatutkimu1113917- 2193597
Päivän Riikka: Valmet Automotive aloittaa jättimäiset muutosneuvottelut
😭😭😭😭😭😭😭 Tämäkin vielä, Brutukseni. Että ei olisi Suomen historian pahimmat työttömyysluvut riittäneet, niin Riik403014Rakastan sua mutten uskalla jutella sulle
Kumpa sä näkisit tämän viestin❤️ Kaipaan sua vaikka oot välillä ihan lähellä mutten saa sanottua sulle enää mitään. Ujos1561567Mihin rakastuin sinussa?
Rakastuin siihen, miten katsoit minua Rakastuin siihen, miten hymyilit minulle Rakastuin siihen, kuinka hyväksi sait its891492- 1091278
Anssi Heikkilä umpirehellisenä - Rankka yö TTK-yllätystippumisen jälkeen!
Minkä parin tai kenen olisi mielestäsi pitänyt tippua TTK:sta? Tämä oli kyllä todellinen yllätys, että Mira Luoti ja A151211