Miksi et vaan vihaa ja halvenna mua, kaiken sen jälkeen miten paljon oon sua vainonnut. Halusin vaan, että sulla ois hyvä olla ja kukaan illkee tai paha ei sua satuttais.. mä rakastuin suhun ja se meni sairaaks, kaikki mitä tein liitty tavalla tai toisella suhun. Oli ihmisii ympärillä, mut kukaan ei nähnyt mua, olin pelokas, itsetuhoinen tunnemyrsky, kaikki asiah herätti mussa epätoivoo, kun et vaa ollut turvana vieressä, kun olisin sitä eniten tarvinnut.
Tiedän etten edes kunnolla tunne sua, mutta luotan suhun koko sydämellä, mulla ei oo sellast tunnetta, että jos annan sulle mun sydämen,niin murskaat sen..
Oon useasti sanonut, että sä pelkäsit minua jota ei ollut, ja mä ymmärrän sen täysin. Se oli tosi vaikeaa mulle.. vihasin sitä roolia, ylikaiken, enemmä kun mitään, mua sattu olla niin ilkeä..
Sun pitäisi vihata ja halventaa mua rakas
23
361
Vastaukset
- Anonyymi
🫂🫂
- Anonyymi
Tällainen itsereflektio tmv palstaäijältä naiselle tai ”naiselle” ikävävälillä 11-89 v. Ette muka näe mitä tämä on vai?
- Anonyymi
Taidat olla pahimman luokan mustamaalaaja? Enemmän kysyisin miksi? Ymmärrän olet niitä, jotka eivät kykene itse tutkiskeluun? Itsellesikin on huonoa elää harhaista maailmaa, jossa et näe mitään hyvää, toivottavasti edes ymmärrät, mitä tällä tarkoitan?-sivusta.
- Anonyymi
Hei myy noi sanoituksiksi jollekin rap musiikkia tekevälle levy- yhtiölle. Tiedä vaikka lyö leiviksi
- Anonyymi
Minusta tässä palstaäijän paatoksessa ei ole sillai niinku rytmiikkaa, yo roadman
- Anonyymi
Hei, mee sä vaikka töihin siivoojaks. Siellä on sun exä niin voitte vääntää lyriikoita ja ostaa sitten peukkua palkkarahoilla.
- Anonyymi
https://m.youtube.com/watch?v=Z6ddA9XGzT0
Toi ainakin riiteli aina tyttöystäviensä kanssa, väitti että retkahti takas huumeisiin, koska luuli, että nainen kenen kanssa oli, olis ollu sen elämän rakkaus, mutta se kai kohtelikin sitä lopussa tosi huonosti.
Tuo Mark Laitan youtube kanava on muuten tosi hyvä. Itelle jäi ihan hyvä muisto ekasta älypuhelimesta, kun löysin ton kanavan siinä samalla, katoin noit videoita aivan vitsisti. En muista montakohan vuotta siitä on aikaa, mulla on sama älypuhelin vieläkin. Nyt tähän ei saa edes enää Braven selainta.- Anonyymi
Yleensä semmonen, joka ite käyttää huumeita väittää, että NE MUUT käyttää.
- Anonyymi
Jos enemmän tuntisit mua niin tietäisit miten paljon tähänkin astinen kommunikointi näin julkisesti on mua satuttanut. Ja kaikki muu. Ja miten monta kertaa olen anellut sua että selvitetään tämä asia meidän välillä. Silti vain haluat jatkaa täällä asian puimista ja mulla tulee jälkijättöisesti kaikki asioiden käsittely. Tälläkin hetkellä koitan vain pysyä kasassa. Jos katsot miten asiat on mennyt, silloin kun käännyin pois sun luota tilanne oli mulle hyvin pelottava. Et juuri antanut itsestäsi mitään todellista inhimillistä kun olisin kaivannut sua kohtaamaan. Silloin käännyin turvallisen ihmisen suojaan vaikka suhde oli jo ohi. Jos olisit silloin kohdannut mut niin kuin pyysin monta kuukautta aiemmin sun kertomaa romahdusta ennen niin ehkä näin ei olisi tapahtunut. Lähetin sulle viestit etkä koskaan mulle vastannut. Kyse ei ollut toimimattomasta kanavasta vaan siitä että aktiivisesti päätit ettet mulle vastaa yhteydenottoihin. Vai onko tässä pelkästään kyse susta ja sun tunteista?
Tässä paras yritys vihata sua. Ole hyvä. Toivon silti että voit hyvin. Jos et aio koskaan kohdata niin voitko kääntyä pois, tämä satuttaa mua ihan tosi paljon.- Anonyymi
Kenelle tämä on?
- Anonyymi
Jos olet se, niin haluatko edes kohdata. Jos soitan, että nyt voisin tulla lähistölle, sanoisitko ei.
- Anonyymi
Ja haluaisin sanoa sulle niin paljon enemmän. Tämä kanava ei kuitenkaan mulle tule olemaan se tapa.
- Anonyymi
Minä en ainakaan vihaa sinua, vaan päinvastoin. Mutta pelkään, että hajotat mut lopullisesti. Kaikki tuntuu kestämättömältä tällä hetkellä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos olet se, niin haluatko edes kohdata. Jos soitan, että nyt voisin tulla lähistölle, sanoisitko ei.
Haluan kohdata ja jos soittaisit niin vastaisin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No kerro sitten joku tunniste vaikka minusta. Kyllä mä sulle soitan, jos annat luvan soittaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minä en ainakaan vihaa sinua, vaan päinvastoin. Mutta pelkään, että hajotat mut lopullisesti. Kaikki tuntuu kestämättömältä tällä hetkellä.
Jos joku on mulle ollut ikinä tärkeä, se tulee sitä aina olemaan. Meillä on ollut väärinymmärryksiä jotka on hajottanut meitä molempia. Mulla on halu sut kohdata ja halu että saat sun jutut kuntoon. ❤️ koitan olla täältä palstalta pois koska tämä ei tee hyvää. Silti odotan että tuut mua vastaan mutten voi odottaa ikuisesti koska sellainenkin halu olla toisen lähellä ilman että oikeasti voi olla tuo syvenevää surua.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos joku on mulle ollut ikinä tärkeä, se tulee sitä aina olemaan. Meillä on ollut väärinymmärryksiä jotka on hajottanut meitä molempia. Mulla on halu sut kohdata ja halu että saat sun jutut kuntoon. ❤️ koitan olla täältä palstalta pois koska tämä ei tee hyvää. Silti odotan että tuut mua vastaan mutten voi odottaa ikuisesti koska sellainenkin halu olla toisen lähellä ilman että oikeasti voi olla tuo syvenevää surua.
Kerro vaikka millä alalla työskentelen, niin tiedän siitä, onko nämä mulle. Lupaan soittaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Soita itse!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kerro vaikka millä alalla työskentelen, niin tiedän siitä, onko nämä mulle. Lupaan soittaa.
Sinä työskentelet puhumisen parissa. Autat ihmisiä ymmärtämään tunteitaan ja itseään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sinä työskentelet puhumisen parissa. Autat ihmisiä ymmärtämään tunteitaan ja itseään.
Jos trollit liikenteessä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sitten menee valitettavasti ohi.
- Anonyymi
Narsisti ja ei .
Nainen ei.
Mies ei.
Robotti kyllä. - Anonyymi
Nyt ei enään tarvi mitään koska ei enään nähdä ei olla missään yhteyksissä koska meille on muijans kanssa syntymässä vauva ja se kaipaa mun hyvän huomion siitä ei sulle huomioo riitä enään toivottavasti olet nyt tyytyväinen miten käyttäydyut tyhmästi monet kerrat annoin anteeksi että olisit tajunnu muuttua mutta ei joka kerta samaa paskaa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sanna niin nättinä Amsterdamin Business Foorumilla
Upeasti edustaa taas Suomea ulkomailla meidän kansainvälinen superstaramme. Miksei persuilla ole ketään siedettävän näk19410381Stubb jo paljon tunnetumpi kuin kaikki persut yhteensä
Nyt on aika ottaa mittaa tunnettavuudesta, herrat ja narrit! Joku tuolla toisessa ketjussa väitti, että "persujen rivimi229717Työeläkkeiden maksaminen on lopetettava
Suomen talous on palkansaajien vuosikausia heikentyneen ostovoiman vuoksi niin kuralla, että palkkasumman jakamisessa ta1728326Sofia Virran pahoinpitelyä puolustetaan netissä
HS soitti Virran pahoinpitelyä puolustaneille https://www.hs.fi/politiikka/art-2000011516353.html3037811Purra tekee hyvää työtä, me suomalaiset haluamme että hän jatkaa myös
seuraavan hallituksen valtiovarainministerinä. Kovina aikoina pitää olla kova.1836677Koska Minja Koskela ja Sofia Virta kääntyy islamiin?
Sekä vihreät että vasurit selvästi pitävät islamista ja muslimeista, varsinkin naiset, joten voidaan olettaaa että nuo k896089Persu Keskisarja on politiikan Uuno Turhapuro
Asiantuntija luonnehtii Keskisarjaa Trumpin ajan Turhapuroksi, joka ärsyttää kokoomusta. – Keskisarjan känni-imago j665921Stubb jo paljon tunnetumpi ja arvostetumpi maailmalla, kuin Marin koskaan
Stubb tekee sitä työtä mitä pitää, hän ei koreile vaatteilla eikä ole baareissa räkäposkella kuten Marin. Marininhan pit1034977Oikeistohallitusten aikaan saannokset.
Holkerin touhujen seurauksena lama. Aho jatkoi tuhoa osaamattomuudellaan. Katainen ja alkoi talouden alamäki. Sipilä ja274031Persut hommasivat Suomeen 35 000 pientä lasta v. 2015
Onko Riikka Purra nyt tavoittelemassa tätä samaa historiallista persujen utopiaa? Purram kaksinaamaisessa pelissä vaadit53244