Tuli jo ala asteella oppivaikeuksia kun opettajat ei voinut autaa minun pientä pätkää. just ja just pääsin yläkoulusta läpi ja menin sedulle opiskelemaan. se että 1 "SK (suoritus kesken) merkintä tieto kerrotiin vasta silloin kun pääsin paikalle. ylä-ala koulu meni läpi kun sain pienluokassa apua. täälä ei vittu tehdä mitään muutakuin annetaan informaatiota ja painostusta tykinkanuunasta. olin pari päivää kipeä ja pyysin että onko verkkotehtäviä niin ei kerrottu paskan vittuakaan. pääsin paikalle perjantaina vielä semi kipeä. heti pistetään koe ja olisi pitänyt aineesta josta "ei tule mitään tenttiä" niin siihen pitäisi sitten tunkea kaikki tiedot kun on makanut kipeaänä tietämästä vittu mitään. pistin kaiken minkä tiiän elikkä pienet vitun paskat. vanhematkin ovat erroneet kun synnyin ja äiti painostaa niin perkeleesti, isä yritää tehdä jotain muuta kuin tulla huutokilpailuun, minua pakotetaan hankimaan erikoislupa autolle koska menee 7.50 euroa viikossa että pääsen paikalle koska olen täsmäleen vittu 6,9 km kuoulusta niin ei saa ilmaista kyytiä. hankitiin ilman minun tietoa opiskelia tuki ja minulle huudetaan siitä. oon vain yritännyt tehdä parhaani ja pitää mielenterveyden yllä. tietotekniikasta olen kiinostunut. mutta painostusta on niin saatanan perkeleesti koko perheeltä ja opiskeluvelvolisuudella. saataana. joku muu kuin sedu. toisella kaverilla menee paremmin ja vittu nyt mulla on 2 tenttiä ja 2 päivää oppia vittu 8 eri asiaa kun "oon jäänyt jälkeen"
VITTU.
älä mene opiskelemaan sedulle jos on oppivaikeuksia
Anonyymi-ap
1
211
Luetuimmat keskustelut
- 1091310
- 45901
Myönnetään, tunnen lämpimiä tunteita kohtaasi
Vaikutat tosin liian hyvältä ollaksesi totta. Komeita miehiä on maailma pullollaan mutta sinussa on jotain.....50726Perhoseni (miehelle)
Miksi et usko, että mun rakkaus sinuun on aitoa ja vilpitöntä? Tai että se oli jo silloin? Miksi ajattelet, ettet ole r129674- 70666
- 67616
- 53597
- 55555
Onko Sofia jälleen jätetty?
Moni asia viittaisi siihen, että hän on jälleen sinkku.93473Mies, näetkö minut myös
Seksuaalisena ihmisenä ja naisena? Haluatko minua seksuaalisesti? Vai olenko mielestäsi tyttönen?20470- 34457
Nainen, mitä mieltä olet kodittomista?
Ja heistä jotka eivät kykene huolehtimaan asioistaan, itsestään eikä terveydestään? Miten heidän kanssaan tulisi toimia?115453Voiko se ikinä toimia
Voiko meistä ikinä tulla mitään? Näin kauan aikaa on kulunut ja mitään ei tapahdu... En usko, että sinä mietit minua het32448- 51445
Mitä jos...
Susta tykätään poikana enemmän, kun tyttönä? Miten asian käsittelet tai otat tiedon vastaan? T nainen gubetellija herät142443- 5438
- 49437
Rekat seisovat dieselin hinnan takia . Ala ei kestä tällaista hintatasoa, sanoo yrittäjä .
EU:n kallein diesel on kova paikka kuljetusalalle. Ajoja on jätetty ajamatta kannattavuusongelmien vuoksi, sanoo alan e83434- 52403
- 42400