Tuli jo ala asteella oppivaikeuksia kun opettajat ei voinut autaa minun pientä pätkää. just ja just pääsin yläkoulusta läpi ja menin sedulle opiskelemaan. se että 1 "SK (suoritus kesken) merkintä tieto kerrotiin vasta silloin kun pääsin paikalle. ylä-ala koulu meni läpi kun sain pienluokassa apua. täälä ei vittu tehdä mitään muutakuin annetaan informaatiota ja painostusta tykinkanuunasta. olin pari päivää kipeä ja pyysin että onko verkkotehtäviä niin ei kerrottu paskan vittuakaan. pääsin paikalle perjantaina vielä semi kipeä. heti pistetään koe ja olisi pitänyt aineesta josta "ei tule mitään tenttiä" niin siihen pitäisi sitten tunkea kaikki tiedot kun on makanut kipeaänä tietämästä vittu mitään. pistin kaiken minkä tiiän elikkä pienet vitun paskat. vanhematkin ovat erroneet kun synnyin ja äiti painostaa niin perkeleesti, isä yritää tehdä jotain muuta kuin tulla huutokilpailuun, minua pakotetaan hankimaan erikoislupa autolle koska menee 7.50 euroa viikossa että pääsen paikalle koska olen täsmäleen vittu 6,9 km kuoulusta niin ei saa ilmaista kyytiä. hankitiin ilman minun tietoa opiskelia tuki ja minulle huudetaan siitä. oon vain yritännyt tehdä parhaani ja pitää mielenterveyden yllä. tietotekniikasta olen kiinostunut. mutta painostusta on niin saatanan perkeleesti koko perheeltä ja opiskeluvelvolisuudella. saataana. joku muu kuin sedu. toisella kaverilla menee paremmin ja vittu nyt mulla on 2 tenttiä ja 2 päivää oppia vittu 8 eri asiaa kun "oon jäänyt jälkeen"
VITTU.
älä mene opiskelemaan sedulle jos on oppivaikeuksia
Anonyymi-ap
0
61
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksi persuilla ei ole firmoja?
Kuten vasemmisstolaisilla, esim. Sannalla MA\PI. Eikö ole aika erikoista?827086Persut hommasivat Suomeen 35 000 pientä lasta v. 2015
Onko Riikka Purra nyt tavoittelemassa tätä samaa historiallista persujen utopiaa? Purram kaksinaamaisessa pelissä vaadit267053Purran tuhoja tuskin saadaan koskaan korjatuksikaan
Purra on aiheuttanut Suomen taloudelle karmaisevat tuhot. Sen lisäksi Purra on ajanut myös suuren osan Suomen kansasta k1086157Persujen kaksoisstandardit: Räsäsen uhkailu paha, Virran uhkailu hyvä
Tässä taas nähdään kuinka kaksinaamaista porukkaa persut ovat. Mitäs persut tähän?455394Miksette persut irtisanoudu Kirkin lausunnoista?
Kirkhän muun muassa vaati raiskattuja naisia pidättäytymään abortista ja vaimoja alistumaan aviomiestensä tahtoon. Mik845228Demarikultin uhri kertoo
Demarikultin uhri kertoo: “En saanut mennä edes suihkuun ilman lupaa” – Seksuaalisen hyväksikäytön uhri kertoo vuosistaa635185Miksi vasemmistolaiset eivät omista yhtään firmaa?
Vasemmistolaiset eivät omista yhtään firmaa joka työllistäisi ihmisiä. Miksi? No siksi, että jos vasemmistolainen perus405098Sanna valittiin Euroopan huonoimmaksi pääministeriksi
Sannan kaudella Suomi oli ainut maa missä bkt laski. Kannattaa huomata, että luvut valitsi Sannan huonoimmaksi. Ihmiset274585Purran vuoro kiihoittua Lepomäen sääristä
"Ulkoministeri Elina sanoo, ettei muuta pukeutumistaan sen mukaan, kenet tapaa, ja että hän ei suostuisi peittämään kasv163467Vasemmistolaiset paskat eivät nousseet seisomaan kun Akaan kaupunginvaltuusto
vietti hiljaisen hetken Charlie Kirkin muistoksi https://www.aamulehti.fi/uutiset/art-2000011523016.html3003380