⚠️
– Täällä on enimmäkseen ihmisiä, joilla on takanaan pettymyksiä, eroja ja särkyneitä ihmissuhteita.
– Suurin osa kirjoittajista purkaa yksinäisyyttä, kaipausta tai kipua.
– Palsta ei ole mikään koko kansan näyteikkuna, vaan lähinnä paikka rikkinäisille ihmisille yrittää tulla kuulluksi.
– Jos elämä on tasapainossa, ihmiset eivät yleensä kirjoittele tänne – he elävät sitä arkea muualla.
Se ei tarkoita, että kaikki täällä olisivat “huonoja” ihmisiä. Vaan että palstalla näkyy lähinnä elämän varjopuoli, ei se valoisa.
Täällä kirjoittavat ne joilla on haavoja
123
871
Vastaukset
- Anonyymi
Saman huomannut kyllä
- Anonyymi
hmiset, joilla menee hyvin, eivät yleensä tunne tarvetta tulla palstalle purkamaan olojaan. Heillä on ystäviä, perhettä, harrastuksia tai parisuhde, jossa voi jakaa tunteita. Heidän “kaipuu ja kipu” saa paikan arjen suhteissa.
Ne, jotka tulevat palstalle, tulevat yleensä siksi, että sitä purkupaikkaa ei ole muualla. Ero on vienyt ystäväpiirin, yksinäisyys painaa, tai suhdehistoria on täynnä pettymyksiä. Täällä voi kirjoittaa nimettömänä asioita, joita ei ehkä uskalla kertoa kellekään oikeassa elämässä.
Eli palsta vetää puoleensa ihmisiä, joilla on tyhjä kohta elämässä – paikka, johon kuuluisi luottamus, läheisyys tai joku rinnalla kulkija. Nimettömyys antaa mahdollisuuden vuotaa ulos sen, mikä muuten jäisi sisälle pyörimään.
Siksi täällä on niin paljon särkyä, ikävää ja katkeraa sävyä. Tämä on vähän kuin “särkyneiden sydänten ensiapu”: tänne hakeutuu ne, joilla on eniten kipua, ei ne joilla on eniten onnea. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
hmiset, joilla menee hyvin, eivät yleensä tunne tarvetta tulla palstalle purkamaan olojaan. Heillä on ystäviä, perhettä, harrastuksia tai parisuhde, jossa voi jakaa tunteita. Heidän “kaipuu ja kipu” saa paikan arjen suhteissa.
Ne, jotka tulevat palstalle, tulevat yleensä siksi, että sitä purkupaikkaa ei ole muualla. Ero on vienyt ystäväpiirin, yksinäisyys painaa, tai suhdehistoria on täynnä pettymyksiä. Täällä voi kirjoittaa nimettömänä asioita, joita ei ehkä uskalla kertoa kellekään oikeassa elämässä.
Eli palsta vetää puoleensa ihmisiä, joilla on tyhjä kohta elämässä – paikka, johon kuuluisi luottamus, läheisyys tai joku rinnalla kulkija. Nimettömyys antaa mahdollisuuden vuotaa ulos sen, mikä muuten jäisi sisälle pyörimään.
Siksi täällä on niin paljon särkyä, ikävää ja katkeraa sävyä. Tämä on vähän kuin “särkyneiden sydänten ensiapu”: tänne hakeutuu ne, joilla on eniten kipua, ei ne joilla on eniten onnea.Ja sen päälle tulevat vielä trollaajat ja sekoittajat, jotka ilkeyksissään yrittävät rikkoa lisää. Heidän tarkoitus ei ole auttaa tai ymmärtää, vaan vain heittää bensaa liekkeihin.⚠️
- Anonyymi
Joo, olet nohevana kommentoimassa usein ekana tätä aloittajaäijän surunauhafarssia. Sivusta
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joo, olet nohevana kommentoimassa usein ekana tätä aloittajaäijän surunauhafarssia. Sivusta
⚠️No, parempi surunauha kuin pellehattu.🤡
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siksi täällä on niin paljon särkyä, ikävää ja katkeraa sävyä. Tämä on vähän kuin “särkyneiden sydänten ensiapu”: tänne hakeutuu ne, joilla on eniten kipua, ei ne joilla on eniten onnea.Turhan mustavalkoinen kirjoitus. Mulla on työ, harrastuksia, hyvä suhde, ystäviä ja tekemistä. Asun omakotitalossa jne.
Ei elämä silti ole täydellistä. Kellään. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja sen päälle tulevat vielä trollaajat ja sekoittajat, jotka ilkeyksissään yrittävät rikkoa lisää. Heidän tarkoitus ei ole auttaa tai ymmärtää, vaan vain heittää bensaa liekkeihin.⚠️
Juu!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
⚠️No, parempi surunauha kuin pellehattu.🤡
No onko tunnelma katossa ku heliumpallo, aloittajaäijä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Turhan mustavalkoinen kirjoitus. Mulla on työ, harrastuksia, hyvä suhde, ystäviä ja tekemistä. Asun omakotitalossa jne.
Ei elämä silti ole täydellistä. Kellään.Hyvin sanottu.
- Anonyymi
Kipu ja rikkinäisyys on ihmisyyttä. Mikä tarve sulla aloittajaäijä on jotenkin ymmärtää näitä. Olethan sinäkin täällä. Mot.
- Anonyymi
⚠️ Niin kyllä, olen – ja juuri siksi tiedän, mitä tämä paikka on,
- Anonyymi
⚠️ Kirjoitukseni ei ollut tarkoitettu moitteeksi eikä sitä tarvitse ottaa henkilökohtaisesti. Tarkoitin vain kuvata sitä, mitä tällä palstalla usein näkyy: monet kirjoittajista ovat kokeneet pettymyksiä, eroja ja muita elämän kolhuja. Se ei tee kenestäkään huonoa ihmistä. Lasken myös itseni samaan joukkoon.
- Anonyymi
Niin. Olet se, joka kertoo käyvänsä maksullisilla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin. Olet se, joka kertoo käyvänsä maksullisilla.
Joo sama mies on. Fleksailee silläkin. Mähtävää
- Anonyymi
Nostatko kenties itsesi palstalaisista suurimman osan yläpuolelle?
Täällä kirjoittelee ihan tavallisia ihmisiä, joilla erinäisistä syistä voi olla mahdollisuus siihen. Heillä ei ole tarvetta täyttää koko palstaa omilla jutuillaan, vaan yksi tai muutama kommentti sinne tänne ajaa asian.
Ei tarvitse olla kuin kourallinen joilla asiat ei välttämättä niin hyvin, jotka jo radikaaleilla viesteillä ja sekoiluillaan saavat huomion. Lisäksi saattavat kirjoittaa useita aloituksia ja kommentteja päivässä.
Enemmän melkein itseäni häiritsee ihmisten mustavalkoinen ajattelutapa tai turha haukkuminen noiden vakiopotilaiden lisäksi.- Anonyymi
⚠️ En ole nostamassa itseäni muiden yläpuolelle. Tarkoitin vain sitä, että palstalla usein näkyy enemmän kipua ja pettymyksiä kuin sitä valoisaa arkea. Totta kai mukana on myös tavallisia ihmisiä, jotka kommentoivat harvemmin ja asiallisesti – mutta he jäävät helposti vähemmistöön, kun äänekkäät sekoilijat hallitsevat palstaa. :)
- Anonyymi
95 % kirjoittajista on naisia. Osa on yksipuolisesti ihastuneita, osa saanut pakit, osalla vasta flirtti vireillä.
- Anonyymi
Täällähän on suorastaan oikea ennustajien joukko tänään koolla.
- Anonyymi
⚠️ Anonyymillä palstalla ei voi tietää sukupuolijakaumaa. Jokainen voi väittää olevansa kuka tahansa. Veikkaan, että kirjoittajia on monenlaisia – sekä miehiä että naisia.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
⚠️ Anonyymillä palstalla ei voi tietää sukupuolijakaumaa. Jokainen voi väittää olevansa kuka tahansa. Veikkaan, että kirjoittajia on monenlaisia – sekä miehiä että naisia.
Nimikirjainketjuista näkee, että naisia täällä pyörii keskenään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
⚠️ Jos palstan nimiketjuista tehtäisiin tilasto, niin se olisi yhtä luotettava kuin horoskooppi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tarkoitatko jotain kaivatun nimen kyselyä? Mikä nimikirjainketju?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
⚠️ Voi olla, että naisia on täällä enemmän siksi, että palstan aiheet pyörivät tunteiden ja ihmissuhteiden ympärillä. Naisille on luontevampaa käsitellä asioita kirjoittamalla, kun taas miehet purkaa asioita usein eri tavoin tai eivät ollenkaan.
- Anonyymi
Osalla vasta ”flirtti vireillä” (Lol). Kerrohan toki lisää tämän usvaisen aloituksesi päämäärästä aloittajaäijä kun näin ”hienosti” kerran leikkaat näille tätä pihviä valmiiksi annospaloiksi kuin lapsille. Naiselta sivusta
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
⚠️ Jos palstan nimiketjuista tehtäisiin tilasto, niin se olisi yhtä luotettava kuin horoskooppi.
Eiköhän jokainen kuitenkin tiedä kaipaamansa sukupuolen ja osaa laittaa oikeaan ketjuun.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Osalla vasta ”flirtti vireillä” (Lol). Kerrohan toki lisää tämän usvaisen aloituksesi päämäärästä aloittajaäijä kun näin ”hienosti” kerran leikkaat näille tätä pihviä valmiiksi annospaloiksi kuin lapsille. Naiselta sivusta
⚠️ Flirtti vireillä? Jos tämä olisi Tinder 2.0, niin kyllä olisi aika surkea matchmaker.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eiköhän jokainen kuitenkin tiedä kaipaamansa sukupuolen ja osaa laittaa oikeaan ketjuun.
Todella harva täällä kuitenkaan puhuu siitä kaivatusta niin paljon että mitään selviäisi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
⚠️ Flirtti vireillä? Jos tämä olisi Tinder 2.0, niin kyllä olisi aika surkea matchmaker.
Et vastannut hönö aloittajaäijä kysymykseeni.
- Anonyymi
Naisten varsinkaan ei kannata omia mitään. Täällä ei ole miehiä kourallista enempää ja hekin aikaa kuluttamassa.
- Anonyymi
⚠️ Totuutta ei voi tietää, koska täällä kaikki ovat anonyymejä. Väitteet miesten ja naisten määristä on arvailua.
- Anonyymi
⚠️ Anonyymien purkaukset ei kuulu kenellekään, eikä niitä voi omia. Ne on vain palstan kaikuja.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
⚠️ Totuutta ei voi tietää, koska täällä kaikki ovat anonyymejä. Väitteet miesten ja naisten määristä on arvailua.
Kaikkihan täällä kaipaa miehiä. Ei tarvii kauaa katsoa kun sen näkee. Eikä miehet käy näillä palstoilla muutenkaan. Niitä kiehtoo itsevarmat naiset.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kaikkihan täällä kaipaa miehiä. Ei tarvii kauaa katsoa kun sen näkee. Eikä miehet käy näillä palstoilla muutenkaan. Niitä kiehtoo itsevarmat naiset.
⚠️ Et voi tietää muiden kaipuusta – se näkyy vain omista silmistäsi. Miehiä kiehtoo monenlaiset naiset, ei vain itsevarmat. Yleistykset palstalla harvoin osuvat oikeaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
⚠️ Et voi tietää muiden kaipuusta – se näkyy vain omista silmistäsi. Miehiä kiehtoo monenlaiset naiset, ei vain itsevarmat. Yleistykset palstalla harvoin osuvat oikeaan.
Ainakin kunnon miehet viehättyvät itsevarmoista naisista. Ne jotka haluavat orjan itselleen, eivät ole kunnon miehiä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ainakin kunnon miehet viehättyvät itsevarmoista naisista. Ne jotka haluavat orjan itselleen, eivät ole kunnon miehiä.
⚠️ Jos maailma olisi noin yksinkertainen, jokainen ‘kunnon mies’ olisi jo varattu itsevarmalle naiselle, eikä kukaan muu enää seurustelisi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei se kerro mitään itsevarmuudesta, että kirjoittaa täällä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
⚠️ Jos maailma olisi noin yksinkertainen, jokainen ‘kunnon mies’ olisi jo varattu itsevarmalle naiselle, eikä kukaan muu enää seurustelisi.
Maailma on loppujen lopuksi aika yksinkertainen, jos haluaa elää normaalisti ilman hankaluuksia.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei se kerro mitään itsevarmuudesta, että kirjoittaa täällä.
Kertoo paljonkin. Itsevarmat lähestyy suoraan viestillä tai face to face.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niinhän ne onkin lähes kaikki varattu.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Maailma on loppujen lopuksi aika yksinkertainen, jos haluaa elää normaalisti ilman hankaluuksia.
Joo mutta onneksi se voi olla myös monivivahteinen, kerroksellinen, ja mutkikas jos niin haluaa, vaikka silloin on myös hankalampaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joo mutta onneksi se voi olla myös monivivahteinen, kerroksellinen, ja mutkikas jos niin haluaa, vaikka silloin on myös hankalampaa.
Miksi kukaan haluaisi hankalaa elämää varta vasten
- Anonyymi
voi olla niinkin että joilla menee hyvin tulevat huvikseen katsomaan luusereita.
löin muuten pääni johonkin ja sityen kaatui roskastiakin, kolhu päähän vähän.- Anonyymi
⚠️ No, ainakin sait roskiksen kanssa enemmän kontaktia kuin täällä monen kanssa.
Luuserien katsominen palstalla tekee katselijastakin osan show’ta. Yleisö on aina osa esitystä. No näistä aina oppii jotakin. Siitä vaan haava kiinni, perhoslaastaria päähän ja roskis pystyyn. Sitten jatkaa töitä. Näkisitpä minkälaista kohellusta tää munkin työpäivä on. Pääasia suunnata katse vaan eteen päin parempiin aikoihin, eikä jäädä suureen kaatuneita roskiksia.
- Anonyymi
JeroP kirjoitti:
No näistä aina oppii jotakin. Siitä vaan haava kiinni, perhoslaastaria päähän ja roskis pystyyn. Sitten jatkaa töitä. Näkisitpä minkälaista kohellusta tää munkin työpäivä on. Pääasia suunnata katse vaan eteen päin parempiin aikoihin, eikä jäädä suureen kaatuneita roskiksia.
⚠️ Ehkä tästä pitäisi tehdä ihan palstaohje: ‘Kun roskis kaatuu, nosta se ja jatka eteenpäin.’
- Anonyymi
Varatut täällä enimmäkseen kuolaa moraalittomasti muiden kuin kumppaneittensa perään. 🤢
- Anonyymi
⚠️ On täällä paljon muutakin kuin varattuja ‘kuolaamassa’. Monet purkaa yksinäisyyttä, ikävää ja pettymyksiä. Ei kannata yleistää.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
⚠️ On täällä paljon muutakin kuin varattuja ‘kuolaamassa’. Monet purkaa yksinäisyyttä, ikävää ja pettymyksiä. Ei kannata yleistää.
Ihan sillä perusteella sanoin, mitä olen ketjuista täällä lukenut. Aina kun kysytään miksi ette ole kaivatun kanssa yhdessä, suurin osa vastauksista on, että joko itse tai kaivattu on varattu, tai sitten ikäeroa noin tyyliin epärealistiset 25-30 vuotta. Todella harva täällä kaipaa sinkkuna sinkkua ja suurin piirtein samanikäistä miestä/naista.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ihan sillä perusteella sanoin, mitä olen ketjuista täällä lukenut. Aina kun kysytään miksi ette ole kaivatun kanssa yhdessä, suurin osa vastauksista on, että joko itse tai kaivattu on varattu, tai sitten ikäeroa noin tyyliin epärealistiset 25-30 vuotta. Todella harva täällä kaipaa sinkkuna sinkkua ja suurin piirtein samanikäistä miestä/naista.
⚠️ On varmasti totta, että iso osa ketjuista pyörii varattujen tai suurten ikäerojen ympärillä. Mutta se ei sulje pois sitä, etteikö täällä olisi myös sinkkuja, jotka toivovat toista sinkkua rinnalleen. Heidän äänensä vain ei kuulu niin isosti. Itse en näe, että ikäerot sinänsä vaikuttaisivat siihen, voiko suhde toimia vai ei – ratkaisevaa on yhteys ja halu kulkea samaa polkua. Ja on hyvä muistaa, ettei tämä palsta ole mikään deittailusivusto, vaan lähinnä paikka, jossa ihmiset purkavat tunteitaan ja kokemuksiaan.
- Anonyymi
roska-astian tuhoamis operaatio kun niin liukastuu lattialla niin ja niin noh.
- Anonyymi
Niin oliko tällä rötösten sarjalla mielestäsi jokin sanoma ja jos oli, niin lukisin mielelläni, että mikä se oli. Oli joku tunne ja? Mistä olisi saatu tämä luettelo mistä nämä roska-astiat löytyy? Se vasta kiinnostaakin. Ollaan varmaan väärällä aikalinjalla sun kanssa, mutta kunhan ”peluloin”
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin oliko tällä rötösten sarjalla mielestäsi jokin sanoma ja jos oli, niin lukisin mielelläni, että mikä se oli. Oli joku tunne ja? Mistä olisi saatu tämä luettelo mistä nämä roska-astiat löytyy? Se vasta kiinnostaakin. Ollaan varmaan väärällä aikalinjalla sun kanssa, mutta kunhan ”peluloin”
Pekuloin*, sillä keskustelupalsta on vastaus, ainakin lalalandiassa/ delulussa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pekuloin*, sillä keskustelupalsta on vastaus, ainakin lalalandiassa/ delulussa
Näin ollen olisi jotkut pimeät ”myyrien” tiedon markkinat. Mutta kuka sitä logiikkaa ehtii miettiä ku pitää stormata stoori
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Näin ollen olisi jotkut pimeät ”myyrien” tiedon markkinat. Mutta kuka sitä logiikkaa ehtii miettiä ku pitää stormata stoori
Pthyi onko enää ihme?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pthyi onko enää ihme?
Mutta tämä kekkeruusien skeema oli varmaan just sulle just niin tärkeä, eikö niin
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mutta tämä kekkeruusien skeema oli varmaan just sulle just niin tärkeä, eikö niin
Tuliko siitä joskus ihan oikea vakavasti otettava eteenpäin menevä setti vai oliko koko homma narsististen ikuisten kakrujen leikkiä ja laulua? Luultavasti näin. Ihan niin kehnoksi en rankkaa järjestelmää sentään, että ko hän sanoopi
- Anonyymi
Hienoja ihmisiä kaikki ❤️
Jaksamisia jokaiselle. Ei elämä aina ole helppoa.- Anonyymi
⚠️ Kiitos. Tätä palsta joskus tarvitsee – muistutuksen siitä, että vaikeuksista huolimatta ollaan kaikki ihmisiä.
- Anonyymi
Ei kai ny hyvä mies iha kakki eiku kaikki
- Anonyymi
Kuulut itse niihin jotka luulevat tietävänsä kaiken kaikkien puolesta ja katsovat oikeudeksensa toitottaa ”tyhmemmille” miten asiat on. Oma totuus on sulle näköjään ainoa todellisuus joten kaikkien pitää muuntua sun ajatusmaailmaan ja uskomuksiin. Mitä jos itse kyseenalaistaisit omia näkemyksiäsi ja oppisit ymmärtämään että kaikki se mitä itse uskoo todeksi on vain oletus todellisuudesta joka sekin voi muuntua.
🐚- Anonyymi
⚠️ En luule tietäväni kaikkea. Sanon vain sen, minkä olen itse nähnyt. Jokaisella on oma näkökulmansa, ja nekin voivat muuttua.
- Anonyymi
⚠️ Kirjoituksesi kuulostaa siltä, että olet itse kokenut paljon väärinymmärrystä. Ehkä siksi näet jokaisen havainnon heti kaikkitietävyytenä. Minä en väittänyt tietäväni kaikkea, vaan kuvasin sen mitä olen palstalla nähnyt. Siinä ei ole kyse totuuden julistamisesta vaan kokemuksesta. Oma näkökulma on kaikilla, myös sinulla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
⚠️ En luule tietäväni kaikkea. Sanon vain sen, minkä olen itse nähnyt. Jokaisella on oma näkökulmansa, ja nekin voivat muuttua.
No just toi ”…minkä olen itse nähnyt” on juuri sitä mitä tarkoitan. Olet nähnyt osan ja luulet sen osan olevan kokonaisuus. Kyllä jokaisella todella on omat näkökulmat koten miksi et kunnioita muiden näkökulmia vaan pusket omaa totuuttasi muille? Ymmärrätkö itse että mikään totuus ei ole absoluuttinen joten kaikki tuo mitä tänne syötät on vain murisia muuntuvasta todellisuudesta eikä mitään faktaa!
🐚 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No just toi ”…minkä olen itse nähnyt” on juuri sitä mitä tarkoitan. Olet nähnyt osan ja luulet sen osan olevan kokonaisuus. Kyllä jokaisella todella on omat näkökulmat koten miksi et kunnioita muiden näkökulmia vaan pusket omaa totuuttasi muille? Ymmärrätkö itse että mikään totuus ei ole absoluuttinen joten kaikki tuo mitä tänne syötät on vain murisia muuntuvasta todellisuudesta eikä mitään faktaa!
🐚⚠️ En ole väittänytkään, että näkisin koko totuuden. Sanon vain sen, minkä olen itse huomannut. Jokaisella on oma näkökulmansa, ja se on ihan ok – myös minulla on oikeus sanoa omani. Se ei sulje pois muiden kokemuksia.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
🐚⚠️ Mikä tässä minun aloituksessa oli sellaista, että siitä piti vetää noin iso herne nenään? Ei ollut tarkoitus loukata. En todellakaan kuvittele olevani kaikkitietävä tai muiden yläpuolella. Kirjoitan vain sen, mitä itse olen huomannut – jokainen täällä tekee samaa omasta näkökulmastaan. Se ei tee kenenkään kokemuksesta vähemmän arvokasta.
- Anonyymi
Mielestäni kaikilla ihmisillä on jossain vaiheessa elämää haavainen aika . Jotkut osaa etsiä terapeutin,toiset alkaa juomaan jne.
Yksi osa käy purkamassa täällä. On kyllä hyvä muistuttaa,että on anonyymipalsta. Jotku jopa selviävät täältä palstalta elämään irl.
Hyvää syksyä🙂. Pysyn toistaiseksi täällä,koska on syy.
Silti elän palstan ulkopuolistakin elämää.- Anonyymi
⚠️ Hyvin sanottu. Jokaisella on omat keinonsa selvitä vaikeista ajoista, ja tämä palsta on yksi niistä. Tärkeintä on kuitenkin se, että elämä jatkuu myös palstan ulkopuolella.”
- Anonyymi
niin sillätavoin että joa tuo roskajuttu olisi pehmusteena alla jos kaatuu, niin kaatuu se roskajuttukin sitten samalla siinä.
- Anonyymi
⚠️ Tässä ketjussa näkyy hyvin, miten palsta toimii: joku tekee havainnon, ja sen ympärille syntyy koko kirjo erilaisia reaktioita.
– Osa kommenteista on kannustavia ja samaa mieltä.
– Osa ampuu takaisin hyökkäyksellä, mikä kertoo että havainto osui arkaan kohtaan.
– Osa lähtee yleistämään, esimerkiksi sukupuolijakaumista tai siitä, kuka kaipaa ketä. Faktaa ei voi tietää, mutta väitteet esitetään silti totuuksina.
– Sitten on keventäjät, jotka kääntävät keskustelun leikiksi – roskikset, kolhut ja absurdit jutut. Ne toimii venttiilinä, joka vie painetta pois raskaista aiheista.
Tämä on palstan perusluonne: yksi havainto muuttuu projektiopinnaksi, johon muut heijastavat omaa kokemustaan, kipuaan tai huumorintarvettaan. Lopputulos ei ole yksi totuus, vaan monta erilaista heijastusta. 🤖- Anonyymi
Teetkö jotain väikkäriä aiheesta? Vai?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Teetkö jotain väikkäriä aiheesta? Vai?
⚠️ En. En ole opiskelija. Jos tästä saisi väikkärin, niin se varmaan olisi nimeltään Anonyymin kaaoksen dynamiikka.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
⚠️ En. En ole opiskelija. Jos tästä saisi väikkärin, niin se varmaan olisi nimeltään Anonyymin kaaoksen dynamiikka.
No koetko aloituksen kirjoittanut äijä saaneesi nyt sitä kaipaamaasi kaapista aikaan? Enimmäkseen olet kirjoitellut yksinäsi näitä puuduttavia monologeja näppärää leikiville ihmisille
- Anonyymi
Sivusta ja asian sivusta: aloittajalla on kiva tapa laittaa liikennemerkki kommenttiensa eteen. Keskusteluketju on heti selkeämmin luettavissa.
- Anonyymi
Hyvä idea tosiaan.
- Anonyymi
Minusta on tringelimies.... Yellow warning triangle 🤭😉 kliiiiinnnggg
- Anonyymi
⚠️ Ei tunnisteen käyttäminen ole täällä mikään uusi juttu. Moni on käyttänyt samaa vuosia. Mutta kun kerran jää kiinni yhteen nimimerkkiin, alkaa helposti tulla leimoja ja vanhojen viestien muistelua. Ehkä siksi suurin osa pysyy mieluummin täysin anonyyminä, vaikka selkeys kärsii.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minusta on tringelimies.... Yellow warning triangle 🤭😉 kliiiiinnnggg
😅😅
- Anonyymi
lässynlää. mitä säkin täällä edes teet?
- Anonyymi
⚠️ Teen juuri sitä, mitä sinäkin: täytän palstaa yhdellä viestillä lisää. Ja kohta teen jotain muuta, palstan ulkopuolella. Ehkä tulen takaisin, ehkä en...
- Anonyymi
Vähän hölmö teksti. Aikaisemmat varoitusviestit oli järkeviä.
- Anonyymi
Mikäs täss ei sitten ollut järkevää?
- Anonyymi
Minun mielestä nämä kerrallaan yhden emojin kanssa ”pelaavan” palstaäijän hirvaan ölähdykset on samaa skeidaa eri paketissa
- Anonyymi
⚠️ En kuvittele olevani kenenkään yläpuolella enkä luule tietäväni kaikesta kaikkea. Kirjoitan vain oman näkökulmani ja yritän tuoda selkeyttä keskusteluun. Jokaisella täällä on oma kokemuksensa ja näkemyksensä, ja ne voivat kaikki olla rinnakkain olemassa. Hyvää syksyä.
- Anonyymi
Ei näille kannata mitään kirjoittaa, pahimmassa tilanteessa sinut leimataan harhaiseksi ja sinua ahdistellaan niin paljon, että menetät terveytesi.
Noh, tarpeeksi montaa ihmistä kun ahdistellaan, niin he yhdistävät voimansa ja alkaa tapahtumaan asioita, jotta oikeudenmukaisuus toteutuu.
Ps. Tervetuloa sinkkuihin. Kaltaisesi empaatikko pärjää siellä varmasti. 💪😎 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei näille kannata mitään kirjoittaa, pahimmassa tilanteessa sinut leimataan harhaiseksi ja sinua ahdistellaan niin paljon, että menetät terveytesi.
Noh, tarpeeksi montaa ihmistä kun ahdistellaan, niin he yhdistävät voimansa ja alkaa tapahtumaan asioita, jotta oikeudenmukaisuus toteutuu.
Ps. Tervetuloa sinkkuihin. Kaltaisesi empaatikko pärjää siellä varmasti. 💪😎Siksi niitä rikosilmoituksia on varmaan tehtykin tämän palstan kirjoituksista, koska joitakin on palstalla ahdisteltu niin että ovat menettäneet terveytensä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siksi niitä rikosilmoituksia on varmaan tehtykin tämän palstan kirjoituksista, koska joitakin on palstalla ahdisteltu niin että ovat menettäneet terveytensä.
Voi kuule, kun ei kaikilla ole edes jäänyt pastalle. Luotan, että oikeus tapahtuu tässäkin asiassa. 👌
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siksi niitä rikosilmoituksia on varmaan tehtykin tämän palstan kirjoituksista, koska joitakin on palstalla ahdisteltu niin että ovat menettäneet terveytensä.
No tämä on ainakin ollut jo vuosia sinun palstaäijän lempiprovokaatio, eikä siinä vielä kaikki, mutta kun yhtä päästään sekaisin olevat on täällä hilluneet helisemässä kuka mitäkin rikostoimittajaa sun muuta tekijää leikkien
- Anonyymi
Onko olemassa ihmistä jolla ei olisi haavoja ihmisuhteista. 🤔
- Anonyymi
Laastareita kyl kulunut haavojen
paikkailuihin vuosien varrella!
- Anonyymi
Eli mode on myös itse sitten tämmöinen kun on täällä töissä. Samoin ne lukuisat vakoojat tällä palstalla.
- Anonyymi
Ihan normaalit tunteet leimataan mt-sairauksiksi.
- Anonyymi
Ymmärrän, mitä tarkoitat. Olen ehkä enemmän ollut tietoinen varjopuolesta elämäni alusta asti. Siksi on luontevampaa keskustella lyötyjen kuin lyöjien kanssa. Ihmiset haluavat menestystä, rahaa, kunnioitusta ja sosiaalisia piirejä, joissa voivat tuntea olonsa hienoksi. Tämä ei edusta sitä, mutta voit olla sitä, mitä olet. Rikkinäinenkin.
- Anonyymi
Minusta tämä oli hyvä aloitus,käyn täällä välillä katsomassa ja lukemassa näitä viestejä. Olen huomannut myös et varatut pettäjät käyttää tätä.Täällä on myös välillä hyvää huumoria ja sit on ihan sekavia juttuja mistä ei ota mitään tolkkua.Samat ihmiset ikävöi päivästä toiseen.
- Anonyymi
Olet osittain ihan oikeassa. Mutta kyllä minä yritän pitää positiivista mieltä yllä, vaikka moni mainitsemasi asia on totta elämässäni, kuitenkin ilman suuria tragedioita. Eivätkä ne minusta päällepäin näy, näin ainakin luulen.
Elämäni suurimmat tunteet toivat minut tänne ja halusin purkaa niitä johonkin. Ei sen kummalisempaa. - Anonyymi
Höpötystä. Minun olo johtuu ihan muusta, kuin siitä että kaipaan häntä miestä.
Ja olen mieleltäni ihan terve. Rikki olen, mutta niinhän me kaikki. Se rikkinäisyys ei vain sanoita minua, vaikka omaa sisäistä lastani olenkin hoitamassa ja opettelemassa rakastamaan itseäni. Kun se aina on ollut rakkautta vain muita kohtaan. Ja sitä saa ollakin, mutta olen kadottanut itseni.
Mutta koska tämä herra on tavannut minut aiemmassa elämässä, niin hänellä on puuttuva palanen minua ja minun ja hänen täytyy käydä läpi ne tunteet kohdaten, olipa ne mitä tahansa. Oho. Mistä tämä kaikki ajatus tuli. En ole ennen ajatellutkaan noin. - Anonyymi
Minulla on kysymys aloittajalle: onko sinulla vinkkejä voimakkaan ikävän kanssa elämiseen?
Ikävä ei tottele järkeä, logiikkaa, käskyjäni tai pyyntöjäni.
Kaipaan Prinsessaani joka päivä niin, että sydämeen sattuu. 😥
Miten jaksan tällaista ikävää elämäni loppuun saakka?
👠👠- Anonyymi
⚠️ Ymmärrän, miltä tuo tuntuu – ikävä on joskus niin vahva, ettei sille mahda mitään. Se sattuu ja vie voimat. Mutta usko pois, tunne ei pysy ikuisesti yhtä terävänä. Ajan myötä se pehmenee, vaikka ei kokonaan katoaisikaan. Sillä välin tärkeintä on olla lempeä itselleen ja löytää pieniä asioita, jotka kannattelee arjessa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
⚠️ Ymmärrän, miltä tuo tuntuu – ikävä on joskus niin vahva, ettei sille mahda mitään. Se sattuu ja vie voimat. Mutta usko pois, tunne ei pysy ikuisesti yhtä terävänä. Ajan myötä se pehmenee, vaikka ei kokonaan katoaisikaan. Sillä välin tärkeintä on olla lempeä itselleen ja löytää pieniä asioita, jotka kannattelee arjessa.
Kiitos sinulle. 🤗
Tein meditaation, jossa "otettiin yhteys" kaivattuun henkilöön. Videolla ehdotetaan aikaikkunaksi kahta vuorokautta mutta minä käytin kahta kuukautta. ☺️
Tuo meditaatio tuntui hyvältä! Nyt tunnen hänen energiansa hyvin voimakkaana sydämessäni, eikä ikävä ole enää niin tuskallinen. 🤗💖
https://youtu.be/KQadBK8W4Ko?si=ouVLaKi28hjck2w_
👠👠 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kiitos sinulle. 🤗
Tein meditaation, jossa "otettiin yhteys" kaivattuun henkilöön. Videolla ehdotetaan aikaikkunaksi kahta vuorokautta mutta minä käytin kahta kuukautta. ☺️
Tuo meditaatio tuntui hyvältä! Nyt tunnen hänen energiansa hyvin voimakkaana sydämessäni, eikä ikävä ole enää niin tuskallinen. 🤗💖
👠👠No joko nä aloittajaäijä pääsit sinne 5D tasolle korkeuksiin?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No joko nä aloittajaäijä pääsit sinne 5D tasolle korkeuksiin?
Odotan kommenttia tuolta triangeli-aloittajalta. ☺️ Toivottavasti hän ehtisi katsoa videon.
Sinä olet jokin myrkynkylväjä.
👠👠 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kiitos sinulle. 🤗
👠👠⚠️ Meditaatio ja mielikuvatyö voivat lievittää ikävää ja antaa voimaa arkeen. Mutta muista, että ne ovat omaa sisäistä prosessia – eivät todisteita toisen tunteista. Pidä huolta itsestäsi. 🌿
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
⚠️ Meditaatio ja mielikuvatyö voivat lievittää ikävää ja antaa voimaa arkeen. Mutta muista, että ne ovat omaa sisäistä prosessia – eivät todisteita toisen tunteista. Pidä huolta itsestäsi. 🌿
Taidat pitää ihmistä vain fyysisenä olentona. Se on ihan ok. Kuitenkin ne jotka uskovat ei-fyysisen komponentin mukana olemiseen, tai tarkemmin sanoen kokevat sen, eivät voi rajoittaa havainnointia vain fyysisillä aisteilla tapahtuvaksi. ☺️
Tämä ei liittynyt tuohon videoon vaan on yleistä pohdintaa ihmisen ja ihmisen havaintokyvyn rajoista.
Ajatusviivan runsas käyttö ja tuo lehtihymiö viittaavat tekoälyllä generoituun vastaukseen. Voin olla väärässäkin. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Taidat pitää ihmistä vain fyysisenä olentona. Se on ihan ok. Kuitenkin ne jotka uskovat ei-fyysisen komponentin mukana olemiseen, tai tarkemmin sanoen kokevat sen, eivät voi rajoittaa havainnointia vain fyysisillä aisteilla tapahtuvaksi. ☺️
Tämä ei liittynyt tuohon videoon vaan on yleistä pohdintaa ihmisen ja ihmisen havaintokyvyn rajoista.
Ajatusviivan runsas käyttö ja tuo lehtihymiö viittaavat tekoälyllä generoituun vastaukseen. Voin olla väärässäkin.⚠️ Olet oikeassa siinä, että ajatusviivoista ja hymiöistä voi huomata tyylin – joo, olen vähän kuin ihmisen ja koneen yhteen sulautuma nyt. 😏 En silti usko, että ihminen tai mikään olento on vain fyysinen kappale: kaikilla on henkinen puoli, näkyvä tai näkymätön. Universumi ei mahdu pelkkiin aisteihin. 🌌
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
⚠️ Olet oikeassa siinä, että ajatusviivoista ja hymiöistä voi huomata tyylin – joo, olen vähän kuin ihmisen ja koneen yhteen sulautuma nyt. 😏 En silti usko, että ihminen tai mikään olento on vain fyysinen kappale: kaikilla on henkinen puoli, näkyvä tai näkymätön. Universumi ei mahdu pelkkiin aisteihin. 🌌
Luen juuri erästä kirjaa, jonka väitetään olevan henkimaailmasta kanavoitu. Siinä kerrotaan paljon sielun ominaisuuksista ja siitä, miten ihmiset (osin uskontojen vaikutuksesta) näkevät sielun staattisena ja muuttumattomana, vaikka se on aivan erilainen, erittäin muuttuva ja kehittyvä, eikä se noudata fyysisen maailman luonnonlakeja. Tämä aiheuttaa seurauksia havainnoinnin suhteen: sielu havaitsee asioita yli tai ohi fyysisen todellisuuden ja on samalla jatkuvassa vuorovaikutuksessa sen puolemme kanssa, joka on enemmän aivojemme tuote.
Miltä tällainen ajatus tuntuu sinusta? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Luen juuri erästä kirjaa, jonka väitetään olevan henkimaailmasta kanavoitu. Siinä kerrotaan paljon sielun ominaisuuksista ja siitä, miten ihmiset (osin uskontojen vaikutuksesta) näkevät sielun staattisena ja muuttumattomana, vaikka se on aivan erilainen, erittäin muuttuva ja kehittyvä, eikä se noudata fyysisen maailman luonnonlakeja. Tämä aiheuttaa seurauksia havainnoinnin suhteen: sielu havaitsee asioita yli tai ohi fyysisen todellisuuden ja on samalla jatkuvassa vuorovaikutuksessa sen puolemme kanssa, joka on enemmän aivojemme tuote.
Miltä tällainen ajatus tuntuu sinusta?⚠️ Muinaiset shamaanit ajattelivat samalla tavalla – että sielu ei ole pysyvä vaan jatkuvasti muuttuva ja kykenevä kulkemaan rajan yli näkyvän ja näkymättömän maailman välillä. Nykyajassa tämä ymmärrys on pitkälti unohtunut, mutta ehkä se palaa, kun ihmiset alkavat taas etsiä merkitystä pelkän fyysisen maailman ulkopuolelta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
⚠️ Muinaiset shamaanit ajattelivat samalla tavalla – että sielu ei ole pysyvä vaan jatkuvasti muuttuva ja kykenevä kulkemaan rajan yli näkyvän ja näkymättömän maailman välillä. Nykyajassa tämä ymmärrys on pitkälti unohtunut, mutta ehkä se palaa, kun ihmiset alkavat taas etsiä merkitystä pelkän fyysisen maailman ulkopuolelta.
Samassa kirjassa kerrotaan myös, että ihmisen eri elämät, jotka lineaarisen ajan näkökulmasta tapahtuvat peräkkäin, tapahtuvat jossain (tätä todellisuutta "todemmassa") toisessa todellisuudessa yhtä aikaa, koska aika on illuusio, ja sielulle on mahdollista hyödyntää noita kokemuksia yhtä aikaa. Minun on vaikea hahmottaa tuota ajatusta.
Juuri nyt aloitin kohdan, jossa puhutaan pseudofyysisestä muodosta, jonka synnyttää esimerkiksi voimakas halu olla jossain muualla:
"Your main sense of identity is involved with your physical body, so that it is, for example, extremely difficult for you to imagine yourself without it, or outside it, or in any way disconnected from it. Form is the result of concentrated energy, the pattern for it caused by vividly directed emotional or psychic idea images. The intensity is all important. If you have, for example, a highly vivid desire to be somewhere else, then without realizing it consciously a pseudophysical form, identical with your own, may appear in that very spot. The desire will carry the imprint of your personality and image, even though you remain unaware of the image or its appearance in the other location."
Tämä kaikki on minulle täysin itsestäänselvää, ihan kuin olisin kokenut jo kaiken lukemani. En vain ole osannut koskaan pukea sitä sanoiksi.
On ihanaa jutella kanssasi, arvon Huutomerkki, mutta joudun nukkumaan välillä. 😁 Palaan tähän ketjuun huomenna ja toivon, että olet vastannut minulle. 💖 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Odotan kommenttia tuolta triangeli-aloittajalta. ☺️ Toivottavasti hän ehtisi katsoa videon.
Sinä olet jokin myrkynkylväjä.
👠👠Kerro minulle aloittajaäijä miksi olen myrkynkylväjä- johtuuko se siitä, että en ehdolllistu korkokenkäemojisi perusteella uskomaan sinua naiseksi tässä useiden roolien teatterissasi? Jo son pienestä kiinni elämä sullaki sit
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Kerro minulle aloittajaäijä miksi olen myrkynkylväjä- johtuuko se siitä, että en ehdolllistu korkokenkäemojisi perusteella uskomaan sinua naiseksi tässä useiden roolien teatterissasi? Jo son pienestä kiinni elämä sullaki sit
Nyt kyllä alkaa jo minua itseänikin väsyttää nämä omat aloittajaäijäjuttuni. 🥱🥱 Olen aina halunnut pilata oman elämäni juuri tällä tavalla muita myrkyttäen ja mikäs sen mukavampaa. Tee
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Samassa kirjassa kerrotaan myös, että ihmisen eri elämät, jotka lineaarisen ajan näkökulmasta tapahtuvat peräkkäin, tapahtuvat jossain (tätä todellisuutta "todemmassa") toisessa todellisuudessa yhtä aikaa, koska aika on illuusio, ja sielulle on mahdollista hyödyntää noita kokemuksia yhtä aikaa. Minun on vaikea hahmottaa tuota ajatusta.
Juuri nyt aloitin kohdan, jossa puhutaan pseudofyysisestä muodosta, jonka synnyttää esimerkiksi voimakas halu olla jossain muualla:
"Your main sense of identity is involved with your physical body, so that it is, for example, extremely difficult for you to imagine yourself without it, or outside it, or in any way disconnected from it. Form is the result of concentrated energy, the pattern for it caused by vividly directed emotional or psychic idea images. The intensity is all important. If you have, for example, a highly vivid desire to be somewhere else, then without realizing it consciously a pseudophysical form, identical with your own, may appear in that very spot. The desire will carry the imprint of your personality and image, even though you remain unaware of the image or its appearance in the other location."
Tämä kaikki on minulle täysin itsestäänselvää, ihan kuin olisin kokenut jo kaiken lukemani. En vain ole osannut koskaan pukea sitä sanoiksi.
On ihanaa jutella kanssasi, arvon Huutomerkki, mutta joudun nukkumaan välillä. 😁 Palaan tähän ketjuun huomenna ja toivon, että olet vastannut minulle. 💖Vielä ei ole vastausta tullut, mutta ehkä tänään... 🤗
- Anonyymi
Ja taas poistui asiallinen vastakseni, stalkkerimoden rikostutkinta vauhdissa, pelkää kuollakseen ‼️🤔
- Anonyymi
Joo tottakai palstaäijä, koko universumi pyörii sinun pikku todellisuuden ympärillä. Sinunkin siis. Sana rikostutkinta mainittu sehän on helmenä sitten
- Anonyymi
Poliisilla on kädet täynnä oikeassakin rikoksissa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tutkii tälläkin hetkellä vainoamisjuttuani täällä palstoilla sekä live-elämässä, ihan oikea rikosjuttu menossa 👍
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tutkii tälläkin hetkellä vainoamisjuttuani täällä palstoilla sekä live-elämässä, ihan oikea rikosjuttu menossa 👍
Taasko? Monesko kerta? Ainakin 22 kertaa lukenut samaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Taasko? Monesko kerta? Ainakin 22 kertaa lukenut samaa.
Ja sinua ei yhtään kyllästytä kyylätä tätä palstaäijän saagaa vai? Ilmeisesti ei kun on oikein laskuri käytössä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Paneeko ne niitä myös selkäreppuun, jotta jaksavat taakan kantaa? Ihmeen sinnikkäästi jaxat tälle provoäijälle jankuttaa. T
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Paneeko ne niitä myös selkäreppuun, jotta jaksavat taakan kantaa? Ihmeen sinnikkäästi jaxat tälle provoäijälle jankuttaa. T
Poor babies, at least give yourself a break and chew some hey
- Anonyymi
Konna vapisee, kuin haavanlehti tuomiotaan odottaen! Siksi KAIKKI viestini poistaa.
- Anonyymi
Täällä voi kirjoittaa kuka tahansa. Se kannattaa muistaa aina. Viestejä ei ole mitään syytä omia. Ne ovat kaikille.
- AnonyymiUUSI
Suurinosa kirjoittajista on typeriä kiusaajia, jotka matkii oikeasti kaipaavia. Sellaisia melkein suljetulle kuuluvia.
- AnonyymiUUSI
⚠️tämä on valitettavasti totta myöskin.
- AnonyymiUUSI
joo olikin hauska rämä elokiuva, kuin muistin Ready Player One.
gorillakin on tuhoamssa taloja hyvin tehty juttu
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persujen Anna Koskela kaahasi 172 km/h
Kuvasi samalla myös videota, jonka sitten myöhemmin poisti. Jotenkin tuntuu persuilta lähtevän nyt kaikki lapasesta, va466755Ratkaisujen tarjoamisen sijaan SDP on keskittynyt levittämään väärää tietoa
Kokoomuksen kansanedustaja Martin Paasi on turhautunut eduskunnassa käytävään salikeskusteluun. Hän kertoo, miksi. – Ko935277Miksi media ei ole tutkinut Li Anderssonin antifa-yhteyksiä
Antifa on väkivaltainen äärivasemmistolainen terrori-järjestö, joka USA:ssa on nyt kielletty. Andersson itse on äärivas944856Juuri nyt! Parturi bongattu Sannan seurassa!
🌐 Breking News 📢 🗞️ 🆕 Kaksikko bongattu Suomen Helsingin Töölöstä. Kyllä. Sieltä samasta Töölöstä, josta kuppakin64679Keskisarja kiihotti persuja kansanryhmää vastaan
Rikoksen vakavuutta lisää se, että Keskisarja toimii eduskuntapuolueen puheenjohtajana, jonka puheilla on enemmän painoa724525Sebu Tynkkynen vaatii Ulkopoliittisen instituutin rahoituksen leikkaamista
kun UPI:n tutkija kritisoi Tynkkystä, Mikä Trump tuo Tynkkynen oikein luulee olevansa? https://www.iltalehti.fi/politi184502Kolmepäiväinen työviikko on kulman takana
Zoomin toimitusjohtajan mukaan tekoäly alkaa olla monissa työtehtävissä niin tehokas, että ihmiset voivat pudottaa työpä224096Sofia Virran pahoinpitelyä puolustetaan netissä
HS soitti Virran pahoinpitelyä puolustaneille https://www.hs.fi/politiikka/art-2000011516353.html514085Mercedes-Benzille riitti Suomen äärioikeistohallitus
Tästä jo pari vuotta sitten varoiteltiin, että kaikki ulkomaalaiset investoijat poistuvat fasistipersujen myötä tukemast544067Aamun Riikka: sakset tiputtavat 31 000 lasta köyhyysrajan alle
✂️ STM:n tuoreen arvion mukaan Riikan leikkaukset pudottavat peräti 31 000 lasta köyhyysrajan alle, kun aikaisempi THL1714018