Hei sinä autoilija joka Opetat pyöräilijöille ettei heidän tarvitse välittää väistämisvelvoitettaan, miksi sen teet sillä joku poloinen vielä loukkaantuu pahoin kun ajaa auton eteen.
Kärkikolmi liikennemerkki
7
340
Vastaukset
- Anonyymi
Näin on. Tietysti jos se pyöräilijä väistämisvelvollisuudestaan huolimatta ajelee miten sattuu, niin kannattaa loukkaantumisen ehkäisemiseksi väistää, jos voi. 👍
- Anonyymi
No näin,väistän pyöräilijää,kun työntyvät alle väistämisvelvollisuudesta huolimatta
- Anonyymi
Minäkin väistän sillä en halua olla se jonka auton alle pyöräilijä kuolee, olkoon se autoilija joku muu.
- Anonyymi
Tässä kylässä on mm. Valkopartaisia myöhäisteinejä, jotka ajelevat pyörällä ja skuutilla ihan miten sattuu. Ne joutaa liiskautua.
- Anonyymi
Minä voisin ja todennäköisesti ajankin ihan näytösmielessä joku päivä jonkun pyöräilijän nurin joka kolmion takaa ajaa minun eteen? 😃
- Anonyymi
Näkyy nuo useat autoilijatkin vetävän kolmion takaa toisten eteen ja keskellä kaupunkia. En tiedä mitä tekevät ajaessaan, mutta liikennemerkit näkyvät täysin selvästi ennen risteystä. Tätä tapahtuu pelottavan usein, kolme vuotta olemme asuneet tässä asunnossa, näin viime vuonna 3 kolaria parin viikon sisään, kun kolmion takaa vetivät suoraan ajavien eteen. Tööttäyksiä kuulee usein ja näkee myös usein järkyttäviä läheltä piti-tilanteita.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki
"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."652232Eläkeläiset siirrettävä muuttotappioalueille
Joutoväki pois ruuhkauttamasta elättäjien arkea. Samalla putoaa jokaisen asumiskulut ja rahaa jää enemmän kuluttamiseen.2152100- 1171418
En kerro nimeäsi nainen
Sillä olet nyt salaisuus jota kannan sydämessäni. Tämä mitä tunnen ja kuinka sinuun vahvasti ihastuin on jo niin erikoin711180Kauppalehti - Törkeä skandaali paljastui: Espanja käytti EU-rahoja ihan muuhun kuin piti
Espanja on käyttänyt miljardeja euroja EU:n elpymisavustuksia eläkkeisiin ja sosiaalimenoihin – ja pyytää lisää. Espanj161173- 1041051
Olet kiva ihminen
En kiellä sitä yhtään. Sinussa on hyvin paljon erinomaisia puolia, enemmän varmasti kun meissä muissa. Sitten on puoli73939Uuden upotuskasteen vaiettu ongelma
Alkuseurakunnan kaste oli useamman vuosisadan upotuskaste, joka toimitettiin joko ulkona luonnon vesistöissä tai kasteki75918Auta mua mies
Ota vielä yhteyttä, keksi oikeat sanat että vuosien ajan kasvanut muuri murtuu meidän väliltä vaikka aluksi vain vähän.78889Ja tääkin vielä...
Kukakohan on valittanut, Salmiko itse? https://www.viiskunta.fi/rehtori-valittiin-ahtarissa-ilman-hakumenettelya-o/1347933865