Lahden kaupunki aloittaa yt-neuvottelut

Anonyymi-ap

Koko vuoden olenkin ihmetellyt turhaa tuhlaamista toiarvoisiin asioihin ja niin siinä sitten kävi:

Ylen tietojen mukaan Lahden kaupunki aloittaa yhteistoimintaneuvottelut. Vähennystarve on yli sata henkilötyövuotta.

Lahden kaupungin henkilöstö kutsuttiin tänään kaupunginjohtajan henkilöstöinfoon.

Henkilöstölle ei kerrottu etukäteen, mikä tilaisuuden aihe on. Info pidetään Teams-palaverina eli etäyhteydellä.

Ylen tietojen mukaan edes ammattiliittojen pääluottamushenkilöt eivät tienneet syytä kutsuun.

Uutinen päivittyy.

https://yle.fi/a/74-20184762?origin=rss

7

401

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Infoja on ollut tämän jälkeenkin. Emme ymmärrä mikä niiden tarkoitus on, kun ei ole mitään kerrottavaa. Työntekijöille tehdään "haista paska" fiiliskyselyjä. Irtisanomiset tiedetään ennen joulua, mutta tieto säästellään alkuvuoteen.

• Anonyymi

Kyllä joutaakin kilometritehtaalle porukkaa! 👍

• Anonyymi

Muutaman opettajan voisi poistaa?

• Anonyymi

Toivottavasti kenkää saavat rakenne- ja verkostokorpution edistäjät! Niitä on Lahden kaupunki täynnä.

• Anonyymi

Ainakin ns. "liikennesuunnittelijat" koska aina kun tulee porukkaan uusi tyyppi niin pitää tehdä jokin älytön muutos. Tulee mieleen kulkukoirat joiden pitää "merkitä reviiri" josta tunnistaa...

• Anonyymi

Väliporrasta vähennykseen. Turhia paperin pyörittelijöitä

• Anonyymi

Suunnitellaan ja tehdään koirapuistoja sun muuta. Ei siinä mitään jos olisi rahaa vaan kun sitä ei ole. Nostetaan verotusta jotta saadaan rahaa näihin mutta se on väärä tie. Pitäisi elää varojen mukaan eli unohtaa kaikki turha rakentelu. Pidettäisiin vain paikat kunnossa ja se siitä. Kaupungilla on palveluksessaan tyyppejä joiden tehtävä on keksiä mihin turhaan rahaa tuhlataan kun pitäisi mielummin antaa heille kenkää. Turhat työntekijät jotka ei tuota kuin kuluja pihalle ja rakentelu seis niin ei tarvitsisi veroja korottaa. Joka helvetin vuosi sama juttu. Alkuvuodesta sen jo näki ettei turhaa rahaa ole mutta silti vaan tuhlattiin kuin viimeistä päivää. Ihan turha veronkorotus jonka olisi helposti voinut välttää.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Hyvää iltaa!

Mikä on päivän viisaus?
      Ikävä
      16
      457
    2. Näytät kivalta kun nukut

*zoomaa palohälyttimen kameraa*
      Ikävä
      10
      412
    3. Haittaako jos

kaivattusi käy tosi usein pissalla ja/tai kakalla?
      Ikävä
      16
      347
    4. Arvaa mitä mies

Aion pilata elämäsi totaalisesti. Kyllä, totaalisesti.
      Ikävä
      3
      341
    5. Mies mä oon ihan helppo

Miehelle johon oon ihastunut. Olen harvoin ihastunut, mutta suhun olen. Ei tarvitse kuin pyytää, niin...
      Ikävä
      13
      206
    6. Hyvää yötä

Janne niminen mies🥰
      Ikävä
      1
      103
    7. "MITES POLIITIKKOMME RUOKKIVAT SUOMEN KANSAN?"!!!

"KOKAIINILLAKO?"!!!
      Maailman menoa
      0
      90
    8. Mies olen aika erakko nykyään

Vanhentunutkin olen muutamana viime vuonna parikyt vuotta. Kun en ennenkään kelvannut, niin tuskin nytkään kelpaan. Lisä
      Tunteet
      0
      90
    9. Kuinka moni palstalaisista on näin hyvässä kondiksessa

76-vuotias rokkari Rick Springfield esittelee elämäntyyliään : https://www.youtube.com/watch?v=GbxHuNy6d68
      70 plus
      3
      67
    10. Olet onnellinen sinkku

Näin se on nähtävä.
      Ikävä
      1
      61
    Aihe