jatkuu? Eikö hän asu nykyään pohjoisessa. Ei siellä mistä ehdotin sukulaiselle edullista vuokra-asuntoa? Turha luulla että haluaisin olla hänen kanssaan missään tekemisissä!
Miksi esitys yhä
5
110
Vastaukset
- Anonyymi
Jos ja kun tulen siihen tulokseen, että ylipäätään haluan uuden ystävän, hänen on oltava samaa ikäluokkaa kuin itse olen! Tai sitten teen sen päätöksen etten koe mitään tarvetta löytää edes ikäistäni ystävää, koska projekti on saanut minut voimaan todella huonosti vuosien ajan ja se on vienyt luottamuksen ihmisiin, koska he eivät lopettaneet projektia vaikka pyysin sitä kauan! Korvauksia odottaen!
- Anonyymi
Oli todella väärin aloittaa projekti minulta mitään kysymättä! Ette ole hyviä ihmisiä, kun ette ymmärtäneet sitä, että minun mielipidettä olisi ollut aivan välttämätöntä kysyä koska minulla oli ihan omat suunnitelmat omannäköistäni tulevaisuutta varten. Tällä hetkellä olen sitä mieltä etten enää koskaan halua yhtäkään uutta ystävää. En kokenut silloinkaan tarvitsevani, joten suuresti ihmettelen että miksi edes valitsitte minut!! Ainoa tärkeä asia oli saada itselle hyvin mieluinen vakituinen työpaikka! Sen unelman toteutumisen mahdollisuutta ei enää ole olemassa koskaan! Minulla on jo elämässäni ne ihmiset joiden kanssa haluan aikaani viettää! Yritätte tehdä minusta sosiaalisemman kuin mitä haluan olla!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oli todella väärin aloittaa projekti minulta mitään kysymättä! Ette ole hyviä ihmisiä, kun ette ymmärtäneet sitä, että minun mielipidettä olisi ollut aivan välttämätöntä kysyä koska minulla oli ihan omat suunnitelmat omannäköistäni tulevaisuutta varten. Tällä hetkellä olen sitä mieltä etten enää koskaan halua yhtäkään uutta ystävää. En kokenut silloinkaan tarvitsevani, joten suuresti ihmettelen että miksi edes valitsitte minut!! Ainoa tärkeä asia oli saada itselle hyvin mieluinen vakituinen työpaikka! Sen unelman toteutumisen mahdollisuutta ei enää ole olemassa koskaan! Minulla on jo elämässäni ne ihmiset joiden kanssa haluan aikaani viettää! Yritätte tehdä minusta sosiaalisemman kuin mitä haluan olla!
Poistun projektista kokonaan! Etsikää uusi kiusattava!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Poistun projektista kokonaan! Etsikää uusi kiusattava!
Kuljen aina korvat suljettuina ja se merkitsee sitä, että antakaa minun elää rauhassa! Melkein menetin elämänhaluni kokonaan projektin takia ja sisällä tulee loppuelämän ajan olemaan suru siitä kuinka huonosti minua kohdeltiin koko projektin ajan!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuljen aina korvat suljettuina ja se merkitsee sitä, että antakaa minun elää rauhassa! Melkein menetin elämänhaluni kokonaan projektin takia ja sisällä tulee loppuelämän ajan olemaan suru siitä kuinka huonosti minua kohdeltiin koko projektin ajan!
Sen takia menetin sen asian, mistä olin haaveillut koko sen ajan kun olin töissä minulle rakkaassa työpaikassa!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sannan kirja USA:n bestseller!
"Congratulations to Sanna Marin's HOPE IN ACTION, officially a USA TODAY bestseller!" Kertoo Scribner. Mitäs persut tä18811688- 298174
Metsäalan rikolliset
Jokohan alkaa vähitellen kaatua kulissit näillä ihmiskauppaa harjoittavilla firmoilla.586136Ruotsalaistoimittaja: "Sanna Marinin saunominen saa minut häpeämään"
Sanna Marinin kirja saa täyslaidallisen ruotsalaislehti Expressenissä perjantaina julkaistussa kolumnissa.....voi itku..1715076- 384842
Suomen kaksikielisyys - täyttä huuhaata
Eivätkö muuten yksilöt pysty arvioimaan mitä kieliä he tarvitsevat? Ulkomaalaiselle osaajalle riittää Suomessa kielitai464442Työeläkeloisinta 27,5 mrd. per vuosi
Tuo kaikki on pois palkansaajien ostovoimasta. Ja sitten puupäät ihmettelee miksei Suomen talous kasva. No eihän se kas1104337- 1163799
- 803310
- 481811