Miksi esitys yhä

Anonyymi-ap

jatkuu? Eikö hän asu nykyään pohjoisessa. Ei siellä mistä ehdotin sukulaiselle edullista vuokra-asuntoa? Turha luulla että haluaisin olla hänen kanssaan missään tekemisissä!

5

110

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Jos ja kun tulen siihen tulokseen, että ylipäätään haluan uuden ystävän, hänen on oltava samaa ikäluokkaa kuin itse olen! Tai sitten teen sen päätöksen etten koe mitään tarvetta löytää edes ikäistäni ystävää, koska projekti on saanut minut voimaan todella huonosti vuosien ajan ja se on vienyt luottamuksen ihmisiin, koska he eivät lopettaneet projektia vaikka pyysin sitä kauan! Korvauksia odottaen!

• Anonyymi

Oli todella väärin aloittaa projekti minulta mitään kysymättä! Ette ole hyviä ihmisiä, kun ette ymmärtäneet sitä, että minun mielipidettä olisi ollut aivan välttämätöntä kysyä koska minulla oli ihan omat suunnitelmat omannäköistäni tulevaisuutta varten. Tällä hetkellä olen sitä mieltä etten enää koskaan halua yhtäkään uutta ystävää. En kokenut silloinkaan tarvitsevani, joten suuresti ihmettelen että miksi edes valitsitte minut!! Ainoa tärkeä asia oli saada itselle hyvin mieluinen vakituinen työpaikka! Sen unelman toteutumisen mahdollisuutta ei enää ole olemassa koskaan! Minulla on jo elämässäni ne ihmiset joiden kanssa haluan aikaani viettää! Yritätte tehdä minusta sosiaalisemman kuin mitä haluan olla!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Oli todella väärin aloittaa projekti minulta mitään kysymättä! Ette ole hyviä ihmisiä, kun ette ymmärtäneet sitä, että minun mielipidettä olisi ollut aivan välttämätöntä kysyä koska minulla oli ihan omat suunnitelmat omannäköistäni tulevaisuutta varten. Tällä hetkellä olen sitä mieltä etten enää koskaan halua yhtäkään uutta ystävää. En kokenut silloinkaan tarvitsevani, joten suuresti ihmettelen että miksi edes valitsitte minut!! Ainoa tärkeä asia oli saada itselle hyvin mieluinen vakituinen työpaikka! Sen unelman toteutumisen mahdollisuutta ei enää ole olemassa koskaan! Minulla on jo elämässäni ne ihmiset joiden kanssa haluan aikaani viettää! Yritätte tehdä minusta sosiaalisemman kuin mitä haluan olla!

Poistun projektista kokonaan! Etsikää uusi kiusattava!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Poistun projektista kokonaan! Etsikää uusi kiusattava!

Kuljen aina korvat suljettuina ja se merkitsee sitä, että antakaa minun elää rauhassa! Melkein menetin elämänhaluni kokonaan projektin takia ja sisällä tulee loppuelämän ajan olemaan suru siitä kuinka huonosti minua kohdeltiin koko projektin ajan!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kuljen aina korvat suljettuina ja se merkitsee sitä, että antakaa minun elää rauhassa! Melkein menetin elämänhaluni kokonaan projektin takia ja sisällä tulee loppuelämän ajan olemaan suru siitä kuinka huonosti minua kohdeltiin koko projektin ajan!

Sen takia menetin sen asian, mistä olin haaveillut koko sen ajan kun olin töissä minulle rakkaassa työpaikassa!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Sannan kirja USA:n bestseller!

"Congratulations to Sanna Marin's HOPE IN ACTION, officially a USA TODAY bestseller!" Kertoo Scribner. Mitäs persut tä
      Maailman menoa
      188
      11688
    2. Oikeistolainen luki Med mod att leda : en biografi

...ei tykänny Sanna Marinista
      Maailman menoa
      29
      8174
    3. Metsäalan rikolliset

Jokohan alkaa vähitellen kaatua kulissit näillä ihmiskauppaa harjoittavilla firmoilla.
      Sotkamo
      58
      6136
    4. Ruotsalaistoimittaja: "Sanna Marinin saunominen saa minut häpeämään"

Sanna Marinin kirja saa täyslaidallisen ruotsalaislehti Expressenissä perjantaina julkaistussa kolumnissa.....voi itku..
      Maailman menoa
      171
      5076
    5. Hyvää syntymäpäivää Sanna 40 vee!!!!

ᕼᗩᑭᑭY ᗷIᖇTᕼᗞᗩY Sister ❣️🥰 🎉🎂✨🍰🥳 🥳🎂🥂 🎉🎊🎁🎈🎂
      Maailman menoa
      38
      4842
    6. Suomen kaksikielisyys - täyttä huuhaata

Eivätkö muuten yksilöt pysty arvioimaan mitä kieliä he tarvitsevat? Ulkomaalaiselle osaajalle riittää Suomessa kielitai
      Maailman menoa
      46
      4442
    7. Työeläkeloisinta 27,5 mrd. per vuosi

Tuo kaikki on pois palkansaajien ostovoimasta. Ja sitten puupäät ihmettelee miksei Suomen talous kasva. No eihän se kas
      Maailman menoa
      110
      4337
    8. Missä vaiheessa

Päätit luovuttaa suhteeni?
      Ikävä
      116
      3799
    9. Juuri muiston ne

Rakastuneet katseesi. Huh
      Ikävä
      80