jatkuu? Eikö hän asu nykyään pohjoisessa. Ei siellä mistä ehdotin sukulaiselle edullista vuokra-asuntoa? Turha luulla että haluaisin olla hänen kanssaan missään tekemisissä!
Miksi esitys yhä
5
121
Vastaukset
- Anonyymi
Jos ja kun tulen siihen tulokseen, että ylipäätään haluan uuden ystävän, hänen on oltava samaa ikäluokkaa kuin itse olen! Tai sitten teen sen päätöksen etten koe mitään tarvetta löytää edes ikäistäni ystävää, koska projekti on saanut minut voimaan todella huonosti vuosien ajan ja se on vienyt luottamuksen ihmisiin, koska he eivät lopettaneet projektia vaikka pyysin sitä kauan! Korvauksia odottaen!
- Anonyymi
Oli todella väärin aloittaa projekti minulta mitään kysymättä! Ette ole hyviä ihmisiä, kun ette ymmärtäneet sitä, että minun mielipidettä olisi ollut aivan välttämätöntä kysyä koska minulla oli ihan omat suunnitelmat omannäköistäni tulevaisuutta varten. Tällä hetkellä olen sitä mieltä etten enää koskaan halua yhtäkään uutta ystävää. En kokenut silloinkaan tarvitsevani, joten suuresti ihmettelen että miksi edes valitsitte minut!! Ainoa tärkeä asia oli saada itselle hyvin mieluinen vakituinen työpaikka! Sen unelman toteutumisen mahdollisuutta ei enää ole olemassa koskaan! Minulla on jo elämässäni ne ihmiset joiden kanssa haluan aikaani viettää! Yritätte tehdä minusta sosiaalisemman kuin mitä haluan olla!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oli todella väärin aloittaa projekti minulta mitään kysymättä! Ette ole hyviä ihmisiä, kun ette ymmärtäneet sitä, että minun mielipidettä olisi ollut aivan välttämätöntä kysyä koska minulla oli ihan omat suunnitelmat omannäköistäni tulevaisuutta varten. Tällä hetkellä olen sitä mieltä etten enää koskaan halua yhtäkään uutta ystävää. En kokenut silloinkaan tarvitsevani, joten suuresti ihmettelen että miksi edes valitsitte minut!! Ainoa tärkeä asia oli saada itselle hyvin mieluinen vakituinen työpaikka! Sen unelman toteutumisen mahdollisuutta ei enää ole olemassa koskaan! Minulla on jo elämässäni ne ihmiset joiden kanssa haluan aikaani viettää! Yritätte tehdä minusta sosiaalisemman kuin mitä haluan olla!
Poistun projektista kokonaan! Etsikää uusi kiusattava!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Poistun projektista kokonaan! Etsikää uusi kiusattava!
Kuljen aina korvat suljettuina ja se merkitsee sitä, että antakaa minun elää rauhassa! Melkein menetin elämänhaluni kokonaan projektin takia ja sisällä tulee loppuelämän ajan olemaan suru siitä kuinka huonosti minua kohdeltiin koko projektin ajan!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuljen aina korvat suljettuina ja se merkitsee sitä, että antakaa minun elää rauhassa! Melkein menetin elämänhaluni kokonaan projektin takia ja sisällä tulee loppuelämän ajan olemaan suru siitä kuinka huonosti minua kohdeltiin koko projektin ajan!
Sen takia menetin sen asian, mistä olin haaveillut koko sen ajan kun olin töissä minulle rakkaassa työpaikassa!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Lataus pakkaskelissä
En olisi koskaan ostanut sähköautoa jos olisin tajunnut että ne eivät lataa pakkasissa suurteholatauksella vaan istut tu1104334Kun väestö ikääntyy ja veronmaksajat vähenee, mitä sitten vasemmistolaiset?
Maahanmuutto ei vaan ole ratkaisu väestön ikääntymiseen. Maahanmuutto lykkää ja hidastaa väestön ikääntymistä ja työv572478Miksei Trump ole kiinnostunut Suomen valloittamisesta?
Täällähän on enemmän turvetta kuin Norjalla öljyä. Eikö Ttump ole turvenuija?781650Kyllä mä suren
Sitä että mikään ei ole kuten ennen. Ei niitä hetkiä ja katseita. Toisaalta keho lepää eikä enää tarvitse sitä tuskaa ko61113- 66854
- 21833
Olet mies aika ailahteleva luonteeltasi
Olen nähnyt kuinka olet iloinen, sosiaalinen ja osallistuva. Autat ja kannustat muita. Ja sitten olen nähnyt kuinka istu118823- 39792
Olisin valmis tutustumaan uudelleen
En menneisyyden kautta vaan haluaisin tutustua ihmiseen, jollaiseksi olet kasvanut.50779- 62768