Onko muita yksinään juovia?

Anonyymi-ap

Kalja ei enää maistu pitää saada väkevämpää. Alkoi miedoista. Join sosiaalisiin tilanteisiin. Nykyään yksin kotona.

21

818

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

eli sulla on tavoitteena maksakirroosi

• Anonyymi

Eli sinulla hulluus

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eli sinulla hulluus

miten niin? juokaa viinaa miten haluatte

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

miten niin? juokaa viinaa miten haluatte

Hulluttele kuinka haluat

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hulluttele kuinka haluat

niin teen. Siinä on pienenpi riski saada maksakirroosi tai muita alkoholisairauksia. Mutta kosteaa keskiviikkoiltaa teille jotka juotte

• Anonyymi

Hyvää hulluuskeskiviikkoa teille hulluille. Toivottavasti ette saa maksakirroosia huulluslääkkeistä.

• Anonyymi

Jos telkan katselusta tulee maksakirroosi niin sitten on huonosti asiat

• Anonyymi

Television katselu on pahasta hulluille maksakirroosi voi tulla.

• Anonyymi

Onko sulla antaa mitään aikataulua jolloin saan maksakirroosin telkan katselusta.

• Anonyymi

Yksin dokaaminen on mukavaa

• Anonyymi

Mikä siinä on niin mukavaa ?
        Mitä järkeä on juopua ollessaan yksinään ?
        Vai onko se omien tunteiden pakenemista, vaikea olla selvin päin omien ajatusten kanssa, ja turruttaa niitä viinalla ?
        Yksin juomisessa ei ole mitään järkeä. Jos juo yksin humalanhakuisesti, niin on jo paha alkoholiongelma.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mikä siinä on niin mukavaa ?
        Mitä järkeä on juopua ollessaan yksinään ?
        Vai onko se omien tunteiden pakenemista, vaikea olla selvin päin omien ajatusten kanssa, ja turruttaa niitä viinalla ?
        Yksin juomisessa ei ole mitään järkeä. Jos juo yksin humalanhakuisesti, niin on jo paha alkoholiongelma.

Yksinjuominen on minun kohdallani tunteiden ja muistojen käsittelyä.
        Selvinpäin ihminen pitää yllä roolihahmoa joka palvelee yhteiskuntaa ja yrittää sopeutua perhe-elämään.
        Päihteitä ei kannata käyttää todellisen minän ymmärtämiseen koska päihteet aiheuttavat yleensä terveysongelmia.
        Yksinoleminen antaa aivoille mahdollisuuden olla sitä mitä ne ovat ja toteuttaa itseään.
        Siihen ei tietenkään tarvita päihteitä jos pystyy ilmaisemaan itseään selvinpäin.
        Esimerkiksi osa ihmisistä pystyy laulamaan karaokea selvinpäin mutta suurin osa tarvitsee alkoholia avuksi tunteiden ilmaisussa.

• Anonyymi00021
        Anonyymi kirjoitti:

Yksinjuominen on minun kohdallani tunteiden ja muistojen käsittelyä.
        Selvinpäin ihminen pitää yllä roolihahmoa joka palvelee yhteiskuntaa ja yrittää sopeutua perhe-elämään.
        Päihteitä ei kannata käyttää todellisen minän ymmärtämiseen koska päihteet aiheuttavat yleensä terveysongelmia.
        Yksinoleminen antaa aivoille mahdollisuuden olla sitä mitä ne ovat ja toteuttaa itseään.
        Siihen ei tietenkään tarvita päihteitä jos pystyy ilmaisemaan itseään selvinpäin.
        Esimerkiksi osa ihmisistä pystyy laulamaan karaokea selvinpäin mutta suurin osa tarvitsee alkoholia avuksi tunteiden ilmaisussa.

Kerrot, että sinulle juominen on tunteiden ja muistojen käsittelyä, tutustumista aivoihin ja itsensä toteuttamista.
        Kuitenkin kirjoitat myös, että päihteitä ei kannata käyttää todellisen minän ymmärtämiseen.
        Huomaatko tekstissäsi, ajatuksissasi minkäänlaista ristiriitaa ?
        Kirjoituksesi perusteella saa vaikutelman, että yrität juurikin juomalla löytää sen oman itsesi, ymmärtää itseäsi.

Se, laulaako karaokea selvinpäin vai humalassa, ei liity erityisesti tunteiden ilmaisuun, vaan omaan tunnetilaan. Jännittääkö sitä laulamista vai ei. Jännittäminenkin on tunne. Voisi puhua tunteiden hallitsemisesta/hallinnasta.
        Monet saavat alkoholista rohkaisua, jännitys vähenee, uskaltaminen on helpompaa.
        Taustalla voi olla ihan vain tunne, häpeä, nolostuminen, saattaa tuntua nololta mennä laulamaan selvinpäin. Ajatukset voi liikkua siinä, että " tykkääkö kukaan laulamisestani, olenko riittävän hyvä, mitä jos mokaan, jne. "

Minä käytin nuoruudessa, ja nuorena aikuisena runsaasti päihteitä, enimmäkseen alkoholia, juurikin lääkkeenä jännitystiloihin, sosiaalisten tilanteiden pelkoon. Vasta myöhemmin tajusin, että se oli kaikkein huonoin omahoito keino. Elämäntilanne vain paheni ajan myötä sekoillessani humalapäissäni.
        Vasta selvittyäni takaisin elämään sain tilaisuuden tutustua itseeni, tunteisiini, ja kaikkeen muuhunkin, esim. opin mokaamaan selvinkin päin. Ei maailma siihen kaadu, eikä siihen kaadu itsekään.
        Joskus elämää ja elämistä on opeteltava kantapään kautta, valitettavasti.

• Anonyymi

Minä nautin ja haluan nauttia elämästä. Siksi en koskaan juo itseäni humalaan.

• Anonyymi

Ihan yhtä hyvä "lääke " kuin muutkin "lääkkeet" .

• Kyllä. Harvemmin tulee ulkona käytyä nykyään. En toki aina juo. Olut ei oikein enää nappa. ainoastaan se vahva karhu..
      join ennen kirkasta.. kerran viikon yksin ja näin mörköjä ja harhoja. hulluja unia.

Nyt viimeksi ostin 3litran viinipönikän mutta loppujen lopuksi ei riittänyt vaan siirryin kaljoitteluun. Rahat hupeni mutta huomenna tulee. onneksi sijoituksista voi ottaa kun putki päällä ellei rahat muuten riitä.

Juomisesta tulee rauhoittava tunne ja huumori alkaaa kukkii. Ja silloin on kiva käydä youtubessa tai keskustelupalstoilla sekoilemassa.

Baarielämässä ollessa oli seuraa ja muutama nainen kyytiin. Siksi minä juon. Jos joku nainen olisi täällä mun kanssa juomassa niin kivaa sekin olisi. Joskus on näin ollutkin.

siksi minä juon..silloin kun juon.

• Anonyymi

Youtube täälläkin aina pikkupäissään alkaa kiinnostaa. Ei vain löydä live-esityksiä.
        Katusoittajille ja rahan pyytäjille oli mukavaa kännissä lahjoittaa nuorempana mutta kotona on vaikeampaa käyttää rahaa ellei sitten katso sellaista youtube esitystä jossa pyydetään rahaa ja on paypal tili mille rahan lahjoittaminen on nopeaa ja helppoa.

• Anonyymi

Lopeta, siel on rytmihäiriöt ja kuolema vastassa, puupää.

• Anonyymi

Viikonloppuna juon. Meen vasta lauantaina kauppaan, ostan pullon miedointa viiniä ja neljä kaljaa. Juon ne la-su.

Hyvä kun on kylmää, en viiti lähteä kauppaan, joten viikollaen juo.

• Anonyymi00020

Ei minulla ole oikein rahaa mennä baariin joten koti dokailen.Tylsää on välillä.Miltein kaikki kaverini ovat juoppoja ja juon joskus heidän kanssaan.
      Olen paha juoppo ja jos menen ulos kännissä niin kaatuilen,sekoilen,nolaan itseni,minut pahoinpidellään,minut raiskataan,joudun putkaan tai sairaalaan joten on turvallisempaa koti dokata.
      Kaikki rahani ovat täysin loppu mutta kohta menen ostamaan pari hermo bisseä,en kestä tätä yhteiskuntaa täysin selvinpäin.

• Anonyymi00022

Miksi et kestä yhteiskuntaa selvinpäin ?
        Vai onko totuus mahdollisesti se, ettet kestä itseäsi, tunteitasi ?
        Tokihan rahat on täysin loppu, jos juo ne kaikki.
        Tuostakin tilanteesta pystyy pääsemään pois, pystyy saamaan asiansa paremmalle tolalle. Se vaatii ihan ensimmäiseksi sen, että itse haluaa jotain parempaa elämältään.
        Yhteiskunnasta ei koskaan saa sellaista, joka olisi itselle täysin mieluinen. Jotkut asiat on vain pakko hyväksyä, vaikkei niin hyvältä tunnukaan. Siltikin pystyy elämään, kun/jos oppii pärjäämään itsensä kanssa. Kännäämällä ei voi oppia pärjäämistään.
        Toivottavasti sinullakin kääntyy asiat parempaan suuntaan, tosin se vaatii itseltäsikin aika paljon.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi

Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit
      Maailman menoa
      73
      5834
    2. KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!

STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
      Maailman menoa
      262
      4671
    3. Huono päivä

Tänään on ollut tosi raskas päivä töissä. Tekis mieli itkeä ja huutaa. En jaksa just nyt mitään. Minä niin haluaisin ja
      Ikävä
      20
      2578
    4. Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?

On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei
      Maailman menoa
      28
      2493
    5. Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti

Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT
      Maailman menoa
      87
      1530
    6. Puolen vuoden koeaika

Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro
      Ikävä
      11
      1393
    7. Onko kaivattusi

liian vetovoimainen seksuaalisesti?
      Ikävä
      105
      1337
    8. Olen ihmetellyt yhtä asiaa

Eli miksi naiset ovat niin pelokkaan tai vaitonaisen oloisia minun seurassani. Se sai minut ajattelemaan, että olen epäm
      Ikävä
      128
      1296
    9. seurakunnan talouspäällikön valinta meni perseelleen

Nyt on ihan pakko kyseenalaistaa tuo Kemijärven seurakunnan päätös talouspäälliköstä. Valitulla ei ole talouspuolen osaa
      Kemijärvi
      107
      1238
    10. Rötösherra käräjillä

Ähtäriläisyrityksen epärehellisyys oli niin suurta, että mies yhtiön takaa oli lähellä saada ehdotonta vankeutta. Vaikeu
      Ähtäri
      19
      1191
    Aihe