On aika kiva. Lämmin ja sydämellinen. Kun haluat niin vältellä niin nyt tuli ensimmäistä kertaa olo että kyllä täällä maailmassa on muitakin kuin hän
On yksi joka
21
483
Vastaukset
- Anonyymi
Menikö miehelle?
- Anonyymi
Metsä ei vastaa aina niin kuin sinne huudetaan.
- Anonyymi
Meidän välillä oli vain niin palavia tunteita että olet aika hyvä jos kykenet siihen ettet ikinä paljasta niitä mulle irl. Mut jos päädyn uuteen niin se on hellä, rakastava ja sydämellinen joka ei satuta. Hän on toki vapaa
- Anonyymi
Jos yksi päivä jää välistä, niin ei se nyt maailman loppu ole. Huomenna voidaan koittaa taas vastaako se metsä niin, kuin huudetaan. ;)
- Anonyymi
Tuolla oikeassa elämässä tuollainen kiristyksen tyylinen lässytys saa vain inhoamaan.
- Anonyymi
Ei ollut todellakaan kiristystä
- Anonyymi
Oli huono päivä,sori. Ja emmä sun tunteita muutenkaan tiedä ni ei jaksa aina.
- Anonyymi
Jos vastausta ei ole tähän päivään mennessä tullut, niin sitä ei tule ikinä. Parempi jatkaa matkaa ❤️
- Anonyymi
Tee mitä lystäät
- Anonyymi
Niin teen
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin teen
mmm. varmaan sovitte paremmin yhteen. mä en tunteetonta nipottajaa pysty kattoon enää mun himassa potkisin sut vttuun mun tieltä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
mmm. varmaan sovitte paremmin yhteen. mä en tunteetonta nipottajaa pysty kattoon enää mun himassa potkisin sut vttuun mun tieltä
No huiii.
-sivusta - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No huiii.
-sivustaet kuulosta häneltä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tunteeton nipottaja. Jos siltä tuntuu niin ehkä todellakin on muita jotka arvostaa enemmän. Se on hyvä vaihtoehto. Jospa sillä saa myös tunteet suhun loppumaan jos sulla ei loppujen lopuksi kiinnosta.
- Anonyymi
Ei vastausta on myös vastaus.
- Anonyymi
Juuri siksi on parempi unohtaa.
- Anonyymi
Todellakin on.
- Anonyymi
Kumpikohan se välttelyn aloitti?
- Anonyymi
Pelkkää kiusaamista kun tämmöstä pitää kirjoittaa. Jos oikeasti noin niin pitäisit omana tietonas etkä pyrkisi sillä satuttaan
- Anonyymi
⚠️Olen samaa mieltä tästä. Tällaiset yleensä laitetaan satuttamis mielessä.
- Anonyymi
Sehän suloista. Kohtele häntä hyvin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Stubb jo paljon tunnetumpi kuin kaikki persut yhteensä
Nyt on aika ottaa mittaa tunnettavuudesta, herrat ja narrit! Joku tuolla toisessa ketjussa väitti, että "persujen rivimi499911Persut hommasivat Suomeen 35 000 pientä lasta v. 2015
Onko Riikka Purra nyt tavoittelemassa tätä samaa historiallista persujen utopiaa? Purram kaksinaamaisessa pelissä vaadit126685Persu Keskisarja on politiikan Uuno Turhapuro
Asiantuntija luonnehtii Keskisarjaa Trumpin ajan Turhapuroksi, joka ärsyttää kokoomusta. – Keskisarjan känni-imago j736015Miksi persuilla ei ole firmoja?
Kuten vasemmisstolaisilla, esim. Sannalla MA\PI. Eikö ole aika erikoista?405891Oikeistohallitusten aikaan saannokset.
Holkerin touhujen seurauksena lama. Aho jatkoi tuhoa osaamattomuudellaan. Katainen ja alkoi talouden alamäki. Sipilä ja464104Vasemmistolaiset paskat eivät nousseet seisomaan kun Akaan kaupunginvaltuusto
vietti hiljaisen hetken Charlie Kirkin muistoksi https://www.aamulehti.fi/uutiset/art-2000011523016.html2633016Persujen kaksoisstandardit: Räsäsen uhkailu paha, Virran uhkailu hyvä
Tässä taas nähdään kuinka kaksinaamaista porukkaa persut ovat. Mitäs persut tähän?392306- 611325
Suomussalmen baarit
Mikä homma on Suomussalmen baareissa? Niin jumalattoman vittumainen portsari oli eräässä nimeltä mainitsemattomassa paik191126Millä paikkakunnalla kaivattusi asuu
Jäikö sydän jonnekin? Jos, niin minne tai mihin? Laita paikkakunta tai paikka ja kunta🤭 Esim. Helsinki tai Pubin vessa48975