Olen niin pieni (hyvää yötä)

Anonyymi-ap

osa maailmankaikkeutta. Ihmiset ovat olleet täällä satoja tuhansia vuosia. Siinä suhteessa meidän elinaika on niin pieni murunen. Voidaan katsoa myös ihmisten määrää. Sinä tai sinä ja minä juuri tällä hetkellä olemme vain yksi tai kaksi yksilöä kahdeksan miljardin joukossa.

Mutta kun menen ulos ja katson peruskallioita upeassa Suomen luonnossa, niin ne ovat satoja miljoonia vuosia vanhoja. Siinä vertailussa koko ihmiskunta on vain maininta luonnonhistoriassa. Maailmankaikkeus ja maailmakin ovat molemmat useita miljardeja vuosia vanhoja, 13,8 ja 4,5 miljardia joidenkin arvioiden mukaan.

Ulkona on juuri nyt pilvetöntä ja laskemattoman suuri määrä tähtiä loistaa taivaalla niin kaukaa, että ihmismieli ei sitä pysty käsittämään. Lisäksi havaittavissa olevien sellaisten määrä on jonkin arvion mukaan noin kvadriljoona kappaletta. Se on ykkönen, jonka perässä 24 nollaa. Menee pienen ihmisen käsityskyvyn ulkopuolelle.

Olemme pikkiriikkisen pieni osa kokonaisuutta pikkiriikkisen pienessä hetkessä elämämme aikana. Sinua rakastan, aivan kuin olisit osa minua ja minusta käsin katsottuna, minun mittakaavassani, olet koko maailmankaikkeuteni. ❤️🌌

https://www.youtube.com/watch?v=OX-us7PEfkc

6

223

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Erittäin kauniisti kirjoitettu. 😍

Ja ymmärrän tuon tunteen. Olen tuntenut juuri samoin häntä kohtaan.

👠👠

• Anonyymi

❤️

• Anonyymi

Pistää hyvin rakkauden mitättömyyden kontekstiinsa.

• Anonyymi

Yksittäiselle ihmiselle se voi olla valtava, elämää mullistava asia. Lisäksi rakkaudella on taipumus tarttua muihinkin ihmisiin, jolloin kerrannaisvaikutukset ovat paljon suurempia. Esimerkin vaikutus voi olla suurempi kuin luullaan. Itseään ja muita aidosti rakastava valtiojohtaja ei esim. aloita sotia tai ylenpalttisesti tuhoa ympäristöä jne.. Mutta mulla ainakin, kun sen kokee, on tunne, kuin olisi harmonisella tavalla osa jotain suurta. -ap

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Yksittäiselle ihmiselle se voi olla valtava, elämää mullistava asia. Lisäksi rakkaudella on taipumus tarttua muihinkin ihmisiin, jolloin kerrannaisvaikutukset ovat paljon suurempia. Esimerkin vaikutus voi olla suurempi kuin luullaan. Itseään ja muita aidosti rakastava valtiojohtaja ei esim. aloita sotia tai ylenpalttisesti tuhoa ympäristöä jne.. Mutta mulla ainakin, kun sen kokee, on tunne, kuin olisi harmonisella tavalla osa jotain suurta. -ap

On jäänyt kommentoimatta, mutta saan voimaa kirjoituksistasi. Kiitos ap!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

On jäänyt kommentoimatta, mutta saan voimaa kirjoituksistasi. Kiitos ap!

Kiitos! ❤️ -ap

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomen kansa haluaa Antti Lindtmanista pääministerin

Lindtman on miltei tuplasti suositumpi kuin etunimikaimansa Kaikkonen. Näin kertoo porvarimedian teettämä kysely. http
      Maailman menoa
      243
      4243
    2. Vain 21% kannattaa Lindtmania pääministeriksi

se on selvästi vähemmän kuin puolueen kannatus, mites nyt noin?
      Maailman menoa
      120
      2704
    3. Miten löydän sinut

Ja saan sanottua kaiken mitä haluan sinulle kertoa? Ja kuinka kuuntelisit minua sen hetken? Kuinka voin ilmaista sen mit
      Ikävä
      41
      2462
    4. Yöllinen autolla kaahari Heinolan seudulla

Asukkaita häiriköivän nuoren herran autokaahaus keskustelu poistettu, onko jokin hyvävelijärjestelmä käytössä ?
      Heinola
      82
      1497
    5. Vaikea tilanne

Hieman kolkuttaa omatuntoa, kun on osoittanut kiinnostusta väärää naista kohtaan. En ymmärrä miten toinen on voinut te
      Ikävä
      116
      1466
    6. Milloin kaivatullasi

.. on nimipäivä?
      Ikävä
      48
      1189
    7. Kehtaisitko näyttäytyä

kaivattusi seurassa?
      Ikävä
      78
      1107
    8. Ne viimeiset kerrat

Kun katsoit minua niin lämpimästi. En unohda sitä ❤️
      Ikävä
      59
      983
    9. Missä kunnassa kaivattusi asuu

Kuinka tarkkaa uskalla sanoa?
      Ikävä
      45
      976
    10. Julkinen sektori on elänyt aivan liian leveästi yli varojensa!

Viimeisen 15 vuoden aikana julkisen puolen palkat ovat nousseet n. 40%, kun taas yksitysellä sektorilla vain n. 20%. En
      Maailman menoa
      172
      959
    Aihe