Susta kirjan se on tietysti fiktiota kuten sinäkin
Ehkä joku päivä kirjoitan nainen
52
706
Vastaukset
- Anonyymi
En mä ole fiktiota 😪
- Anonyymi
Jahas
- Anonyymi
Ja oliko johtopäätös mikä tällä kertaa tähän palstaäijän jännittävää avaukseen liittyen ja onko sellaista enää edes ns?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja oliko johtopäätös mikä tällä kertaa tähän palstaäijän jännittävää avaukseen liittyen ja onko sellaista enää edes ns?
Kaikki liittyy obsessiivisten ajatusten kohteeseen pääasiassa, kirjoja jo siis suunnitellaan ja interwiew of a lifetime
- Anonyymi
siis niin huomaakin joku että minä yeittäisin auttaa nuoeisoa mawnnuws masennustilassaan.
- Anonyymi
Olet tällainen ns avulias setämies
- Anonyymi
No jos olet tuo tarinankertoja, niin anna mennä. Ostaisin heti, vaikkei se musta kertoiskaan. Se vielä äänikirjana ja tuolla stadin murkkumurteella 😅👌
- Anonyymi
Hyh, väärä sanavalinta. Eihän se tietenkään musta kerro.
- Anonyymi
minä olen varmaankin lukenut kaikki Morgan KAne pokkarit.
- Anonyymi
tex willerit ja morgan kanet tullut luettua, muya niin mikä olisi joku oikein jännittävä kirjakin minkä voisi löyttää kirjastosta ja ehkä henkilökunnan avullakin
- Anonyymi
Jääköhän sekin lopulta sulta tekemättä?
- Anonyymi
Millainen paljastus- ym sensaatioromaani tältä palstaäijältä sit olis sun mielestä tulossa ja kenestä tarkemmin? Sivusta T
- Anonyymi
Sinulla tulee kohta ikä jo vastaan ja lähdet soitteleen pilvelle harppu.
- Anonyymi
*harppua.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
*harppua.
Vanhat harput 😘
- Anonyymi
Olipa tämä synkkä versio vallitsevasta totuudesta monologisetä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vanhat harput 😘
Smooth home boy
- Anonyymi
Ihana ajatus. Minä kirjoitan sinusta kokonaisen tv-sarjan, käsikirjoittaja kun olen. Tosin amatööri.
- Anonyymi
jos on nukkumassakin niin voi tehdä jotain pieniä ääniä silloin
- Anonyymi
Kenelle tämä menee?
- Anonyymi
Lukekaapa Mikko Kauppilan kirjoittama kirja: Terveisin K. Voisi kuvitella kirjoittajan saaneen inspiraationsa Suomi24:sta. Aloittaja voisi napata kirjaansa pikku vinkkejä kuinka kirjoitella täysi kirjallinen p@skaa.
- Anonyymi
Entä kertoilla täyttä hevon peetä suolen stooreihin eli irrallisiin kirjoituksiin pohjautuen onnistuuko se keltään ns ?
- Anonyymi
Ap c'mon. Ei kirjan kirjoittaminen elätä.
- Anonyymi
Pitää mennä myös turuille toreille jutustelemaan ja viihdyttämään
- Anonyymi
Tästä palstaäijän aloituksesta on hyvä päätellä ikäänkuin horisontaalisella tasolla kuinka uskottavia sen tilitykset jostain naisesta on. Myös se tuli esiin, että ko ns naisella ei ole muotoa tuolla 3D todellisuudessa. Pureksi tätä lukija, kyllä se avautuu vaikket haluaisi
- Anonyymi
5D lasit
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
5D lasit
Ja hyvinkö sitten näkyy
- Anonyymi
Kirjoita vain mies
Sä osaat kirjoittaa. Jos siis ehdit . Sun elämä kun voi olla aika hektistäkin.
Mutta niin teen minäkin ja sinä saat kirjaan oman hahmosi jonka luon pohjaltasi aivan varmasti .
Olen aloittanut kirjoittamisen .
Naiselta- Anonyymi
Kerroppa aloittajaäijä että mitä kaikkia projekteja (ahaa ahaa) sul on meneillään
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kerroppa aloittajaäijä että mitä kaikkia projekteja (ahaa ahaa) sul on meneillään
En tunne sun mielikuvitus miestäsi nainen sivusta
- Anonyymi
Kuvitteelliset rakkaustarinat myy hyvin harkekiini sarjassa.
- Anonyymi
En kirjoita rakkaustarinaa vaan dekkaria😂
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Et oo ap
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Lukematta skeidaa on.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Et oo ap
Joo en mielellään edes muitten pseudotodellisuudessa tai varsinkaan ko atmosfäärissä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Lukematta skeidaa on.
Ei vaan sä oot pelkuvjoka ei uskalla edes lukea mitään
Mutta oot kateellinen niille jotka luo tarinat
- Anonyymi
Mäkin kirjoitan autofiktion "päiväni "playboyna" naisten ihmeellisessä maailmassa"
- Anonyymi
Ööb
- Anonyymi
Eli ei tarvi kun kävellä saluunoiden ovesta sisään tässä unelmassa?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ööb
Sää oot siellä vähän taas tuumaillut kaikkea kuten tapoihisi ilmeisesti kuuluu
- Anonyymi
Mikä sen nimeksi tulee
- Anonyymi
No oot sitten varmaan tosi kyvykäs tai jotain
- Anonyymi
Koskinen on sentään kirjoittanut ennenkin minusta sekä minun suvusta kirjan ja kyllä siinäkin varmaan oli FIKTIOTA mukana.
Minun sukuni tarinahan vain parani minun syntymän myötä, koska ERÄIDEN MIELESTÄ LOUKKASIN HEIDÄN KUNNIOITA SYNTYMÄLLÄ SUKUUN JONKA TARINA OLISI JOKA TAPAUKSESSA KIRJOITETTU.
En minä edes tiennyt, että naimisiin meneminen on KUNNIANLOUKKAUS sekä miehen sukunimen käyttöön ottaminen.
Tuo tieto tuli ihan PUSKISTA minulle, että minä olen LOUKANNUT KUNNIOITA MENEMÄLLÄ AIKOINAAN KIHLOIHIN JA SEN JÄLKEEN NAIMISIIN JA VASTA SEN JÄLKEEN OLEN TEHNYT LAPSEN.
Minä menin -86 kihloihin, -88 naimisiin, lapsi syntyi -90.
Eli noin KUNNIATON sekä HÄPEÄLLINEN NAINEN MINÄ OLEN OLLUT. Erosin koska minun AVIOMIES KÄVI MINUN KUNNIAN PÄÄLLE JA SE ON OLLUT AINA RIITTÄVÄ PERUSTE AVIOEROLLE!- Anonyymi
Kehtaan lisätä tähän, että kaikki minun entiset puolisot KÄYVÄT VIELÄKIN MINUN KUNNIAN PÄÄLLE!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kehtaan lisätä tähän, että kaikki minun entiset puolisot KÄYVÄT VIELÄKIN MINUN KUNNIAN PÄÄLLE!
Lisään vielä tähän, että mies joka halusi, että MINÄ KUNNIOITAN HÄNTÄ JA ILMOITTI SEN JÄLKEEN TYÖKAVERILLEEN, että MINÄ OLEN HÄNEN VAIMONSA!
HÄN OLI SENTÄÄN SITÄ MIELTÄ, ETTÄ MEIDÄN SUKUJEN YHDISTYMINEN ON SENTÄÄN HYVÄ JUTTU!
KOSKA MINÄ OLEN SENTÄÄN SUOMEN SOTA-PAKOLAISTEN SUKUJA, MUTTA MYÖS SUOMEN SOTA-EVAKKOJEN SUKUJA!
ÄITINI ÄITI LÄHTI PETSAMOSTA SOTAA PAKOON NORJAAN ELI HÄN OLI SOTA-PAKOLAISENA NORJASSA. ISÄNI ÄITI EVAKOITIIN PETSAMOSTA.
TODISTETTAVASTI AINAKIN MINUA SYRJITÄÄN SUOMESSA, KOSKA MUMMONI PALASI SUOMEEN EIKÄ JÄÄNYT PAKOLAISEKSI NORJAAN!
EI HÄN SENTÄÄN AINUT OLLUT, MUTTA MINÄ OLEN AINUT JOKA ON JÄÄNYT KIINNI.
MIEHENI MUMMO ON TIETENKIN PAENNUT SOTA-PAKOLAISENA RUOTSIIN JA PALANNUT TAKAISIN SUOMEEN JOTEN MIEHENI KORVAA MIELUMMIN MINULLE MUMMONSA HÄPEÄN, KOSKA MINÄ OTIN OMAN MUMMONI SOTA-PAKOLAISENA OLOSTA VASTUUN.
KYSEESSÄ ON MEIDÄN VÄLINEN SOPIMUS, KOSKA EI MEIDÄN MUMMOT OLLEET YMMÄRTÄNEET, ETTÄ EMÄNNÄT EI LÄHDE EVAKKOON EIKÄ PAKOLAISIKSI VAIKKA VENÄLÄISET/ SAKSALAISET SOTILAAT VALTAA KYLÄN JA PÄÄTTÄÄ RAISKATA, RYÖSTÄÄ SEKÄ TAPPAA KAIKKI NAISET JA HE EIVÄT EDES AMMU VAIKKA HEILLÄ ON ASEET!
EVAKOINTI SUUNITELMIA EI TARVI TEHDÄ, KOSKA MINÄ OLEN AINUT JOKA EVAKOIDAAN JA MINUT VOIDAAN ASUTTAA JO NYT TURVALLISEEN PAIKKAAN.
- Anonyymi
Kirjan kirjoittaminennsekin on joskus käyny mielessä monenkin kirjan kirjoittaminen kirjoissa on vaan se ongelma että niissä ei ole käytetty juurikaan mielikuvitusta
- Anonyymi
Hilda Husso
- Anonyymi
Sinä kirjoitat itsestäsi. Et koskaan kenestäkään muusta. Ei sinua kiinnosta edes ottaa selvää kuka minä oikeasti olen.
Naiselta- Anonyymi
Ei sitä kiinostakaa
Terveisin joku muu nainen jolle tämä voisi olla kohdistettu.
Tämä tyyppi vaan tietää miten asettelee sanansa
Että saa kaikki lukemaan
Ehkä myös kuunteleen
Mut mitä vittua se tyyppi tekis tällä palstalla sekoilenassa kun ei oo edes
Minkäänlainen sekopää
Jos ei jonkisortista ylivilkkautta lasketa .
- Anonyymi
Sehän on jo kirjoitettu. Runkkarin päiväkirja toteutumattomalle haaveelle.
Ei ole minun aloitus. Turha syytellä tällaisista minua.
- Anonyymi
On kirjoja paksuja ja ohuempia. mutta kaikissa on sanoja ja lauseita. Niitä tulkitaan monella tavalla...ihastuen, inhoten jopa vihaten. Kaikki ajatukset lähtee aina lukijan mielentilasta ja tilanne tajusta. Voipa jopa ilmaista tunteensa vaikka maalaamalla tauluja. Nyt lopetan tähän ketjuun näpsyt
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1025476
Suomen kaksikielisyys - täyttä huuhaata
Eivätkö muuten yksilöt pysty arvioimaan mitä kieliä he tarvitsevat? Ulkomaalaiselle osaajalle riittää Suomessa kielitai874783Työeläkeloisinta 27,5 mrd. per vuosi
Tuo kaikki on pois palkansaajien ostovoimasta. Ja sitten puupäät ihmettelee miksei Suomen talous kasva. No eihän se kas1394742Mikä on vaikeinta siinä, että menetti yhteyden kaivattuun, jota vielä ajattelee?
Mikä jäi kaihertamaan? Jos jokin olisi voinut mennä toisin, mitä se olisi ollut? Mitä olisit toivonut vielä ehtiväsi san3672159- 1031907
- 1021713
- 2561547
- 3691282
Pääsit koskettamaan
Sellaista osaa minussa jota kukaan ei ole ennen koskettanut. Siksi on hyvin vaikea unohtaa sinut kokonaan.591121- 2001040