Ehkä joku päivä kirjoitan nainen

Anonyymi-ap

Susta kirjan se on tietysti fiktiota kuten sinäkin

52

706

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

En mä ole fiktiota 😪

• Anonyymi

Jahas

• Anonyymi

Ja oliko johtopäätös mikä tällä kertaa tähän palstaäijän jännittävää avaukseen liittyen ja onko sellaista enää edes ns?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ja oliko johtopäätös mikä tällä kertaa tähän palstaäijän jännittävää avaukseen liittyen ja onko sellaista enää edes ns?

Kaikki liittyy obsessiivisten ajatusten kohteeseen pääasiassa, kirjoja jo siis suunnitellaan ja interwiew of a lifetime

• Anonyymi

siis niin huomaakin joku että minä yeittäisin auttaa nuoeisoa mawnnuws masennustilassaan.

• Anonyymi

Olet tällainen ns avulias setämies

• Anonyymi

No jos olet tuo tarinankertoja, niin anna mennä. Ostaisin heti, vaikkei se musta kertoiskaan. Se vielä äänikirjana ja tuolla stadin murkkumurteella 😅👌

• Anonyymi

Hyh, väärä sanavalinta. Eihän se tietenkään musta kerro.

• Anonyymi

minä olen varmaankin lukenut kaikki Morgan KAne pokkarit.

• Anonyymi

tex willerit ja morgan kanet tullut luettua, muya niin mikä olisi joku oikein jännittävä kirjakin minkä voisi löyttää kirjastosta ja ehkä henkilökunnan avullakin

• Anonyymi

Jääköhän sekin lopulta sulta tekemättä?

• Anonyymi

Millainen paljastus- ym sensaatioromaani tältä palstaäijältä sit olis sun mielestä tulossa ja kenestä tarkemmin? Sivusta T

• Anonyymi

Sinulla tulee kohta ikä jo vastaan ja lähdet soitteleen pilvelle harppu.

• Anonyymi

*harppua.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

*harppua.

Vanhat harput 😘

• Anonyymi

Olipa tämä synkkä versio vallitsevasta totuudesta monologisetä

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Vanhat harput 😘

Smooth home boy

• Anonyymi

Ihana ajatus. Minä kirjoitan sinusta kokonaisen tv-sarjan, käsikirjoittaja kun olen. Tosin amatööri.

• Anonyymi

jos on nukkumassakin niin voi tehdä jotain pieniä ääniä silloin

• Anonyymi

Kenelle tämä menee?

• Anonyymi

Lukekaapa Mikko Kauppilan kirjoittama kirja: Terveisin K. Voisi kuvitella kirjoittajan saaneen inspiraationsa Suomi24:sta. Aloittaja voisi napata kirjaansa pikku vinkkejä kuinka kirjoitella täysi kirjallinen p@skaa.

• Anonyymi

Entä kertoilla täyttä hevon peetä suolen stooreihin eli irrallisiin kirjoituksiin pohjautuen onnistuuko se keltään ns ?

• Anonyymi

Ap c'mon. Ei kirjan kirjoittaminen elätä.

• Anonyymi

Pitää mennä myös turuille toreille jutustelemaan ja viihdyttämään

• Anonyymi

Tästä palstaäijän aloituksesta on hyvä päätellä ikäänkuin horisontaalisella tasolla kuinka uskottavia sen tilitykset jostain naisesta on. Myös se tuli esiin, että ko ns naisella ei ole muotoa tuolla 3D todellisuudessa. Pureksi tätä lukija, kyllä se avautuu vaikket haluaisi

• Anonyymi

5D lasit

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

5D lasit

Ja hyvinkö sitten näkyy

• Anonyymi

Kirjoita vain mies
      Sä osaat kirjoittaa. Jos siis ehdit . Sun elämä kun voi olla aika hektistäkin.
      Mutta niin teen minäkin ja sinä saat kirjaan oman hahmosi jonka luon pohjaltasi aivan varmasti .
      Olen aloittanut kirjoittamisen .
      Naiselta

• Anonyymi

Kerroppa aloittajaäijä että mitä kaikkia projekteja (ahaa ahaa) sul on meneillään

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kerroppa aloittajaäijä että mitä kaikkia projekteja (ahaa ahaa) sul on meneillään

En tunne sun mielikuvitus miestäsi nainen sivusta

• Anonyymi

Kuvitteelliset rakkaustarinat myy hyvin harkekiini sarjassa.

• Anonyymi

En kirjoita rakkaustarinaa vaan dekkaria😂

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Et oo ap

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Lukematta skeidaa on.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Et oo ap

Joo en mielellään edes muitten pseudotodellisuudessa tai varsinkaan ko atmosfäärissä

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Lukematta skeidaa on.

Ei vaan sä oot pelkuvjoka ei uskalla edes lukea mitään
        Mutta oot kateellinen niille jotka luo tarinat

• Anonyymi

Mäkin kirjoitan autofiktion "päiväni "playboyna" naisten ihmeellisessä maailmassa"

• Anonyymi

Ööb

• Anonyymi

Eli ei tarvi kun kävellä saluunoiden ovesta sisään tässä unelmassa?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ööb

Sää oot siellä vähän taas tuumaillut kaikkea kuten tapoihisi ilmeisesti kuuluu

• Anonyymi

Mikä sen nimeksi tulee

• Anonyymi

No oot sitten varmaan tosi kyvykäs tai jotain

• Anonyymi

Koskinen on sentään kirjoittanut ennenkin minusta sekä minun suvusta kirjan ja kyllä siinäkin varmaan oli FIKTIOTA mukana.
      Minun sukuni tarinahan vain parani minun syntymän myötä, koska ERÄIDEN MIELESTÄ LOUKKASIN HEIDÄN KUNNIOITA SYNTYMÄLLÄ SUKUUN JONKA TARINA OLISI JOKA TAPAUKSESSA KIRJOITETTU.

En minä edes tiennyt, että naimisiin meneminen on KUNNIANLOUKKAUS sekä miehen sukunimen käyttöön ottaminen.
      Tuo tieto tuli ihan PUSKISTA minulle, että minä olen LOUKANNUT KUNNIOITA MENEMÄLLÄ AIKOINAAN KIHLOIHIN JA SEN JÄLKEEN NAIMISIIN JA VASTA SEN JÄLKEEN OLEN TEHNYT LAPSEN.
      Minä menin -86 kihloihin, -88 naimisiin, lapsi syntyi -90.
      Eli noin KUNNIATON sekä HÄPEÄLLINEN NAINEN MINÄ OLEN OLLUT. Erosin koska minun AVIOMIES KÄVI MINUN KUNNIAN PÄÄLLE JA SE ON OLLUT AINA RIITTÄVÄ PERUSTE AVIOEROLLE!

• Anonyymi

Kehtaan lisätä tähän, että kaikki minun entiset puolisot KÄYVÄT VIELÄKIN MINUN KUNNIAN PÄÄLLE!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kehtaan lisätä tähän, että kaikki minun entiset puolisot KÄYVÄT VIELÄKIN MINUN KUNNIAN PÄÄLLE!

Lisään vielä tähän, että mies joka halusi, että MINÄ KUNNIOITAN HÄNTÄ JA ILMOITTI SEN JÄLKEEN TYÖKAVERILLEEN, että MINÄ OLEN HÄNEN VAIMONSA!
        HÄN OLI SENTÄÄN SITÄ MIELTÄ, ETTÄ MEIDÄN SUKUJEN YHDISTYMINEN ON SENTÄÄN HYVÄ JUTTU!

KOSKA MINÄ OLEN SENTÄÄN SUOMEN SOTA-PAKOLAISTEN SUKUJA, MUTTA MYÖS SUOMEN SOTA-EVAKKOJEN SUKUJA!
        ÄITINI ÄITI LÄHTI PETSAMOSTA SOTAA PAKOON NORJAAN ELI HÄN OLI SOTA-PAKOLAISENA NORJASSA. ISÄNI ÄITI EVAKOITIIN PETSAMOSTA.
        TODISTETTAVASTI AINAKIN MINUA SYRJITÄÄN SUOMESSA, KOSKA MUMMONI PALASI SUOMEEN EIKÄ JÄÄNYT PAKOLAISEKSI NORJAAN!
        EI HÄN SENTÄÄN AINUT OLLUT, MUTTA MINÄ OLEN AINUT JOKA ON JÄÄNYT KIINNI.
        MIEHENI MUMMO ON TIETENKIN PAENNUT SOTA-PAKOLAISENA RUOTSIIN JA PALANNUT TAKAISIN SUOMEEN JOTEN MIEHENI KORVAA MIELUMMIN MINULLE MUMMONSA HÄPEÄN, KOSKA MINÄ OTIN OMAN MUMMONI SOTA-PAKOLAISENA OLOSTA VASTUUN.
        KYSEESSÄ ON MEIDÄN VÄLINEN SOPIMUS, KOSKA EI MEIDÄN MUMMOT OLLEET YMMÄRTÄNEET, ETTÄ EMÄNNÄT EI LÄHDE EVAKKOON EIKÄ PAKOLAISIKSI VAIKKA VENÄLÄISET/ SAKSALAISET SOTILAAT VALTAA KYLÄN JA PÄÄTTÄÄ RAISKATA, RYÖSTÄÄ SEKÄ TAPPAA KAIKKI NAISET JA HE EIVÄT EDES AMMU VAIKKA HEILLÄ ON ASEET!
        EVAKOINTI SUUNITELMIA EI TARVI TEHDÄ, KOSKA MINÄ OLEN AINUT JOKA EVAKOIDAAN JA MINUT VOIDAAN ASUTTAA JO NYT TURVALLISEEN PAIKKAAN.

• Anonyymi

Kirjan kirjoittaminennsekin on joskus käyny mielessä monenkin kirjan kirjoittaminen kirjoissa on vaan se ongelma että niissä ei ole käytetty juurikaan mielikuvitusta

• Anonyymi

Hilda Husso

• Anonyymi

Sinä kirjoitat itsestäsi. Et koskaan kenestäkään muusta. Ei sinua kiinnosta edes ottaa selvää kuka minä oikeasti olen.
      Naiselta

• Anonyymi

Ei sitä kiinostakaa
        Terveisin joku muu nainen jolle tämä voisi olla kohdistettu.
        Tämä tyyppi vaan tietää miten asettelee sanansa
        Että saa kaikki lukemaan
        Ehkä myös kuunteleen
        Mut mitä vittua se tyyppi tekis tällä palstalla sekoilenassa kun ei oo edes
        Minkäänlainen sekopää
        Jos ei jonkisortista ylivilkkautta lasketa .

• Anonyymi

Sehän on jo kirjoitettu. Runkkarin päiväkirja toteutumattomalle haaveelle.

• Ei ole minun aloitus. Turha syytellä tällaisista minua.

• Anonyymi

On kirjoja paksuja ja ohuempia. mutta kaikissa on sanoja ja lauseita. Niitä tulkitaan monella tavalla...ihastuen, inhoten jopa vihaten. Kaikki ajatukset lähtee aina lukijan mielentilasta ja tilanne tajusta. Voipa jopa ilmaista tunteensa vaikka maalaamalla tauluja. Nyt lopetan tähän ketjuun näpsyt

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Hyvää syntymäpäivää Sanna 40 vee!!!!

ᕼᗩᑭᑭY ᗷIᖇTᕼᗞᗩY Sister ❣️🥰 🎉🎂✨🍰🥳 🥳🎂🥂 🎉🎊🎁🎈🎂
      Maailman menoa
      102
      5476
    2. Suomen kaksikielisyys - täyttä huuhaata

Eivätkö muuten yksilöt pysty arvioimaan mitä kieliä he tarvitsevat? Ulkomaalaiselle osaajalle riittää Suomessa kielitai
      Maailman menoa
      87
      4783
    3. Työeläkeloisinta 27,5 mrd. per vuosi

Tuo kaikki on pois palkansaajien ostovoimasta. Ja sitten puupäät ihmettelee miksei Suomen talous kasva. No eihän se kas
      Maailman menoa
      139
      4742
    4. Mikä on vaikeinta siinä, että menetti yhteyden kaivattuun, jota vielä ajattelee?

Mikä jäi kaihertamaan? Jos jokin olisi voinut mennä toisin, mitä se olisi ollut? Mitä olisit toivonut vielä ehtiväsi san
      Ikävä
      367
      2159
    5. Kerro kaivattusi etunimi

Miehille..
      Ikävä
      103
      1907
    6. 102
      1713
    7. Sulla on mies

Aivan liikaa naisia.
      Ikävä
      256
      1547
    8. 369
      1282
    9. Pääsit koskettamaan

Sellaista osaa minussa jota kukaan ei ole ennen koskettanut. Siksi on hyvin vaikea unohtaa sinut kokonaan.
      Ikävä
      59
      1121
    10. Kadutko mitään?

Minä kadun ikävässä kirjoittamista, mutta en saa sitä tekemättömäksi.
      Sinkut
      200
      1040
    Aihe