Peter North palaa johtoon – väläyttää kovia otteita Venäjän suuntaan
Pitkältä sairaslomalta palannut nyrkkeilyliiton johtaja Peter North teki näyttävän paluun median eteen tänään Helsingissä. North, joka on ollut poissa julkisuudesta useita viikkoja, ilmoitti ottavansa jälleen ohjat tiukasti käsiinsä ja lupasi ”uuden aikakauden kurinalaisuutta ja voimaa” liiton toimintaan.
Yllättävä käänne nähtiin kuitenkin hänen kommentoidessaan ajankohtaisia ilmatilaloukkauksia, jotka ovat puhuttaneet viime viikkoina. North ilmoitti, että hän aikoo vastata kovalla kädellä:
”Jos Venäjä rikkoo enää kertaakaan rajoja, minä lähetän Matti Kelon hornetilla suoraan sinne muistuttamaan, että suomalaiset eivät peräänny”, North jyrähti.
Puheenvuoro sai toimittajat hieraisemaan silmiään, sillä nyrkkeilyliiton johtajan tehtäviin ei perinteisesti kuulu kansainvälisen turvallisuuspolitiikan hoitaminen. North kuitenkin korosti, että hänen mielestään ”nyrkkeilyn, puolustuksen ja kansallisen kunnian välillä on enemmän yhtäläisyyksiä kuin ihmiset ymmärtävät”.
Matti Kelo ei ole toistaiseksi kommentoinut, onko hän valmis nousemaan hornetin ohjaamoon liiton komennossa.
Lopuksi North totesi "yhden Suomalaisen miehen vastaavan noin sataa ryssää", kommentoidessaan tilannetta kotoaan Beverly Hillsistä.
Peter North palaa johtoon ja väläyttää kovia otteita Venäjän suuntaan
Anonyymi-ap
0
80
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 352176
- 841293
- 561268
Mies mä oon ihan helppo
Miehelle johon oon ihastunut. Olen harvoin ihastunut, mutta suhun olen. Ei tarvitse kuin pyytää, niin...341199- 631161
Mies olen aika erakko nykyään
Vanhentunutkin olen muutamana viime vuonna parikyt vuotta. Kun en ennenkään kelvannut, niin tuskin nytkään kelpaan. Lisä39874Lavroville taitaa olla jo ikkuna raollaan?
Lavrovin syytä välttää korkeita paikkoja ja ikkunoiden läheisyyttä.Ettei vain keikahda ikkunasta pihalle.122759- 31711
Skenaario
Elämä ja kuolema ovat merkillisin nyytti olevaisuutta. Mutta kun kumpaakaan ei ole, syntyy lapsuksia, joita korjaamaan55555Ylen johdon hulppeat bonukset alkavat taas
Suora kopio Iltalehdestä: "Asiasta kertoo Iltalehdelle Ylen hallituksen puheenjohtaja Matti Apunen. Mitä tulospalkkioi20551