Minua vain pelottaa. 🥺 Että tulisiko hankaluuksia.
Tykkään sinusta kyllä
50
896
Vastaukset
- Anonyymi
Mitä hankaluuksia voisi tulla?
- Anonyymi
Jos hän olisi liian mustasukkainen tms. Siis ilman syytä olisi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eikö se oo hyvä jos on vähän mustasukkanen. Liian ei toki saa olla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Suurin osa minun existänikin on naimisissa olleita. Parhaimmat exät ovat olleet naimisissa. Pisin ja tähän asti parhain suhdekin on ollut nainisissa olevan kanssa. Nyt siis tietenkin olen vapaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Suurin osa minun existänikin on naimisissa olleita. Parhaimmat exät ovat olleet naimisissa. Pisin ja tähän asti parhain suhdekin on ollut nainisissa olevan kanssa. Nyt siis tietenkin olen vapaa.
Varattuihin en kyllä sekaantuisi...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sekaannu sitten sellaisiin, joista et tykkää. Ihan oma valinta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sekaannu sitten sellaisiin, joista et tykkää. Ihan oma valinta.
Varattuna muita haikailevat ei tosiaan kiinnosta. ovat moraalittomia, itse olen ollut sellainen ja otin opiksi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sinä ainakin innostuit tästä aloittajaäijän ennalta-arvattavasta tarinasta kun se jatkuu?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minusta on todella huono lähtökohta suhteelle, jos on jo ennen suhdetta tällaisia pelkoja olemassa? Lähtökohdat toisen ymmärtämiselle vaikeutuu, kun syntyy ylimääräisiä jännitteitä? Väärin ymmärtämisen riski kasvaa ja ongelmat samalla. jos on vähänkin epäilyä toisen suhteen niihin epäilyihin hyvä yrittää saada vastauksia ja sen pohjalta päätellä sitten mahdollisuuksia jatkolle?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei hän varmasti ole jos ei oo syytä
- Anonyymi
Ai uudehko, pakasta vedetty emoji 🥺 Kuule, olen niin hyvällä itsetunnolla varustettu mies ja ajattelen, ihminen tekee valintansa itse, turha niitä toisen valintoja alkaa väkisin mielessään vääntämään esim. mustasukkaisuuden kautta, kun se ei johda mihinkään hyvään.
- Anonyymi
En ymmärrä mitä se muille kuuluu. Mitä se auttaa, että molemmat ovat vapaita jos toista tai molempia ei kiinnosta. Tai että asuu lähellä. Vaikka asuisi naapurissa tai viereisessä rakennuksessa niin ei se sitä tarkoita, että kiinnostaisi yhtään. Sama ikäeron kanssa. Mitä se sama syntymävuosi paperilla merkitsee jos kumpaakaan ei kiinnosta pätkääkään.
- Anonyymi
olen miettinyt tosi paljonkin mirwn auttaa trytrröjäkin masentuneisuudesta ja talouden syöksykieeeerteesä.
- Anonyymi
Kumpi sua niinku mielluttäis sicko enempi
- Anonyymi
Varmaan olisi vaikeaa joka tavalla
- Anonyymi
Miksi piiritätte vaikeita kun normaalisti toimivia ihmisiä on pilvin pimein
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei ne vapaat välttämättä ole nornaaleja tai kiinnostavia.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ota ite sitten joku Satulinnan rappioalkoholisti, sehän kun on vapaa. Tai joku naistenhakkaaja kun on vapaa. Sarjamrhaajakin on vapaa, ota se kun on kerta vapaa!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mites sun oma seksi-ja seurusteluelämä voi? Kerro toki?
- Anonyymi
Jos vähääkään olet oppinut minua tuntemaan miten voit edes ajatella että minun kanssa tulisi hankaluuksia🤔
Vaikka olen luonteeltani vahva samaan aikaan niin kiltti, herkkä ja rikkoutuva.
Kylläkin itsenäinen, itsepäinen nainen🌹- Anonyymi
Hahaa, olisit täydellinen matsi minulle miehelle 🌹
- Anonyymi
Toisilla sitä on.
- Anonyymi
Hyvä että osalla on.
- Anonyymi
Yöllä olisi hankalaa
- Anonyymi
Harrastaahan ihmiset päivälläkin seksiä eikä vaan yöaikaan.
- Anonyymi
Ennakkovarautuminen ja jatkovarautuminen tärkeää.
- Anonyymi
Pääasia että on vapaa, ei sillä väliä onko kiinnostava vai ei kunhan on vapaa!
- Anonyymi
Sul on jo jatkojohtoja?
- Anonyymi
Ongelmat pysyviä
- Anonyymi
Joo. minåkin päätån kenen kanssa sinä seurustelet!
- Anonyymi
Sitten taidat tietää jo vastauksen
- Anonyymi
Kyllähän niitä tulee. Elän tosi villiä elämää.
- Anonyymi
Nii minäki paartei jatkuvasti, huh
- Anonyymi
No ettekö te kaikki sitä just tuu hakemaa
- Anonyymi
vakavampi juyyu kun itse vahingossa kolauytin päätäni, liukastuin niin jos ppäähän satytuu päåkalloon vähän no e ienäää paljon.
- Anonyymi
suosittelen pysymään poissa mun elämästä
- Anonyymi
Tulisi sotki mä lähin pois .
Mulle riittää vain mun omat hankaluudet.
En halua niitä tai niiden osaksi ihmistä
Jota rakastin todella pitkään .
Haluan että on aina niin kaunis mielikuva ja ihana mitä on aina ollutkin
Minun elämäni valo..❤️
Menee Naiselta miehelle - Anonyymi
Älä tuhlaa aikaasi. En ala suhteeseen sellaisen kanssa joka salailee menojaan.
- Anonyymi
No ei tulisi. Sen on jo huomannut, kun ollaan juteltua🩷
- Anonyymi
illalla kun tulee joku hauska elokuva tietokonepeleihinkin voi liittyä... katsoin itse minkiälainen joku telkkari-yhteys.. niin DVB7 jotta näkee kuvia
- Anonyymi
Miltä näytät nykyisin? Yhtään kertaa oikeaan yhteyttä omalla nimellä edes osannut ottaa.
- Anonyymi
Voisi tulla yksi hankaluus mutta ei liity mitenkään mustasukkaisuuteen... Tekisitköhän ruokaa säännöllisesti?
- Anonyymi
Joo, joka kolmas päivä. Ehkä...
- Anonyymi
No jos pelottaa niin anna olla.
- Anonyymi
Naimisissa olevien kanssa saat jatkaa.
- Anonyymi
Kauniita unia tyttökulta
- Anonyymi
Tämä ei ole minulle, mutta hän ei kirjoittaisi näin. Sain luvan jo käyttää varattua titteliä.
- Anonyymi
Onnee
- Anonyymi
Ei kannata sekaantua varattuihin
- Anonyymi
Voishan siinä pari muuttujaa tulla...
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
SDP palauttaa Suomen kansalle kulta-ajat
Hyvinvointivalto on pääosin SDP:n ja osin myös Maalaisliiton rakentama. Hyvinvointivaltion ylläpito edellyttää oikeude24115187Persut JYTKYTTÄÄ ylös, ohi kepun! +2,1 %
Persut palasi kolmen suurimman joukkoon ja on matkalla kohti kevään 2027 eduskuntavaalivoittoa. Sosialistit ovat syöksy12510136Älkää vassarit kuvitelko, että Marinin kulta-ajat palaavat
Vaikka demarit voittaisivat seuraavat vaalit, se ei palauta Marinin taskut-täyteen-kelasta-aikaa takaisin, ei voi eikä h1089371Sanna Marin saa ylistystä Hillary Clintonilta
Jos joku ei tiedä kuka tämä rouva Hillary Clinton on, niin kerrottakoon "fun fact", eli hän on se keneltä Donald Trump237099Johtuuko vasemmistolaisten inho kristinuskoa kohtaan heidän islamin uskostaan?
Tätä jäin pohdiskelemaan.1826537Gallup, PS:lle JÄRISYTTÄVÄ nousu, SDP suurin laskija
https://yle.fi/a/74-20186114 PS kovaa vauhtia nousemassa ennen 2027 vaaleja suurimmaksi puolueeksi. Nyt mennään jo etua1746218Ohhoh. Kokoomusvirkamiehen mukaan Suomessa ei ole työttömyyskriisiä
Kun kokoomuksen johtama hallitus epäonnistuu täydellisesti talouspolitiikassaan, niin aikaisemmin erittäin pahaksi määri335612Polttomoottoriauto tulessa parkkihallissa Tampereella
Pystyy näkemättä jo sanomaan, koska sähköautoissa ei ole palavia nesteitä lainkaan. Ihme ettei polttomoottoriautoja ole464796IL - Patteriauto syttyi parkkihallissa Tampereella - 50 autoa LUNASTUKSEEN!
"Palon aikaan parkkihallissa oli 90 autoa, joista noin 50 tuhoutui palossa korjauskelvottomiksi. Lisäksi palo vaurioitti1451690Jos mä joisin
Itteni känniin nyt, voi olla että mä tunnustaisin sulle kuinka ihastunut oon ollu suhun viimeiset 2 vuotta. Eikä mua pys251646