Vieläkö pomon pomon pomolla on paremmat työsopimusehdot, mitä kunnanjohtajalla? Onko korjauksia tehty, kun tehtäviä on vähennetty?
Vastaukset 14
- Anonyymi
Mitä tehtäviä vähennetty, eikö tuo lisää haali kokoajan valtaa
- Anonyymi
Eikö siellä tehtävät muuttuneet oleellisesti, kun niitä tuomioita jaettiin? Palkka taisi pysyä ennallaan, vai pitänekkö paikkansa?
- Anonyymi
Eikö siitä tehty päätös että saavutettuja etuuksia ei vähennetä?
- Anonyymi
Kyllä ne muilla vaikuttaa palkkaan alentavasti, jos tehtäviä vähennetään. Varsinkin jos niitä siirretään toisille ja heille maksetaan siitä lisäkorvaus. On tämä maalaiskomedia meininkiä Taivalkoskella.
- Anonyymi
Mitä on siis vähennetty
- Anonyymi
Taisi tehtävänkuva muuttua oleellisesti aiempaan, samoin vastuut.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Taisi tehtävänkuva muuttua oleellisesti aiempaan, samoin vastuut.
Taisi tulla uusi henkilökin tilalle ja osa tehtävistä jaettiin muille.
- Anonyymi
Mutta palkkaan ei koskettu vaikka hommat väheni. Jännä homma. Muilla kunnan työntekijöillä varmaan alenisi palkka jos vastuut vähenisi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mutta palkkaan ei koskettu vaikka hommat väheni. Jännä homma. Muilla kunnan työntekijöillä varmaan alenisi palkka jos vastuut vähenisi.
Mene töihin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mene töihin.
Olen jo töissä ja kyseinen henkilö tekee yli kolme kertaa arvokkaampaa työtä kuin minä. Kiitos kunnan päättäjille, nykyisille ja menneille jotka mahdollistivat tämän.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olen jo töissä ja kyseinen henkilö tekee yli kolme kertaa arvokkaampaa työtä kuin minä. Kiitos kunnan päättäjille, nykyisille ja menneille jotka mahdollistivat tämän.
Työ ei taida olla arvokkaampaa, muuta kuin hinnaltaan. On se kumma, että pystytään samasta työstä maksamaan kahdelle henkilölle. Kunnalla ei vissiin ole rahasta pulaa? Palkataan henkilö tilalle + osa hommista jaetaan, ja saavutetuista eduista ei pystytä leikkaamaan???
- Anonyymi
Jos ehdoissa on huomioitu pomon pomon pomona toimiminen? Sitten sen ymmärtää.
- Anonyymi
Koitetaan käppästä jollakin lailla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluatko että unohdan sinut kokonaan
Siihen suuntaan ollaan menossa, nyt jo. Ja ehkä parempi näin, niin ei kulu energiaa hukkaan mahdottomuuteen. Ja vaikka j761019- 38737
Pisa-tulokset.....
Tuoreen tutkimuksen mukaan suomalaisten osaaminen on edelleen OECD-maiden keskitasoa parempaa. Kantaväestön oppilaiden210626Meinasi nainen mennä pasmat sekaisin
Rupesin vapisemaan, kun huomasin sinut. Mutta sain sentään juuri ja juuri koottua itseni, etten ihan häpäissyt itseäni.34462- 23458
Uskaltaisitko ihana nuorempi nainen lähettää
WhatsApp -viestiä, jos sulla on mun numero. Olisin ihan haltioitunut... Tykkään ja kaipaan ❤️❤️70405- 18393
Ihan pikku vinkki
Kannattaa tallentaa kaikki mitä sen naisen kanssa puhuu ettei tule hankaluuksia myöhemmin52389- 32385
Haapaveden upea kurvikuningatar
No nyt on kyllä mahtava uutinen että Haapaveden rohkea ja toimelias nainen ja yrittäjä on päässyt finaaliin kurvikuninga43374