Vieläkö pomon pomon pomolla on paremmat työsopimusehdot, mitä kunnanjohtajalla? Onko korjauksia tehty, kun tehtäviä on vähennetty?
Pomon pomon pomo
13
929
Vastaukset
- Anonyymi
Mitä tehtäviä vähennetty, eikö tuo lisää haali kokoajan valtaa
- Anonyymi
Eikö siellä tehtävät muuttuneet oleellisesti, kun niitä tuomioita jaettiin? Palkka taisi pysyä ennallaan, vai pitänekkö paikkansa?
- Anonyymi
Eikö siitä tehty päätös että saavutettuja etuuksia ei vähennetä?
- Anonyymi
Kyllä ne muilla vaikuttaa palkkaan alentavasti, jos tehtäviä vähennetään. Varsinkin jos niitä siirretään toisille ja heille maksetaan siitä lisäkorvaus. On tämä maalaiskomedia meininkiä Taivalkoskella.
- Anonyymi
Mitä on siis vähennetty
- Anonyymi
Taisi tehtävänkuva muuttua oleellisesti aiempaan, samoin vastuut.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Taisi tehtävänkuva muuttua oleellisesti aiempaan, samoin vastuut.
Taisi tulla uusi henkilökin tilalle ja osa tehtävistä jaettiin muille.
- Anonyymi
Mutta palkkaan ei koskettu vaikka hommat väheni. Jännä homma. Muilla kunnan työntekijöillä varmaan alenisi palkka jos vastuut vähenisi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mutta palkkaan ei koskettu vaikka hommat väheni. Jännä homma. Muilla kunnan työntekijöillä varmaan alenisi palkka jos vastuut vähenisi.
Mene töihin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mene töihin.
Olen jo töissä ja kyseinen henkilö tekee yli kolme kertaa arvokkaampaa työtä kuin minä. Kiitos kunnan päättäjille, nykyisille ja menneille jotka mahdollistivat tämän.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olen jo töissä ja kyseinen henkilö tekee yli kolme kertaa arvokkaampaa työtä kuin minä. Kiitos kunnan päättäjille, nykyisille ja menneille jotka mahdollistivat tämän.
Työ ei taida olla arvokkaampaa, muuta kuin hinnaltaan. On se kumma, että pystytään samasta työstä maksamaan kahdelle henkilölle. Kunnalla ei vissiin ole rahasta pulaa? Palkataan henkilö tilalle + osa hommista jaetaan, ja saavutetuista eduista ei pystytä leikkaamaan???
- Anonyymi
Jos ehdoissa on huomioitu pomon pomon pomona toimiminen? Sitten sen ymmärtää.
- Anonyymi
Koitetaan käppästä jollakin lailla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sannalla tänään vuorossa The Daily Show
Eli nyt mennään jo satiirin puolelle. Tuohan on vähän kuten Lindströmin ohjelma Suomessa.567835Tanskassa lain vaatimana Bovaer tappanut nautoja ja sairastuttanut
Samaa myrkkyä myös Suomen lehmiin ollut tuloillaan, miten teidän tilalla? https://www.agriland.ie/farming-news/bovaer-m675921Ruotsalaisuuden Päivän virallinen liputuspäivä poistettava VÄLITTÖMÄSTI!
Suomen valtion ja suomalaisuuden kannalta ei ole minkäänlaisia perusteita liputtaa virallisesti ruotsalaisuuden päivää,635415Täysi ryöpytys Sanna Marinille ulkomailla.
https://www.iltalehti.fi/ulkomaat/a/f699d84f-fa53-4dba-8718-2c395017fc55 Sanna Marinin kirja saa todella tylyn vastaanot515313Minja Koskelan "istumista" kertovassa uutisessa ei sanottu persuista mitään
eli jälleen kerran äärivasemmistolainen valehtelee, hän kun väittää että juuri persut ovat lähetelleet Koskelalle vähemm1084642Pekka Visuri: "Suomen on aika irrottautua Ukrainan sodasta"
Slava Ukraina-mölinät eivät enää auta. Ukraina on sotansa hävinnyt. Nyt tarvitaan poliittista selvänäköisyyttä, reaalipo1082359Ei välimatka meitä erottanut
Vaan välirikko ja väärinymmärrykset. Oikeastaan henkinen välimatka on meidän välillä pieni, näin uskon. Näen koko ajan e41251Maajussi-Villen morsioehdokas Maarit ei halunnut Villeä - Tämä totuus valkeni kuvauksissa!
Ohhoh, tekikö Maarit mielestäsi oikean ratkaisun Villen suhteen? Maajussi-Ville on herättänyt voimakkaita tunteita puol51203Kohta taas mesikämmeneen
Onneksi kaupunki ostaa mesikämmenen, niin päästään taas tekemään rahaa381046Olin ihan varma että sä olet se oikea
Tunteet kuitenkin kuoli käyttäytymisesi johdosta. Hyvin tehty jos oli tarkoituskin. Oppia ikä kaikki ja jotkut ei opi ko471022