Luinpa tuossa noin viikko sitten Helsingin sanomista miten huonoja suomen yritysjohtajat. verrattuna esim. ruotsiin, puuttuu luovuus, innovatiivisuus yhteinen keskustelu päätettäessa asioista, Jne. Oli myös toinen artikkeli missä tutkimuksen mukaan suomen yritysjohtajista ja muistakin työntekijöista noin 60 prosenttia haluaisi vaihtaa työpaikkaa, ruotsissa, norjassa ja tanskassa vastaava luku oli 30 prosenttia. Elikkä ihmiset ei viihdy töissä ,syyksi mainitaan mm. huono ilmapiiri ja huono johtaminen. No edellämainitut asiat kyllä tunnistaa työpaikoilla vaikkei ole asiantuntijakaan. Ehkä suomen suuri työttömyyskin johtuu näistä asioista, ihmiset ei viitsi lähteä näihin ankeisiin ja surkeisiin "pakkotöihin".
Huonot johtajat
24
470
Vastaukset
- Anonyymi
Kuka ihme enää lukee sosialistista Hamasin Sanomia? Paskin lehti Suomessa.
- Anonyymi
Jep. Suomen Uutiset, MV-lehti ja hommafoorumi parempia tiedonlähteitä, vai mitä, persupölö?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jep. Suomen Uutiset, MV-lehti ja hommafoorumi parempia tiedonlähteitä, vai mitä, persupölö?
Mutsis on persupölö. Minä olen kunnollinen isänmaallinen porvari, enkä lue tuollaisia vasemmistolaisia lehtykäisiä, kuten Hesaria ja persulehtiä..
- Anonyymi
Kommunistit!
- Anonyymi
Kyllähän se ottaa pattiin kun tekee jotain idioottimaista hommaa jonka "johtajat" on kehittäneet, ja tietäisi paremman keinon miten sen voisi tehdä
- Anonyymi
Suuriin yrityksiin ei pitäisi suomalaisia ottaa ylimpään johtoon, Esim. Soneran Relander, Stora Enson Jukka Härmälä ja Nokia hyviä esimerkkejä miten yritys saadaan melkein perseelleen.
- Anonyymi
Kaikkihan Suomessa on huonommin kuin Ruotsissa tai Norjassa.
Ihmiset ovat tylyjä ja happamia. Niin kuin eräs ulkomaalainen joka oli muuttanut Suomeen, pyöräilee töihin ja kertoi haastattelussa että hän tapansa mukaan hymyilee vastaan tulijoille mutta vastaantulijat vaan katsovat kummissaan😊
Tästä lähtee se siemen työpaikoillekin. Työnjohto on happamaa porukkaa, pomot on happamia, työntekijät on happamia jne.
Savolainen kyllä tutussa porukassa vilkas ja puhelias mutta kun olin kolme vuotta töissä Etelä-Pohjanmaalla tehtaassa niin minua savolaisena ahdisti se hiljaisuus, puhumattomuus ja jurous. - Anonyymi
Kaikki kehitysideat ja keskustelu otetaan kritiikkinä. Johtajilla on suuri usko omaan osaamiseen, puuttuu nöyryys nähdä eteenpäin ja kuunnella muita. Kuvitellaan, että kukaan alempana ei voi mitään tietää paremmin. Ehkä epävarmuuttakin, ettei vain näytä siltä, ettei osaa.
- Anonyymi
Minä olin yhessä metallifirmassa. Sinne valittiin aina sellaisia työnjohtajia, mitkä osas koviten huutaa. Lopultahan tuo meni konkurssiin.
- Anonyymi
Management by Perkele.
- Anonyymi
Ei white trashia voi johtaa mitenkään.
- Anonyymi
Eikä edes ole tarvetta, kun se porukka eli persut eivät käy töissä.
- Anonyymi
Ruotsissa kun on ihan oma kulttuurinsa ns. johtamisessa. Möte, möte, kaffepaus. Ja perään tålamod och styrspel.
- Anonyymi
Milloinkahan luna woodin tehtaan johtaja lentää taas pihalle? Yllättävän pitkään on ukko jo istunut siellä kun muutamasta edellisestä on potkut saanut.. 🤣
- Anonyymi
Miks ne saa potkuja?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miks ne saa potkuja?
Kyllä potkiminen on vaarallista, varsinkin jos potkii päähän
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miks ne saa potkuja?
Eikun tämä nykyinen pelle on viskattu monesta eri tehtaasta pihalle ni mite tämmönen vielä palkataan johtajaksi? Hyvä veli kerhon jäsen...
- Anonyymi
Suomalainen seivästää heinää, ruotsalaisella on paalainkone. Siinä se ero. Meillä suomalaisilla on heinänseivästysjärki.
- Anonyymi
Samatenhan nämä suomalaiset poliittiset johtajat ovan ajaneet suomen konkurssin partaalle velkaa ottamala. Muissa pohjoismaissa talous kunnossa.
- Anonyymi
Pohjois-savon pahoinvointialueen johtajat ovat varmaan ottaneet mallia Pohjois-Koreasta.
- Anonyymi
Jos minulla olisi muu johtaja kuin täysin kapitalistien johtama Suomi vai sanoisinko kapitalistien suoma niin tuskin tässä paska maassa olisin sekuntiakaan
- Anonyymi
Niissä yksityisissä työpaikoissa joissa minä olen ollut, on ylimmän johtajien paikat olleet aika "Tuulisia". Julkisella sektorillahan nuo näyttää pysyvän aina kehdosta hautaan.
- Anonyymi
Mediassa puhutaan kuinka insinöörit osaa keksiä ja laskea ja tietävät hirveesti jnr. Ite olen insinööri ja tiedän millainen se opisto on, ei siellä hyvin kummia opi, suurin osa opetusta on sellaista jota ei tarvitse missään. Eikä insinöörit osaa keksiä tavallista ihmistä kummemmin, on erikseen ihmiset jotka osaa keksiä ,heillä on luovuutta ja innovaatioita joita siellä koulussa ei opita. Ja Laskutaitokaan ei yleensä ole kummonen ( itse olin matemaattisissa aineissa luokan kärkeä, joten tiedän)
- Anonyymi
Meidän firmassa insinöörit on firman tyhmimpiä ja ylimielisiä pässejä! Eivät ole ikinä pitäneet työkaluja käsissä, eivätkä kysy duunareilta mielipiteitä vaan tehään väkisin toinen toistaan typerämpiä keksintöjä mutta minkäs teet kun tehtaanjohtajakin on täysi idiootti...
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
SDP jo 100 % suositumpi kuin persut
Kertoo Hesarin uusin kannatuskysely. Demareiden kannatus on miltei tuplat verrattuna persuihinl. Suomen kansa ei selväst15311008Ikävä sinua mies
Vuosia kuluu, mutta tunteet ei ole hävinnyt. Tasoittuneet toki, kun ei olla nähty. Järki palannut päähän kuitenkin. Se i444091Mikä tämä henkilö mahtaa touhuta Parkanossa
Kamalaa https://www.ylasatakunta.fi/teksti/pirkanmaan-karajaoikeus-vangitsi-koiran-tappamisesta-epaillyn-6.68.127794.b58643918Orpo: Velkajarrua vastustavaa puoluetta vaikea ajatella hallitukseen
No Minja Koskelan kommunistipuolue jäi ulos tuosta. Kaikki eduskuntapuolueet vasemmistoliittoa lukuun ottamatta sopivat1923640PS ylivoimainen nousija myös HS:n gallupissa, SDP laskee taas
https://www.verkkouutiset.fi/a/hs-gallup-sdpn-suosio-laskee-ps-nousussa/#0a7d2507 Ylivoimainen viime kuukausien nousija1003461Valtavasti suomalaisia asunnottomina, mutta ei yhtään somalia
tai muuta kehitysmaalaista. Mites tässä näin kävi? Tiedän hyvin, että esim. somaleita lentää ulos mm. Hekan asunnoista,1013320Hienoa! Eduskunta luopui käteisen käytöstä
Nyt tuo sama muutos pitää saada myös muuhun yhteiskuntaan. Käteistähän ei tarvitse tänä päivänä enää kuin rikolliset.721967Maajussi-Ville herättää kysymyksiä - Etsiikö oikeasti rakkautta vai mainostaako oliiviöljyä?
Mitä mieltä olet: etsiikö Ville rakkautta vai mainostaako oliiviöljyään? Maajussille morsian -ohjelmassa yksi maajusseis151277Kovia syytöksiä Stefan Thermaninsta.
Jättänyt taas maksamatta kohuliikemies, hupparit ja muita ostamiaan tavaroita. On soiteltu liikkeestä ja Stefan iskenyt155958Totuuspuolueen johtaja Jaana "prinsessa Leia" Kavonius on vangittu
Kavonius määrättiin jo keväällä 2024 poissaolevana vangittavaksi todennäköisin syin epäiltynä 13 vainoamisesta ja 24 kun268924