Hei teen hakemuksen. Tarvitsisin 70000€ 700€ kuukausi erällä. Selvä laitetaan asia kuntoon! Nyt lainat on kilpailutettu katso tarjoukset. Norwegian tarjoaa 40000€ 800€ kuukausi erällä! Tässä on kolkyt tonnia liian vähän ja kuukausi erää on satanen liikaa.
Ei se mitään sortteri tarjoaa 10000€ 200€ kuukausierällä! Kuunteletko lainkaan minua?
Hei laitetaan lainat kuntoon jopa 100000e 500/kkk
4
147
Vastaukset
- Anonyymi
Oon pyöritellyt mielessäni yhdistelylainaa. Tällä hetkellä maksan 1500 lyhennyksiä. Minimi olisi 1300, mutta pistän aina pikkasen lisää.
Kuitenkin ahdistaa ajatus, että lainan maksuaika pidentyisi. Toistaiseksi saan kaiken maksettua ajallaan. Otin nyt lumipallo taktiikan käyttöön. Jos elämä radikaalisti muuttuu, niin sitten otan vasta lainaa.
Kulutus minimiin ja lumipallo vyörymään.- Anonyymi
Eikö idean pitäisi olla se että jokainen saa tarpeitaan vastaavia lainoja?
Jos mun tarve on 70000€ 700€ kuukausimaksulla. Miksi ihmeessä tarjoaisit jotain muuta summaa jollain muulla kuukausierällä jos se ei käy minulle ja olen jo ilmoittanut omat tarpeeni? Silloin pitäisi tulla vastaus 0 laina tarjousta ja miksi niissä pystyy valitsemaan alussa esim 70000 ja 600€ kk takaisin jos sitä todellisuudessa ei ole? Eikö asiakas tiedä ihan itse paremmin sen oman tarpeensa kuin joku lainapaikan tyyppi? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eikö idean pitäisi olla se että jokainen saa tarpeitaan vastaavia lainoja?
Jos mun tarve on 70000€ 700€ kuukausimaksulla. Miksi ihmeessä tarjoaisit jotain muuta summaa jollain muulla kuukausierällä jos se ei käy minulle ja olen jo ilmoittanut omat tarpeeni? Silloin pitäisi tulla vastaus 0 laina tarjousta ja miksi niissä pystyy valitsemaan alussa esim 70000 ja 600€ kk takaisin jos sitä todellisuudessa ei ole? Eikö asiakas tiedä ihan itse paremmin sen oman tarpeensa kuin joku lainapaikan tyyppi?Itse hain pankista 35 000€ lainaa ja lainatarjous oli reilu 31 000€ ja olivat räätälöineet pienemmät lainanhoitokulut kuin itse olin ajatellut.
No valitsin se pienemmän lainan kun maksukykyä jää sitten ostaa ensi vuonna ne remonttiin tarvitsemat viimeiset tavarat.
- Anonyymi
Lainat kannattaa aina kilpailuttaa fiksusti.
https://vippiheti.fi vertailee kaikki luotettavat pankit ja rahoituslaitokset, eikä vain noita ulkomaalaisia yrityksiä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sanna Marin kysyi hämmästyneenä: Onko Suomessa jäänmurtajia?
Nettilehden toimittaja kysyi Sanna Marinilta suoraan, että sovittiinko nuo jäänmurtajien kaupat jo 2019, jolloin Marin k713879- 1013495
SDP haluaa 40 000 nettomaahanmuuttajaa
SDP:n Suunnanmuutos-vaihtoehtobudjetissa, käy ilmi, että demarit itse asiassa vaativat räjähdysmäistä ”työperäisen” maah783328Mikä tuota vasemmistolaisista jankkaavaa vaivaa?
Pahasti on ihon alle, siis korvien väliin, päässeet kummittelemaan. Ei ole terveen ihmisen merkki jankata yhdestä asia362638- 1241585
Nyt meni lopulliset lämmöt.
Alan käyttäytymään yhtä kylmästi miehiä kohtaan kuin mua kohtaan on käyttäydytty ja vain käytetty viimeiset pari vuotta361506Meitä ei tule
Koska periaatteemme ovat rakkautta vahvempia. Tämä on siis koettelemus, jonka tarkoitus on vahvistaa meitä yksilöinä 😌221114Onko erityinen paikka jossa haluaisit nyt olla
Onko joku spesiaali lempipaikka missä mieluiten olisit?421100Sulla on avaimet ja keinot
Jos haluat jatkaa tutustumista. Itse olen niin jäässä etten pysty tekemään enää mitään. Pidempi keppi johon on helpompi181096Itseään kannattaa tarkastella realistisesti ja
miettiä mihin ne rahkeet oikeesti riittää. Tyhmempikin ymmärtää että varakas ylemmän tason mies ei kelpuuta sellaista ku1181016