on ketjureaktio ja mielentila. Se lähtee itsestä ja kun sen laittaa liikkeelle, se vaikuttaa positiivisesti moniin muihinkin. Omalla tavallaan itsekästä, myös vaikeaa, mutta rakkaus laitetaan ensiksi leviämään itsessä koko mieleen ja kehoon päivä toisensa jälkeen.
Jossakin vaiheessa, hiljalleen, häpeä alistuu myönteisyydelle ja itseluottamukselle. Sitten uskaltaa paremmin kohdata ulkomaailmankin ja sen säröt, toimia siellä majakkana, joka on tiukasti paikallaan myös myrskyssä. Jos sinusta huokuu myönteistä energiaa, niin sitä tulet myös vastaanottamaan. Nyt myönteistä energiaa virtaa sekä sisään että ulos.
https://www.youtube.com/watch?v=hRlmn_w1qck
Rakastaminen (hyvää yötä)
Anonyymi-ap
2
213
Vastaukset 2
Kiitos näistä sun kivoista viesteistä! Ne erottuu edukseen kaikista muista 🥰.
Olen samaa mieltä, että rakkaus on ennen kaikkea mielentila ja se asustaa meissä jokaisessa. Se pitää vaan itse sieltä sydämestä ja sielun sopukoista löytää.
Ps. kissat on kyllä hassuja otuksia, tykkään kovasti sekä kissoista että koirista 😍
Hyvää yötä ja ihania unia sinulle! 🥰
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ny se loppuu ( Kuhmo)
Yhtiö on myyty. Notta yyteet meleko äkkiä, notta. Pelastautukoon ken voi. Notta se on tuulista pian.742455Parikymppinen hakkasi nelikymppisen kriittiseen tilaan
Ja ihminen jäi junan alle lautiosaaressa...paljon on taas sattunut ja tapahtunut. Ketähän nämä uhrit mahtaa olla 🤔 htt372067Kaivattusi tärkein ulkoinen tuntomerkki
Onko jokin muu kuin yleinen kuten kaunis, laiha. hyväkroppainen jne.28935- 31810
Äimän käki
Olen vähää vaille viisikymppinen mies, ja olen elellyt ilman parisuhdetta parisen vuotta. Nyt vihdoin ja viimein tuntuu,154768Nainen, miten suhtautuisit
Jos mies ehdottaisi tapaamista? Entä siihen, jos mies kertoisi tapaamisessa tunteistaan ja haluaisi seurustella?58630Paikallinen autokorjaamo
Kyllä alkaa vituttamaan, palvelua haluaisi niin jono ovelle ja yksi myyjä. Auto valmistunut kuntoon niin kukaan ei ilmoi6508Vihdoinkin tarjolla sushia!
Onpa mukava, että tän paikkakunnan ruokatarjonta laajenee. Ensi lauantaina pääsee herkuttelemaan kun Kukkoloilta saa su78491- 21475
- 33452