Aluksi ajattelin, et eikä... Vaikka tiesin sen kokoajan olevan oikeaa. Nyt, ajattelen että olet parhaimpia asioita joita mun elämässä on sattunut. Nämä vuodetkin on sen todistaneet♥️ vaikka päivä olisikin huono, sun ansiosta se kääntyy paremmaksi!
Kun me tavattiin
25
717
Vastaukset
- Anonyymi
Mukavaa oli tutustua. Jouduin samantien pieneen hypnoosiin. Se on vieläkin päällä. Kirjaimellisesti kaikenlaista. Pakaroissasi on joku ominaisuus mä en pääse tästä hypnoosista eroon. En voi olla ajattelematta törmäämistä silkinsileisiin...
- Anonyymi
Huomasin että huomasit, se just tässä onkin.
- Anonyymi
Itepä tyrit asiasi
- Anonyymi
Miten tyrin?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miten tyrin?
Älä ole pessimisti.
- Anonyymi
Olettehan suunnilleen saman ikäisiä? Utelias vain.
- Anonyymi
Ei kyllä, mutta se on toissijaista. -sivusta
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei kyllä, mutta se on toissijaista. -sivusta
No paljonko on ikäeroa?😉
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No paljonko on ikäeroa?😉
25 vuotta
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No paljonko on ikäeroa?😉
Meillä on 🖐🏻+✌🏻+... Eiku, ✌🏻x✌🏻+🖐🏻- .... Äh, olen huono matikassa 😔 Haukionkalahaukionkalahaukionkala. Sen muistan 😌
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
25 vuotta
Ei kyllä noin paljoa. -sivusta
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei kyllä noin paljoa. -sivusta
20 vuotta ☺️
- Anonyymi
😂 ... Vähän .. joo.. hän on se "joo joo" mies♥️
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
20 vuotta ☺️
Miten niin?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
20 vuotta ☺️
Kyllä... ☺️
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä... ☺️
Eikö se ole vähän liikaa?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Taitaa olla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Taitaa olla.
Jokainen tekee niin kuin haluaa😀
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En ole tuollaista ajatellut. ☺️
- Anonyymi
Portista kun kävelee päivän päätteeksi ulos niin onkin käynyt Taivaassa eikä Helvetissä😉
- Anonyymi
Tunge mulkkus kaverin perseeseen saatanan nulikka
- Anonyymi
Vois tunkee :D
- Anonyymi
Silloin muinoin kun näin hänet tunsin heti niin vahvasti häntä kohtaan enkä saanut silmiäni irti kun hän siinä palveli minua siinä. Ja heti perään tänään näin hänet ja yhä sama fiilis jos ei vahvempi. Hän on kaunein. Kasvot ja vartalo haluan hänet mun lähelle. Vaikuttaa vähän ujolta mikä lisää mun innostusta. Se on miehet semmoinen juttu että oon tainnu löytää hänet kauneimman.
- Anonyymi
Ihana lukea tämä. Tuli paljon parempi mieli ❤️
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Stubb jo paljon tunnetumpi kuin kaikki persut yhteensä
Nyt on aika ottaa mittaa tunnettavuudesta, herrat ja narrit! Joku tuolla toisessa ketjussa väitti, että "persujen rivimi5610023Persut hommasivat Suomeen 35 000 pientä lasta v. 2015
Onko Riikka Purra nyt tavoittelemassa tätä samaa historiallista persujen utopiaa? Purram kaksinaamaisessa pelissä vaadit126775Persu Keskisarja on politiikan Uuno Turhapuro
Asiantuntija luonnehtii Keskisarjaa Trumpin ajan Turhapuroksi, joka ärsyttää kokoomusta. – Keskisarjan känni-imago j736085Miksi persuilla ei ole firmoja?
Kuten vasemmisstolaisilla, esim. Sannalla MA\PI. Eikö ole aika erikoista?535984Sanna valittiin Euroopan huonoimmaksi pääministeriksi
Sannan kaudella Suomi oli ainut maa missä bkt laski. Kannattaa huomata, että luvut valitsi Sannan huonoimmaksi. Ihmiset44183Oikeistohallitusten aikaan saannokset.
Holkerin touhujen seurauksena lama. Aho jatkoi tuhoa osaamattomuudellaan. Katainen ja alkoi talouden alamäki. Sipilä ja464140Vasemmistolaiset paskat eivät nousseet seisomaan kun Akaan kaupunginvaltuusto
vietti hiljaisen hetken Charlie Kirkin muistoksi https://www.aamulehti.fi/uutiset/art-2000011523016.html2763180Purran tuhoja tuskin saadaan koskaan korjatuksikaan
Purra on aiheuttanut Suomen taloudelle karmaisevat tuhot. Sen lisäksi Purra on ajanut myös suuren osan Suomen kansasta k392830Persujen kaksoisstandardit: Räsäsen uhkailu paha, Virran uhkailu hyvä
Tässä taas nähdään kuinka kaksinaamaista porukkaa persut ovat. Mitäs persut tähän?442388- 611487