Ylpeänä varmaan
Kiusaaja lähti töihin
27
270
Vastaukset
- Anonyymi
Mikä on pointtisi gubbe?
- Anonyymi
Höpö höpö. Valvonut koko yön eikä se töihin pääse.
- Anonyymi
Mikä sillä sitten murehdituttaa?
- Anonyymi
Hyvin pääsee ja jaksaa 💪
- Anonyymi
Mitäs tänään kokattaisiin? Kenen pää vadilla? Ketä savustetaan ulos?
- Anonyymi
Onpas toraisan kuulosta
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onpas toraisan kuulosta
Itse on aloittanut tahallisen häiriköinnin
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Itse on aloittanut tahallisen häiriköinnin
Niin kuka joku sun duunist vai? Lue yllä⬆️ mr maailman kaikkeus tmv
- Anonyymi
Hankkikaa vttu oma elämä. Ei tarvi tunkea osalliseksi kaikkeen mihin ette liity mitenkään.
- Anonyymi
Just näin don’t be needy big buddy
- Anonyymi
Eiköhän tämä alkanut siitä miten minun elämään tunkeuduttiin koska tunnistettiin ketä kaipaan.Kuumaa kamaa on mies.Polyamorisen lutikan etämies.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eiköhän tämä alkanut siitä miten minun elämään tunkeuduttiin koska tunnistettiin ketä kaipaan.Kuumaa kamaa on mies.Polyamorisen lutikan etämies.
No mut tämähän palstasetä monimutkaiselta vaikuttaa enkä ees tiiä tästä sinänsä että mikä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pisteen jälkeen tulee välilyönti.
- Anonyymi
pidä lättys kii seppo
- Anonyymi
Mie oon tuussulan sepi
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mie oon tuussulan sepi
arvasin
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
arvasin
Se oli vitsi !
- Anonyymi
No se varmaa riippuu miten casuaali friday sil on
- Anonyymi
Ole ylpeä ole ylpeä OLE Y L PEÄ😁
- Anonyymi
Niin just olkaa parhaita versioita itsestänne
- Anonyymi
Sinne män
- Anonyymi
Alkaako se heti aamusta nostelee ja keulimaan vai mikä on sen juttu
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Alkaako se heti aamusta nostelee ja keulimaan vai mikä on sen juttu
Harvakseltaan, harvakseltaan...
- Anonyymi
Ei kukaan ole kiusannut, jos on sanonut sen, mitä tuntee. Totuus vain joskus sattuu.
- Anonyymi
Kyse on tahallisesta päivittäisestä systemaattisesta häiriköinnistä eikä liity kenenkään sanomisiin.
- Anonyymi
Empä ole töistäni koskaan ylpeä ollu lapsistani jos jostain
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksi persuilla ei ole firmoja?
Kuten vasemmisstolaisilla, esim. Sannalla MA\PI. Eikö ole aika erikoista?837111Persut hommasivat Suomeen 35 000 pientä lasta v. 2015
Onko Riikka Purra nyt tavoittelemassa tätä samaa historiallista persujen utopiaa? Purram kaksinaamaisessa pelissä vaadit267073Purran tuhoja tuskin saadaan koskaan korjatuksikaan
Purra on aiheuttanut Suomen taloudelle karmaisevat tuhot. Sen lisäksi Purra on ajanut myös suuren osan Suomen kansasta k1116188Persujen kaksoisstandardit: Räsäsen uhkailu paha, Virran uhkailu hyvä
Tässä taas nähdään kuinka kaksinaamaista porukkaa persut ovat. Mitäs persut tähän?455414Miksette persut irtisanoudu Kirkin lausunnoista?
Kirkhän muun muassa vaati raiskattuja naisia pidättäytymään abortista ja vaimoja alistumaan aviomiestensä tahtoon. Mik845248Demarikultin uhri kertoo
Demarikultin uhri kertoo: “En saanut mennä edes suihkuun ilman lupaa” – Seksuaalisen hyväksikäytön uhri kertoo vuosistaa635215Miksi vasemmistolaiset eivät omista yhtään firmaa?
Vasemmistolaiset eivät omista yhtään firmaa joka työllistäisi ihmisiä. Miksi? No siksi, että jos vasemmistolainen perus405108Sanna valittiin Euroopan huonoimmaksi pääministeriksi
Sannan kaudella Suomi oli ainut maa missä bkt laski. Kannattaa huomata, että luvut valitsi Sannan huonoimmaksi. Ihmiset274605Purran vuoro kiihoittua Lepomäen sääristä
"Ulkoministeri Elina sanoo, ettei muuta pukeutumistaan sen mukaan, kenet tapaa, ja että hän ei suostuisi peittämään kasv173477Vasemmistolaiset paskat eivät nousseet seisomaan kun Akaan kaupunginvaltuusto
vietti hiljaisen hetken Charlie Kirkin muistoksi https://www.aamulehti.fi/uutiset/art-2000011523016.html3003400