⚠️ Tämä palsta toimii kuin kaleidoskooppi: jokainen pyöräyttää vähän ja näkee sen, mitä haluaa nähdä. Vihjailut alkavat näyttää totuuksilta, harhat vahvistavat itseään, ja lopulta jokainen tuijottaa omaa kuvajaistansa mutta väittää sen olevan toisen.
Mikään ei oikeasti selviä täällä. Palsta ylläpitää vain sitä illuusiota, että asiat olisivat hallinnassa, vaikka oikeasti solmu kiristyy joka kerta kun joku yrittää nykiä narusta.
Jos joskus haluaa selvyyttä, se löytyy jossain muualla kuin tässä varjonäyttämössä.
Harhojen kaleidoskooppi
41
360
Vastaukset
- Anonyymi
Fiksua! 🙂
- Anonyymi
Nerokas määritelmä😄🔥
joo täällä on kiva käydä kaleidoskooppaamassa. Leikkimässä, haaveilemassa, höpöttelemässä ja ihan oikeesti keskustelemassakin.
Joissakin keskusteluissa on niin häröilevät poukkoilevat, nopsaan kieppuvat ja hajoilevat kuviot, että huh huh😄- Anonyymi
⚠️ Kaleidoskooppi pysyy kauniina niin kauan kuin sitä katsotaan leikkinä. Heti kun kuviot käännetään henkilökohtaisiksi ja toisia vastaan, koko loiste muuttuu harmaaksi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
⚠️ Kaleidoskooppi pysyy kauniina niin kauan kuin sitä katsotaan leikkinä. Heti kun kuviot käännetään henkilökohtaisiksi ja toisia vastaan, koko loiste muuttuu harmaaksi.
Hyvin sanoitettu jälleen🔥
- Anonyymi
Tämä pitäisi liimata etusivulle
- Anonyymi
Täällä näyttää olevan pieni ydinporukka alle 10 henkeä. Miksi ette tee omaa someryhmää jossa voisitte jutella suoraan keskenänne ilman sekaannusta?
- Anonyymi
Milläs kaleidoskooppimaisella mystisellä taskulaskimella tai helmitaululla tämän laskutoimituksen teit🥰🙏
- Anonyymi
⚠️ Anonyymipalstalla ei oikeasti ole pysyvää ydinporukkaa, vaikka siltä välillä näyttää. Kuvioita syntyy ja hajoaa – ja juuri siksi kaleidoskooppi kieppuu joka kerta vähän eri tavalla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Milläs kaleidoskooppimaisella mystisellä taskulaskimella tai helmitaululla tämän laskutoimituksen teit🥰🙏
Aiheet ja tyylit. Samat jutut pyörii, kuspaska, hajut, ajeeraaminen, viha itseen ja muihin, itsetunnon ja järjen puute, koko elämä palstalla jne.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aiheet ja tyylit. Samat jutut pyörii, kuspaska, hajut, ajeeraaminen, viha itseen ja muihin, itsetunnon ja järjen puute, koko elämä palstalla jne.
⚠️On totta, että samat aiheet ja tyylit pyörivät usein. Mutta lopulta jokainen voi itse päättää, millaista jälkeä tänne jättää. Jos tuo mukanaan vähän positiivisuutta tai hyvää henkeä, sekin jää osaksi palstaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
⚠️On totta, että samat aiheet ja tyylit pyörivät usein. Mutta lopulta jokainen voi itse päättää, millaista jälkeä tänne jättää. Jos tuo mukanaan vähän positiivisuutta tai hyvää henkeä, sekin jää osaksi palstaa.
Halaan Triangeli-miestä täältä kaukaa! 🤗😍
Et usko miten hyvältä minä tänään tuoksun... 🤭 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Halaan Triangeli-miestä täältä kaukaa! 🤗😍
Et usko miten hyvältä minä tänään tuoksun... 🤭⚠️Kenen vuoksi noin hyvä tuoksu? 😉 Kiitos halauksesta, otan vastaan! 🤗
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
⚠️Kenen vuoksi noin hyvä tuoksu? 😉 Kiitos halauksesta, otan vastaan! 🤗
Se on Moroccan Oil -hiusöljyä. 😛 Hiusten kiillon vuoksi! Minulla on samasta sarjasta myös tuoksusuihke, mutta pelkkä hiusöljykin tuoksuu... ☺️
Onko turvallista halata näin ihania naisia etänä?! 😯😉⚠️ - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se on Moroccan Oil -hiusöljyä. 😛 Hiusten kiillon vuoksi! Minulla on samasta sarjasta myös tuoksusuihke, mutta pelkkä hiusöljykin tuoksuu... ☺️
Onko turvallista halata näin ihania naisia etänä?! 😯😉⚠️⚠️ Etähalaukset on täysin turvallisia, korkeintaan jää hyvä mieli ja tuoksumuisto. 🤗🙂
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
⚠️ Anonyymipalstalla ei oikeasti ole pysyvää ydinporukkaa, vaikka siltä välillä näyttää. Kuvioita syntyy ja hajoaa – ja juuri siksi kaleidoskooppi kieppuu joka kerta vähän eri tavalla.
Täällä todellakin on pysyvä pieni porukka. Aina kun käy katsomassa niin samat jutut pyörii aivan samoin sanankääntein, vaikka olisi ollut puoli vuotta välissä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Täällä todellakin on pysyvä pieni porukka. Aina kun käy katsomassa niin samat jutut pyörii aivan samoin sanankääntein, vaikka olisi ollut puoli vuotta välissä.
⚠️ Totta, osa kirjoittajista pysyy vuodesta toiseen, sen huomaa tyyleistä. Mutta anonyymius sekoittaa pakkaa, ja siksi ei voi koskaan olla varma kuka milloinkin äänessä on.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onko turvallista halata näin ihania naisia etänä?! 😯😉⚠️Onko sinulla tumma pitkä tukka?🤗😍
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
⚠️ Totta, osa kirjoittajista pysyy vuodesta toiseen, sen huomaa tyyleistä. Mutta anonyymius sekoittaa pakkaa, ja siksi ei voi koskaan olla varma kuka milloinkin äänessä on.
Kaipa tuollainen sitten kiehtoo joitakin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kaipa tuollainen sitten kiehtoo joitakin.
⚠️ Näköjään kiehtoo sinuakin, kun täällä itsekin viihdyt. 🙂
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onko sinulla tumma pitkä tukka?🤗😍
⚠️ Palstalla kuka tahansa voi kysellä mitä vain, mutta ei se kerro sen enempää totuutta. Ihailut ja utelut kulkee täällä aina ristiin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onko sinulla tumma pitkä tukka?🤗😍
On minulla sellainen. 🤗😍
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
⚠️ Etähalaukset on täysin turvallisia, korkeintaan jää hyvä mieli ja tuoksumuisto. 🤗🙂
Hyvä tietää. 😁
Tässä vielä sinullekin kuunneltavaksi laulu, jota kuuntelen usein, kun ikävöin Häntä:
https://youtu.be/git6DCXSqjE?si=RzqsF4Tbpnb_ToMt
Hän on jossain 200 km:n päässä minusta. 🥺😍 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hyvä tietää. 😁
Tässä vielä sinullekin kuunneltavaksi laulu, jota kuuntelen usein, kun ikävöin Häntä:
https://youtu.be/git6DCXSqjE?si=RzqsF4Tbpnb_ToMt
Hän on jossain 200 km:n päässä minusta. 🥺😍⚠️ Laulut kantaa ikävää hyvin – ne pitää tunteen elossa silloinkin, kun välimatkaa on. Kaunis tapa muistaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
⚠️ Laulut kantaa ikävää hyvin – ne pitää tunteen elossa silloinkin, kun välimatkaa on. Kaunis tapa muistaa.
Kiitos.
Olen huomannut, että voimakkaan kaipauksen kanssa on kolme vaihtoehtoa:
- Sydänsuru... Siinä ei voi elää, se on liian kivuliasta.
- Kieltäminen. Siinä voi elää, kauankin, mutta se ei ole totuudellista itseäni kohtaan.
- Kauniit tunteet Häntä kohtaan: niissä on hyvä elää, vaikka hän ei olisikaan elämässäni fyysisesti. En voi kieltää hänen sielunsa kauneutta itseltäni. 😍 Ja miksi pitäisi?
Et sinäkään sitä kieltäisi tai siitä varoittaisi. ⚠️ Olen enemmän oma itseni, kun hän on sydämessäni. 😍 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kiitos.
Olen huomannut, että voimakkaan kaipauksen kanssa on kolme vaihtoehtoa:
- Sydänsuru... Siinä ei voi elää, se on liian kivuliasta.
- Kieltäminen. Siinä voi elää, kauankin, mutta se ei ole totuudellista itseäni kohtaan.
- Kauniit tunteet Häntä kohtaan: niissä on hyvä elää, vaikka hän ei olisikaan elämässäni fyysisesti. En voi kieltää hänen sielunsa kauneutta itseltäni. 😍 Ja miksi pitäisi?
Et sinäkään sitä kieltäisi tai siitä varoittaisi. ⚠️ Olen enemmän oma itseni, kun hän on sydämessäni. 😍⚠️ Kauniit tunteet ei ole vaaraksi kenellekään. Ne voivat kulkea mukana ilman, että ne satuttavat, jos niihin suhtautuu noin kuin kuvasit. Suru lamaannuttaa ja kieltäminen vie totuudesta, mutta lempeä muisto ja arvostus voi oikeasti kantaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
⚠️ Kauniit tunteet ei ole vaaraksi kenellekään. Ne voivat kulkea mukana ilman, että ne satuttavat, jos niihin suhtautuu noin kuin kuvasit. Suru lamaannuttaa ja kieltäminen vie totuudesta, mutta lempeä muisto ja arvostus voi oikeasti kantaa.
Niin, ja kaikkein tärkeintä on aina vapaus. Mitään kaunista elämässä ei saa koskaan vangita; silloin se kuolee. Ja toisaalta: kaikki jotka näkevät kauneutta toisen sielussa tulevat aina jossain vaiheessa kertomaan sen. 😍
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin, ja kaikkein tärkeintä on aina vapaus. Mitään kaunista elämässä ei saa koskaan vangita; silloin se kuolee. Ja toisaalta: kaikki jotka näkevät kauneutta toisen sielussa tulevat aina jossain vaiheessa kertomaan sen. 😍
⚠️ Vapaus ja rakkaus eivät ole toistensa vihollisia. Ihminen voi kaivata omaa tilaa ja silti haluta rakkautta rinnalleen. Kauneus pysyy elossa silloin, kun saa hengittää yhdessä – ei vangittuna.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
⚠️ Vapaus ja rakkaus eivät ole toistensa vihollisia. Ihminen voi kaivata omaa tilaa ja silti haluta rakkautta rinnalleen. Kauneus pysyy elossa silloin, kun saa hengittää yhdessä – ei vangittuna.
Tarkoitin enemmän sitä, että voin ajatella kaivattuani lämpimästi, vaikka hän ei haluaisikaan olla vierelläni. 😞 Koska haluan että hän saa elää vapaana ja olla siellä missä haluaa olla. 😍 Minä en koskaan itse tuntisi oloani epävapaaksi hänen kanssaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tarkoitin enemmän sitä, että voin ajatella kaivattuani lämpimästi, vaikka hän ei haluaisikaan olla vierelläni. 😞 Koska haluan että hän saa elää vapaana ja olla siellä missä haluaa olla. 😍 Minä en koskaan itse tuntisi oloani epävapaaksi hänen kanssaan.
⚠️ Vapauden tarve ei tarkoita, ettei haluaisi olla jonkun kanssa. Se tarkoittaa, että haluaa säilyttää itsensä myös rakkaudessa. Moni sekoittaa nämä asiat keskenään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
⚠️ Vapauden tarve ei tarkoita, ettei haluaisi olla jonkun kanssa. Se tarkoittaa, että haluaa säilyttää itsensä myös rakkaudessa. Moni sekoittaa nämä asiat keskenään.
Niin mutta sinä kommentoit nyt koko ajan ihan eri aihetta.
Voitko herätä horroksestasi ja lukea, mitä minä kirjoitan ja tarkoitan? 🥺
Sinä puhut koko ajan sen henkilön vapauden tunteesta joka itse rakastaa jotakuta.
Minä taas tarkoitin sen henkilön vapauden tunnetta, jota kaipaan. Enhän voi tietää, mitä hän ajattelee minusta tai itsestään ja omasta vapaudestaan. Yritin sanoa vain, että minä haluan hänelle vapauden tunteen samalla, vaikka itse tunnen tällä tavalla häntä kohtaan. 😊 En haluaisi, että hän ahdistuisi siitä, että joku kaipaa häntä näin kovasti. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sinä puhut koko ajan sen henkilön vapauden tunteesta joka itse rakastaa jotakuta.
Minä taas tarkoitin sen henkilön vapauden tunnetta, jota kaipaan. Enhän voi tietää, mitä hän ajattelee minusta tai itsestään ja omasta vapaudestaan. Yritin sanoa vain, että minä haluan hänelle vapauden tunteen samalla, vaikka itse tunnen tällä tavalla häntä kohtaan. 😊 En haluaisi, että hän ahdistuisi siitä, että joku kaipaa häntä näin kovasti.⚠️ Kaipausta voi kantaa monella tavalla. Jollekin se tarkoittaa toisen vapauttamista, ettei tunne muutu kahleeksi. Mutta toiselle se voi näyttää vain etäisyytenä ja hylkäämisenä – vaikka sydän oikeasti haluaisi olla lähellä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minä taas tarkoitin sen henkilön vapauden tunnetta, jota kaipaan. Enhän voi tietää, mitä hän ajattelee minusta tai itsestään ja omasta vapaudestaan. Yritin sanoa vain, että minä haluan hänelle vapauden tunteen samalla, vaikka itse tunnen tällä tavalla häntä kohtaan. 😊 En haluaisi, että hän ahdistuisi siitä, että joku kaipaa häntä näin kovasti.⚠️Vapaus ilman rakkautta on yksinäisyyttä, rakkaus ilman vapautta on vankila.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
⚠️ Kaipausta voi kantaa monella tavalla. Jollekin se tarkoittaa toisen vapauttamista, ettei tunne muutu kahleeksi. Mutta toiselle se voi näyttää vain etäisyytenä ja hylkäämisenä – vaikka sydän oikeasti haluaisi olla lähellä.
Kiitos. Hetken jo luulin, että sinä et olekaan järkevä. 🥵 Onneksi ymmärsit mitä tarkoitin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kiitos. Hetken jo luulin, että sinä et olekaan järkevä. 🥵 Onneksi ymmärsit mitä tarkoitin.
⚠️ Hyvä että ajatus kulki lopulta samaan suuntaan. Tulkinnat heittelevät helposti täällä, mutta sydämen tasolla ne ovat usein lähempänä kuin ensin näyttää. 🙂
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
⚠️ Hyvä että ajatus kulki lopulta samaan suuntaan. Tulkinnat heittelevät helposti täällä, mutta sydämen tasolla ne ovat usein lähempänä kuin ensin näyttää. 🙂
Niin, se oli hyvä. 😊 Ja minäkin varmasti ymmärrän välillä sinua väärin. Jos huomaat niin käyneen, voit käyttää kolmea perättäistä varoituskolmiota sen ilmaisemiseen... 😂
(Ja vastaavasti jos pidät oikein paljon jostain mitä sanon, voit ilmaista sen papukaijalla. 🦜😂 Anteeksi. Minä pidän symbolihuumorista. 🤭)
Kommentoisitko toista viestiäni toisessa ketjussa, kiitos?
https://keskustelu.suomi24.fi/t/19101996/mrs-red-flag-huhuilee-missa-triangelimies#comment-137842389
Menen nyt syömään ja ostoksille, mutta palaan myöhemmin. 😊
- Anonyymi
Kenelle sinä horiset? Loukkaannun koska aliarvioit älyäni!
- Anonyymi
⚠️ En horise kenellekään erityisesti. Palstalla jokainen voi lukea ja tulkita viestit omalla tavallaan.
- Anonyymi
⚠️ Anteeksi jos kuulostan täällä välillä tosikolta ja puhun asiaa. Haluan vain selventää, etten ole mikään palstarakastaja enkä etsi suhteita tätä kautta.
- Anonyymi
– sellaiset asiat kuuluvat oikeaan elämään, ei palstalle.
- Anonyymi
Kolmiovajulainen yrittää liikaa.
- Anonyymi
Se on yksi susi tuo kolmiojuttu, se on sen uusi yritys löytää taas joku emoji täältä yrittää aloittaa puhtaalta pöydältä ilman nimimerkkiä ja poistanut kaikki entiset hulluutensa mitä kirjoittanut tänne viiden vuoden aikana sutena. Sen paikka on tämä palsta varmaan hautaan asti sen jälkeenkin ei se täältä osaa pysyä pois. Sille merkkaa tämä enemmän kuin oikeat ihmiset elämässä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksi persuilla ei ole firmoja?
Kuten vasemmisstolaisilla, esim. Sannalla MA\PI. Eikö ole aika erikoista?837101Persut hommasivat Suomeen 35 000 pientä lasta v. 2015
Onko Riikka Purra nyt tavoittelemassa tätä samaa historiallista persujen utopiaa? Purram kaksinaamaisessa pelissä vaadit267053Purran tuhoja tuskin saadaan koskaan korjatuksikaan
Purra on aiheuttanut Suomen taloudelle karmaisevat tuhot. Sen lisäksi Purra on ajanut myös suuren osan Suomen kansasta k1096168Persujen kaksoisstandardit: Räsäsen uhkailu paha, Virran uhkailu hyvä
Tässä taas nähdään kuinka kaksinaamaista porukkaa persut ovat. Mitäs persut tähän?455404Miksette persut irtisanoudu Kirkin lausunnoista?
Kirkhän muun muassa vaati raiskattuja naisia pidättäytymään abortista ja vaimoja alistumaan aviomiestensä tahtoon. Mik845238Demarikultin uhri kertoo
Demarikultin uhri kertoo: “En saanut mennä edes suihkuun ilman lupaa” – Seksuaalisen hyväksikäytön uhri kertoo vuosistaa635205Miksi vasemmistolaiset eivät omista yhtään firmaa?
Vasemmistolaiset eivät omista yhtään firmaa joka työllistäisi ihmisiä. Miksi? No siksi, että jos vasemmistolainen perus405108Sanna valittiin Euroopan huonoimmaksi pääministeriksi
Sannan kaudella Suomi oli ainut maa missä bkt laski. Kannattaa huomata, että luvut valitsi Sannan huonoimmaksi. Ihmiset274595Purran vuoro kiihoittua Lepomäen sääristä
"Ulkoministeri Elina sanoo, ettei muuta pukeutumistaan sen mukaan, kenet tapaa, ja että hän ei suostuisi peittämään kasv163467Vasemmistolaiset paskat eivät nousseet seisomaan kun Akaan kaupunginvaltuusto
vietti hiljaisen hetken Charlie Kirkin muistoksi https://www.aamulehti.fi/uutiset/art-2000011523016.html3003390