Pitääkö ihmiset lemmikkejä sen takia, että ihmissuhteet ei toimi?
Lemmikki seuraksi
14
216
Vastaukset
- Anonyymi
Kyllä.
- Anonyymi
Ihmissuhteet toimii kyllä, mutta lemmikki ( kissa) tuo seuraa , eikä koti tunnu niin tyhjältä. Olen aina ollut eläinrakas, lemmikki ja välillä useampikin on ollut jokaisessa elämäntilanteessani. En oikein osaa ollakaan jos ei ole jonkin sortin karvaturri turhake riesana 😊
- Anonyymi
Täh? Nimen omaan silloin suhteet toimii! Narskut vihaa lemmikkejä kun ei tunne/kykene tuntemaan empatiaa. Lemmikit paljastaa itsekeskeiset ilkeät narsut.
- Anonyymi
Väärin
Moni narsisti Hitleristä alkaen nimenomaan
Tulee useinkin toimeen eläinten kanssa paremmin kun ihmisten . Hitler oli koira ihminen
Psykopaatin eläimet paljastaa välittömästi
Ne vaistoaa sen pahuuden ja kylmyyden ja vaaran .
Narsisti kun ei oo aina sitä. Väkivalta pahis tyyppiä Ihminen tyyppiä vaan voi olla myös enenmpi uhriutuja tyyppiä
Semmoinen vähä niinku ikuinen lapsi
Ja lapset ja eläimet tulee tunnetusti hyvin toimeen
- Anonyymi
Varmasti moni hankkii lemmikin myös parisuhteen korvikkeeksi.
- Anonyymi
Joo mietti niitä joilla koira tai hevonen
Hyvin saa kaikki rahat,ajan ja elämän kulutettua niihin ilman et kaipaa miestä siihen esimerkiksi.
Nykyään kun koirat korvaa lapsetkin 🙄
Tosin mä tiedän entisenä kissanomistaja et kyllä niihinkin rahaa saa upotettua .
Oon laskenut et oon käyttänyt ainaki
10000 e 28 vuoden aikana kun oli kissoja
- Anonyymi
Itselläni ainakaan ei illut tuollainen syy. Kaipasin koiraa. Mulla oli aina ollut koira, mutta silloin ei ollut. En ymmärrä miten kenellekään lemmikki voisi olla ihmissuhteen korvike, mutta kai sitten jollekin.
Nyt taas nautin sinkkuna ja lemmikittömänä siitä vapaudesta, jonka tämä olotila sallii. - Anonyymi
En ymmärrä miten jollain voi olla lemmikkejä. 🤮
mieheltä- Anonyymi
Vaikka itselläni ei ole lemmikkiä, niin en ymmärrä miten ketään voi moinen oksettaa. Ei minua okseta sekään, että vaikkapa ulkona on lintuja, vaikka ne noin keskimäärin ovat paljon likaisempia kuin ihmisten lemmikit. Kuinka todellisuudesta vieraantunut pitää ihmisen olla, jos eläinten olemassaolo oksettaa?
- Anonyymi
Epäsosiaalisilla ei yleensä ole lemmikkejä he eivät osaa sosiaalistua muiden kuin itsensä kanssa.
- Anonyymi
Jaa empä tie mu koira on ainakin luotettava jos sitä osaa hyvin kohdella ja omalla kohdallani kun olen kohdellu koiraa kui perheenjäsentä pitää takuuvarmasti omistajansa puolia et mietippä vaikka sitä joutessas
- Anonyymi
Kyllä minun tapauksessani. Yhteys kissoihini oli syvää ja ainutlaatuista. Syvä suru heidän mentyään.
- Anonyymi
Rakastan eläimiä. En ota lemmikkejä itselleni, koska ne sitovat vuosiksi. Niistä pidetään samalla tavalla huolta, kuin lapsista. Sellainen ei aina sovi omaan elämäntilanteeseen.
- Anonyymi
Minusta lemmikit nostavat hurjasti elämänlaatua. Harmi ettei ole varaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksi persuilla ei ole firmoja?
Kuten vasemmisstolaisilla, esim. Sannalla MA\PI. Eikö ole aika erikoista?837101Persut hommasivat Suomeen 35 000 pientä lasta v. 2015
Onko Riikka Purra nyt tavoittelemassa tätä samaa historiallista persujen utopiaa? Purram kaksinaamaisessa pelissä vaadit267063Purran tuhoja tuskin saadaan koskaan korjatuksikaan
Purra on aiheuttanut Suomen taloudelle karmaisevat tuhot. Sen lisäksi Purra on ajanut myös suuren osan Suomen kansasta k1096168Persujen kaksoisstandardit: Räsäsen uhkailu paha, Virran uhkailu hyvä
Tässä taas nähdään kuinka kaksinaamaista porukkaa persut ovat. Mitäs persut tähän?455414Miksette persut irtisanoudu Kirkin lausunnoista?
Kirkhän muun muassa vaati raiskattuja naisia pidättäytymään abortista ja vaimoja alistumaan aviomiestensä tahtoon. Mik845238Demarikultin uhri kertoo
Demarikultin uhri kertoo: “En saanut mennä edes suihkuun ilman lupaa” – Seksuaalisen hyväksikäytön uhri kertoo vuosistaa635205Miksi vasemmistolaiset eivät omista yhtään firmaa?
Vasemmistolaiset eivät omista yhtään firmaa joka työllistäisi ihmisiä. Miksi? No siksi, että jos vasemmistolainen perus405108Sanna valittiin Euroopan huonoimmaksi pääministeriksi
Sannan kaudella Suomi oli ainut maa missä bkt laski. Kannattaa huomata, että luvut valitsi Sannan huonoimmaksi. Ihmiset274595Purran vuoro kiihoittua Lepomäen sääristä
"Ulkoministeri Elina sanoo, ettei muuta pukeutumistaan sen mukaan, kenet tapaa, ja että hän ei suostuisi peittämään kasv163467Vasemmistolaiset paskat eivät nousseet seisomaan kun Akaan kaupunginvaltuusto
vietti hiljaisen hetken Charlie Kirkin muistoksi https://www.aamulehti.fi/uutiset/art-2000011523016.html3003390