Pienituloiset kustantavat mm. mahtavan veroalen isotuloisille.
Isotuloisista on tullut pienituloisten siivestäjiä hallituksen tuella
21
182
Vastaukset
- Anonyymi
Ei nyt oikein ole ymmärrystä avaukseen! Miten on mahdollista pienituloisten kustantaa isotuloisille mitään?? Ihan siis käytännössä! Eikös se ole niin, että tyhjästä on paha nyhjäistä!
- Anonyymi
Isotuliset saavat yritystuet ja veeomsut ja verovähennyksen
Yrityksiinä,ja avata imaikka autoilla
Pienituloiset maksaa näkö loisten edut veroissaan saamat itse mitään ei edes saa vähentää työmatka kuluja
Missä on oikeusenmukaisuu - Anonyymi
Iso kasa suomalaisia on vaurastunut julkisten varojen kautta siten, että esim. parikin vuosikymmentä kestäneet julkiset rakennushankkeet (väylät, rakennukset ym) ovat imeneet miljarditolkulla julkisia varoja. Osa näistä lisäksi täysin turhia rahareikiä. Jostain pitää säästää kun nämä poliitikkojen korruptiohankkeet ovat romuttaneet julkisen talouden. Tilanne on vain pahentunut kokoomuksen lisääntyneen vallan takia
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Iso kasa suomalaisia on vaurastunut julkisten varojen kautta siten, että esim. parikin vuosikymmentä kestäneet julkiset rakennushankkeet (väylät, rakennukset ym) ovat imeneet miljarditolkulla julkisia varoja. Osa näistä lisäksi täysin turhia rahareikiä. Jostain pitää säästää kun nämä poliitikkojen korruptiohankkeet ovat romuttaneet julkisen talouden. Tilanne on vain pahentunut kokoomuksen lisääntyneen vallan takia
Sekä persu pöllöjen.
- Anonyymi
Suuri pienituloisempi työntrekijämassa maksaa isot veroalet ym.
Vai millä hallitus kompensoi isotuloisen veroalen yli 700 euroa kuukaudessa ?
Purran ottamasta velkarahalla ?
Työntekijöitten eläkerahastosta ?
Velat maksaa tavallinen kansa, ei varakkaat.
Varakkaitten rahat menee verottajalta piiloon veroparatiiseihin
tai ne muunnetaan pääomatuloksi, josta vero on korkeintaan
keskituloisen palkansaajan verotuksen verran. - Anonyymi
Ei ole "keskustelun" kannalta mitään ideaa vastata kommentteihin,
kun ylläpito poistaa niitä mielivaltaisesti. Ei voi syntyä keskustelua. - Anonyymi
Huolestuttavaa tässä on, että velkalaiva ei käänny.
Orpon "Jokainen osallistuu, heikoimmista pidetään huolta" kommetti ennen vaaleja ja toiminta pääministerinä ei jotenkin kohtaa vai mitä mieltä olette?- Anonyymi
" köyhiltä ei leikata" Purra.
Me kaipaamme lisää varallisuutta, jotta kykenemme nousuun ja aina vaan kaikki verottamalla siihen ei koskaan päästä, kuten olemme jo nähneet!
- Anonyymi
Nyt jäämme odottelemaan, että yli 9000 €/kk lisäävät kulutusta ja luovat työpaikkoja. Heille kun rahaa tuli. Toivottavasti käyttävät kotimaassa, eivätkä matkaile ulkomaille.
Me muut jäämme odottamaan lisää leikkauksia, elämme epävarmuudessa ja säästämme joka sentin, vaikka Teollisuusliitto toi hieman ostovoimaa. Hallitus puhuu veroalesta, mutta ostovoimaa hallitus ei kuitenkaan nostanut alle 9000 €/kk tienaaville. Anonyymi kirjoitti:
Nyt jäämme odottelemaan, että yli 9000 €/kk lisäävät kulutusta ja luovat työpaikkoja. Heille kun rahaa tuli. Toivottavasti käyttävät kotimaassa, eivätkä matkaile ulkomaille.
Me muut jäämme odottamaan lisää leikkauksia, elämme epävarmuudessa ja säästämme joka sentin, vaikka Teollisuusliitto toi hieman ostovoimaa. Hallitus puhuu veroalesta, mutta ostovoimaa hallitus ei kuitenkaan nostanut alle 9000 €/kk tienaaville.Ei pidä lisätä kulutusta vaan alkaa keräämään pääomaa, muutoin ei talous lähde nousuun kuin uusien tuottavien yritysten myötä. Pääomaa pitää kerätä 5 - 10 vuoden ajan, jolloin sitä fiksummilla on sen verran, jotta saadaan aikaan pääomia, joilla tuottavaa yritystoimintaa saadaan aikaan! Nyt vaan ideoimaan, mitä kannattaa alkaa tekemään 5 vuoden kuluttua, jotain mitä saa myytyä ympäri maailman. Viennillä sitä vaurastuu, ei naapurille myymällä. Vienti menestys tuo uutta rahaa talouteen kun naapurille myynti vain kierrättää rahaa. Kierrätyskin tosin lisää valtion verotuloja mutta ei olevaa rahan määrää!
- Anonyymi
Extyökkäri kirjoitti:
Ei pidä lisätä kulutusta vaan alkaa keräämään pääomaa, muutoin ei talous lähde nousuun kuin uusien tuottavien yritysten myötä. Pääomaa pitää kerätä 5 - 10 vuoden ajan, jolloin sitä fiksummilla on sen verran, jotta saadaan aikaan pääomia, joilla tuottavaa yritystoimintaa saadaan aikaan! Nyt vaan ideoimaan, mitä kannattaa alkaa tekemään 5 vuoden kuluttua, jotain mitä saa myytyä ympäri maailman. Viennillä sitä vaurastuu, ei naapurille myymällä. Vienti menestys tuo uutta rahaa talouteen kun naapurille myynti vain kierrättää rahaa. Kierrätyskin tosin lisää valtion verotuloja mutta ei olevaa rahan määrää!
Espanjaan golffaamaan. Sieltä voisi ostaa myös talviasunnon. Voi tehdä kohta kolmipäiväistä työviikkoa.
Anonyymi kirjoitti:
Espanjaan golffaamaan. Sieltä voisi ostaa myös talviasunnon. Voi tehdä kohta kolmipäiväistä työviikkoa.
Et kovinkaan tuottavaan ideaan osannut päätyä. Ollet tyyppi Lyyli, jolla ei järki juurikaan haittaa tyhmistelyä!
Jos olet riittävän tuottava, niin yksikin päivä viikossa saattaa riittää, siihen määrään tuloja jolla tulet toimeen!- Anonyymi
Extyökkäri kirjoitti:
Et kovinkaan tuottavaan ideaan osannut päätyä. Ollet tyyppi Lyyli, jolla ei järki juurikaan haittaa tyhmistelyä!
Jos olet riittävän tuottava, niin yksikin päivä viikossa saattaa riittää, siihen määrään tuloja jolla tulet toimeen!Röh röh minä olen erittäin tuottava. Tuotan ripulipaskaa tunnin välein ja Lyyli siivoaa KVIIIK!
Anonyymi kirjoitti:
Röh röh minä olen erittäin tuottava. Tuotan ripulipaskaa tunnin välein ja Lyyli siivoaa KVIIIK!
Sinähän se Lyyli sen tiedät!
- Anonyymi
Eli tarkoittaa lisää velkaa ja lainaa jotta kokoomuksen etupiiri voi paksusti. Tämä exöykkärille
Anonyymi kirjoitti:
Eli tarkoittaa lisää velkaa ja lainaa jotta kokoomuksen etupiiri voi paksusti. Tämä exöykkärille
Mitä eroa näet velalla ja lainalla? Minulle ottamani lainat ovat velkaa kunnes ne maksan. En tosin ole ottanut lainaa saatikka velkaa sitten 1979 ja senkin olen jo kauan sitten maksanut, nykyisen asuntoni ja autoni olen maksanut käteisellä! Ostan uutta vain kun siihen on rahat kasassa!
Talouteni hoidan ihan itse, mikään puolue ei siihen vaikuta vaikka vasuri kadehtiikin!- Anonyymi
Extyökkäri kirjoitti:
Mitä eroa näet velalla ja lainalla? Minulle ottamani lainat ovat velkaa kunnes ne maksan. En tosin ole ottanut lainaa saatikka velkaa sitten 1979 ja senkin olen jo kauan sitten maksanut, nykyisen asuntoni ja autoni olen maksanut käteisellä! Ostan uutta vain kun siihen on rahat kasassa!
Talouteni hoidan ihan itse, mikään puolue ei siihen vaikuta vaikka vasuri kadehtiikin!En kadehdi. Kaikki maksettu. Velkaa 0 euroa.
Anonyymi kirjoitti:
En kadehdi. Kaikki maksettu. Velkaa 0 euroa.
Kyllä vasuri aina kadehtii muita, sen jo näkee siitä miten he eduskunnassa ja hallituksessa käyttäytyvät!
- Anonyymi
Tottakai. Purra nauraa ja Orppo myhäilee.
Olet väärässä! Katsopa verotaulukkoja niin 2000€/kk maksaa paljon pienemmän prosentin mukaan veroa kuin vaikka 20'000€/kk ansaitseva. Kuitenkin väität päinvastaista! Tasaveroprosentti olisi se oikeudenmukaisin ja laskisi kustannuksiakin.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sdp on esittänyt maatalous- ja yritystuista leikkaamista
Joihin menee 10 miljardia euroa vuosittain. Minkä vuoksi äärioikeisto änkyttää jostain vuodesta 2026, kun ei demareiden1494503Sanna Marin pitäisi palauttaa pääministeriksi
Oikeisto "voitti" vaalit valehtelemalla äänistäjille päin naamaa, joten heidät tulisi tuomita menettämään vaalitulos ja753462Kokoomus kannatti aiemmin rahoitusmarkkinaveroa - kanta nyt muuttunut
Kokoomuksen linjanmuutos rahoitusmarkkinaveron suhteen on herättänyt kysymyksiä. Vielä aiemmin puolue antoi ymmärtää kan12453Ei me olla sielunkumppaneita
jos sellaisia edes on. En tiedä miksi niin kovasti pidin sinusta, varmaan olisi paljonkin hyviä syitä, mutta ehkä olit v342371KÄVELYTREFFIT ?
Mikä on tuo konsepti. Ei kävely ole mitkään treffit. Se on hengailua, ilman mitään panostamista toiseen, go with the flo2361707Hevosmies kylän kunnioitettu herra
Hei, eikö olis aika pistää "nuoriso" kuriin? Tiedämme miten teidän "yhteisö" toimii sekä kylän vanhin herra, olet poruka261356Mies pelkää mahdollista raskautta
Millaisia ajatuksia seuraava herättää teissä? Olemme tunteneet miehen kanssa vuosikausia, seurustelleetkin jo pitkään j2351283Kiikkustuoli
Sunnuntai aamun hiljaisuutta ja rauhaisaa oloa. Aloitan taas uuden alustan, jospa edellisessä asiat tulee pohdittu ja sa1711221- 691146
- 63897