Olenko sellainen, joka ymmärtää aina kaiken väärin? Kerro minulle, mies.
Ymmärränkö kaiken väärin
19
431
Vastaukset
- Anonyymi
Ymmärrät kaiken aina väärin. Luulet, että tykkään siitä, että pihtailet. Se, että antaisit minulle ja olisit minulle antelia ja helppo osoittaa minulle että haluat ja hinoitset mua. Se laskisi arvostusta jos olisit helppo kaikille. Ole pliis jo mulle helppo ja halukas.
- Anonyymi
En ole helppo nakki, kuten olen joskus sanonut. Eikä ole hänkään.
Aloittajalta - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En ole helppo nakki, kuten olen joskus sanonut. Eikä ole hänkään.
AloittajaltaMonet asiat vaikuttaa lopputulokseen. Jos olette molemmat vaikeita niin kuulostaisi enemmän siltä, että riitelette paljon ja kumpi lopulta valmis tekemään kompromisseja? Kuinka pahaksi riidat voisi yltyä? Ei kuulosta hyvältä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Monet asiat vaikuttaa lopputulokseen. Jos olette molemmat vaikeita niin kuulostaisi enemmän siltä, että riitelette paljon ja kumpi lopulta valmis tekemään kompromisseja? Kuinka pahaksi riidat voisi yltyä? Ei kuulosta hyvältä?
Ei me riidellä. On vain sellaista kummallista ja hämmentävää, ainakin minulle. Tahtoisin puhua ja keskustella hänen kanssaan kaikesta mahdollisesta. Ei vain ole koskaan aikaa, kun on aina kiire. Minä ajattelen liikaa, enkä saa hänestä tarpeekseni. Ehkä hän on saanut minusta nyt tarpeeksi.
Aloittajalta - Anonyymi
Kylläpäs puhut rumia. Nurkkaan pistäisin sinut häpeämään.
Aloittajalta
- Anonyymi
Ymmärrät aika hyvin, etkä edes ihmettele mun käytöstä.
- Anonyymi
Kyllä minä ihmettelen. Ihmettelen, että mitähän mahdat oikeasti ajatella.
Aloittajalta
- Anonyymi
Älä alenna itseäsi. Ymmärrät juuri niin kuin pitääkin ja täysin oikein.
- Anonyymi
No mitä olen ymmärtänyt oikein?
Aloittajalta
- Anonyymi
Naisilla on jopa halu ymmärtää tahallaan väärin johtunee halusta kaipuusta draamaan
- Anonyymi
Niin, vai ennemminkin selitellä itselleen asioita parhain päin.
- Anonyymi
Olet näemmä ymmärtänyt turhien aloitusten tekemisen täysin oikein !
- Anonyymi
Ja sinä turhien kommenttien tekemisen.
- Anonyymi
Ei ole turhia kysymyksiä!
- Anonyymi
välillä haluan olla vain vähän vaikea ihan tahallani ku sitte haluttaisi huomiota rakkaaltani kyseenalaisin keinoin mu joo kyllä mä ny tiiän tiedän olevani täysi typerys ja lapsellinen mutta tämmöstä tästä purkista on suuriosa varmuudella helpompia ja oon kyl ain varoittanu heit että pidä varasi mun kanssa sitte jos meinaat näitä käestä pitämisiä
- Anonyymi
oletko koekeillut olla ilman alushousuhuja eli siis pikkuhousuja kokonaan päiviä
kun runnettua että espanjaan menevät luuserit aina.
mutta olla ilman pikkuhousuja päiviäkin - Anonyymi
Ymmärrätkö miksi lähestyin?
- Anonyymi
Milloin teit sen? Oletan, että halusit olla minulle ystävällinen ja kohtelias. Halusit olla minulle mukava, tahdoit tutustua muuten vain. Hauskuutit ja piristit minua. Olin aika ujo, kuten olen kertonut irl.
En minä oikeasti tiedä enkä ymmärrä, että miksi lähestyit minua silloin.
Aloittajalta
- Anonyymi
Luultavasti jos sun tuota täällä tarvii kysyä
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksi persuilla ei ole firmoja?
Kuten vasemmisstolaisilla, esim. Sannalla MA\PI. Eikö ole aika erikoista?857156Persut hommasivat Suomeen 35 000 pientä lasta v. 2015
Onko Riikka Purra nyt tavoittelemassa tätä samaa historiallista persujen utopiaa? Purram kaksinaamaisessa pelissä vaadit277089Purran tuhoja tuskin saadaan koskaan korjatuksikaan
Purra on aiheuttanut Suomen taloudelle karmaisevat tuhot. Sen lisäksi Purra on ajanut myös suuren osan Suomen kansasta k1176235Persujen kaksoisstandardit: Räsäsen uhkailu paha, Virran uhkailu hyvä
Tässä taas nähdään kuinka kaksinaamaista porukkaa persut ovat. Mitäs persut tähän?455424Miksette persut irtisanoudu Kirkin lausunnoista?
Kirkhän muun muassa vaati raiskattuja naisia pidättäytymään abortista ja vaimoja alistumaan aviomiestensä tahtoon. Mik905345Demarikultin uhri kertoo
Demarikultin uhri kertoo: “En saanut mennä edes suihkuun ilman lupaa” – Seksuaalisen hyväksikäytön uhri kertoo vuosistaa635235Miksi vasemmistolaiset eivät omista yhtään firmaa?
Vasemmistolaiset eivät omista yhtään firmaa joka työllistäisi ihmisiä. Miksi? No siksi, että jos vasemmistolainen perus415130Sanna valittiin Euroopan huonoimmaksi pääministeriksi
Sannan kaudella Suomi oli ainut maa missä bkt laski. Kannattaa huomata, että luvut valitsi Sannan huonoimmaksi. Ihmiset274615Purran vuoro kiihoittua Lepomäen sääristä
"Ulkoministeri Elina sanoo, ettei muuta pukeutumistaan sen mukaan, kenet tapaa, ja että hän ei suostuisi peittämään kasv193565Vasemmistolaiset paskat eivät nousseet seisomaan kun Akaan kaupunginvaltuusto
vietti hiljaisen hetken Charlie Kirkin muistoksi https://www.aamulehti.fi/uutiset/art-2000011523016.html3013430