Yle: Tuntematon iso drooni havaittiin voimalaitoksen yllä Rovaniemellä
Ylen mukaan lennättäjä jäi tuntemattomaksi.
Noniin nyt metsästäjät mpk porukka haulikot esiin ampukaa alas
19
209
Vastaukset
- Anonyymi
Tuntematon henkilö lennätti droonia Valajaskosken voimalaitoksen yllä Rovaniemellä viime viikonloppuna, kertoo Yle Uutiset.
Droonin huomasi sivullinen henkilö, joka ilmoitti asiasta poliisille. Myös Kemijoki Oy:n valmiuspäällikkö Juha Kytölahti kertoi tehtaan tehneen ilmoituksen laitteesta. Laite lensi lentokieltoalueella. Lapin poliisi vahvistaa Ylelle, että se on saanut ilmoituksen droonista.
Kytölahti ei osaa arvioida Ylelle sitä, millaisesta tilanteesta olisi voinut olla kyse.- Anonyymi
NE olivat variksia, jotka muuttavat
aina talveksi Hirvaalle.
Jänkäjoonaat ei niitä erota.
- Anonyymi
näin saadaan lennättäjä kiinni
- Anonyymi
KAIKKI JOUKOLLA NÄYTTÄKÄÄMME VENÄJÄLLE TÄNNE EI TULLA.
- Anonyymi
mitä varten on mpk lapissa jos se ei tomi .. halloota
- Anonyymi
vai onko se vmp venäjän maan puolustus piiri.
- Anonyymi
saatana kysyn vaan veorrahoilla maksettu niin toimikaa silloin perkele.
vai kielsikö sdp ja vasemmisto liitto - Anonyymi
tästä lähtee ministerille terveisi raha hanat kiinni lapin mpk lopetettava venäjän vallassa.
- Anonyymi
lopputilit tuullee mpk lapin piirin johtajille yms.
- Anonyymi
Aivan käsittämätöntä toimintaa maanpuolustusta varten te olette saaneet rahaa yms..ja nyt ette tee mitää ,, mitä kun sota syttyy joko lento liput on ostettu paskahousuilla.
- Anonyymi
sota aikana tulis nappi ottaa tosta.
- Anonyymi
KYLLÄ NYT LÄHTI SE VIIMEINEKIN TURVALLISUUDEN TUNNE
MPK – maan kattavin kokonaisturvallisuuden kouluttaja
Maanpuolustuskoulutus MPK on Suomen kattavin kokonaisturvallisuuden kouluttaja, joka tarjoaa koulutusta kaikille, jotka ovat kiinnostuneita sotilastaitojensa tai yleisten turvallisuustaitojensa ylläpitämisestä, kehittämisestä ja laajentamisesta. Maanpuolustustahtoaan voivat MPK:n toiminnassa toteuttaa niin reserviläiset, tavalliset kansalaiset, työnantajan palvelukseen varatut kuin varareserviin kuuluvatkin. Koulutusta on saatavilla sekä sotilaille että siviileille ja kaikille sukupuoleen katsomatta.
Vuonna 2008 MPK sai julkisoikeudellisen aseman, ja sen tehtävät määritellään laissa vapaaehtoisesta maanpuolustuksesta. MPK:n toimintaa ohjaa ja valvoo puolustusministeriö. - Anonyymi
TÄHÄNKÖ MENEE 6 MILJADIA EIKÄ MITÄÄN TAPAHDU
- Anonyymi
666
- Anonyymi
KUUSI-KUUSI-KUUSI
Pedonluku.
Seitsen päinen, kymmen sarvinen
Ilmestyskirjan peto, joka nousee
merestä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
KUUSI-KUUSI-KUUSI
Pedonluku.
Seitsen päinen, kymmen sarvinen
Ilmestyskirjan peto, joka nousee
merestä.Se nousee Kremlin punkkerista.
- Anonyymi
DDD
- Anonyymi
Nyt on drooni havainnot In.
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mikaela Nylander: Jos pakkoruotsi poistetaan, niin ruotsin kielen asema romahtaa
(Nylander on vanha RKP:nen) Mutta niin heikossa vedossa muumiruotsi siis on Suomessa, että vain tekohengityksellä se pys652572Nainen aion pilata elämäsi täysin, opetus sulle, että pelasit väärän ihmisen sydämellä.
Empatiani sua kohtaan katosi siinä kohtaan, kun teit tietoisen valinnan leikkiä mun sydämellä. Luulet olevas joku älykäs2411585- 941380
6 vkoa kulunut ilman sua
…ihme että olen vielä hengissä. 😔 Kyynelillä pessyt lattioita. Rakastan ja odotan sua ikuisesti❤️Projekti jäi kesken jo8901- 65882
Jotenkin se harmittaa
Etten voinut antaa itselleni mahdollisuutta tutustua. Tulit vain liian lähelle ja syvälle kemia oli alusta alkaen liian46700Olen yrittänyt tavoittaa sinut kolmesti
Elämän aikana. Kahdesti hakenut numeroa ja lähettänyt jollekkin nimisellesi viestin. Kerran aivan summassa keksimääni os2652Haluan kysyä vain yhden asian
Miksi et koskaan halunnut kohdata minua kasvotusten silloin, kun molemmilla oli tunteita? Kaiken muun olen jo hyväksymäs39579- 73562
- 22512