Viinahammasta kolottaa ja pitää olla muille kiukkupylly ja keksiä se kiukun aihe ihan mistä tahansa aina.
Viinaa ja tupakkaa ja ensi viikolla toimeentulotuki
7
201
Vastaukset
- Anonyymi
On tärkeää muistaa, että jokaisella on oikeus omiin tunteisiinsa ja jouluun liittyvää painetta ei tarvitse kokea syyllisyyttä tuntien. Voit viettää joulun juuri sillä tavalla, mikä itsellesi parhaiten sopii, tai jättää sen kokonaan juhlimatta.
- Anonyymi
Minä juon VIINAA ja käyn toisten lahja kasseja kattelemassa.Siinä joulua kerrakseen ja lopuks Ränniin riitelemmään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minä juon VIINAA ja käyn toisten lahja kasseja kattelemassa.Siinä joulua kerrakseen ja lopuks Ränniin riitelemmään.
Ja toin perrään kirkkoon.
- Anonyymi
Ei riittänyt rahat tupakkaan,oli vaan lopetettava polttaminen.
- Anonyymi
Laita pottu porisemaan. Tokmannista käymissanko ja valmis pakkaus viinille, lisää vain vesi ja sokeria 5 kiloa. Siitä se lähtee.
- Anonyymi
Varsinainen p..se.
- Anonyymi
Odotellaan vaan hallituksen päätöstä juottorahojen lisäämisestä toimeentulon perusosaan ellei alkon myyntiaikojen laajentaminen tee meistä vieläkään tarpeeksi eurooppalaisia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kun Arman Alizad puolusti hiihtäjä Vilma Nissilää sanomalla
"älä välitä sekopäistä Vilma", ja kun siitä kerrottiin täällä, niin sekopäinen mukasuvaitsevainen teki siitä valituksen222586Trump muka öljyn takia Venezuelaan? Pelkää mustamaalausta
Kertokaapa mistä tuollainen uutisankka on saanut alkunsta? Näyttäkääpä ne alkuperäiset lähteet, minä en löytänyt mitään372257Ei tule uni
Kuten epäilin. Onneksi viime yön sain ihan hyvin nukutuksi. Tiesin kyllä, ettei tästä mitään tänään tule.611272Miksi juuri Venezuela?
Kaikista maailman valtioista Trump otti silmätikukseen Venezuelan. Mutta minkä ihmeen takia? Kyseessä on kuitenkin vähäp2981192- 41956
- 42937
- 64807
Nautitko riidan haastamisesta?
Itse olen hyvin kärsivällinen ja sopuisa noin yleensä, mutta osaan tarvittaessa olla hankala. Niin metsä vastaa kuin sin175773Jos mies olet oikeasti...?
Kiinnostunut... Pyydä mut kunnolla treffeille ja laita itsesi likoon. En voi antaa sydäntä jos sinä olet epävarma ja eh63760Akateemikko Martti Koskenniemi vertaa Trumpia Putiniin
"-Suomalaisena on syytä olla huolissaan siitä, että Yhdysvallat näin vahvistaa 1800-luvun alkupuolella julistamansa etup92731