Ehkä et tunne mua.

Anonyymi-ap

Empä tiedä ketään joka tuntisi. Anteeksi.

11

309

1Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

en tunne häntä lainkaan. ihastuin vaan välittämästi hänen enkelin auraan. tuskin ajattelee minusta mitään

• Anonyymi

Syytön minä siihen olen. Tekojen valossa, hän ei kyllä vaikuta kovin mukavalta, näin jälkikäteen.

• Anonyymi

Olet oikeutettu mielipiteeseesi.

• Anonyymi

Oletat vissiin että koko S24 pitäisi sut tuntea.

• Anonyymi

Enpä oikeastaan.

• Anonyymi

Nainenko ei tunne sua jolle et vastaa?

• Anonyymi

Täällä toinen samassa tilanteessa ja saman kysymyksen kanssa mutta ap:lle tiedoksi… se viimeinen viestini ehkä todistaa asian olevan toisin kunhan uskallat sen lukea

• Anonyymi
      UUSI

Ei tunne kukaan ketään.

• Anonyymi
        UUSI

Valetta

• Anonyymi
      UUSI

kuule ei kauheasti kiinnosta. istutaan toista tuntia autossa lasten kanssa ja odotellaan jospa se raha tulisi jotta päästään väliaikaismajoitukseen nukkumaan. ootte estänyt ihan kaikkea rahaa. Kotiin ei voi mennä kun siellä riehuu joku tai jokin. kiitos se talo on täysi kusetus, vesi valuu sisään, ootte hakannut kaikki työt, estänyt rahaa. en viitsi mennä sossuun itkemään kun rahaa tulossa puoli miljoonaa eri paikoista. ja ihan töistä. olisi tosi kiva jos jättäisitte meidät viimein rauhaan, myös työt ja, rahat ja arjen.

• Anonyymi
      UUSI

eikä varmasti osteta taloa sen takia että joku kusettaja, myyjä pääsee ongelmistaan. meidät on ajettu kodista gajsten 3 eri kaupungista, eikä maksujen vuoksi. teidän vuoden tekojen jälkeen ollaan oltu ilman sähköä, itse olen nähnyt nälkää. ja ollut hakattavana. kun jotain pysyvää yrittää löytää myös lapsille, ei innosta että myytte jotain paholaistaloa, missä hiivutte yöllä, katto ollut homeessa jo vuosia kuntotarkastuksen myötä. nyt kun työtä saatiin, taas alkoi hakkaaminen. joka helvetin 100 euroa estätte ja hakkaatte. ja, mieti mun elämää, ei kuule kiinnosta hevon helvettiä. kuulun heihin jotka tekee useats työtä, omistautuu lapsilleen ja tekee töitä itsenäisen elämän eteen. tuommoisus osoitan sormilla ja halveksin.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksi persuilla ei ole firmoja?

Kuten vasemmisstolaisilla, esim. Sannalla MA\PI. Eikö ole aika erikoista?
      Maailman menoa
      82
      7076
    2. Persut hommasivat Suomeen 35 000 pientä lasta v. 2015

Onko Riikka Purra nyt tavoittelemassa tätä samaa historiallista persujen utopiaa? Purram kaksinaamaisessa pelissä vaadit
      Maailman menoa
      26
      7043
    3. Purran tuhoja tuskin saadaan koskaan korjatuksikaan

Purra on aiheuttanut Suomen taloudelle karmaisevat tuhot. Sen lisäksi Purra on ajanut myös suuren osan Suomen kansasta k
      Maailman menoa
      106
      6143
    4. Persujen kaksoisstandardit: Räsäsen uhkailu paha, Virran uhkailu hyvä

Tässä taas nähdään kuinka kaksinaamaista porukkaa persut ovat. Mitäs persut tähän?
      Maailman menoa
      45
      5394
    5. Miksette persut irtisanoudu Kirkin lausunnoista?

Kirkhän muun muassa vaati raiskattuja naisia pidättäytymään abortista ja vaimoja alistumaan aviomiestensä tahtoon. Mik
      Maailman menoa
      84
      5228
    6. Demarikultin uhri kertoo

Demarikultin uhri kertoo: “En saanut mennä edes suihkuun ilman lupaa” – Seksuaalisen hyväksikäytön uhri kertoo vuosistaa
      Maailman menoa
      60
      5173
    7. Miksi vasemmistolaiset eivät omista yhtään firmaa?

Vasemmistolaiset eivät omista yhtään firmaa joka työllistäisi ihmisiä. Miksi? No siksi, että jos vasemmistolainen perus
      Maailman menoa
      40
      5088
    8. Sanna valittiin Euroopan huonoimmaksi pääministeriksi

Sannan kaudella Suomi oli ainut maa missä bkt laski. Kannattaa huomata, että luvut valitsi Sannan huonoimmaksi. Ihmiset
      Maailman menoa
      27
      4585
    9. Purran vuoro kiihoittua Lepomäen sääristä

"Ulkoministeri Elina sanoo, ettei muuta pukeutumistaan sen mukaan, kenet tapaa, ja että hän ei suostuisi peittämään kasv
      Maailman menoa
      16
      3447
    10. Vasemmistolaiset paskat eivät nousseet seisomaan kun Akaan kaupunginvaltuusto

vietti hiljaisen hetken Charlie Kirkin muistoksi https://www.aamulehti.fi/uutiset/art-2000011523016.html
      Maailman menoa
      300
      3370
    Aihe