minulle pahoinvointia kun kerrotte siitä henkilöstä, jonka takia menetin elämäni tärkeimmän työpaikan! Kunpa olisitte kysyneet minulta mikä minulle oli silloin yli kymmenen vuotta sitten erityisen tärkeää! Kaikki olisi nyt toisin ja voisin erinomaisesti! Inhottavia olitte, kun luulitte tietävänne paremmin kuin minä itse mikä tekee elämäsräni elämisen arvoisen! Vaikka häirikkö voisi kuinka huonosti tahansa, se ei liikuta minua millään tavalla. Ei ole oikeastaan koskaan liikuttanut! Ihan sama minulle miten hän voi! Joten ihan turhaa ns. mainostaa sitä, niin kuin tänään teitte!
Vieläkin aiheutatte
4
132
Vastaukset
- Anonyymi
Jos vielä jatkatte sitä alan kertoa tietoa eteenpäin!
- Anonyymi
Iso määrä ihmisiä ei ymmmärtänyt aikoinaan sitä, kuinka typerää oli aloittaa projekti ilman lupaa! En usko että kukaan haluaa mukaan sellaiseen, missä ei kunnioiteta hänen toiveitaan, vaan yritetään väkisin saada hänet auttamaan sellaista ihmistä jota hän inhoaa! Ja kaiken lisäksi häneltä vietiin elämän suurin unelma pois! Se on aiheuttanut surua yli kymmenen vuoden ajan! Sellaista on mahdotonta antaa anteeksi koskaan! Lopettakaa kaikki se esittäminen, ette ole koskaan tuntuneet ymmärtävän sitä kuinka ahdistavalta ja typerältä se on aina tuntunut! Jos tietäisin ketkä antoivat luvan projektille kävisin haukkumassa heidät! Ja kysyisin olisitteko itse halunneet osallistua moiseen pelleilyyn?
- Anonyymi
Miten tämä uni jatkuu? Tuppaa olemaan saman toistoa!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miten tämä uni jatkuu? Tuppaa olemaan saman toistoa!
Koko palsta on liian saman toistoa täältä täytyy päästä ulos voi jo itsekin huonosti. Siis ihan oikeasti. Ilmapiiri on niin ikävä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mikaela Nylander: Jos pakkoruotsi poistetaan, niin ruotsin kielen asema romahtaa
(Nylander on vanha RKP:nen) Mutta niin heikossa vedossa muumiruotsi siis on Suomessa, että vain tekohengityksellä se pys652572Nainen aion pilata elämäsi täysin, opetus sulle, että pelasit väärän ihmisen sydämellä.
Empatiani sua kohtaan katosi siinä kohtaan, kun teit tietoisen valinnan leikkiä mun sydämellä. Luulet olevas joku älykäs2411585- 941380
6 vkoa kulunut ilman sua
…ihme että olen vielä hengissä. 😔 Kyynelillä pessyt lattioita. Rakastan ja odotan sua ikuisesti❤️Projekti jäi kesken jo8901- 65882
Jotenkin se harmittaa
Etten voinut antaa itselleni mahdollisuutta tutustua. Tulit vain liian lähelle ja syvälle kemia oli alusta alkaen liian46700Olen yrittänyt tavoittaa sinut kolmesti
Elämän aikana. Kahdesti hakenut numeroa ja lähettänyt jollekkin nimisellesi viestin. Kerran aivan summassa keksimääni os2652Haluan kysyä vain yhden asian
Miksi et koskaan halunnut kohdata minua kasvotusten silloin, kun molemmilla oli tunteita? Kaiken muun olen jo hyväksymäs39579- 73562
- 22512