Hyvää yötä, suuri ihastukseni!

Anonyymi-ap

Tuleekohan tästä koskaan mitään.........<3

-00

22

310

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Mitä nää munat on -00 ?

• Anonyymi

munat on jäänyt pataan :)............... se on osa mun nikkiä....

• Anonyymi

minä voisin yritrrä keksiö jotsin kijsskinmiyä olidi hauskass lukes yön pmimeydessä nyt rn krkdi heti

• Anonyymi

Nyt meet nukkumaan kyllä heti!

• Anonyymi

No ei todellakaan tule!

• Anonyymi

minä haluaisin, että tulee <3

-00

• Anonyymi

jos olet hän niin voisi tullakin. edettäis ihan rauhassa. en ole koskaan ollut naisen kanssa suhteessa. ottaisin varmaan sen miehisen tontin sitten. prinsessat sulattaa aina mun sydämen

• Anonyymi

ihan kauniisti kirjoitettu, minä aloittaja olen kyllä mies......

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

ihan kauniisti kirjoitettu, minä aloittaja olen kyllä mies......

joo eli ohi

• Anonyymi

Olen sun prinsessa.. Etköhän sinä ole jo luontevasti se ”mies”, ainakin roolisi puolesta;) En tiedä mitä haluat, haluatko edes suhdetta.. Minä haluaisin:) Haluaisin vain rakastaa sinua..

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olen sun prinsessa.. Etköhän sinä ole jo luontevasti se ”mies”, ainakin roolisi puolesta;) En tiedä mitä haluat, haluatko edes suhdetta.. Minä haluaisin:) Haluaisin vain rakastaa sinua..

aina ollu luonteen puolesta vähän äijä.Mutta joo kun näin sut tunsin heti voimakasta syttymistä sinusta. Tuun sun luo vielä uudestaan. Toivottavasti tuntisit kiinnostusta minuun. Suhde sun kanssa kaunis olis enemmän kun tervetullutta <33

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

aina ollu luonteen puolesta vähän äijä.Mutta joo kun näin sut tunsin heti voimakasta syttymistä sinusta. Tuun sun luo vielä uudestaan. Toivottavasti tuntisit kiinnostusta minuun. Suhde sun kanssa kaunis olis enemmän kun tervetullutta <33

Tottakai tunnen, ei pelkoa siitä..Yllätyin kun lähdit, en osannut odottaa, että lähtisit perään.. Hyvää yötä ihana <3

• Anonyymi

Tee jotain ni tulee

• Anonyymi

minä yritän löytää hänet, minä en tiedä hänen nikkiään sosiaalisessa mediassa.

• Anonyymi

Varmasti tulee❤️

• Anonyymi

Ei voi tulla pelkällä palstahöpötyksellä.

• Anonyymi

laitatko mulle viestin, tiedätkö mun numeron.......

-00

• Anonyymi

En tiedä sun numeroa en edes nimeä.

• Anonyymi

täällä ei koskaan löydy oikeaa :/

• Anonyymi

Sullahan on yleensä jonkun nimi aloituksessa. Etkö tällä kertaa tiedä nimeä?

• Anonyymi

en tiedä nimeä, yleensä ottaen monet feikkaavat.

-00

• Anonyymi

Ai kenen niistä monista naisistasi?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksi persuilla ei ole firmoja?

Kuten vasemmisstolaisilla, esim. Sannalla MA\PI. Eikö ole aika erikoista?
      Maailman menoa
      83
      7121
    2. Persut hommasivat Suomeen 35 000 pientä lasta v. 2015

Onko Riikka Purra nyt tavoittelemassa tätä samaa historiallista persujen utopiaa? Purram kaksinaamaisessa pelissä vaadit
      Maailman menoa
      27
      7079
    3. Purran tuhoja tuskin saadaan koskaan korjatuksikaan

Purra on aiheuttanut Suomen taloudelle karmaisevat tuhot. Sen lisäksi Purra on ajanut myös suuren osan Suomen kansasta k
      Maailman menoa
      117
      6205
    4. Persujen kaksoisstandardit: Räsäsen uhkailu paha, Virran uhkailu hyvä

Tässä taas nähdään kuinka kaksinaamaista porukkaa persut ovat. Mitäs persut tähän?
      Maailman menoa
      45
      5414
    5. Miksette persut irtisanoudu Kirkin lausunnoista?

Kirkhän muun muassa vaati raiskattuja naisia pidättäytymään abortista ja vaimoja alistumaan aviomiestensä tahtoon. Mik
      Maailman menoa
      84
      5248
    6. Demarikultin uhri kertoo

Demarikultin uhri kertoo: “En saanut mennä edes suihkuun ilman lupaa” – Seksuaalisen hyväksikäytön uhri kertoo vuosistaa
      Maailman menoa
      63
      5225
    7. Miksi vasemmistolaiset eivät omista yhtään firmaa?

Vasemmistolaiset eivät omista yhtään firmaa joka työllistäisi ihmisiä. Miksi? No siksi, että jos vasemmistolainen perus
      Maailman menoa
      40
      5118
    8. Sanna valittiin Euroopan huonoimmaksi pääministeriksi

Sannan kaudella Suomi oli ainut maa missä bkt laski. Kannattaa huomata, että luvut valitsi Sannan huonoimmaksi. Ihmiset
      Maailman menoa
      27
      4605
    9. Purran vuoro kiihoittua Lepomäen sääristä

"Ulkoministeri Elina sanoo, ettei muuta pukeutumistaan sen mukaan, kenet tapaa, ja että hän ei suostuisi peittämään kasv
      Maailman menoa
      19
      3485
    10. Vasemmistolaiset paskat eivät nousseet seisomaan kun Akaan kaupunginvaltuusto

vietti hiljaisen hetken Charlie Kirkin muistoksi https://www.aamulehti.fi/uutiset/art-2000011523016.html
      Maailman menoa
      300
      3400
    Aihe