Kuulin että olet... Kummallinen mies, tuskin tiedät itsekään mitä haluat.
Oletko itkenyt kaipaamasi naisen vuoksi?
15
296
Vastaukset
- Anonyymi
Ei kai miehet itke oikeesti naisten perään?
- Anonyymi
Itkee ne!
- Anonyymi
Kyllä itkee
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä itkee
Femakkojen toiveunta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Femakkojen toiveunta.
Älä huoli. Sinun perääsi ei varmasti itke kukaan.
- Anonyymi
Olen itkenyt. Se kasvattaa. Naiset usein hakee sitä reagtioo ja sit hyväksi käyttää sitä...terkkuja pitkälle tummalle huijarille...🤣😂
- Anonyymi
Miksi kukaan sitä reaktioo hakisi?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksi kukaan sitä reaktioo hakisi?
No jos manipuloi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No jos manipuloi.
Sitä saa mitä tilaa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sitä saa mitä tilaa
Kyllä.. yleensä olisi hyvä sopia ennen kuin perkele pääsee irti
- Anonyymi
No kiitosta vaan. En ole ketään kyllä mitenkään huijannut. Mutta kyllä minulla on oikeus myös sanoa mielipiteeni ja lopettaa suhde jos se minulta siltä tuntuu
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä.. yleensä olisi hyvä sopia ennen kuin perkele pääsee irti
Se on päässyt jo. Odottelee vaan koska tulee esille
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se on päässyt jo. Odottelee vaan koska tulee esille
😈😈😈😈
- Anonyymi
Itken kyllä. Mutta en ole tuntenut naisystävää kohtaan niin suurta vetoa.Että se olisi surua tuottanut. Syy saattaa olla että ei ole ollut sitä ystävää,Mutta muut asiat kylläkin.
- Anonyymi
oon aina jättänyt miehet sitten kuitenkin itkenyt perään. on mullakin tunteet ja vahvat onkin. erityisherkkänä vaistoan ja analysoin kokoajan. meen niillä ja vaikka välillä epäröin asunut yli vuoden lasteni kanssa yksin. se kertoo tärkeimmän. en ole tutustunut vieläkään siihen oikeaan. mun omani .todellinen. rakkaus on olemassa siellä jossain se elelee ja mä tiiän että kun kolahtaa niin kolahtaa. mä oon tehny virheitä ennen ja koitan parantaa häntä varten. mistäs sitä tietää vaikka hän on tuleva vaimoni.👰♀️👰🤗❤️
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Stubb jo paljon tunnetumpi kuin kaikki persut yhteensä
Nyt on aika ottaa mittaa tunnettavuudesta, herrat ja narrit! Joku tuolla toisessa ketjussa väitti, että "persujen rivimi7910311Miksi persuilla ei ole firmoja?
Kuten vasemmisstolaisilla, esim. Sannalla MA\PI. Eikö ole aika erikoista?827066Persut hommasivat Suomeen 35 000 pientä lasta v. 2015
Onko Riikka Purra nyt tavoittelemassa tätä samaa historiallista persujen utopiaa? Purram kaksinaamaisessa pelissä vaadit267033Persu Keskisarja on politiikan Uuno Turhapuro
Asiantuntija luonnehtii Keskisarjaa Trumpin ajan Turhapuroksi, joka ärsyttää kokoomusta. – Keskisarjan känni-imago j1016285Purran tuhoja tuskin saadaan koskaan korjatuksikaan
Purra on aiheuttanut Suomen taloudelle karmaisevat tuhot. Sen lisäksi Purra on ajanut myös suuren osan Suomen kansasta k1066143Tutkielma Marinin hallituksen epäonnistumisista rankkaa luettavaa
Marinin hallituksen epäonnistumiset voi tiivistää negatiivisessa sävyssä seuraavasti: Hallitus teki useita vakavia virh945817Persujen kaksoisstandardit: Räsäsen uhkailu paha, Virran uhkailu hyvä
Tässä taas nähdään kuinka kaksinaamaista porukkaa persut ovat. Mitäs persut tähän?455384Miksette persut irtisanoudu Kirkin lausunnoista?
Kirkhän muun muassa vaati raiskattuja naisia pidättäytymään abortista ja vaimoja alistumaan aviomiestensä tahtoon. Mik845218Demarikultin uhri kertoo
Demarikultin uhri kertoo: “En saanut mennä edes suihkuun ilman lupaa” – Seksuaalisen hyväksikäytön uhri kertoo vuosistaa605153Miksi vasemmistolaiset eivät omista yhtään firmaa?
Vasemmistolaiset eivät omista yhtään firmaa joka työllistäisi ihmisiä. Miksi? No siksi, että jos vasemmistolainen perus405088