Joita muut ei voisi tietää?
Onko meillä edes tunnisteita
49
535
Vastaukset
- Anonyymi
Ei ole ei varmaankaan.
Tai riippuu keitä meitä tarkoitat.- Anonyymi
No ihan sama....
- Anonyymi
Kaikilla olisi, jos vähän miettii.
- Anonyymi
Epäilen, mä tiedän hänestä niin vähän. Ja mä luulen että ihan sama mitä vinkkejä täällä viljelee, oikea ei kuitenkaan lue.
- Anonyymi
Et oo sit esim väittäny tuntevaa paremminkin?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Et oo sit esim väittäny tuntevaa paremminkin?
En ole nissään yhteydessä väittänyt tuntevani häntä. Enkä kuvittele että hän olisi mun sielunpuolikas tai muuta sellaista.
Se vähä mitä tiedän tai olen nähnyt, siitä pidän.
- Anonyymi
Jos on historiaa, on yhteisiä kokemuksia, joista muut eivät tiedä.
- Anonyymi
On toki, mut oon sanonut tän ennenkin, sen voisi tulkita myös väärin 😜 Jotain, mitä oon saanut sulta...
- Anonyymi
Ei, koska mun puhelinta on kuunneltu jo silloin ku tavattiin ekan kerran ja jatkuu yhä
- Anonyymi
Mun puhelinta on seurattu jo vuodesta 2015
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mun puhelinta on seurattu jo vuodesta 2015
Minun laitteita jo vuodesta 2012.
- Anonyymi
Tupakit oli vähältä kastua kaatosateessa 😉
🌧️
🚬- Anonyymi
Muistan tämän tunnisteen kesältä. Vielä täällä? Sama vika. 😅
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Muistan tämän tunnisteen kesältä. Vielä täällä? Sama vika. 😅
🤭
Hyvä muisti sulla.
- Anonyymi
Jos laitat viimeisen lauseen tähän jonka olet minulle lähettänyt🙂hlökohtaisesti,niin sitä ei tiedä muut..etkä ehkä sinäkään😂
- Anonyymi
😂 , en laita enää mitään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
😂 , en laita enää mitään.
Hyvää yötä sinulle,kuka sitten ikinä oletkaan❤️
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hyvää yötä sinulle,kuka sitten ikinä oletkaan❤️
Hyvää yötä ♥️
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hyvää yötä ♥️
En tiedä oletko oikea..vähän mietityttää nyt.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En tiedä oletko oikea..vähän mietityttää nyt.
En minäkään tiedä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En minäkään tiedä
🫠🫠😘
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
🫠🫠😘
❤️♥️♥️
- Anonyymi
En tiiä, ystävänpäivänä olen voinut jotain laittaa...
- Anonyymi
On 🥰
- Anonyymi
Niin on rakas. Telepatiaa,ja ajtustenlukua 🔥✨🔥
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
❤️🥰❤️ 🫢
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Maybe be just a bunch coincedencies too babyy
- Anonyymi
On taidettu kaikki kortit jo käyttää?
- Anonyymi
Höpöhöpö
- Anonyymi
Huomio.Tänne on turha tunnisteita laittaa kenenkään ainakaan ellei ole sopinut niitä ensin kasvotusten irl koska matkiat on asialla.Kahden kesken tehty tunnisteiden vaihto kannattaa tehdä kynää ja paperia käyttämällä,alueella missä ketään ei voi olla eikä kameroita.Kotiin kannattaa jättää kaikki älylaitteet.Paperi pitää tuhota heti sen lukemisen jälkeen polttamalla.
- Anonyymi
Lisään.Näin olemme tehneetkin.Hän ei ole kaivattuni vaan eräs ystävä.
- Anonyymi
Vai että matkiat, palstaäijä. Olipa jouheva poljento tässä puheenparressa
- Anonyymi
Olisihan meillä. Voisin laittaa tunnisteeksi niitä asioita, joista olemme jutelleet kahdenkesken. Tein aloituksenkin liittyen keskusteluumme, josta oikea varmasti tunnistaisi itsensä. Mutta ei osunut. Yllätys.
Et sinä ole täällä, et ainakaan minun vuokseni. Vain tahroja paperilla.
Sivusta miehelle naiselta- Anonyymi
Joo just just palstaäijä, minäki voisin laverrella ”hänen” tai vaikka kaikkien asiat tänne tai jauhaa jostain julkisesti muiden kanssa miten asiat on ja millainen joku on. Ei yhtään antisosiaalista käytöstä. Aamun tapakasvatusneuvo provon muodossa ja suhteellisuudentajunkin nimissä
- Anonyymi
Emt gubbe- kaikkihan täällä tuntuu tietävän kaikesta kaiken tsih
- Anonyymi
muut
- Anonyymi
En tiedä mutta ihan näin yleisesti miehille tiedoksi en kaipaa exiäni
- Anonyymi
They are dead to mee too, bro🥱palstaäijä oot
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
They are dead to mee too, bro🥱palstaäijä oot
Joo
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joo
Molempiin joo siis? Hih
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Molempiin joo siis? Hih
Joo
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joo
Joo
- Anonyymi
Meillä kyllä olisi, mutta palstaa lukeneena tiedän, että joku alkaa käyttää tunnistetta hyväkseen ja trollailee sillä pian ihan vain vttuillakseen. Ei kannata antaa trolleille polttoainetta yhtään enää.
- Anonyymi
On meillä. Kahdenkeskisistä keskusteluista. Muistan niistä monet yllättävän hyvin. Jostuen varmasti siitä, kuinka tärkeitä muistoja niistä on minulle tullut.
- Anonyymi
*johtuen
- Anonyymi
Muistan hämmästyttävän hyvin lähes kaiken. Muistan jopa kolmisen vuotta vanhat keskustelut, kun olimme vasta tutustumassa. Lupasin silloin hänelle jotain, mutta hän tuskin muistaa. Sehän oli sellaista vitsailua. Olimme kahdenkesken.
En ole aina täysin onnistunut pitämään lupaustani, mutta se tunnetila ei ole koskaan pitkäikäinen. Pieniä hetkiä vain, ja sitten kaikki on taas ihan ok.
Yritän luottaa siihen, että kaikki on meillä edelleen hyvin. Vaikka tunnenkin olevani melko hölmö, kun jaksan pörrätä hänen perässään. Hän on tehnyt niin syvän vaikutuksen minuun, ei tämä kuulunut suunnitelmaan.
Sivusta miehelle naiselta - Anonyymi
Kyllä mä luulen että niitä on jokaisella kysymys ei niinkään ole tietämisestä kuin muistamisesta
- Anonyymi
Elämä on monesti hyvin samankaltaista ihmisten välillä mutta aivan uniikkeja tapauksia toki mahtuu jokaisen rakastuneen ihmisen elämään, onko ne muistelemisen arvoisia vai kokeeko ne jälkikäteen noloiksi tai ainakin punastuttaviksi on oma lukunsa. Mutta kauniita asioita on mukava muistella ja vaikka ne kokisi hieman kiusallisiksikin, saa ne hymyn aikaiseksi. 🥰
https://www.youtube.com/watch?v=nFU9FyGJjJQ&list=RDnFU9FyGJjJQ&start_radio=1 - Anonyymi
Miten kukaan meidän keskinäisiä juttuja voisi tietää. Muut kuin me.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sanna niin nättinä Amsterdamin Business Foorumilla
Upeasti edustaa taas Suomea ulkomailla meidän kansainvälinen superstaramme. Miksei persuilla ole ketään siedettävän näk19010320Stubb jo paljon tunnetumpi kuin kaikki persut yhteensä
Nyt on aika ottaa mittaa tunnettavuudesta, herrat ja narrit! Joku tuolla toisessa ketjussa väitti, että "persujen rivimi229707Työeläkkeiden maksaminen on lopetettava
Suomen talous on palkansaajien vuosikausia heikentyneen ostovoiman vuoksi niin kuralla, että palkkasumman jakamisessa ta1678280Sofia Virran pahoinpitelyä puolustetaan netissä
HS soitti Virran pahoinpitelyä puolustaneille https://www.hs.fi/politiikka/art-2000011516353.html2977776Purra tekee hyvää työtä, me suomalaiset haluamme että hän jatkaa myös
seuraavan hallituksen valtiovarainministerinä. Kovina aikoina pitää olla kova.1756651Koska Minja Koskela ja Sofia Virta kääntyy islamiin?
Sekä vihreät että vasurit selvästi pitävät islamista ja muslimeista, varsinkin naiset, joten voidaan olettaaa että nuo k886070Persu Keskisarja on politiikan Uuno Turhapuro
Asiantuntija luonnehtii Keskisarjaa Trumpin ajan Turhapuroksi, joka ärsyttää kokoomusta. – Keskisarjan känni-imago j665911Stubb jo paljon tunnetumpi ja arvostetumpi maailmalla, kuin Marin koskaan
Stubb tekee sitä työtä mitä pitää, hän ei koreile vaatteilla eikä ole baareissa räkäposkella kuten Marin. Marininhan pit1034957Oikeistohallitusten aikaan saannokset.
Holkerin touhujen seurauksena lama. Aho jatkoi tuhoa osaamattomuudellaan. Katainen ja alkoi talouden alamäki. Sipilä ja274031Vasemmistolaiset paskat eivät nousseet seisomaan kun Akaan kaupunginvaltuusto
vietti hiljaisen hetken Charlie Kirkin muistoksi https://www.aamulehti.fi/uutiset/art-2000011523016.html1582681