rikkoontuneet haaveet ja valmiiksi suunniteltu elämä ❤️🤏🏼
Kosketit sydäntäni ja pakenit 😔
Jätit jälkeesi tyhjyyden häipymällä sanomatta edes hyvästejä
Myytävänä
12
349
Vastaukset
- Anonyymi
Viimeisenä aamuna vain huomenta
Eikö mitään muuta asiaa? - Anonyymi
Puhut itsestäsi 🤨
Taivaskin itkee puolestani. - Anonyymi
Mieheni suukotti minua lähtiessä eilen päivällä lääkäriin. Iltapäivällä jätti😵7 vuotta olimme yhdessä rakastan häntä enemmän kuin mitään hän on ilma jota hengitän ja tuntuu että kuolen olen kumminkin 46v nainen, olen nainen joka on ollut aina lojaali, uskollinen minun rakkaalleni.. Annoin anteeksi kun hän petti minua vaikka hajosin tuhanteen osaan ja nyt halu vain poistua elämästä sillä miksi hän jätti minut ja vielä rumalla tavalla... Sattuu niin paljon ja pelkään sydämeni pysähtyvän äärettömään suruun enkä kestä tätä. Muo sattuuuu 😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭💔💔💔💔💔💔💔💔
- Anonyymi
😕🤗
- Anonyymi
Kannattiko lihota muodottomaksi solumöykyksi?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kannattiko lihota muodottomaksi solumöykyksi?
Byltsit on kyllä pahimpia. Omalle hetkelliselle makuhimolle antautumalla ovat valmiita sabotoimaan suhteensa. Etovia, kuvottavia, narsistisia ihmisjätteitä.
- Anonyymi
Voi kuinka ymmärrän sinua. Olisiko sinulla mahdollisuus alkaa käymään jossain terapiassa, että pääsisit eteenpäin? Tiedän että maailmasi on murskana nyt, mutta ei vaikuttanut hyvältä mieheltä koska petti. Minutkin on joskus rikottu ja jätetty mutta elämä ei siihen päättynyt, vaikka siltä tuntuikin silloin. Nuo jotka kirjoittavat täällä ilkeyksiä, voi jättää omaan arvoonsa. Heillä on varmasti vielä huonompi olo, kun yrittävät painaa vieraita ihmisiä alas. Tsemppiä sinulle syksyyn, luonto on kaunis ja voimaannuttava.
- Anonyymi
Niitä meillä kaikilla on kyllä varmaan omasta takaa.
Mutta kun yksi lähtee voi saada jotain paljon parempaa ja kestävämpää.- Anonyymi
Niin. Viime päivinä ei iso J enää seurannutkaan taivaltani, en nähnyt enää valoilmiöitä yhdenkään ylösnousemuksen hetkellä.
- Anonyymi
Me onneksi hyvästeltiin. Mutta tiedän tunteen. Osa minusta halusi yhä yrittää. Onneksi hän pysyi vahvana. Arvostan häntä siitäkin syystä. Hänessä oli vikansa mutta pohjimmiltaan ollaan hyviä ihmisiä molemmat. Harmi ettei se riittänyt enempään tällä kertaa.
- Anonyymi
Tervetuloa särkyneiden sydänten klubiin. 💔
Sydämen sivistykseen kuuluu, että laittaa jäähyväistekstarin. En osaa kovin korkealle arvostaa akateemisuutta, jos ei saa aikaiseksi näpytellä kahta lausetta tyyliin "Sä olet hyvä tyyppi, mutta tiemme erkanevat eri suuntaa. Hyvää jatkoa."
Se on neutraali ja asiallinen tapa toimia. Niin ja nyt kaikki sinä mukaan lukien on sitä mieltä, että minä olen se syyllinen. Jos ihastuminen on rikos, niin ehkä sitten.- Anonyymi
Väärin
Se jolla oikeasti sivistys ja rohkeus rakastaa
Sanoo sen toiselle niin että voitte oikeasti
Halirutata vielä viimeisen kerran ennenku lähdettä eri suuntiin .
Teini tekstari on vain ghoustausta katoamista selittämättä
Parenpi vaihtoehto mutta yllä oleva on parempi 🤔
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksi persuilla ei ole firmoja?
Kuten vasemmisstolaisilla, esim. Sannalla MA\PI. Eikö ole aika erikoista?837101Persut hommasivat Suomeen 35 000 pientä lasta v. 2015
Onko Riikka Purra nyt tavoittelemassa tätä samaa historiallista persujen utopiaa? Purram kaksinaamaisessa pelissä vaadit267053Purran tuhoja tuskin saadaan koskaan korjatuksikaan
Purra on aiheuttanut Suomen taloudelle karmaisevat tuhot. Sen lisäksi Purra on ajanut myös suuren osan Suomen kansasta k1096168Persujen kaksoisstandardit: Räsäsen uhkailu paha, Virran uhkailu hyvä
Tässä taas nähdään kuinka kaksinaamaista porukkaa persut ovat. Mitäs persut tähän?455404Miksette persut irtisanoudu Kirkin lausunnoista?
Kirkhän muun muassa vaati raiskattuja naisia pidättäytymään abortista ja vaimoja alistumaan aviomiestensä tahtoon. Mik845238Demarikultin uhri kertoo
Demarikultin uhri kertoo: “En saanut mennä edes suihkuun ilman lupaa” – Seksuaalisen hyväksikäytön uhri kertoo vuosistaa635205Miksi vasemmistolaiset eivät omista yhtään firmaa?
Vasemmistolaiset eivät omista yhtään firmaa joka työllistäisi ihmisiä. Miksi? No siksi, että jos vasemmistolainen perus405108Sanna valittiin Euroopan huonoimmaksi pääministeriksi
Sannan kaudella Suomi oli ainut maa missä bkt laski. Kannattaa huomata, että luvut valitsi Sannan huonoimmaksi. Ihmiset274595Purran vuoro kiihoittua Lepomäen sääristä
"Ulkoministeri Elina sanoo, ettei muuta pukeutumistaan sen mukaan, kenet tapaa, ja että hän ei suostuisi peittämään kasv163467Vasemmistolaiset paskat eivät nousseet seisomaan kun Akaan kaupunginvaltuusto
vietti hiljaisen hetken Charlie Kirkin muistoksi https://www.aamulehti.fi/uutiset/art-2000011523016.html3003390