Ensinmainitussa ihmiset ovat hoikkia vaikka suomalaisten ravitsemistieteilijöiden mukaan heidän ruokailurytminsä on väärä.
Italialainen ruoka on kasvispainotteista ja hyvistä raaka-aineista tehtyä. Kepulandiassa mätetään lihaa ja rasvaa ABC:n noutopöydästä.
Italiassa juodaan kunnon kahvia eikä laihaa ja kitkerää tiskivettä.
Italiassa juodaan hyviä viinejä eikä "marjaviinejä" joita eräs entinen kepun ulkoministeri ja moninkertainen presidenttiehdokas on tuottanut.
Italiassa seurataan kunnon urheiliuja kuten calciota ja maantiepyöräilyä.
Kepulandiassa tupakkatehtaiden ympyräpäristelyä ja kendoa.
Tärkein kaikista italiassa joka on sivistysmaa ei ole kepua!
Muuten verratkaapa parmankinkkua ja suomalaista suolavedessä uivaa "lihajalostetta".
Oikeistodemari.
Kepulandia ja Italia
12
117
Vastaukset
- Anonyymi
Siis piti tietenkin olla viimeksimainitussa. Korjaus ensimmäiseen virkkeeseen.
Kepulandiassa on älytön tapa syödä kello viisi iltapäivällä jolloin päivän toinen aktiivisuushuippu menee pilalle. - Anonyymi
Halla-aholainen kasvissyöjä esiintyy taas demarina aivan kuten pölhöpersu mielikuvitusmajuri esiintyy keskustalaisena.
- Anonyymi
Pankkolängvitsillä on levy hirttänyt kiinni jo jokin aikaa sitten.
Sinänsä ei ole merkitystä on Pankkolängvitsi korpikommunisti vai maalaisliiton juntti.
Taudinkuva sopii molempiin. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sinänsä ei ole merkitystä on Pankkolängvitsi korpikommunisti vai maalaisliiton juntti.
Taudinkuva sopii molempiin.Olen kasvispainotteinen sekasyöjä. Tekis pankkolängvitsillekin hyvää.
Paino. edelleen alle 70.kg. Pari kiloa tullut aktiivivuosista lisää 180.cm pituuteen.
Mites Pankkolängvitsillä? Onko mahaa? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Taudinkuva sopii molempiin.Persuöyhötystä. Itsehän olet pankkolängvitsisi luonut. Muiden vika, että olet kiero kuin korkkiruuvi?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olen kasvispainotteinen sekasyöjä. Tekis pankkolängvitsillekin hyvää.
Paino. edelleen alle 70.kg. Pari kiloa tullut aktiivivuosista lisää 180.cm pituuteen.
Mites Pankkolängvitsillä? Onko mahaa?Eli esikuvasi Mestarin kaltainen kukkakeppi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eli esikuvasi Mestarin kaltainen kukkakeppi.
Kestävyysjuoksijat yleensä on. Kukkakepit elävät pidempään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Persuöyhötystä. Itsehän olet pankkolängvitsisi luonut. Muiden vika, että olet kiero kuin korkkiruuvi?
Kyllä sinä olet sitten huono kirjoittaja. Ei muuta voi sanoa?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kestävyysjuoksijat yleensä on. Kukkakepit elävät pidempään.
Vai on sileäsääri polkupyöräilijä nykyään kestävyysjuoksijakim 🤣
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä sinä olet sitten huono kirjoittaja. Ei muuta voi sanoa?
Peilissä siis vika, jos naamasi on vino?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vai on sileäsääri polkupyöräilijä nykyään kestävyysjuoksijakim 🤣
Huomenna ajetaan silodäärien maailma mestaruuskilpailu mutta ethän sinä kepujuntti siitä ymmärrä.
Seuraa vain ympyräpäristelyä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Peilissä siis vika, jos naamasi on vino?
Purista spede kättä nyrkkiin purista.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mikaela Nylander: Jos pakkoruotsi poistetaan, niin ruotsin kielen asema romahtaa
(Nylander on vanha RKP:nen) Mutta niin heikossa vedossa muumiruotsi siis on Suomessa, että vain tekohengityksellä se pys652572Nainen aion pilata elämäsi täysin, opetus sulle, että pelasit väärän ihmisen sydämellä.
Empatiani sua kohtaan katosi siinä kohtaan, kun teit tietoisen valinnan leikkiä mun sydämellä. Luulet olevas joku älykäs2411585- 941380
6 vkoa kulunut ilman sua
…ihme että olen vielä hengissä. 😔 Kyynelillä pessyt lattioita. Rakastan ja odotan sua ikuisesti❤️Projekti jäi kesken jo8901- 65882
Jotenkin se harmittaa
Etten voinut antaa itselleni mahdollisuutta tutustua. Tulit vain liian lähelle ja syvälle kemia oli alusta alkaen liian46700Olen yrittänyt tavoittaa sinut kolmesti
Elämän aikana. Kahdesti hakenut numeroa ja lähettänyt jollekkin nimisellesi viestin. Kerran aivan summassa keksimääni os2652Haluan kysyä vain yhden asian
Miksi et koskaan halunnut kohdata minua kasvotusten silloin, kun molemmilla oli tunteita? Kaiken muun olen jo hyväksymäs39579- 73562
- 22512