Hyvää viikonloppua

Anonyymi-ap

⚠️ Hyvää viikonloppua kaikille hyville ja mukaville 🌿
Älkää omiko anonyymien kirjoituksia ✨ jokaisella on oma tarinansa.
Emme voi muuttaa menneitä, mutta voimme oppia niistä 🌌
En ehdi valitettavasti nyt vastailemaan, mutta toivon teille rauhaa ja valoa päivään.🌞🍁🍂

110

620

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Kiitos samoin ☺️🧡☀️

• Anonyymi

⚠️😊 Kiitos 🍁🌞

• Anonyymi

Joskus on myös paras vaihtoehto luovuttaa, koko elämästäkin.

• Anonyymi

⚠️ Koskaan ei pidä luovuttaa

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

⚠️ Koskaan ei pidä luovuttaa

Voi voi, niin silti teen nyt.
        Kiitos kuitenkin 💔

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kiitos kuitenkin 💔

Ja anteeks myös 💔

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kiitos kuitenkin 💔

⚠️😢Älä sano niin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

⚠️😢Älä sano niin.

Kun tarpeeks mustamaalataan, vedätetään
        ja kiusataan saattaa käydä noin.
        Ilman syytä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

⚠️😢Älä sano niin.

Halaile sinä vaan tuota kiusaajaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

⚠️ Kuten olen sanonut, täällä voi erehtyä helposti halaamaan vaikka ketä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

⚠️ Kuten olen sanonut, täällä voi erehtyä helposti halaamaan vaikka ketä.

Tietty saat halailla ketä haluat, kuka ootkaan.
        Sori meni vähän sivuraiteille, mut onneks mä löydän tonne oikeille raiteille.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tietty saat halailla ketä haluat, kuka ootkaan.
        Sori meni vähän sivuraiteille, mut onneks mä löydän tonne oikeille raiteille.

⚠️ Täällä palstalla ei aina erota, kuka on kuka – ja siksi voi vahingossa halata väärääkin. 🙂 Anonyymiyden kanssa käy helposti niin. Pidetään silti hyvä mieli. 🍁🤗

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ketä niistä ja hyperventikoiko se?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

⚠️ Täällä palstalla ei aina erota, kuka on kuka – ja siksi voi vahingossa halata väärääkin. 🙂 Anonyymiyden kanssa käy helposti niin. Pidetään silti hyvä mieli. 🍁🤗

Aukokaa kaikki silti päätä, vaikka tälle aloittajaäijälle antakaa tunteiden tulvahtaa vaa

• Anonyymi

Kolmiovajulaisen liikaa yrittävä aloitus.

• Anonyymi

Liittyykö tähän jäbän ylikorostamiseen naisen sukuelin? Siitä sulle

• Anonyymi

Olenko minä hyvä ja mukava?! 😍

Vastaa heti kun pystyt! 😂

Hyvää viikonloppua Keltakolmiolle myös! 🤗 Halauksia ja hyvää tuoksua! 😉

• Anonyymi

⚠️🌞 Kiitos 🤗🌞🍁

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

⚠️🌞 Kiitos 🤗🌞🍁

Tuliko sinulle aurinkoa sydämeen? 😍😁🌞🤭😉

Et vain ole tottunut siihen, että tällä palstalla on tällainen energialla tanssiva! 💃

Se johtuu siitä että minä en anna minkään masentavan energian vaikuttaa itseeni!

Pidän Keltakolmiosta, ja mietin kaivattuani lämmöllä. 😍

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Et vain ole tottunut siihen, että tällä palstalla on tällainen energialla tanssiva! 💃

Se johtuu siitä että minä en anna minkään masentavan energian vaikuttaa itseeni!

⚠️🌞 Aurinkoa tuli kyllä, ja vähän tanssiaskeliakin 🍁💃 Hyvää viikonloppua sinne energialle! 🤗

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

⚠️🌞 Aurinkoa tuli kyllä, ja vähän tanssiaskeliakin 🍁💃 Hyvää viikonloppua sinne energialle! 🤗

Kiitos! Haaveilen omasta omakotitalosta! 🏠

Haluan tepastella paljain jaloin nurmikolla kesäaamuisin! Kahvimuki kädessä! 🌳🌄☕

(Viikonloppuiltaisin viinilasi kädessä... 🥂🤭)

Tiedän jo millaisen haluan! 😍💃 Siis talon. Viinilaseja on jo. 😂

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kiitos! Haaveilen omasta omakotitalosta! 🏠

Haluan tepastella paljain jaloin nurmikolla kesäaamuisin! Kahvimuki kädessä! 🌳🌄☕

(Viikonloppuiltaisin viinilasi kädessä... 🥂🤭)

Tiedän jo millaisen haluan! 😍💃 Siis talon. Viinilaseja on jo. 😂

⚠️ Tärkeimmät varusteet on selvästi kunnossa: viinilasit ennen taloa! 🏠🥂🍁😅

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

⚠️ Tärkeimmät varusteet on selvästi kunnossa: viinilasit ennen taloa! 🏠🥂🍁😅

No höh. 🙈

Täytyy himppasen tehdä hommia, jos aikoo rahoittaa talon yksin! 😍 Ja se vaatii välillä viiniä! 🍷

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jiveä jenkkaa varmaankin sitten osaavat jo, palstaäijän tanssiemoji

• Anonyymi

⚠️ Reissun päällä nyt 🌍✈️ Viestittely vähän hankalaa... 🌞

• Anonyymi

Turvallista ja mukavaa reissua.
        Ja kaikkea hyvää sulle.
        Kiitos sekä anteeksi.

💔

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ja kaikkea hyvää sulle.
        Kiitos sekä anteeksi.

💔

⚠️ Kiitos kauniista sanoista 💙 Reissu jatkuu ja ajattelen sinulle kaikkea hyvää ja rauhaa sydämeen 🌌🍂 Ei ole syytä suruun – kuljetaan eteenpäin valoa kohti 🙏✨

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ja kaikkea hyvää sulle.
        Kiitos sekä anteeksi.

💔

Pyydä anteeksi siltä jota olet loukannut! Oikeassa elämässä, ei täällä! 😡

Sen vuoksi meillä on omatunto! Siis jotta tuntisimme, kun olemme olleet törppöjä! Sen kuuluukin tuntua pahalta, ja silloin kuuluu pyytää anteeksi.

Mutta ei täällä! Siitä tuo Keltakolmio varoittaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Pyydä anteeksi siltä jota olet loukannut! Oikeassa elämässä, ei täällä! 😡

Sen vuoksi meillä on omatunto! Siis jotta tuntisimme, kun olemme olleet törppöjä! Sen kuuluukin tuntua pahalta, ja silloin kuuluu pyytää anteeksi.

Mutta ei täällä! Siitä tuo Keltakolmio varoittaa.

⚠️ Juuri näin 🍁 Anteeksi pyydetään oikeassa elämässä, kasvotusten tai sydämestä sydämeen – ei täällä anonyymien nimimerkkien takaa. 🌸 Sen vuoksi varoituskolmio muistuttaa: palsta on ajatuksia varten, ei oikeiden ihmisten välienselvittelyyn. 🌞

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

⚠️ Juuri näin 🍁 Anteeksi pyydetään oikeassa elämässä, kasvotusten tai sydämestä sydämeen – ei täällä anonyymien nimimerkkien takaa. 🌸 Sen vuoksi varoituskolmio muistuttaa: palsta on ajatuksia varten, ei oikeiden ihmisten välienselvittelyyn. 🌞

Pyysinkin anteeks kolmiolta että kirjoitin yhtään mitään sen aloituksiin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Pyysinkin anteeks kolmiolta että kirjoitin yhtään mitään sen aloituksiin.

⚠️ Ei mikään sana tänne ole väärä, jos se tulee sydämestä 💙 Minulle kirjoittaminen ei ole virhe, vaan osa tätä keskustelun virtaa. 🌌🍂

• Anonyymi

Kuinka erikoinen tehtävä sul sit o

• Anonyymi
        UUSI

Minne se mustasusi on lentänyt reissuun oikein ulkomaille vai? Ja niin on innoissaan palstanaisista ja halaukset että emojit lentää myös jottei ehdi lomalla keskittymään muuhun kuin tähän taas. Opi jo vähän aiemmista jutuistasi.

• Anonyymi

⚠️ Rakkaus ei synny anonyymien rivien välistä, vaan oikeassa elämässä 🌿 Täällä haluan vain muistuttaa, ettei kenenkään tarvitse jäädä yksin pimeyteen. 🍁

• Anonyymi

Oletko kanssani samaa mieltä siitä, että omien pahojen tekojen kuuluukin tuntua pahalta?!

Ei se ole mikään vika meissä! Se osoittaa, että kaikki toimii niin kuin pitääkin. 😍

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Oletko kanssani samaa mieltä siitä, että omien pahojen tekojen kuuluukin tuntua pahalta?!

Ei se ole mikään vika meissä! Se osoittaa, että kaikki toimii niin kuin pitääkin. 😍

⚠️ Virheet satuttavat tekijäänsä, niin pitääkin 🍁 Minunkin mokani ovat tuntuneet kipeiltä – ja juuri se kipu on ollut opettaja. 🍂✨

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

⚠️ Virheet satuttavat tekijäänsä, niin pitääkin 🍁 Minunkin mokani ovat tuntuneet kipeiltä – ja juuri se kipu on ollut opettaja. 🍂✨

Niin sen kuuluukin olla. ☺️

Ja ensi kerralla se on pahempaa! Kipu tuntuu jo kun vain ajattelet pahan tekemistä, ennen kuin olet edes tehnyt sitä! 😂

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niin sen kuuluukin olla. ☺️

Ja ensi kerralla se on pahempaa! Kipu tuntuu jo kun vain ajattelet pahan tekemistä, ennen kuin olet edes tehnyt sitä! 😂

⚠️ Niinpä. Joskus omatunto on kuin palovaroitin, alkaa piipata jo ajatuksesta! 🔔🍂

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

⚠️ Niinpä. Joskus omatunto on kuin palovaroitin, alkaa piipata jo ajatuksesta! 🔔🍂

Silloin se toimii oikein! 😍

Mutta palovaroitin on joskus myös ärsyttävä, sillä se voi alkaa piipata pelkästä ruuan tuoksusta. 🙄

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Silloin se toimii oikein! 😍

Mutta palovaroitin on joskus myös ärsyttävä, sillä se voi alkaa piipata pelkästä ruuan tuoksusta. 🙄

⚠️Ainakin se toimii silloin 😅 Tiedän kyllä millaista se on vaikka keskellä yötä

• Anonyymi

Sunhan piti olla vastaamatta ja reissussa niin olet koko päivän roikkunut täällä. Ei mee yksiin sun sanat ja teot. Olet siis itse kävelevä varoituskolmio joka valehtelee.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sunhan piti olla vastaamatta ja reissussa niin olet koko päivän roikkunut täällä. Ei mee yksiin sun sanat ja teot. Olet siis itse kävelevä varoituskolmio joka valehtelee.

Sinulla on taas tulkinnan tarve mitä tulee äijän hömpänpömppäavaukseen, lapsekas.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sinulla on taas tulkinnan tarve mitä tulee äijän hömpänpömppäavaukseen, lapsekas.

Hän julistaa- ”hän” valehtelee mutta kelle lol

• Anonyymi

⚠️ Sydän ei aina unohda 💙 Joskus rakkaus jää tauolle – ei poistu, vaan odottaa hiljaa. 🌌🍁

• Anonyymi

Javitut

• Anonyymi
        UUSI

Mikä rakkaus on tauolla se nuori tyttö vai kirsi vai kuka.

• Anonyymi

Hyvää v iimevuotta!

mutta nukkuminen ilman kokonaan alushousujakin jos on kuumaa ja viileä peitton iin noh mutta pesulla ensin kuitenkin kannatta ttaa jotta sänky ei ole tääynnä kakkaakin kuin espanjalaislla

• Anonyymi

Anu Saukko pestään välittömästi wc-käynnin yhteydessä! 💩 Oli espanjalainen tai ei.

Sänky on varattu etupuolen eritteille! 👆 Ja niiltä suojaudutaan asianmukaisin tekstiilein, jotta koko tekstiilistöä ei tarvitse vaihtaa heti kun etupuolet erittävät jotain!

Tämä viesti on neutraali sukupuolten ja suuntautuneisuuksien suhteen! 🏳️‍⚧️🏳️‍🌈

• Anonyymi

Keltakolmio kaipaatko täällä jotain naista tai kirjoitatko naiselle?

• Anonyymi

Kyllä! Hän kaipaa nyt minua! 😍

• Anonyymi

⚠️ Sydän kaipaa siellä missä on sen paikka 💙 Täällä jaan vain sanoja ja hyvää tahtoa 🍂✨

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

⚠️ Sydän kaipaa siellä missä on sen paikka 💙 Täällä jaan vain sanoja ja hyvää tahtoa 🍂✨

Voit ihan hyvin myöntää, että pidät minusta! 😍😁

Niin minäkin sinusta! 🤗

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Voit ihan hyvin myöntää, että pidät minusta! 😍😁

Niin minäkin sinusta! 🤗

⚠️ Kauniit sanat ovat kuin kukkia polun varrella 🌸 Niistä voi iloita ja niitä voi ihailla, mutta syvempi tunteminen vaatii oikeaa elämää, ei anonyymejä rivejä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

⚠️ Kauniit sanat ovat kuin kukkia polun varrella 🌸 Niistä voi iloita ja niitä voi ihailla, mutta syvempi tunteminen vaatii oikeaa elämää, ei anonyymejä rivejä.

Miksi olet itse täällä?! 😍

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

⚠️ Olen nähnyt, miten helposti täällä voi sotkea omat asiansa, jos alkaa uskoa anonyymejä heittoja 🍂 Itsekin olen siitä saanut sydänsurua 💔 Siksi yritin herätellä muita olemaan varovaisia. 🌙✨

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

⚠️ Rakkaus voi löytyä odottamattomista paikoista 🌌 Mutta en etsi sitä palstalta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

⚠️ Olen nähnyt, miten helposti täällä voi sotkea omat asiansa, jos alkaa uskoa anonyymejä heittoja 🍂 Itsekin olen siitä saanut sydänsurua 💔 Siksi yritin herätellä muita olemaan varovaisia. 🌙✨

Voitko kertoa siitä enemmän? Tuntuu pahalta sinun puolestasi. 😥 Paljon halauksia! 🤗🤗🤗

Olen ollut täällä vasta vähän aikaa, joten tarvitsen hyviä varoituksia!! ⚠️💖

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

⚠️ Rakkaus voi löytyä odottamattomista paikoista 🌌 Mutta en etsi sitä palstalta.

Sinulla on jo oma palstafani! Etkä voi sille nyt enää mitään! 😍 Koska joku muu voi etsiä täältä söpöjä varoittelijoita!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sinulla on jo oma palstafani! Etkä voi sille nyt enää mitään! 😍 Koska joku muu voi etsiä täältä söpöjä varoittelijoita!

⚠️ On mukava lukea lämpimiä sanoja 💙 Mutta täällä pysyn vain sanojen ja ajatusten tasolla. Faniudessa ei sinänsä ole mitään pahaa 😊🍂

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

⚠️ On mukava lukea lämpimiä sanoja 💙 Mutta täällä pysyn vain sanojen ja ajatusten tasolla. Faniudessa ei sinänsä ole mitään pahaa 😊🍂

Itse olet lämmin sana. 😍

Niin! Minun ei saa lähestyä sinua tussin kanssa pyytääkseni nimmaria tisseihini! 😍 Siinä menee fanituksen raja. :3

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Itse olet lämmin sana. 😍

Niin! Minun ei saa lähestyä sinua tussin kanssa pyytääkseni nimmaria tisseihini! 😍 Siinä menee fanituksen raja. :3

⚠️ Tussilla voi värittää paperia, ei ihmisiä 😄🍁 Fanitus saa jäädä hyvään mieleen. ✨

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

⚠️ Tussilla voi värittää paperia, ei ihmisiä 😄🍁 Fanitus saa jäädä hyvään mieleen. ✨

Selvä, Herra Varoittaja! 😍

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Voitko kertoa siitä enemmän? Tuntuu pahalta sinun puolestasi. 😥 Paljon halauksia! 🤗🤗🤗

Olen ollut täällä vasta vähän aikaa, joten tarvitsen hyviä varoituksia!! ⚠️💖

Älä nyt jaksa jauhaa sontaa 😂

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Älä nyt jaksa jauhaa sontaa 😂

Luuletko ettei tänne ikinä tule uusia kirjoittajia?!

Herra Varoituskolmio! ⚠️

Voisitteko vahvistaa, ettei minun energiaani ole ollut havaittavissa tällä palstalla kovin kauaa?

Kiitos! 😍

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Luuletko ettei tänne ikinä tule uusia kirjoittajia?!

Herra Varoituskolmio! ⚠️

Voisitteko vahvistaa, ettei minun energiaani ole ollut havaittavissa tällä palstalla kovin kauaa?

Kiitos! 😍

⚠️ Niin, energiaasi ei ole aiemmin täällä näkynyt 🌌 Uusi virta tuo palstalle aina oman sävynsä. 🍂✨😊

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

⚠️ Niin, energiaasi ei ole aiemmin täällä näkynyt 🌌 Uusi virta tuo palstalle aina oman sävynsä. 🍂✨😊

Niin! Siinä terveiset henkilölle, joka syytti minua pillerinpyörittäjäksi! 🥺

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Asia selvä, ootte siis samaa vedättäjä porukkaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niin! Siinä terveiset henkilölle, joka syytti minua pillerinpyörittäjäksi! 🥺

Voi Vee sentään. . .

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Asia selvä, ootte siis samaa vedättäjä porukkaa.

⚠️En ole mitään porukkaa täällä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eikä tämä missään nimessä palstasetä ole agendasi esim tämän ”kiintoisan” avauksen kohdalla? Muiden huomio ja yleinen emojihäly? Kasvamisia sulle ja muillekin

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Voi Vee sentään. . .

Oletko torverkosta kans kokeillu tilata ?

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllä! Hän kaipaa nyt minua! 😍

Niin mustsus kaipaa nyt tuota jotain uutta ja on omistautunut hälle, kovin omistava on vastapuolikin. No kumpikin pomottaa sitten toisiaan, niin hyvä tulee.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Etsit rakkautta ja olet ihastunut täällä jo ja miksi olet sydänsuruinen nyt on aika sekavaa settiä taas.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Ja tissejä mainostavat naiset ovat varmasti suden mieleen. Oi nyt on ronski nainen heti asialla ja susi innoissaan.

• Anonyymi

aamiaisella aina työnantajallwkin toivottaa: Hyvää Viimevuotta!

itseäni vähän kiinnostaa joku pieniä ääniä tekevä joku tyttö kun itsekään en tee kovin suuria ääniä, suuri ääni joku niin 2kpl Poneerin 600warrista kaiurinta jonkiin niin Pontiac Firebirdin takana, silloin musiikistakin voi tulla suuria ääniä.

• Anonyymi

Siinähän omivat jos ei heillä muuta elämää ole ketä moinen muka edes häiritsisi välttävät vaan matkimasta mun kirjoitus tyyliä olen onnistunu joskus kerään jopa ne vaarallisimmat vihamiehetkin se taas johtuu yleensä siitä että vihamiehiä elämäänsä saa siitä on matkallaan tallonu väärille varpaille se o elämää rakkaat lapset nää mitä se ois päiväkään jos ei vähintäänkin yhtä ihmistä ole päivässä onnistunu suututtaan

• Anonyymi

⚠️ Palstalla emme tunne toisiamme 🌌 Siksi ei ole väärin kirjoittaa – minä en tiedä keitä olette, näen vain sanat. 🍁

• Anonyymi

Human, All Too Human! 😍

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Human, All Too Human! 😍

⚠️ Ihminen on aina inhimillinen, se tekee meistä kauniita ja joskus kömpelöitäkin 🍁🌌 Nyt en ehdi hetkeen olla paikalla, mutta toivotan teille rauhaa ja valoa iltaan 🌙✨

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

⚠️ Ihminen on aina inhimillinen, se tekee meistä kauniita ja joskus kömpelöitäkin 🍁🌌 Nyt en ehdi hetkeen olla paikalla, mutta toivotan teille rauhaa ja valoa iltaan 🌙✨

Reissussa muka joopa joo koko päivän roikkunut täällä ja on muka joku liian ylimakea kaikkitietävä meedio juu ei mee läpi mulle ainakaan. Nuo on niitä pahimpia.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Reissussa muka joopa joo koko päivän roikkunut täällä ja on muka joku liian ylimakea kaikkitietävä meedio juu ei mee läpi mulle ainakaan. Nuo on niitä pahimpia.

Ole hiljaa! ⚠️ On ihanaa, että hän on ollut täällä! 😍💖

Sinua ei kaivata tässä ketjussa. Heippa!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

⚠️ Jokainen lukee viestit omalla tavallaan 🍂 Itse kirjoitan hyvällä mielellä, en muuta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ole hiljaa! ⚠️ On ihanaa, että hän on ollut täällä! 😍💖

Sinua ei kaivata tässä ketjussa. Heippa!

Sinä et varmaan päätä ketä netissä on.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En mutta minä sanon että Varoituskolmio on mukava ja siihen ei sinun myrkkyjäsi kaivata! 🤭

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En mutta minä sanon että Varoituskolmio on mukava ja siihen ei sinun myrkkyjäsi kaivata! 🤭

Olet lapsellinen. Vai et ihan täysillä käyvä jos aikuinen olet. Kuvittelet jonkun varkoituskolmion itsellesi vaikket tiedä hänestä yhtään mitään.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olet lapsellinen. Vai et ihan täysillä käyvä jos aikuinen olet. Kuvittelet jonkun varkoituskolmion itsellesi vaikket tiedä hänestä yhtään mitään.

Ja samoin tuo ihme kolmio on ihan yhtä utopian tasolla kuin jossain manioissa tai psykoosissa liirumlaarittelee ihan niitä näitä ja emojit lentää kuin jollakin ennestään tutulla täällä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minä ehdin ensin! 😍 Tiedän että sinäkin pitäisit hänestä! 🤭😁

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ylimakea ja kaikki tietävä? Entä tyly ja säälimätön onko virhe?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Täällä ilmeisesti pidetään territorioista huolta tai jotain. Sivusta hih

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sulle on erikoispiirteisenä vaikea hahmottaa, että tämä apäijä kehuu itteään ns toisen suulla? Kiintoisaa yksäri

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ja samoin tuo ihme kolmio on ihan yhtä utopian tasolla kuin jossain manioissa tai psykoosissa liirumlaarittelee ihan niitä näitä ja emojit lentää kuin jollakin ennestään tutulla täällä.

Oletko koskaan havainnut, että palstaäijä pelaa usein yhdellä emojilla kerrallaan. Tai hymiöllä kuten se kenohymiö :/? Niistä on hyvä agitoitua jos muuta ei ole, sama se sisällölle vai mitä?😉

• Anonyymi

Olipa kerran elämä...
      Eipä kohta enää ole..

• Anonyymi

Onko sinulla ns hankala asennoitua tähän?

• Anonyymi

⚠️ Mutta nyt on hyvä pitää pieni paussi. Palataan myöhemmin. 🌌🍁😊

• Anonyymi

Olet kovin kohtelias! 😍

• Anonyymi

Kuin myös👍.

• Anonyymi

Nyt taitaa olla aika harjoittaa hieman kiinteistösuunnittelua! 😍

Siihen tarvitaan:
      - 1 viinilasi
      - hieman viiniä
      - etuovi.com

Rahoitustarve, tarvittavien vakuuksien määrä ja laatu, korkorasitusriski ja terveydelliset riskit on jo mietitty! Elinkustannuksista, erityisesti lämmityskustannuksista ei ole vielä tehty laskelmaa! En tee sitä tänään! 🥂

• Anonyymi

Onko pakko tunkee noit säätn emojeita sivu täyteen?
      Yöks.

• Anonyymi

Ei ole pakko lukea tätä sivua! 🤭

Varoituskolmio pitää noista emojeista! 😍

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei ole pakko lukea tätä sivua! 🤭

Varoituskolmio pitää noista emojeista! 😍

No sinä kun et määrää täällä ketään. Tunnut olevan melkoinen pomottelija. Mene itse muualle jo jos et osaa käyttäytyä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No sinä kun et määrää täällä ketään. Tunnut olevan melkoinen pomottelija. Mene itse muualle jo jos et osaa käyttäytyä.

Minä käyttäydyn hyvin! Myrkyttäminen ei ole hyvää käyttäytymistä!

• Anonyymi

Vastailit koko päivän miksi sanoit ettet vastaile, ei pidä valehdella.

• Anonyymi

⚠️Vastaan vain kun ehdin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

⚠️Vastaan vain kun ehdin.

No hyvin sulla oli koko päivän ajan jostain reissusta olla palstalla. Kuka kuluttaa aikansa täällä jos on reissussa. En ymmärrä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No hyvin sulla oli koko päivän ajan jostain reissusta olla palstalla. Kuka kuluttaa aikansa täällä jos on reissussa. En ymmärrä.

⚠️ Reissussa voi silti piipahtaa palstalla Kirjoitan silloin kun se sopii.

• Anonyymi

Hyvää illanjatkoa, nukuttaa🥱💫🍁♥️nuku hyvin ja muillekin

• Anonyymi

⚠️ Kiitos. Makoisia unia 🌌🧡

• Anonyymi

Ei sinun palstaäijä juuri tartte täällä sisältöön panostaa mitä tulee näihin humpuukialoituksiisi emojit riittää ns. -T

• Anonyymi

Hohhoijaa ei ole taaskaan minullakaan muuta tarkoitusta palstalla kuin ns. metsästää aloittajaäijää. 🥱🥱 Omat juttuni ovat niin nukuttavia nääs että nukahdan itsekin kun niitä luen. Siinä sitten torkun kuola näytöllä valuen mutta kuluuhan se elämä niinkin eikös juu -T

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Miksi persuilla ei ole firmoja?

Kuten vasemmisstolaisilla, esim. Sannalla MA\PI. Eikö ole aika erikoista?
      Maailman menoa
      82
      7076
    2. Persut hommasivat Suomeen 35 000 pientä lasta v. 2015

Onko Riikka Purra nyt tavoittelemassa tätä samaa historiallista persujen utopiaa? Purram kaksinaamaisessa pelissä vaadit
      Maailman menoa
      26
      7043
    3. Purran tuhoja tuskin saadaan koskaan korjatuksikaan

Purra on aiheuttanut Suomen taloudelle karmaisevat tuhot. Sen lisäksi Purra on ajanut myös suuren osan Suomen kansasta k
      Maailman menoa
      106
      6143
    4. Persujen kaksoisstandardit: Räsäsen uhkailu paha, Virran uhkailu hyvä

Tässä taas nähdään kuinka kaksinaamaista porukkaa persut ovat. Mitäs persut tähän?
      Maailman menoa
      45
      5394
    5. Miksette persut irtisanoudu Kirkin lausunnoista?

Kirkhän muun muassa vaati raiskattuja naisia pidättäytymään abortista ja vaimoja alistumaan aviomiestensä tahtoon. Mik
      Maailman menoa
      84
      5228
    6. Demarikultin uhri kertoo

Demarikultin uhri kertoo: “En saanut mennä edes suihkuun ilman lupaa” – Seksuaalisen hyväksikäytön uhri kertoo vuosistaa
      Maailman menoa
      60
      5163
    7. Miksi vasemmistolaiset eivät omista yhtään firmaa?

Vasemmistolaiset eivät omista yhtään firmaa joka työllistäisi ihmisiä. Miksi? No siksi, että jos vasemmistolainen perus
      Maailman menoa
      40
      5088
    8. Sanna valittiin Euroopan huonoimmaksi pääministeriksi

Sannan kaudella Suomi oli ainut maa missä bkt laski. Kannattaa huomata, että luvut valitsi Sannan huonoimmaksi. Ihmiset
      Maailman menoa
      27
      4575
    9. Purran vuoro kiihoittua Lepomäen sääristä

"Ulkoministeri Elina sanoo, ettei muuta pukeutumistaan sen mukaan, kenet tapaa, ja että hän ei suostuisi peittämään kasv
      Maailman menoa
      16
      3447
    10. Vasemmistolaiset paskat eivät nousseet seisomaan kun Akaan kaupunginvaltuusto

vietti hiljaisen hetken Charlie Kirkin muistoksi https://www.aamulehti.fi/uutiset/art-2000011523016.html
      Maailman menoa
      300
      3370
    Aihe