On toiveita edelleen

Anonyymi-ap

Meidän suhteen
Ei ne vain lopu

36

602

3Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

On ollu 10 vuotta...

• Anonyymi

Hymyilyttää.

• Anonyymi

No Voiiii...

• Anonyymi

Niin
        En saisi antaa haaveille valtaa

• Anonyymi

Olen niin pitkään odottanut sinua. Haluaisin edes yhden kerran rakastella kunnolla kanssasi, mutta turhaan haaveilen kun et halua edes yhtä kertaa. 😢

Mieheltä - Naiselle

• Anonyymi

Haaveilen joka päivä susta

• Anonyymi

Mitä itse teet?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

🥹🥵😘❤️

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sama. Tehtäisiinkö jo haaveista totta?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sama. Tehtäisiinkö jo haaveista totta?

Tee aloite

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tee aloite

Enkö tehnyt?

• Anonyymi

no voivoi tehkää jotakin konkreettista näiden naisten eteen mitä sitä täällä tossua kuluttaa?? täällä on vaan mun kaltasia ylijäämä naikkosia

• Anonyymi

minulla on uusi suhde. Hän on semmonen aika tummat hiukset, vähän kiivas muttei minulle, asuu pohjoisessa ja tekee yrittäjähommia, jotenkin liittyy noihin hyviin henkimaailman asioihin, tykkää että tee rahaa ja pitää lapsista. haluaa myös vauvan, ehkä, ei ole pakollinen. mukava mies, en sitä suunnitellut enkä tiedä oikein mistä elämääni pöllähti. varmaan noista henkimaailman asioista, on itsekin kasvanut niihin. ei niistä aina pidä. usein jonkun vanhemman miehen seurassa, tekivät jotain liittyen noihin henkimaailman asioihin. lähetin avun pyynnön jospa se toi hänet jotenkin elämääni. joskus käynyt kuorsaamassa sohvallani, liittyy muuhun työhön ja sitten näin hänestä jonkun unen tyylisen, hereillä ja nukkuessa.

• Anonyymi

meidän suhteen lopusta on pian 2 vuotta. ja erääseen toiseen vielä kauemmin. On varmaan jo kohtuullista pyytää jättämään rauhaan. ja eräs on jo mennyt eteen päin elämässä, hyvissä. väleissä ollaan, vaikka aina pieni vara täytyy pitää.

• Anonyymi

Mikä ihme sinut saa kuvittelemaan, että olisi jotain mahdollisuuksia?

• Anonyymi

Ootko sä se hyvän pyllyn omaava mies?

• Anonyymi

Oon, sinne mahtuu kaikenlaista.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Oon, sinne mahtuu kaikenlaista.

Huhhuh

• Anonyymi

Et kykene ymmärtämään minua tai tilannettani mitenkään, jos et ymmärrä sitä etten minä voisi koskaan kiinnostua sinusta. Miehelle.

• Anonyymi

Miksi kirjoittelet ikävällä ja kuvittelet jonkun kaipaavan sinua?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kaipaan toista täällä ja seuraan erästä tilannetta. Ja vahingossa tunnistin yhden ei-kiinnostavan täältä kirjoittelemasta minulle.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kaipaan toista täällä ja seuraan erästä tilannetta. Ja vahingossa tunnistin yhden ei-kiinnostavan täältä kirjoittelemasta minulle.

Ja tämän aloittajan kuvittelet tunnistavasi sinua kaipaavaksi mieheksi. Ilman yhtäkään tunnistetta! Kannattaisiko tehdä reality check! Sivusta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Keskity siihen kaipaamaasi mieheen ja anna muiden olla omissa oloissaan, härregyyd… 😆

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei sitä kaipaa muut,kuin sä Esko!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Keskity siihen kaipaamaasi mieheen ja anna muiden olla omissa oloissaan, härregyyd… 😆

Se mies on toisen naisen,oikean naisen,joten näitä irti!

• Anonyymi

Parempi ehkä näin, sitten se olisi vielä vaikeampaa...

• Anonyymi

Ei lopu, ei. Toivoa on. Ainoastaan hänen selkeä pyyntö jättää rauhaan voi sen minulta viedä.

• Anonyymi

On. Ei lopu. Ei halua lopettaa.

• Anonyymi

Menikö tää jotenkin sekaisin...

• Anonyymi

Liian simppeli

• Anonyymi

Kyntäjä

• Anonyymi

😂😂😂

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

😂😂😂

inhoan

• Anonyymi

Tämä palstaäijä on ihan sekaisin,onkiusannut erästä naista melkein 20v! Eikö tuo tarvitse psykiatrista hoitoa,muuten ei uhrikaan jaksa!menee uhrin kotiin ilman lupaa,varastaa kaiken,minkä irti saa,siis tuhoaa kaiken! on käynyt useamman kerran, on kaksoiskansalainen,pelottava ukko!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tämä palstaäijä on ihan sekaisin,onkiusannut erästä naista melkein 20v! Eikö tuo tarvitse psykiatrista hoitoa,muuten ei uhrikaan jaksa!menee uhrin kotiin ilman lupaa,varastaa kaiken,minkä irti saa,siis tuhoaa kaiken! on käynyt useamman kerran, on kaksoiskansalainen,pelottava ukko!

Miettiny et kuinka moni tiesi kaikista niistä naisista ennen mua🤣🤣🤣🤣🤣 miettiny vaa et 🤣🤣🤣 vittu tän takii oon lepso syy ja seuraus turha tulla mun tielle enää ikinä

• Anonyymi

Onko toiveet muka joskus loppuneet ja siksi toisekseen jos siltä näyttää tai vaikuttaa niitä on helppo saada lisää tekemällä lisää lapsia viimeistään teini-iässä voi olla melko varma että lapsella on toive jos toinenkin jos ei jo ennen sitä

Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Purran tuhoja tuskin saadaan koskaan korjatuksikaan

Purra on aiheuttanut Suomen taloudelle karmaisevat tuhot. Sen lisäksi Purra on ajanut myös suuren osan Suomen kansasta k
      Maailman menoa
      163
      10565
    2. Marinin tuhojen korjaaminen kestää kahdeksan vuotta

Nyt on vasta neljännes mennyt ja ensimmäiset korjausliikkeet saatu liikkeelle. Innokkaimmat olivat odottaneet että jo t
      Maailman menoa
      87
      7465
    3. Miksi persuilla ei ole firmoja?

Kuten vasemmisstolaisilla, esim. Sannalla MA\PI. Eikö ole aika erikoista?
      Maailman menoa
      106
      7367
    4. Se oli Orpo joka rynni Eagle S -alukselle

Vastoin kaikkia kansainvälisen merenkäynnin sääntöjä. Kunpa olisi ollut purjehtija Harkimo Suomen johdossa silloin. ht
      Maailman menoa
      3
      7336
    5. Aamun Riikka: työttömyydessä lähestytään viime laman synkintä vaihetta

Nopeasti mentiiin upean Marinin hallituksen ennätystyöllisyydestä toiseen ääripäähän, kohti Suomen historian kurjimpia t
      Maailman menoa
      22
      7301
    6. Persut hommasivat Suomeen 35 000 pientä lasta v. 2015

Onko Riikka Purra nyt tavoittelemassa tätä samaa historiallista persujen utopiaa? Purram kaksinaamaisessa pelissä vaadit
      Maailman menoa
      42
      7259
    7. Miksette persut irtisanoudu Kirkin lausunnoista?

Kirkhän muun muassa vaati raiskattuja naisia pidättäytymään abortista ja vaimoja alistumaan aviomiestensä tahtoon. Mik
      Maailman menoa
      112
      6662
    8. Purran vuoro kiihoittua Lepomäen sääristä

"Ulkoministeri Elina sanoo, ettei muuta pukeutumistaan sen mukaan, kenet tapaa, ja että hän ei suostuisi peittämään kasv
      Maailman menoa
      29
      6486
    9. Demarikultin uhri kertoo

Demarikultin uhri kertoo: “En saanut mennä edes suihkuun ilman lupaa” – Seksuaalisen hyväksikäytön uhri kertoo vuosistaa
      Maailman menoa
      84
      5720
    10. Persujen kaksoisstandardit: Räsäsen uhkailu paha, Virran uhkailu hyvä

Tässä taas nähdään kuinka kaksinaamaista porukkaa persut ovat. Mitäs persut tähän?
      Maailman menoa
      48
      5505
    Aihe