+ tiedän jo huonot puolesi, ihan turhaan kamppaillet itsesi ja oman riittävyytesi kanssa mun suhteen, mä tykästyin siihen hyvyyteen ja kiltteyteen ja älyyn mitä sussa silloin näin. Muista et oon meedio eli ei oo puolta sussa, josta en jo olisi tietoinen🩷❤️
Ei sun tarvii olla mikään hypergalaktinen hyvyyden enkeli et kelpaat mulle
34
642
Vastaukset
- Anonyymi
Ookoo
- Anonyymi
Vai niin. En kyllä kenenkään takia ole muuta kuin olen.
- Anonyymi
Iltapäivää meedio
- Anonyymi
Kerropa meedio jotain mun elämästä?
- Anonyymi
Minä en huolisi meediota tai muutoinkaan ennustamisen ja manipuloinnin parissa työskentelevää.
- Anonyymi
Valetta
- Anonyymi
Ei pidä totta.
- Anonyymi
Meedio on housuissas 🤣
- Anonyymi
Olisikin ❤️😊
- Anonyymi
Hieno rohkaiseva viesti jollekin. Tuon meedio-asian ongelma on kuitenkin se, että pahuuden henkivallat myös omia juttujaan usein paljastavat näille ns. meedioille. Ja nehän vasta valehtelevatkin vaikka kuinka paljon ja käyttävät hyväuskoisia ihmisä hyväkseen minkä kerkeävät. Sanotaanhan Raamatussa niiden johtajaa juuri valheen isäksi.
Siksi on tärkeää vain turvautua Jeesukseen. Kaikki pahat henget on jo tuomittu Jeesuksen sovitustyön kautta. Niiden aika vähenee koko ajan.
Jos menee näiden mukaan, se on symbolisesti vähän sama asia kuin, että ihmisen eteen olisi katettu kaksi pöytää. Toinen hyviä herkkuja sisätävä ja toinen pilaantuneita ruokia kantava. Jos menee Jeesuksesta välittämättä ajattelemaan tai toimimaan pahojen henkien mukaan, ihminen ihan vapaaehtoisesti valitsee silloin tuon pilaantuneita ruokia kantavan pöydän. Kuka tekee niin? Sitä sopii ihmetellä. Tätä kuitenkin tapahtuu yhtenään. Toivottavasti kuitenkin ihmiset ajattelisivat asian tarkoin.
Kaikkea hyvää ja voimia!- Anonyymi
"Kuka tekee niin?"
Sellainen, joka ymmärtää, että juurikin myös kristinuskoa on käytetty ja käytetään pahoihin tarkoituksiin.
Nimet eivät tee asioista hyviä tai huonoja vaan noiden asioiden energia. Ei siis ole olemassa mitään kristinusko-pöytää, jossa olisi pelkästään hyviä asioita, tai mitään meedio-pöytää, jossa olisi vain huonoja asioita. Henkisyyteen liittyvät teemat, kuten meediot ja yhteys näkymättömään maailmaan, herättävät ymmärrettävästi monenlaisia tunteita ja vakaumuksia – varsinkin silloin, kun niitä tarkastellaan kristillisestä näkökulmasta.
Olet oikeassa siinä, että Raamatussa varoitetaan hengellisistä harhoista ja vääristä lähteistä, jotka voivat johtaa ihmisen harhaan. Tätä huolta ei pidä vähätellä. Usko Jeesukseen ja hänen sovitustyöhönsä on monille selkeä ja turvallinen perusta, johon voi ankkuroitua – myös silloin, kun elämään liittyy kysymyksiä, joita ei ole helppo selittää järjellä. Meedioiden ja henkisten kanavien kautta saatavat viestit voivat joskus vaikuttaa hyvinkin osuvilta tai lohduttavilta, mutta on tärkeää säilyttää kriittinen ajattelu. Kuten nostit esiin, ei ole mahdotonta, että jotkut tulkinnoista ovat epäluotettavia tai jopa harhaanjohtavia – olivatpa ne sitten peräisin meediolta, intuitiosta tai jostain muusta lähteestä. Tästä syystä painotetaan usein omaa harkintaa ja sisäisen rauhan merkitystä: mikään viesti ei ole aukoton totuus, vaan tulkinta, jonka voi joko ottaa vastaan tai ohittaa. Jokaisella ihmisellä on oikeus valita oma hengellinen tiensä. Tärkeää on, että valinta tehdään tietoisesti – ei pelosta tai painostuksesta, vaan rauhasta ja ymmärryksestä käsin. Olipa ihmisen hengellinen suunta mikä tahansa, vilpitön etsiminen ja totuuden kaipuu voivat olla vahvoja voimia hyvään. Lue artikkeli: https://www.enkeliviesti.fi/henkiset-artikkelit/egyptilaiset-jumalat/
Toivotan sinulle kaikkea hyvää ja rauhaa sille tielle, jolla olet. Ja kiitos, että toit tärkeän näkökulman keskusteluun – sellaisia ääniä tarvitaan.- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
"Kuka tekee niin?"
Sellainen, joka ymmärtää, että juurikin myös kristinuskoa on käytetty ja käytetään pahoihin tarkoituksiin.
Nimet eivät tee asioista hyviä tai huonoja vaan noiden asioiden energia. Ei siis ole olemassa mitään kristinusko-pöytää, jossa olisi pelkästään hyviä asioita, tai mitään meedio-pöytää, jossa olisi vain huonoja asioita.Kiitos kommentista. Tottakai kristinuskoa on käytetty myös pahan välineenä. Juuri paholainen siihen pyrkiikin. Jeesus on kuitenkin maan ja taivaan todellinen Herra. Hän antoi oman henkensä lunnaaksi ihmisten puolesta, koska rakastaa jokaista valtavan paljon. Hän on antoi myös hyvät ohjeet ja esimerkin, miten pitää toimia.
On myös pahuuden maailma vielä olemassa, vaikka sen aika käykin vähiin koko ajan. Jumalalla on kaikki valta myös siihen nähden, koska pahuuden henkiolennot olivat alkujaan Jumalan luomia hyviä enkeleitä, jotka vain menivät langenneen ylikerubin, Luciferin puolelle tämän kapinassa Jumalaa vastaan. Tottakai Lucifer hävisi. Nyt se on menettänyt otteensa jo monista ihmisistäkin Jeesuksen tähden. Siksi sen viha Jeesusta kohtaan ei hellitä, mutta sen on tyydyttävä tappioonsa aina siihen asti, kun se on määrätty katoamaan lopullisesti.
Meedio-kykyjen ongelma on juuri siinä, että pahuuden henkiolennot pystyvät hyvin käyttämään näitä kykyjä omina työkaluinaan. Juuri nuo luulot muista ihmisistä ovat keskiössä. Kaikki ovat vajavaisia, mutta melko nuhteettomiakin ihmisiä on. Ketä pahuuden henkiolennot haluavat herjata, juuri noita Jeesusta aidosti seuraavia, melko nuhteettomia ihmisiä. Eihän muissa ole mitään herjattavaa, jos kerran tekevät syntiä. Kukaan ei ole kuitenkaan täydellinen. Kaikille annetaan mahdollisuus pelastua.
Kannattaa vain Jeesuksen puoleen kääntyä. Hän kyllä antaa myös yliluonnollisia kykyjä tarvittaessa Jumalan ja ihmisten palveluun. Hyvyys on kuitenkin kaikkein tärkein palvelun muoto, vasta sen jälkeen tulee kaikki muu. Hyvä pystyy olemaan. Muista ei saa sanoa pahaa tai tehdä mitään pahaa. Se vaatimus Jumlalla meille on. Aika yksinkertaista.
Kaikkea hyvää sinullekin. Voi hyvin!
- Anonyymi
Se on kyllä totta, että ihmisillä on yliluonnollisia kykyjä tuntea ja aistia asioita, joillakin voimakkaammin kuin toisilla.
- Anonyymi
Meedio on kyllä itse hän joka joutuu kamppailemaan jos on mennyt katselemaan toisen tulevaisuutta.
Jos meedio on vielä mies joka on tavannut naisen johon hän on rakastunut ja mennyt fiksuna katsomaan naisen tulevaa ja hän on nähnyt kaikkea mahdollista.
Hän on välillä käynyt katsomassa, että missähän kohti nainen on nyt menossa…
Ottaen meedion älykkyyden huomioon niin hän on itse pyörähtänyt miehenä aina välillä, että nainen ei unohda häntä.
Siinä vaiheessa, kun ollaan rahoja jakamassa niin meedio mies alkaa rakastamaan ja tekee itsestään korvaamattoman naiselle.- Anonyymi
Rahat ei ehkä liity tähän juttuun mitenkään? Miksi aina pitää rahat liittää kaikkeen?
- Anonyymi
Silloinko se "rahastan sinua" - puhe alkaa 🤣
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Rahat ei ehkä liity tähän juttuun mitenkään? Miksi aina pitää rahat liittää kaikkeen?
Kyllä muuten liittyy, mutta meedio ei ole syyllinen näihin asioihin vaan he ovat ihan itse syyllistyneet rikokseen.
Tässä tapauksessa meedio on toiminut MIEHENÄ OIKEIN, koska hän on miehenäni YRITTÄNYT ESTÄÄ TÄTÄ TAPAHTUMASTA.
Yhden kansallispuvun avulla joka jäänyt mummoltani perintönä pääsee peruuttamaan vuoteen 1922.
Kunnianloukkaus tuomiot saa aikaan sen, että MINUA KÄÄNNYTETÄÄN VÄKISIN SUOMEN VALTIOTA VASTAAN.
Ja koko SUOMEN SOTA-HISTORIA PITÄÄ KÄSITELLÄ HEIDÄN KUNNIOIDEN VUOKSI UUDELLEEN!
HE MAKSAA JOTKA MÄÄRÄÄ ELI KUNNIOITA VAATII!
- Anonyymi
Kamppailen kai itseni kanssa hamaan loppuun asti. Elämä on henkistä taistelua ja olisi kyllä kurja jos tietäisit mun kaikki puoleni. Kieltämättä ne tulee esille jos jotain tulee meidän välille. Jos olet meedio, niin kerro olenko minä se jota tavoittelet.
- Anonyymi
Maailman syntisin olento oli Jeeesus Kristus ja Jumala rankaisi häntä kuolemalla
mikä siis olisi joku hypergalaktinen joku olio - Anonyymi
No mut kiva. Tarkoitat varmaan hyperaktiivista?
- Anonyymi
eikös niin nono tyttöjenkin mielestä ihan hyvin peli-ideani... jos pitää olla jännitystäkin niin vaikka sängyn allakin voisi piillä joku kummitus.
- Anonyymi
Huonot puolet? Anna tulla, kestän kyllä. Ennenkin kestänyt kuunnella ns.
- Anonyymi
Mä tiedän rakas❤️😘
- Anonyymi
Tollasta sontaa tulit sitten tyrkkyttään ja ajattelet että uppoo
- Anonyymi
❤️❤️❤️
- Anonyymi
No lähtökohtaisesti en ole yrittäny edes sitä ettäkö kelpaisin jollekin saatika ettäkö joku edes haluaisi olla mun kanssa mulla ei henkilökohtaisesti omaan suunitelmaani kuulunu edes seurustelu tai lasten hankinta seurustelemaan olen alkanu vahingossa sitä kautta si taas koin että olisin ollu valmis isäksi noin viisitoista vuotiaana sekin siksi että tuolloin kyseinen tyttö hyväksyi mut sellaisena kuin olin koskaan ole itse juttukaveria kummempaa edes naisesta etsiny jäi aikoinaan vaivaamaan onko olemassa naista joka muka pystyy keskustelemaan miehen kanssa ilman taka-ajatuksia edes eipä ole tullu vastaan
- Anonyymi
Mäkin tiedän sun huonot puolet vaikkei tunneta pakkomielteinen, manipulointi ja liialliset kuvitelmat itsestäsi.
- Anonyymi
Näitlö ennalta, että viime vuosien kokemusten perusteella harkitsen sini-mustan-liikkeen kannatusjäseneksi liittymistä? Sinänsä heidän rajanvetonsa joissakin seikoissa on liiaan ankara enkä vastusta länsimaisia kulttuureja ja kansoja, mutta ainakin viesti menisi perille sen suhteen minkä tuputtamista itseäni kohtaan en salli.
Mahtaisi olla liian suuri yleisesti huonona puolena pidettävä valinta. - Anonyymi
Luulin olevani enkeli.
- Anonyymi
Sinäkin oot täysin riittävä just tuollaisena❤️😘🤗
- Anonyymi
Koskaan ole kamppaillu itseni tai riittämättömyyden tunteeni kanssa itseäni kohtaan mä vaadin itseltäni mahdottomia siksikin että se on mulle varmin tapa estää itsestäni tulemasta vahingossakaan isäni kaltaista huonoja puolia mussa on enemmän kuin tarpeeksi osaan käyttäytyä kuin enkeli enkeliä musta ei saa tekemälläkään mutta se on myös jotain jossa en voinu jäädä isääni huonommaksi ja muutoin taas mä ny vaan en koe olevani itselleni riittävä niin kauan kuin pystyn itseäni edes jotenkin kehittämään parempaan suuntaan
- Anonyymi
inhoan että ikinä ihastuin suhun se pilasi kaiken lopullisesti mene jo pois mun mielestäni lopullisesti kuuletko en voi sanoa sun nimeä edes inhoan niin lujaa hyi sua me ei olla yhtään samanlaisia eikä tulla olemaan olet merkityksetön minulle kun olet liikaa pysy kaukana
- Anonyymi
En, oot syvästi traumatisoinut ja tarviit apua, tukea ja rakkautta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksi persuilla ei ole firmoja?
Kuten vasemmisstolaisilla, esim. Sannalla MA\PI. Eikö ole aika erikoista?837101Persut hommasivat Suomeen 35 000 pientä lasta v. 2015
Onko Riikka Purra nyt tavoittelemassa tätä samaa historiallista persujen utopiaa? Purram kaksinaamaisessa pelissä vaadit267053Purran tuhoja tuskin saadaan koskaan korjatuksikaan
Purra on aiheuttanut Suomen taloudelle karmaisevat tuhot. Sen lisäksi Purra on ajanut myös suuren osan Suomen kansasta k1096168Persujen kaksoisstandardit: Räsäsen uhkailu paha, Virran uhkailu hyvä
Tässä taas nähdään kuinka kaksinaamaista porukkaa persut ovat. Mitäs persut tähän?455404Miksette persut irtisanoudu Kirkin lausunnoista?
Kirkhän muun muassa vaati raiskattuja naisia pidättäytymään abortista ja vaimoja alistumaan aviomiestensä tahtoon. Mik845238Demarikultin uhri kertoo
Demarikultin uhri kertoo: “En saanut mennä edes suihkuun ilman lupaa” – Seksuaalisen hyväksikäytön uhri kertoo vuosistaa635205Miksi vasemmistolaiset eivät omista yhtään firmaa?
Vasemmistolaiset eivät omista yhtään firmaa joka työllistäisi ihmisiä. Miksi? No siksi, että jos vasemmistolainen perus405108Sanna valittiin Euroopan huonoimmaksi pääministeriksi
Sannan kaudella Suomi oli ainut maa missä bkt laski. Kannattaa huomata, että luvut valitsi Sannan huonoimmaksi. Ihmiset274595Purran vuoro kiihoittua Lepomäen sääristä
"Ulkoministeri Elina sanoo, ettei muuta pukeutumistaan sen mukaan, kenet tapaa, ja että hän ei suostuisi peittämään kasv163467Vasemmistolaiset paskat eivät nousseet seisomaan kun Akaan kaupunginvaltuusto
vietti hiljaisen hetken Charlie Kirkin muistoksi https://www.aamulehti.fi/uutiset/art-2000011523016.html3003390