Olemme tuiki tavallinen nelikymppinen pariskunta. Tänään vaimoni sanoi ohimennen, että minun pitäisi alkaa kutsua häntä kuningattareksi tai valtiattereksi.
Nyt olen vähän hämilläni. Mietin sanoiko "läpällä" vai oliko vihjaus jostain...
Jos hänellä on mielessään jonkinlainen ds asetelma, niin voisin kyllä olla valmis kokeilemaan.
Miten suhtautua
8
791
Vastaukset 8
- Anonyymi
Vain vaimosi voi tuon täsmentää.
- Anonyymi
Vaikea sanoa näin boxin ulkopuolelta. Onko sen luonteinen, että voisi olla domme?
Oikeastaan ainoa keino on kokeilla miten suhtautuu, jos puhuttelet häntä noilla nimillä. Voi olla että koko juttu tosiaan oli vain läppä. Tai sitten siivoat kohta kämppäänne sisäkön asu ylläsi ja saat piiskaa, jos on siivottu huonosti ja osoitat kunnioitusta vaimollesi polvistumalla hänen eteensä. - Anonyymi
Oispa tuon tapainen nainen kaverina.02AL
- Anonyymi
Mullekki kelpaisi sellainen nainen. Tykkäisin alistua. M 52v
- Anonyymi
vaimoni on jo pidemmän aikaa vaatinut että kutsun häntä "mamma"ksi tai "mami"ksi, varsinkin kun harrastamme seksiä. varsinkin jos hän haluaa esim suuseksiä. "mamin pillua pitää nyt nuolla" tai "mami haluaa nyt pippeliä". ja hän nimenomaan käyttää sanaa pippeli. "siemennä mamin pillu" saa minut laukeamaan lähes välittömästi
Valtiatar naisia harvas!
- Anonyymi
Onko 02al naista joka haluaa olla valtiatar. Siisti terve mies odottaa yhteydenottoa.
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitä mieltä olet?
Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo1571470Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.1291170Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset216869- 65791
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus62710- 46675
- 52670
- 76576
- 52572
Martina avaa suhdettaan
IL 22.7: Martina avaa suhdettaan nuoreen Muhikseen. Nyt on jo vakavaa, on käyty syömässä Itä-Helsingissä. Onkohan muutt187568