Liiallinen turvallisuudentunne ei ole aina hyväksi!

🤔 🪚🪓 Olen aina ihmetellyt miten jotkut sahaa jalkojansa tai paukuttaa niihin kirveellä. No nyt kävi itselle sitten niin, kun ajatuksissani pilkoin pöllejä kirveellä. Se kirves sujahtikin kesän aikana hankituin voimin yhtäkkiä läpi ja kirves tipahti samoin tein jalkapöytäni päälle. Onneksi oli tanakat puutarhakengät jalassa.

20

240

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Hui, onneksi oli sellaiset sinulla ja oot turvassa😁

• Anonyymi

🪓
      🥾

• Anonyymi

Pihatöissä itsekin 2 tuntia ja nyt väsyttää, pienet päikkärit otettava. Hyvää iltaa🥱

• Nyt on hyvä ilma puuhailla ulkona. Olen menossa vielä pihalle.
        Illan jatkoja. Itse en enää tänään käy palstalla.

• Anonyymi
        lounas.ajatus kirjoitti:

Nyt on hyvä ilma puuhailla ulkona. Olen menossa vielä pihalle.
        Illan jatkoja. Itse en enää tänään käy palstalla.

Lupaat vaan, etkä kumminkaan ymmärrä pysyä poissa täältä, höperö!

• Anonyymi

Tarttisit miehen sinne mökillesi.

👴🏻🪓

• Siihen ei kannata luottaa, että elämä olisi helpompaa -kokemusta on. Kaikki miehet eivät tee miesten töitä.

• Anonyymi

Liian tuttu ja toisaalta vieras ympäristö ovat vaarallisia. Tuttuus turruttaa ja vieraus sisältää yllätystekijöitä. Oon miettinyt työelämää ja kun siellä esiintyy tapaturmia niin suurin syy niihin lienee se kun ihmiset raahautuvat sinne aamuyöllä puoliväsyneinä. Vireystila on sen mukainen mikä mahdollistaa kaikenlaisia probleemeja. C-vitamiini auttaa.

• Tuo on totta. Autokoulussa sanottiin, että kolarivaara on suurin kotiin palatessa tutussa ympäristössä, kun tarkkaavaisuus herpaantuu.

• Anonyymi

Olen lyönyt kirvellä käteen eikä siinä kyllä vitamiinit auta. Jänteet näkyi mukavasti ja hurme huppelehti.

• Anonyymi kirjoitti:

Olen lyönyt kirvellä käteen eikä siinä kyllä vitamiinit auta. Jänteet näkyi mukavasti ja hurme huppelehti.

Auts! Kaikkea sitä tekevälle sattuu.

• Anonyymi
        lounas.ajatus kirjoitti:

Auts! Kaikkea sitä tekevälle sattuu.

Kolmesti olen nuorempana käteen lyönyt, kaksi kertaa vesurilla ja kerran kirveellä ennen kuin opin ettei se kannata.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kolmesti olen nuorempana käteen lyönyt, kaksi kertaa vesurilla ja kerran kirveellä ennen kuin opin ettei se kannata.

Huh ... huh! Aikamoista!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Huh ... huh! Aikamoista!

Niinpä, on sitä minunkin elämässä jotakin tapahtunut.

• Anonyymi

Sun juttus palstasetä on yhtä tyhjän kanssa.

• Fiksumpi jättää lukematta tekstit jotka eivät kiinnosta. Mun kirjoitukset eivät ole anonyymeille, joilla ei ole käytöstapoja.

• Anonyymi

Nyt on kiirettäkun pitää iltatoimet ehtiä ennen TTK!

• Olin minä kirjautunutkin. Pahuksen evästeet.

• Anonyymi

Ei huono

🤓
        👘
        👖

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Jalankulkija kuoli. Poliisi etsii mustaa BMW Coupe -autoa, jossa on punertavat vanteet.

Jalankulkija kuoli jäätyään auton alle Joensuussa – kuljettaja pakeni, poliisi pyytää havaintoja https://www.mtvuutiset.
      Joensuu
      226
      5104
    2. Mikä vasemmistolaisista jankkaavaa vaivaa?

Pahasti on ihon alle, siis korvien väliin sinne tyhjään tilaan, päässeet kummittelemaan. Ei ole terveen ihmisen merkki
      Maailman menoa
      66
      3374
    3. PÄIVÄN PARAS: Nigerialainen haki turvapaikkaa Suomesta, lähti takas huilaamaan

kotimaahansa, koska turvapaikan saaminen kesti niin kauan. Ja tämän kertoo ihan Yle, eikä yhtään toimittaja kyseenalaist
      Maailman menoa
      91
      3050
    4. Ohjelma "Rikollisjengien Ruotsi" hyvin paljasti jakautuneen maan

eli ns. ruotsalaiset yhdellä puolella, muslimit ja muut kehitysmaalaiset toisella puolella. Siinäkin hyvin näki mitä ma
      Maailman menoa
      37
      3009
    5. Vassarina hymyilyttää vaurastuminen persujen kustannuksella

Olen sijottanut määrätietoisesti osan Kelan tuista pörssiosakkeisiin, ja salkku on paisunut jo toiselle sadalle tuhanne
      Maailman menoa
      62
      2865
    6. Riikka runnoo: Elisalta potkut 400:lle

Erinomaisen hallitusohjelman tavoite 100 000 työllistä lisää yksityisellä sektorilla on kohta saavutettu. Toivotaan toiv
      Maailman menoa
      90
      2695
    7. Pidennetään viikko 8 päiväiseksi

Ja jätetään työpäivien määrä nykyiseen 5:een. Tuo olisi kompromissiratkaisu vellovaan keskusteluun työajan lyhentämisest
      Maailman menoa
      14
      2401
    8. Pääseekö kuka tahansa hoitaja katselemaan kenen tahansa ihmisen terveystietoja?

"Meeri selaili puhelinta uteliaisuuttaan ja katuu nyt – Moni hoitaja on tehnyt saman rikoksen Tuttujen ihmisten asiat k
      Maailman menoa
      103
      2237
    9. Miksi eristäydyt?

Onko jokin syy kun vetäydyt omiin oloihin?
      Ikävä
      154
      1651
    10. Vapaa- ajan asunto palanut Haapavedellä

Haapavesi päässyt Iltalehteen Vapaa- ajan asunto palanut 35 neliötä palanut. Missä päin tämä on ollut? Poliisin tutkinn
      Haapavesi
      9
      1320
    Aihe