Naiset kuvittelevat pelkällä pillulla pyörittävän maailmaa

Anonyymi-ap

Saanut pillukammon. Pitäköön tunkkinsa

18

357

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Pillukammon saanut on toisinto Heinolan trolli pellestä, täytyy olla!!!

• Anonyymi

Pyörittäähän ne jos haluavat. Ja kiva niin.

• Anonyymi

Todellinen asia lienee paljonkin monimutkaisempi. Tyttöystävä panee minua perseeseen tosi valtavalla Merikäärme-Seksilelulla, eikä siihen ole aina edes mitään suostumusta. Minä siitä viis mitään veissaan olen Tosi mies ja tässä oikea kova asennemies viimein punnitaan koko kovaakin kovemmassa maailmassa ...

• Anonyymi

Haha Hah ja vieläkin suur HAHJA. Suomen Hallitus joutuu miettimään todella uudestaan miten Persettä voi verottaa tai yleensäkään persereikää?? Minä keskityn ihan vain koko elämässä pelkkään SuurPerseeseen ELI PERSEREIJÄN JATKUVAN NAINTIIN, SUURNAUTINNOISSA kuten on koko Suomen ns. pölitiikkakin eli sieltä täysin täyssyvältä täysperseesstä . PERSEREIKÄ PASKA HALLITUS PASKAA TULEE KOKOAJAN JOKAPAIKASTA IHAN TÄYS VALTOIMENAAN..

• Anonyymi

Minä kannatan koko Suomessa tätä eli täys ERAKKO MEININKI.

• Anonyymi

Suomessa perseen myynti on kaikkein kiinnostavinta ja täysin verovapaasti TottakiaToattakai ja jai jai. Trans-naiset on kovaakin kovin Ykkönen Tänään.

• Anonyymi

Suomessa perse myy mutta ns. hallitus ei kommentoi. Työllisyys ja työllistyminen on tosi ihan huippuluokkaa.

• Anonyymi

Heh jo pelkkä orpopojan naaman näkeminen tekee mieli myydä itseä ja miehenä persettä elannoksi. Onhan hänellä se jo aateperiaate että hinnalla millä hyvänsä jokaisen on tultava toimeen !!

• Anonyymi

Persettä voi myydä sinne ja Pontikkaa tänne ja jotakin muuta tuonne. Suomi on ihanuuksien ihmemaa.

• Anonyymi

Pääministeri kannusttaa myymään jopa persettä elannoksi ja jopa ns. kristillisdemokraatien tukema kyllä jo nyt on ihan aikuiten oikeasti jo aikoihin eletty ??

• Anonyymi

Pääministeri Petteri Orpo kannustaa kristillisdemokraatien tukemana viimeisänä Elantona myös miesten myymään persettä ja niin myös minä teen. Onneksi Tytöystävä joka h....p.....m....p.... on ihansöpön tytön näköinen.

• Anonyymi

Moni nainen ei tiedä sitä että moni mies haluaa että häntäkin pannaan perseeseen ja tosi syvälle AnaaliEmättimeen, varsinkin jos vallalla on tosi persepolitiikkaa, minusta ihan yksinkertainen juttu. Minun ongelma ei ole se jos monen elämä on ihan hukassa, varsinkin poliitikoill joita jotkut jaksaa elämän puutteessa vielä äänestää ??

• Anonyymi

Minä koin seksuaalisen tosi vapautuksen vasta kun tuli tämä nyky ns. hallitus Ny ei tarvi välittää enään mistään mitään. PerseAnaaliSeksi nautinto on aivan ihaninta ikinä. Perse siis Perseestä.

• Anonyymi

Täysin perseestä oleva politiikka kannustaa täysin perseestä tulevaan suurnautintoon. eli siis Paska paskasta ja Perseet olalle Perseestä. PersePerseestä. Ihan yksinkertaista eikö totta??

• Anonyymi

Minusta tuli homoseksualisti Suomen ns. Hallituspolitiikasta mutta onneksi vain sentään Trans-TyttöNaisiin.

• Anonyymi

KristillisDemokratia ohjaa politiikallaan taloudelliseen HomoSeksuaalosuuteen.

• Anonyymi

KristillisDemokratia kannustaa politiikallaan raakaa taloudellista Homoseksuaalista riippuvuutta sekä muutakin seksuaalista hyväksikäyttöä.

• Anonyymi

Persettä myynti Elannoksi ei ole synti. Oikea synti on se politiikka mikä on siihen viimein johtanut !! !!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Persujen mukaan rasismi on huumoria

Vaan kun koomikko kutsui Halla-ahoa fasistiksi, niin piti haastaa oikeuteen. Mihin se huumorinitaju yhtäkkiä hävisi? ⠀
      Maailman menoa
      88
      4395
    2. BOIKOTOIN - Ei mitään Suomi.fi postilaatikoita käyttöön

Ainakaan minulle! Vai että pitäisi alkaa siellä käyädä katselemassa tammikuusta 2026 siis periaatteessa päivittäin että
      Maailman menoa
      198
      3604
    3. 202
      2981
    4. Lasse Lehtonen vaatii persuja pyytämään anteeksi aasialaisilta

Persut ova romahduttaneet Suomen maakuvan parissa päivässä negatiiviseksi rasismillaan ja se alkaa vaikuttamaan jo Suome
      Maailman menoa
      70
      2813
    5. Hallitus on kaadettava ja Orpon on erottava

Mikään muu hallitus ei ole oman elämäni aikana tuhonnut näin paljon tämän maan taloutta ja työllisyyttä sekä suomen main
      Maailman menoa
      55
      2704
    6. Lasse Lehtonen palasi ambulanssilennolla Suomeen

Nyt on syytä lopettaa irvailu.
      Maailman menoa
      81
      1306
    7. 60
      1246
    8. Aitolehti Capital

HehkuB on myynnissä, kovalla työllä saavutettu unelma joka sekin lässähti kuten kaikki mihin ryhtyy! Nyt Sewen asialle
      Kotimaiset julkkisjuorut
      238
      1062
    9. MOT: Työmarkkinatori on olemattomien työpaikkojen hakupaikka

Työpaikkojen tietoja ei tarkisteta, ja ainakin noin noin 10% on olemattomia työpaikkoja ja sen lisäksi eri rekryfirmat t
      Maailman menoa
      120
      973
    10. Missä kuussa

Rakkaasi on syntynyt?
      Ikävä
      60
      968
    Aihe