Saanut pillukammon. Pitäköön tunkkinsa
Naiset kuvittelevat pelkällä pillulla pyörittävän maailmaa
18
241
Vastaukset
- Anonyymi
Pillukammon saanut on toisinto Heinolan trolli pellestä, täytyy olla!!!
- Anonyymi
Pyörittäähän ne jos haluavat. Ja kiva niin.
- Anonyymi
Todellinen asia lienee paljonkin monimutkaisempi. Tyttöystävä panee minua perseeseen tosi valtavalla Merikäärme-Seksilelulla, eikä siihen ole aina edes mitään suostumusta. Minä siitä viis mitään veissaan olen Tosi mies ja tässä oikea kova asennemies viimein punnitaan koko kovaakin kovemmassa maailmassa ...
- Anonyymi
Haha Hah ja vieläkin suur HAHJA. Suomen Hallitus joutuu miettimään todella uudestaan miten Persettä voi verottaa tai yleensäkään persereikää?? Minä keskityn ihan vain koko elämässä pelkkään SuurPerseeseen ELI PERSEREIJÄN JATKUVAN NAINTIIN, SUURNAUTINNOISSA kuten on koko Suomen ns. pölitiikkakin eli sieltä täysin täyssyvältä täysperseesstä . PERSEREIKÄ PASKA HALLITUS PASKAA TULEE KOKOAJAN JOKAPAIKASTA IHAN TÄYS VALTOIMENAAN..
- Anonyymi
Minä kannatan koko Suomessa tätä eli täys ERAKKO MEININKI.
- Anonyymi
Suomessa perseen myynti on kaikkein kiinnostavinta ja täysin verovapaasti TottakiaToattakai ja jai jai. Trans-naiset on kovaakin kovin Ykkönen Tänään.
- Anonyymi
Suomessa perse myy mutta ns. hallitus ei kommentoi. Työllisyys ja työllistyminen on tosi ihan huippuluokkaa.
- Anonyymi
Heh jo pelkkä orpopojan naaman näkeminen tekee mieli myydä itseä ja miehenä persettä elannoksi. Onhan hänellä se jo aateperiaate että hinnalla millä hyvänsä jokaisen on tultava toimeen !!
- Anonyymi
Persettä voi myydä sinne ja Pontikkaa tänne ja jotakin muuta tuonne. Suomi on ihanuuksien ihmemaa.
- Anonyymi
Pääministeri kannusttaa myymään jopa persettä elannoksi ja jopa ns. kristillisdemokraatien tukema kyllä jo nyt on ihan aikuiten oikeasti jo aikoihin eletty ??
- Anonyymi
Pääministeri Petteri Orpo kannustaa kristillisdemokraatien tukemana viimeisänä Elantona myös miesten myymään persettä ja niin myös minä teen. Onneksi Tytöystävä joka h....p.....m....p.... on ihansöpön tytön näköinen.
- Anonyymi
Moni nainen ei tiedä sitä että moni mies haluaa että häntäkin pannaan perseeseen ja tosi syvälle AnaaliEmättimeen, varsinkin jos vallalla on tosi persepolitiikkaa, minusta ihan yksinkertainen juttu. Minun ongelma ei ole se jos monen elämä on ihan hukassa, varsinkin poliitikoill joita jotkut jaksaa elämän puutteessa vielä äänestää ??
- Anonyymi
Minä koin seksuaalisen tosi vapautuksen vasta kun tuli tämä nyky ns. hallitus Ny ei tarvi välittää enään mistään mitään. PerseAnaaliSeksi nautinto on aivan ihaninta ikinä. Perse siis Perseestä.
- Anonyymi
Täysin perseestä oleva politiikka kannustaa täysin perseestä tulevaan suurnautintoon. eli siis Paska paskasta ja Perseet olalle Perseestä. PersePerseestä. Ihan yksinkertaista eikö totta??
- Anonyymi
Minusta tuli homoseksualisti Suomen ns. Hallituspolitiikasta mutta onneksi vain sentään Trans-TyttöNaisiin.
- Anonyymi
KristillisDemokratia ohjaa politiikallaan taloudelliseen HomoSeksuaalosuuteen.
- Anonyymi
KristillisDemokratia kannustaa politiikallaan raakaa taloudellista Homoseksuaalista riippuvuutta sekä muutakin seksuaalista hyväksikäyttöä.
- Anonyymi
Persettä myynti Elannoksi ei ole synti. Oikea synti on se politiikka mikä on siihen viimein johtanut !! !!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Päivän Sanna: Nvidia sijoittaa miljardi dollaria Nokian osakkeisiin
Nvidia merkitsee osakkeet 6,01 Yhdysvaltain dollarin osakekohtaisella merkintähinnalla tavanomaisten toteutumisehtojen t645680Palkansaajilta kupattiin 27,5 mrd euroa työeläkkeisiin
Jo pelkän himmelin toimintakulut olivat 400 miljoonaa euroa, jolla olisi mukavasti tuottanut myös sote-palveluja hyvinvo1073575Suomessa Pohjoismaiden tyhmimmät demarit......aijaijai..
Lasse Lehtinen sanoo suoraan, että Ruotsissa on fiksummat demarit kuin Suomessa. Ja Tampereella fiksummat demut kuin Hel573438Sanna Marin teki sen, mihin muut eivät pystyneet - sote kerralla maaliin
Yli 15 vuotta Suomessa vatvottu sote-uudistus meni lopulta läpi Sanna Marinin hallituksen aikana. Edeltävät hallitukset52663Lehtinen: "Oli demareidenkin onni, että valkoiset voittivat sodan 1918"
Lasse Lehtisen mukaan vasemmalla on radiohiljaisuus hänen uutuuskirjastaan, "Läheltä piti. Kansakunnan hurjat hetket" L932662SDP:n valtuutettu valehtelee koulutuksensa
SDP:n helsinkiläinen kaupunginvaltuutettu Mahad Ahmed käyttää maisterin titteliä suoritettuaan 60 opintopisteen epäviral742530Marinin hallitus hyväksyi soten (105-77) vuonna 2021
vastaan äänesti Kok, persut, KD, Liike Nyt. Nyt on sitten käynyt niin kuin on käynyt. Pääkirjoitus: Sanna Marin jätti422394Nepotismi jytkyttää porvaristossa
Taas uutisoidaan, että useampi perussuomalainen kansanedustaja on palkannut oman perheenjäsenensä eduskunta-avustajaksi861967Persut palkkaavat verorahoilla
avustajikseen lapsiaan ja naisystäviään. Juuso on palkannut avustajakseen oman poikansa. Hänen koulutustaustastaan ei3401894Anteeksi T
Aamulla olit iloisena huomenta toivottamassa ja minä naama mutrussa sanoi huomenet takaisin. Tajusin vasta yläkerrassa161593