Saanut pillukammon. Pitäköön tunkkinsa
Naiset kuvittelevat pelkällä pillulla pyörittävän maailmaa
18
357
Vastaukset
- Anonyymi
Pillukammon saanut on toisinto Heinolan trolli pellestä, täytyy olla!!!
- Anonyymi
Pyörittäähän ne jos haluavat. Ja kiva niin.
- Anonyymi
Todellinen asia lienee paljonkin monimutkaisempi. Tyttöystävä panee minua perseeseen tosi valtavalla Merikäärme-Seksilelulla, eikä siihen ole aina edes mitään suostumusta. Minä siitä viis mitään veissaan olen Tosi mies ja tässä oikea kova asennemies viimein punnitaan koko kovaakin kovemmassa maailmassa ...
- Anonyymi
Haha Hah ja vieläkin suur HAHJA. Suomen Hallitus joutuu miettimään todella uudestaan miten Persettä voi verottaa tai yleensäkään persereikää?? Minä keskityn ihan vain koko elämässä pelkkään SuurPerseeseen ELI PERSEREIJÄN JATKUVAN NAINTIIN, SUURNAUTINNOISSA kuten on koko Suomen ns. pölitiikkakin eli sieltä täysin täyssyvältä täysperseesstä . PERSEREIKÄ PASKA HALLITUS PASKAA TULEE KOKOAJAN JOKAPAIKASTA IHAN TÄYS VALTOIMENAAN..
- Anonyymi
Minä kannatan koko Suomessa tätä eli täys ERAKKO MEININKI.
- Anonyymi
Suomessa perseen myynti on kaikkein kiinnostavinta ja täysin verovapaasti TottakiaToattakai ja jai jai. Trans-naiset on kovaakin kovin Ykkönen Tänään.
- Anonyymi
Suomessa perse myy mutta ns. hallitus ei kommentoi. Työllisyys ja työllistyminen on tosi ihan huippuluokkaa.
- Anonyymi
Heh jo pelkkä orpopojan naaman näkeminen tekee mieli myydä itseä ja miehenä persettä elannoksi. Onhan hänellä se jo aateperiaate että hinnalla millä hyvänsä jokaisen on tultava toimeen !!
- Anonyymi
Persettä voi myydä sinne ja Pontikkaa tänne ja jotakin muuta tuonne. Suomi on ihanuuksien ihmemaa.
- Anonyymi
Pääministeri kannusttaa myymään jopa persettä elannoksi ja jopa ns. kristillisdemokraatien tukema kyllä jo nyt on ihan aikuiten oikeasti jo aikoihin eletty ??
- Anonyymi
Pääministeri Petteri Orpo kannustaa kristillisdemokraatien tukemana viimeisänä Elantona myös miesten myymään persettä ja niin myös minä teen. Onneksi Tytöystävä joka h....p.....m....p.... on ihansöpön tytön näköinen.
- Anonyymi
Moni nainen ei tiedä sitä että moni mies haluaa että häntäkin pannaan perseeseen ja tosi syvälle AnaaliEmättimeen, varsinkin jos vallalla on tosi persepolitiikkaa, minusta ihan yksinkertainen juttu. Minun ongelma ei ole se jos monen elämä on ihan hukassa, varsinkin poliitikoill joita jotkut jaksaa elämän puutteessa vielä äänestää ??
- Anonyymi
Minä koin seksuaalisen tosi vapautuksen vasta kun tuli tämä nyky ns. hallitus Ny ei tarvi välittää enään mistään mitään. PerseAnaaliSeksi nautinto on aivan ihaninta ikinä. Perse siis Perseestä.
- Anonyymi
Täysin perseestä oleva politiikka kannustaa täysin perseestä tulevaan suurnautintoon. eli siis Paska paskasta ja Perseet olalle Perseestä. PersePerseestä. Ihan yksinkertaista eikö totta??
- Anonyymi
Minusta tuli homoseksualisti Suomen ns. Hallituspolitiikasta mutta onneksi vain sentään Trans-TyttöNaisiin.
- Anonyymi
KristillisDemokratia ohjaa politiikallaan taloudelliseen HomoSeksuaalosuuteen.
- Anonyymi
KristillisDemokratia kannustaa politiikallaan raakaa taloudellista Homoseksuaalista riippuvuutta sekä muutakin seksuaalista hyväksikäyttöä.
- Anonyymi
Persettä myynti Elannoksi ei ole synti. Oikea synti on se politiikka mikä on siihen viimein johtanut !! !!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persujen mukaan rasismi on huumoria
Vaan kun koomikko kutsui Halla-ahoa fasistiksi, niin piti haastaa oikeuteen. Mihin se huumorinitaju yhtäkkiä hävisi? ⠀884395BOIKOTOIN - Ei mitään Suomi.fi postilaatikoita käyttöön
Ainakaan minulle! Vai että pitäisi alkaa siellä käyädä katselemassa tammikuusta 2026 siis periaatteessa päivittäin että1983604- 2022981
Lasse Lehtonen vaatii persuja pyytämään anteeksi aasialaisilta
Persut ova romahduttaneet Suomen maakuvan parissa päivässä negatiiviseksi rasismillaan ja se alkaa vaikuttamaan jo Suome702813Hallitus on kaadettava ja Orpon on erottava
Mikään muu hallitus ei ole oman elämäni aikana tuhonnut näin paljon tämän maan taloutta ja työllisyyttä sekä suomen main552704- 811306
- 601246
Aitolehti Capital
HehkuB on myynnissä, kovalla työllä saavutettu unelma joka sekin lässähti kuten kaikki mihin ryhtyy! Nyt Sewen asialle2381062MOT: Työmarkkinatori on olemattomien työpaikkojen hakupaikka
Työpaikkojen tietoja ei tarkisteta, ja ainakin noin noin 10% on olemattomia työpaikkoja ja sen lisäksi eri rekryfirmat t120973- 60968