kiihottavaa lähetellä vaimon alastonkuvia muille miehille. varsinkin hänen tutuilleen mutta myös aivan tuntemattomille. juuri laitoin kuvan vaimosta imemässä vierasta kullia mökkinaapurille jonka kanssa on joskus saunottukkin. odottelen että mitä vastaa.
vaimon kuvat
25
809
Vastaukset
- Anonyymi
Tiedän tunteen. Vaikka ei edes alastonkuvia , eikä tunnistettavia. Vaimolla nätit asusteet ja siitä kuva ja näytille. Aika moni lupautuisi panemaan :) Harmi kun vaimo ei uskalla toteuttaa ( haavettaan).
- Anonyymi
Sukkahousu/säärikuvia olis kiva katsella..! T.62ukm
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oletko mistäpäin?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tykkään kans sukkis sääristä, kyrpäni jäykistyy heti. Vielä kun jonkun miehen rouvan sääret, runkaisin kyllä. T. M 67v
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tykkään kans sukkis sääristä, kyrpäni jäykistyy heti. Vielä kun jonkun miehen rouvan sääret, runkaisin kyllä. T. M 67v
Eteläsuomi,sääret kiihottaa kovasti...
- Anonyymi
Nauti siitä kun vieraat runkkaa vaimollesi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nauti siitä kun vieraat runkkaa vaimollesi.
Sehän nyt on aika normaalia että miehet runkkaa alaston kuville. Kerran on jättänyt ikämies runkkaamatta vaimon kuville mutta hänellä oli joku lääkitys päällä ettei seisonut mutta tykkäsi kovasti vaimon kuvista varsinkin rohkeammista.
- Anonyymi
Olen lähettänyt vaimoni kuvia monelle ja pyytänyt heitä mälläämän kuvia. Olen saanut myös hyviä clippejä. Tekeeekö mieli?
- Anonyymi
Tekee mieli. Mielelläni mällään. T. Isolastinen
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tekee mieli. Mielelläni mällään. T. Isolastinen
Annapa yhteystietosi, niin saat kuvia mällätäväksi.
- Anonyymi
Videoita, joissa vaimo upottaa pilluun isoa dildoa?
- Anonyymi
Kiihottaa kun vaimo ei tiedä, että muut miehet ovat saaneet kuvia ja videoita hänestä.
- Anonyymi
Pari vuotta sitten eräs tuntematon lähetteli mulle kuvia vaimostaan, hän oli vaatteet päällä mutta aina sukkahousuissa ja hameessa, kaveri halusi että runkkaan kuville ja luulen että kumpikin meistä kiihottui ja runkkaili.
Nyt olen kadottanut kuvat ja yhteys tiedot 🤔harmi - Anonyymi
Lähetän kaverille alastonkuvia vaimosta, se kiihottaa minua ja kaveria. Vaimo on aavistanut tämän mutta ei ole kieltänyt.
- Anonyymi
Meillä rouvaa kiihoittaa ajatus että näytän hänen alaston kuviaan muille.
- Anonyymi
Jos olisi nuoren tai nuorekkaan vaimon kuvia, niin voisin ottaa vastaan.
M43 - Anonyymi
Editoinut muutaman naisen kuvia ja saaneet vähän uutta näkökulmaa kun tehty "kauneus" leikkauksia ohjelmistolla.
- Anonyymi
Minkälaiseksi olet muokannut? Meillä otettu rouvasta jo useamman vuoden kuvia ja saatu muutama hyvä albumi tehtyä mitä voi muille näyttää.
Meillä menee suurinpiirtein niin että 10 kuvasta 1 jää näytettäväksi.
Suurin osa on ulkona otettuja jotta saadaan valoa tarpeeksi. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minkälaiseksi olet muokannut? Meillä otettu rouvasta jo useamman vuoden kuvia ja saatu muutama hyvä albumi tehtyä mitä voi muille näyttää.
Meillä menee suurinpiirtein niin että 10 kuvasta 1 jää näytettäväksi.
Suurin osa on ulkona otettuja jotta saadaan valoa tarpeeksi.Tekoälyllä vaatteita pois ja vartalon muokkausta.
Eikä aina suurennettu vaan kuvien kohde sai uutta näkökulmaa kun tissit pienennettiin. Tietenkin jollekin pervolle pitänyt sitten vetää överiksi. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tekoälyllä vaatteita pois ja vartalon muokkausta.
Eikä aina suurennettu vaan kuvien kohde sai uutta näkökulmaa kun tissit pienennettiin. Tietenkin jollekin pervolle pitänyt sitten vetää överiksi.Ok. Meillä kaikki kuvat ihan luomuja ja aidosti alaston kuvia. Muttama kuva rajattu. Nykyisin vaimo itse haluaa rohkeampia kuvia, ihan kiva itselle mutta en tiedä onko syy sittenkin se että tietää että näytän niitä myös muille miehile.
- Anonyymi
Pääsen illalla nuolemaan ja naimaan naapurin mature bbw vaimon saunapuhdasta vittua. Laskenko spermat sisään vai roiskinko isolle mahalle ja tisselle?
- Anonyymi
Laske isoille tisseille...!
- Anonyymi
satakunnasta olen ja mielelläni runkkaisin vaimojenne kuville subm46 at meiliboxi.fi
- Anonyymi
Jos löytyy kik niin tuonne voi lähetellä muijista kuvia
Kik: sinustakoseuraa - Anonyymi
Meillä ei rouvan kans ole tällaisia fantasioita mutta kumpikaan ei vastusta jos omista kännyköistä näkyisi "vahingossa" joku rivo kuva esim työkaverille kun aukaisee kännykkää. On tuo rouva joskus kannustanut laittamaan sen perseposeerauskuvan lukitusnäytölle taustakuvaksikin, että varmasti näkyy vieressä istuville kun kelloa haluan katsoa. On se kait jotai mun kyrvän kuvia vahingossa saattanut näytellä työkavereilleen mutta mikäs siinä kun meisselin koko on ihan hyvä :)
Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1002971
Kehutaan vaihteeksi Perussuomalaisia
Perussuomalaiset ovat olleet melkoisen lokakampanjoinnin kohteena, vaikka ovat saaneet paljon hyvää aikaiseksi. Nyt on872395- 241926
Roiskeläpät takaisin niin alkaa lasit kestämään
"Tuulilaseja hajottava talvi-ilmiö on ehkä ratkennut" Tämän päivän autoissa kun on esimerkiksi vanhempaa autokalustoa s221500Mitä tapahtuu?
Mitä säpäkän risteyksessä on tapahtunut kun poliiseja, ambulansseja ja kopteri paikalla?291470Tiesitkö? Johannes Brotheruksen ex-isäpuoli on kuin onkin Mikko Kuustonen - Tästä on kyse!
Tiesitkö? Ja hehän on kuin kaksi marjaa... Johannes Brotherus on KUUMAA-yhtyeen jäsen ja tänä syksynä mukana Vain elämää151355- 87882
Murtautuminen uimahalliin
17.10. yöllä Kiuruveden uimahalliin murtauduttiin yläkerran oven ikkunasta. Onko kellään havaintoja tapauksesta?26877Mitä tarkalleen tunnet
Minkälaisia tunteita sisälläsi liikkuu, kun tiedät, että ajattelen sinua lämmöllä ja jotain syttyy myös sinussa? Haluai62826Syyskuussa 2025 ensirekisteröidyistä henkilöautoista 43 % oli täyssähköautoja.
Niitä rekisteröitiin 2 592 eli 41 % enemmän kuin vuotta aiemmin. Syyskuussa 2025 rekisteröidyistä uusista henkilöautois2749