Vaikutat erilaiselta kuin muut.
Olis kiva tutustua
26
403
Vastaukset
- Anonyymi
Varmasti
- Anonyymi
Reps!
- Anonyymi
Taasko se veetuilee täällä toisille
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Taasko se veetuilee täällä toisille
Kuka SE joka veetuilee?? Jotain tietoa vit•uilijasta.
- Anonyymi
Olen vaan pahimmasta päästä
- Anonyymi
Miksi markkinoi itseäsi noin?
- Anonyymi
Elämän syövyttämä
- Anonyymi
Sinä olet syöpä joka syö ihmisiä
- Anonyymi
Vaikutat todella kiinnostavalta. Yst terv. valekirjoittaja
- Anonyymi
Valehtelen useimmiten aina enkä osaa miellyttää edes ystävää
- Anonyymi
Mieheltä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mieheltä
Hyvin näyttää miellyttyneen.
- Anonyymi
Kuulostipas nyt jotenkin todella tutulle 🤔
- Anonyymi
Todennut olevani hirviö ajovaloissa jo kovin kauan aikaa sitten.
- Anonyymi
Kyllä vain kiva on tutustua
- Anonyymi
Olen saija susi
- Anonyymi
Ei päätä pakota 😙😙😙🤣🙂
- Anonyymi
Muut solmii diilejä minä nauhoja 😙😙😙
- Anonyymi
Ja ikäistäsi kypsemmältä.
- Anonyymi
Olen erilainen. Olen tuhkasta noussut feenikslintu.
- Anonyymi
Niinhän sä luulet.
- Anonyymi
Ei muhun yksinäiseen mieheen kukaan halua tutustua, saati mitään enempää. 😢
- Anonyymi
olen ihan typerä🥺
- Anonyymi
Ei tarvitse vakuuttaa!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei tarvitse vakuuttaa!
⚰️😓
- Anonyymi
Olenkin. Olen nainen mutta mieleltäni mies. Olen siis renttu mies. Tarvitsen rinnalleni miehen tai naisen joka ei pikku irvailuista hätkähdä. En useinkaan kykene olemaan normisti paitsi hetken kunnes touhotan suuna päänä ja selvitän jotain ihan omaa kukaan ymmärrä
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksi persuilla ei ole firmoja?
Kuten vasemmisstolaisilla, esim. Sannalla MA\PI. Eikö ole aika erikoista?837101Persut hommasivat Suomeen 35 000 pientä lasta v. 2015
Onko Riikka Purra nyt tavoittelemassa tätä samaa historiallista persujen utopiaa? Purram kaksinaamaisessa pelissä vaadit267053Purran tuhoja tuskin saadaan koskaan korjatuksikaan
Purra on aiheuttanut Suomen taloudelle karmaisevat tuhot. Sen lisäksi Purra on ajanut myös suuren osan Suomen kansasta k1096168Persujen kaksoisstandardit: Räsäsen uhkailu paha, Virran uhkailu hyvä
Tässä taas nähdään kuinka kaksinaamaista porukkaa persut ovat. Mitäs persut tähän?455404Miksette persut irtisanoudu Kirkin lausunnoista?
Kirkhän muun muassa vaati raiskattuja naisia pidättäytymään abortista ja vaimoja alistumaan aviomiestensä tahtoon. Mik845238Demarikultin uhri kertoo
Demarikultin uhri kertoo: “En saanut mennä edes suihkuun ilman lupaa” – Seksuaalisen hyväksikäytön uhri kertoo vuosistaa635205Miksi vasemmistolaiset eivät omista yhtään firmaa?
Vasemmistolaiset eivät omista yhtään firmaa joka työllistäisi ihmisiä. Miksi? No siksi, että jos vasemmistolainen perus405108Sanna valittiin Euroopan huonoimmaksi pääministeriksi
Sannan kaudella Suomi oli ainut maa missä bkt laski. Kannattaa huomata, että luvut valitsi Sannan huonoimmaksi. Ihmiset274595Purran vuoro kiihoittua Lepomäen sääristä
"Ulkoministeri Elina sanoo, ettei muuta pukeutumistaan sen mukaan, kenet tapaa, ja että hän ei suostuisi peittämään kasv163467Vasemmistolaiset paskat eivät nousseet seisomaan kun Akaan kaupunginvaltuusto
vietti hiljaisen hetken Charlie Kirkin muistoksi https://www.aamulehti.fi/uutiset/art-2000011523016.html3003390