Kenellekään kertonut mitä tunnet mua kohtaan?
Oletko ikinä koskaan
92
882
Vastaukset
- Anonyymi
En...
- Anonyymi
Tietääkö sun läheisetkään kuin hulluna olet muhun ollut. Miten jaksat pitää kaiken itselläsi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tietääkö sun läheisetkään kuin hulluna olet muhun ollut. Miten jaksat pitää kaiken itselläsi.
Tunne tulee ja menee ja jää ilmaan leijumaan. Silloin se ei patoudu eikä purkaudu vaarallisesti
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En oikein jaksaisikkaan. -sivusta
- Anonyymi
Kuka sä edes olet?
- Anonyymi
En ole kertonut. Enkä kerro.
- Anonyymi
Olen. Lähimmille.
- Anonyymi
En..
- Anonyymi
Kerroin perheenjäsenelle, että ahdistat minua kun et jätä rauhaan.
Ennenkö tajusin miten häiriintynyt olet, pidin sinua vain työntekijänä muiden joukossa, jota minulla on velvollisuus nähdä.- Anonyymi
Oioi. Omat teot voi unohtaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oioi. Omat teot voi unohtaa.
En ole tehnyt mitään. Olin normaalin kohtelias.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En ole tehnyt mitään. Olin normaalin kohtelias.
Olet kuolannut perääni
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olet kuolannut perääni
En ole. Kärsit ilmeisesti erotomaniasta. Ällötät minua.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se oli sinusta tuo kaikki. Olet ihan mielettömän pirullinen ihminen. Olet kuolannut minua minkä olet ehtinyt.
- Anonyymi
Onko hän mies vai nainen?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se oli sinusta tuo kaikki. Olet ihan mielettömän pirullinen ihminen. Olet kuolannut minua minkä olet ehtinyt.
Tuo ei ollut sitten minulta kaivatulleni jonka perään olen kuolanmut ja ollut läääpälläni.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kaikki oli sinun suustasi ja halusit että koko mun vitun elämä menee pilalle tuon sun diagnoosin ansiosta. Vihaan yli kaiken sitä että sait mut rakastumaan kaikilla paskakeinoillasi ja lopulta halusit tuhota mut.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kaikki oli sinun suustasi ja halusit että koko mun vitun elämä menee pilalle tuon sun diagnoosin ansiosta. Vihaan yli kaiken sitä että sait mut rakastumaan kaikilla paskakeinoillasi ja lopulta halusit tuhota mut.
Se on joku muu jonka kanssa olet täällä palstalla keskustellut. En vaivannut päätäni ajatuksilla sinusta ennenkö tajusin kunnolla mikä hirviö olet.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hän on mies.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se on joku muu jonka kanssa olet täällä palstalla keskustellut. En vaivannut päätäni ajatuksilla sinusta ennenkö tajusin kunnolla mikä hirviö olet.
Sun ajatuksiin ei taida kukaan muu mahtua
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ajattelen suurimman osan ajasta ihan muuta. Koita jo ymmärtää.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tajuatko, että osallistut kiduttamiseen? Mitä luulet kuinka paljon kidutettu edes miettii muita asioita kun sitä stnan kidutusta?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kirjoitin täällä kaipaavia viestejä säännöllisesti yhdelle miehelle pitkän aikaa ennenkö tajusin, että yksi toinen mies kirjoittaa täällä minulle. Olin niin keskittynyt kaipaamaani mieheen, että vain sivuutin epäsopivat aloitukset lukematta niitä. Edelleen pääni on täynnä sitä ihanaa miestä jota olen vuosia kaivannut. Kukaan muu ei siinä mielessä ole minulle mitään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ajattelen suurimman osan ajasta ihan muuta. Koita jo ymmärtää.
Pakon edestä sä muuta kuin mua ajattelet
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pakon edestä sä muuta kuin mua ajattelet
Jätä jo hlvetti rauhaan! Miten on niin vaikeaa tajuta!?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Täällä se yleinen kartoittaja yrittää tehdä taas aloittajaäijän monologista päätelmiä, jaksaa jaksaa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ootko palstasetä tohtoria kanssa yhteen ottanu? Siihen pohjautui tämä ”rakkaus” ?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ai siis mikä muu ei mahdu ajatuksiin tällä apäijällä- oma erinomainen hirrveytensä vai mikä? Et ole ruudinkeksijä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kirjoitin täällä kaipaavia viestejä säännöllisesti yhdelle miehelle pitkän aikaa ennenkö tajusin, että yksi toinen mies kirjoittaa täällä minulle. Olin niin keskittynyt kaipaamaani mieheen, että vain sivuutin epäsopivat aloitukset lukematta niitä. Edelleen pääni on täynnä sitä ihanaa miestä jota olen vuosia kaivannut. Kukaan muu ei siinä mielessä ole minulle mitään.
Eli punainen lanka tässä aloittajaäijän ns lisästoorissa olisi esi- tai einsteinit mikä? T.
- Anonyymi
Äidille haluaisin kertoa, että olen löytänyt elämäni rakkauden. 🫶
- Anonyymi
Jota et kuitenkaan saanut
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jota et kuitenkaan saanut
Ei se nainen halunnut mitään enempää. Rakastaa vain palstalla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei se nainen halunnut mitään enempää. Rakastaa vain palstalla.
Alusta asti vain haaveilua. Eikö niin muru ❤️
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Alusta asti vain haaveilua. Eikö niin muru ❤️
Juu rikin näin! 😢❤️
- Anonyymi
tänään sanoin ystävälle puhelimessa että näin ihanan joka herätti minussa jotain
- Anonyymi
Ehkä vähän jotain mutta en koko totuutta ❤️
- Anonyymi
Kaikille. Jopa eksälle.
- Anonyymi
Se on huomattu
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se on huomattu
Ei hyvää päivää sinun häröjä yhteenvetoja taas. Sivusta
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei hyvää päivää sinun häröjä yhteenvetoja taas. Sivusta
On huomattu niin on
- Anonyymi
En ole♥️
- Anonyymi
Sillon kun palavasti ihastuin suhun niin kyllä mä kerroin.Se tunne oli niin vahva sehän sekoitti mut sillon kuukausiksi. Tunsin niin valtavaa halua lähellesi.Edelleen jos näen sun kuvan sairastun. En halua katsoa mitään kuvia.
- Anonyymi
Sairastut?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sairastut?
Mitä ihmettä tarkoitat? Ainoa tapa enää viestiä sulle ja sä et edes katso? 😢
- Anonyymi
Tein sut hulluksi mies etkä sä oo ainoa
Jonka olen tärvellyt
Naiselta - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tein sut hulluksi mies etkä sä oo ainoa
Jonka olen tärvellyt
NaiseltaErikoinen kirjoitustyyli.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitä ihmettä tarkoitat? Ainoa tapa enää viestiä sulle ja sä et edes katso? 😢
Ja lisään: minä tunsin samoin, enkä pysty katsomaan sun nykyään kuvia. Joten ymmärrän kyllä. Mutta minä en ole voinut kertoa kellekään. Ja se syö mut kohta elävältä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja lisään: minä tunsin samoin, enkä pysty katsomaan sun nykyään kuvia. Joten ymmärrän kyllä. Mutta minä en ole voinut kertoa kellekään. Ja se syö mut kohta elävältä.
Sun kuvia nykyään *
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Erikoinen kirjoitustyyli.
Oliko tämä palstasedän permormaatio sun mieleen puoleen? 👍🥱
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sairastut?
Kalastat jotain irtokehua tästä äijän monologista vai sytyttääkö sana sairaus jotenkin niinku itsessään? Keep going you
- Anonyymi
Tunnen pullotusta lahkeessa. Ei kukaan sillä tiedolla mitään tee.
- Anonyymi
Sen voi peittää onneksi
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sen voi peittää onneksi
Taas mentiin henkilöön tai jopa hänen lahkeeseen. Hyvin menee tass, boi
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Taas mentiin henkilöön tai jopa hänen lahkeeseen. Hyvin menee tass, boi
Nyt se syyttäjä vetää tonttiin
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nyt se syyttäjä vetää tonttiin
Kymmenen päivän meditaatio tiiossa
- Anonyymi
Poliisille ajattelin kirjelmässä ilmoittaa.
- Anonyymi
Aitko moittia niitä yleisesti vai jotakin tiättyä? Sivusta
- Anonyymi
Lähimmille ja julkisesti somessa myös, tosin yleisesti mutta kaikki ne rakastavat ajatukseni ovat olleet sinulle ❤️🙏.
Marika - Anonyymi
Silloin aikoinaan kerroin kahdelle kaverille, että jotain meininkiä tai katselua on jonkun kanssa. En muuta.
- Anonyymi
En todellakaan! Ei oo tapana. Patoan mielummin kaiken ja saan varhaisen sydärin!
- Anonyymi
Olen lähimmälle ystävälleni, koska vaikea sitä ylitsepursuavaa tunnetta on itsellä pitää. Vaan en kai ole yksin tunteideni kanssa, mitä olen sinua tulkinnut?
- Anonyymi
Kuinka huomattavassa määrin tämä ylitsepursuavuus on havaittavissa?
- Anonyymi
Kavereilleni en ole kertonut, mutta eräälle serkulleni kylläkin. Kerromme toisillemme asioita, joita ei muille kerrota.
- Anonyymi
Tunnenko minäkin kenties jostain tämän serkkusi? 🤔
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tunnenko minäkin kenties jostain tämän serkkusi? 🤔
Koska minusta tuntuu että eräs jota näen silloin tällöin tietää kyllä jotain 😁
- Anonyymi
Itse olen kertonut ilman tarkempia yksityiskohtia eräälle hyvin läheiselle sukulaiselle. Sama sukulainen, josta olen myös hänelle maininnut. Ainakin muistaakseni.
- Anonyymi
Onko hän nähnyt tämän serkkusi joskus?
- Anonyymi
Kaikkihan sen näki siellä
- Anonyymi
Ei nyt sentään kaikki. Ja se on jo unohtunut, jos joku näkikin. Kaikki humalassa.
- Anonyymi
Ei minun yksipuoliset tunteet kenellekään sivulliselle kuulu.
- Anonyymi
Joo kyllä hänelle itselleen. m-n
- Anonyymi
En ole kertonut. Pikkusiskolle esittelin jo sut, vaikket edes moikannut......
T.pro fishing tips...
https://m.youtube.com/watch?v=E0eI6qEamy0 - Anonyymi
Mä olen ollut lähellä kertoa muutamalle kaverille, mutta en sit vielä ole kuitenkaan kertonut. Ja yhdelle ihmiselle, joka on ollut samantyyppisessä tilanteessa ja joka voisi toimia kokemusasiantuntijana. 🤔
- Anonyymi
En tiedä kuka oot, mutta hänestä oon kertonut. Ikävä kyllä.
- Anonyymi
En nyt suoranaisesti tunteista varmaan. Eiköhän ne arvannut moni sanomatta.
- Anonyymi
En miksi olisin kertonu tiedä osaanko edes tai haluanko edes tuntea mitään tottunu jo että sitäkin hyvin harva osaa arvostaa edes
- Anonyymi
Ei ole tapana kertoa muille omista naisasioista, toisin kuin joillakin muilla.
- Anonyymi
Monesti kun tarkemmin kaivelee, niin ihan skeidaa on
- Anonyymi
Yhdelle ystävälle ja yhdelle kaverille
- Anonyymi
En, sitä virhettä en toista.
- Anonyymi
En ole sulle ap tilivelvollinen, koska ei onneksi tunneta.
- Anonyymi
En ole kertonut tunteistani kenellekään. Vain mies itse tietää, että kaipaan häntä.
- Anonyymi
Olen. Aina kun minulle on alettu esitellä naisia siinä mielessä.
- Anonyymi
Tulipa ahdistava olo. Tajusin, että oma kaivattu ei varmasti tekisi noin. On varmasti treffaillut useampia jo, ehkä ehtinyt jo parisuhteeseenkin. Että olen typerä...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tulipa ahdistava olo. Tajusin, että oma kaivattu ei varmasti tekisi noin. On varmasti treffaillut useampia jo, ehkä ehtinyt jo parisuhteeseenkin. Että olen typerä...
Niin, mitä sä oikein teet?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eikö juuri siksi olen sanonutkin, että minun Sydämessäni on vain yksi nainen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin, mitä sä oikein teet?
Minun kohdallani tuollainen syyllistäminen ei toimi. Olen tehnyt voitavani. Haluan, että kaivattuni on onnellinen, minun kanssani sitten joskus tai sitten ilman minua jo nyt tai myöhemmin. Toivon vain, että hänellä on kaikki hyvin.
- Anonyymi
Yhdelle luotettavalle ystävälle olen kertonut, pää olisi jo räjähtänyt jos sisälläni olisi moisen pitänyt. Tänne en niistä sen enempää halua puhua.
- Anonyymi
Näin! Eikä ole multa nuo aiemmat
- Anonyymi
Olen kertonut, mutta ei se enään mitään merkitse.
- Anonyymi
Kysytäänpä nyt tällainen kysymys. Mistä kuvittelet että toinen tuntee sinua kohtaan yhtään mitään? Onko sanonut niin?
- Anonyymi
Kerroin yhdelle kaverilleni tunteistani kun seurustelin kaivattuni kanssa.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksi persuilla ei ole firmoja?
Kuten vasemmisstolaisilla, esim. Sannalla MA\PI. Eikö ole aika erikoista?827086Persut hommasivat Suomeen 35 000 pientä lasta v. 2015
Onko Riikka Purra nyt tavoittelemassa tätä samaa historiallista persujen utopiaa? Purram kaksinaamaisessa pelissä vaadit267043Purran tuhoja tuskin saadaan koskaan korjatuksikaan
Purra on aiheuttanut Suomen taloudelle karmaisevat tuhot. Sen lisäksi Purra on ajanut myös suuren osan Suomen kansasta k1066143Persujen kaksoisstandardit: Räsäsen uhkailu paha, Virran uhkailu hyvä
Tässä taas nähdään kuinka kaksinaamaista porukkaa persut ovat. Mitäs persut tähän?455394Miksette persut irtisanoudu Kirkin lausunnoista?
Kirkhän muun muassa vaati raiskattuja naisia pidättäytymään abortista ja vaimoja alistumaan aviomiestensä tahtoon. Mik845228Demarikultin uhri kertoo
Demarikultin uhri kertoo: “En saanut mennä edes suihkuun ilman lupaa” – Seksuaalisen hyväksikäytön uhri kertoo vuosistaa635185Miksi vasemmistolaiset eivät omista yhtään firmaa?
Vasemmistolaiset eivät omista yhtään firmaa joka työllistäisi ihmisiä. Miksi? No siksi, että jos vasemmistolainen perus405098Sanna valittiin Euroopan huonoimmaksi pääministeriksi
Sannan kaudella Suomi oli ainut maa missä bkt laski. Kannattaa huomata, että luvut valitsi Sannan huonoimmaksi. Ihmiset274585Purran vuoro kiihoittua Lepomäen sääristä
"Ulkoministeri Elina sanoo, ettei muuta pukeutumistaan sen mukaan, kenet tapaa, ja että hän ei suostuisi peittämään kasv163457Vasemmistolaiset paskat eivät nousseet seisomaan kun Akaan kaupunginvaltuusto
vietti hiljaisen hetken Charlie Kirkin muistoksi https://www.aamulehti.fi/uutiset/art-2000011523016.html3003370