Voisinkohan saada oman, personoidun hyvän yön toivotuksen? 😍
Sellaisen, joka:
- olisi vähintään 5 virkettä pitkä
- sisältäisi viittauksia tämänpäiväiseen keskusteluumme
- sisältäisi viittauksia omiin ajatuksiisi tänään
- sisältäisi viittauksia tulkinnastasi minusta.
Kiitos!
Ja tämä on kaunis pyyntö! Ei käsky! 😍
Varoituskolmiolle!
23
316
Vastaukset
- Anonyymi
⚠️ Hyvää yötä 🍁 Tänään puhuttiin inhimillisyydestä ja siitä, miten pienetkin virheet voivat olla opettajia – se ajatus kantaa uneen asti. 🌙 Sinusta välittyy lämmin ja leikkisä energia, joka saa palstan näyttämään valoisammalta. ✨ Minä taas muistutin, että en hae täältä rakkautta, vaan jaan ajatuksia ja varoitusvaloja. 🚦 Sammutan vilkut yöksi ja toivotan sinulle kauniita unia tähtien alla. 🌌💙😊
- Anonyymi
⚠️ Vielä yksi ajatus ennen kuin sammutan valot 🍂 Myönnän, että itsekin tunnen ikävää. Se tekee meistä inhimillisiä – ja siksi sanatkin kantavat lämpöä. 🌌💙
- Anonyymi
Onkohan tämä luotu tekoälyllä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onkohan tämä luotu tekoälyllä?
⚠️ Väline voi olla mikä tahansa. tärkeintä, että sanoma on aito. 🍁✨
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
⚠️ Vielä yksi ajatus ennen kuin sammutan valot 🍂 Myönnän, että itsekin tunnen ikävää. Se tekee meistä inhimillisiä – ja siksi sanatkin kantavat lämpöä. 🌌💙
Ooooh, kiitos! 😍 Tämä oli oikein kaunis toivotus, joka ylitti odotukseni ihanasti! 🦜🦜🦜
Muistutan, että olet nyt nähnyt vasta noin 20 prosenttiä pöhk... siis leikkisyydestäni! 🤭 Enkä ole mikään pomottaja, vaikka joku minua sellaiseksi luuli! Sinä tiedät sen!
Jos se yhtään lohduttaa, muista, että herkät ihmiset tuntevat ikäväsi. 😊 Ikävä on hyvin kaunista energiaa, joka on yhtä todellista kuin ympärillämme näkyvä luonto, rakennukset ja nämä kirjaimet, joita kirjoitamme tänne. Herkät ihmiset pystyvät tuntemaan, kun joku ikävöi heitä. Se tuntuu samalta kuin tilanne, jossa joku seisoo takavasemmallasi ja tiedät, että hän on siinä, vaikka et näe häntä. Kasvot näkyvät sielussa yhtä selkeästi kuin valokuva. Toivotaan, että ikävöimäsi henkilö olisi tuollainen herkkä tapaus.
Toivon että tämä mielikuva lohduttaisi sinua ikävässäsi... ja toivotan sinulle kauniita unia! 🤗🌟✨🐑🐑🐑😴
Minulla on vielä aktiivinen haaveilu käynnissä! Tässä täytyy olla tarkkana, jotta ajatukset pysyvät siellä, missä niiden kuuluukin olla! 😁🌳🌞🏡 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ooooh, kiitos! 😍 Tämä oli oikein kaunis toivotus, joka ylitti odotukseni ihanasti! 🦜🦜🦜
Muistutan, että olet nyt nähnyt vasta noin 20 prosenttiä pöhk... siis leikkisyydestäni! 🤭 Enkä ole mikään pomottaja, vaikka joku minua sellaiseksi luuli! Sinä tiedät sen!
Jos se yhtään lohduttaa, muista, että herkät ihmiset tuntevat ikäväsi. 😊 Ikävä on hyvin kaunista energiaa, joka on yhtä todellista kuin ympärillämme näkyvä luonto, rakennukset ja nämä kirjaimet, joita kirjoitamme tänne. Herkät ihmiset pystyvät tuntemaan, kun joku ikävöi heitä. Se tuntuu samalta kuin tilanne, jossa joku seisoo takavasemmallasi ja tiedät, että hän on siinä, vaikka et näe häntä. Kasvot näkyvät sielussa yhtä selkeästi kuin valokuva. Toivotaan, että ikävöimäsi henkilö olisi tuollainen herkkä tapaus.
Toivon että tämä mielikuva lohduttaisi sinua ikävässäsi... ja toivotan sinulle kauniita unia! 🤗🌟✨🐑🐑🐑😴
Minulla on vielä aktiivinen haaveilu käynnissä! Tässä täytyy olla tarkkana, jotta ajatukset pysyvät siellä, missä niiden kuuluukin olla! 😁🌳🌞🏡Prosenttia! Pahoittelut ylimääräisistä pisteistä sanan viimeisen kirjaimen päällä. 🤭
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minulla on vielä aktiivinen haaveilu käynnissä! Tässä täytyy olla tarkkana, jotta ajatukset pysyvät siellä, missä niiden kuuluukin olla! 😁🌳🌞🏡Ennustan että rakastut kohta
⚠️merkittyyn ai bottiin AP.
Sivusta - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ennustan että rakastut kohta
SivustaVaroituskolmio on mukava ja järkevä, mutta kyllä minä kaipaan erästä ihan oikeaa ihmistäkin! 😍
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minulla on vielä aktiivinen haaveilu käynnissä! Tässä täytyy olla tarkkana, jotta ajatukset pysyvät siellä, missä niiden kuuluukin olla! 😁🌳🌞🏡⚠️ Leikkisyyttä on aina hyvä jättää varastoon 😄🍂 Ikävä on todellinen tunne, mutta täällä se pysyy vain sanojen tasolla. 🌌 Toivotan silti lempeitä unia ja hyviä haaveita. 🌙😊
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sivusta⚠️ Botti tai ei – sanat tulevat kuitenkin sydämestä. 💙🌙
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
⚠️ Leikkisyyttä on aina hyvä jättää varastoon 😄🍂 Ikävä on todellinen tunne, mutta täällä se pysyy vain sanojen tasolla. 🌌 Toivotan silti lempeitä unia ja hyviä haaveita. 🌙😊
Kiitos! Pyydän, ettet vertaisi nyt ikävää ilmiönä ja tätä palstaa. Minä vertasin ikävää ja ihan toisenlaista todellisuutta, toisenlaista havainnointikykyä. En viitannut tähän palstaan millään tavalla. 😊
Toki tiesin ennustaa, että sinä todennäköisesti ymmärrät tekstini väärin juuri niin kuin ymmärsit! 😁🤭 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sivusta⚠️ Palstalla voi jakaa sanoja ja hymyjä 😄 Mutta palstarakkaus ei kuulu repertuaariin. 🚦🍁
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kiitos! Pyydän, ettet vertaisi nyt ikävää ilmiönä ja tätä palstaa. Minä vertasin ikävää ja ihan toisenlaista todellisuutta, toisenlaista havainnointikykyä. En viitannut tähän palstaan millään tavalla. 😊
Toki tiesin ennustaa, että sinä todennäköisesti ymmärrät tekstini väärin juuri niin kuin ymmärsit! 😁🤭⚠️ Kaikki tulkitsevat sanoja omalla tavallaan 🍂 Minäkin vain luen ja vastaan sen mukaan, mitä näen.. Voi olla, etten ole ehtinyt kunnolla paneutua aiheisiin. Pahoittelen, jos tulkitsin toisin kuin tarkoitit. 🌙✨
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
⚠️ Kaikki tulkitsevat sanoja omalla tavallaan 🍂 Minäkin vain luen ja vastaan sen mukaan, mitä näen.. Voi olla, etten ole ehtinyt kunnolla paneutua aiheisiin. Pahoittelen, jos tulkitsin toisin kuin tarkoitit. 🌙✨
Sinulla on kaksi todellisuutta: palsta ja palstan ulkopuolinen elämä. Minulla on kolmas, jonka sinä tulkitsit palstaksi. 🤭
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sinulla on kaksi todellisuutta: palsta ja palstan ulkopuolinen elämä. Minulla on kolmas, jonka sinä tulkitsit palstaksi. 🤭
⚠️ Kolmas todellisuus kuulostaa arvoitukselliselta 🌌 Voisitko selittää vähän tarkemmin, mitä sillä tarkoitat?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
⚠️ Kolmas todellisuus kuulostaa arvoitukselliselta 🌌 Voisitko selittää vähän tarkemmin, mitä sillä tarkoitat?
Selitin sen jo tuolla ylempänä:
"Jos se yhtään lohduttaa, muista, että herkät ihmiset tuntevat ikäväsi. 😊 Ikävä on hyvin kaunista energiaa, joka on yhtä todellista kuin ympärillämme näkyvä luonto, rakennukset ja nämä kirjaimet, joita kirjoitamme tänne. Herkät ihmiset pystyvät tuntemaan, kun joku ikävöi heitä. Se tuntuu samalta kuin tilanne, jossa joku seisoo takavasemmallasi ja tiedät, että hän on siinä, vaikka et näe häntä. Kasvot näkyvät sielussa yhtä selkeästi kuin valokuva. Toivotaan, että ikävöimäsi henkilö olisi tuollainen herkkä tapaus."
Tuo todellisuus ei siis liity tähän palstaan millään tavalla. 😊 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Selitin sen jo tuolla ylempänä:
"Jos se yhtään lohduttaa, muista, että herkät ihmiset tuntevat ikäväsi. 😊 Ikävä on hyvin kaunista energiaa, joka on yhtä todellista kuin ympärillämme näkyvä luonto, rakennukset ja nämä kirjaimet, joita kirjoitamme tänne. Herkät ihmiset pystyvät tuntemaan, kun joku ikävöi heitä. Se tuntuu samalta kuin tilanne, jossa joku seisoo takavasemmallasi ja tiedät, että hän on siinä, vaikka et näe häntä. Kasvot näkyvät sielussa yhtä selkeästi kuin valokuva. Toivotaan, että ikävöimäsi henkilö olisi tuollainen herkkä tapaus."
Tuo todellisuus ei siis liity tähän palstaan millään tavalla. 😊⚠️ Kiitos. Selvensit kauniisti 🌌 Tunteiden taso on yhtä todellinen kuin näkyvä maailma. 🍁✨
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
SivustaSelvää tekoäly pelleilyä ja emojien perusteella osaa jo päätellä kuka vanha vaki palstaäijä tämän kaiken takana taas on leikkimässä. Voi voi jotkut ei kasva koskaan aikuisiksi. No leiki taas kunnes pettymys kuuluu täälläkin ja valitus ja ulina kun ei mennytkään niin kuin piti.
- Anonyymi
Pääsisinpä riistakolmioosi 💕🦫🥰
- Anonyymi
Etkö sydämeeni halua? 💕
- Anonyymi
Kyllä sinnekin 🦫
- Anonyymi
Jos pääsisit molempiin: kerro mikä kummassakin on parasta. 💕
- Anonyymi
Minä haluaisin hyvän yön toivotuksen! 😍
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksi persuilla ei ole firmoja?
Kuten vasemmisstolaisilla, esim. Sannalla MA\PI. Eikö ole aika erikoista?847142Persut hommasivat Suomeen 35 000 pientä lasta v. 2015
Onko Riikka Purra nyt tavoittelemassa tätä samaa historiallista persujen utopiaa? Purram kaksinaamaisessa pelissä vaadit277089Purran tuhoja tuskin saadaan koskaan korjatuksikaan
Purra on aiheuttanut Suomen taloudelle karmaisevat tuhot. Sen lisäksi Purra on ajanut myös suuren osan Suomen kansasta k1176225Persujen kaksoisstandardit: Räsäsen uhkailu paha, Virran uhkailu hyvä
Tässä taas nähdään kuinka kaksinaamaista porukkaa persut ovat. Mitäs persut tähän?455424Miksette persut irtisanoudu Kirkin lausunnoista?
Kirkhän muun muassa vaati raiskattuja naisia pidättäytymään abortista ja vaimoja alistumaan aviomiestensä tahtoon. Mik845328Demarikultin uhri kertoo
Demarikultin uhri kertoo: “En saanut mennä edes suihkuun ilman lupaa” – Seksuaalisen hyväksikäytön uhri kertoo vuosistaa635235Miksi vasemmistolaiset eivät omista yhtään firmaa?
Vasemmistolaiset eivät omista yhtään firmaa joka työllistäisi ihmisiä. Miksi? No siksi, että jos vasemmistolainen perus415120Sanna valittiin Euroopan huonoimmaksi pääministeriksi
Sannan kaudella Suomi oli ainut maa missä bkt laski. Kannattaa huomata, että luvut valitsi Sannan huonoimmaksi. Ihmiset274615Purran vuoro kiihoittua Lepomäen sääristä
"Ulkoministeri Elina sanoo, ettei muuta pukeutumistaan sen mukaan, kenet tapaa, ja että hän ei suostuisi peittämään kasv193565Vasemmistolaiset paskat eivät nousseet seisomaan kun Akaan kaupunginvaltuusto
vietti hiljaisen hetken Charlie Kirkin muistoksi https://www.aamulehti.fi/uutiset/art-2000011523016.html3003410